haha, deze ga ik er direct opzettenquote:Op donderdag 6 december 2012 11:16 schreef JaafkeGB het volgende:
[ afbeelding ]
iedereen met zn sneeuw..
oh ben jij er zo een..quote:Op donderdag 6 december 2012 11:36 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
haha, deze ga ik er direct opzetten
Ik post nooit zulke trieste plaatjes, maar ik kan hier 10 mensen mee beledigen, dan maak ik een uitzonderingquote:
50 is idd weinig, maar wellicht woon je ergens op 't platteland of vind je het eng om iemand toe te voegen die je slechts een paar keer hebt gesproken ;pquote:Op donderdag 6 december 2012 12:56 schreef The_Voice_Within het volgende:
Heb onlangs flink een bezem door m'n FB gehaald, vrienden, foto's, statusupdate's verwijderd...
Maargoed, nou had ik dus een wijf op FB die me nooit wat zei als ik d'r tegenkwam. Dus ik verwijder haar van FB en een week later kom ik d'r tegen en vraagt ze waarom ik d'r heb verwijderd..
Ken ook wat mensen die een wedstrijdje doen over wie de meeste vrienden op FB hebben, en vinden het maar al te raar dat ik er "slechts" 50 heb.
Iemand die je toevallig een paar keer ziet is meteen een vriend?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:13 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
50 is idd weinig, maar wellicht woon je ergens op 't platteland of vind je het eng om iemand toe te voegen die je slechts een paar keer hebt gesproken ;p
oh ik zag 'm net voor het eerst, ik begon mijn facebook-matties al te overschattenquote:Op donderdag 6 december 2012 11:13 schreef Sapstengel het volgende:
Er is weer een nieuwe:
[ afbeelding ]
sowieso, ik zeg hoi, vraag naar de volledige naam en voeg 'm meteen toe op facebookquote:Op donderdag 6 december 2012 13:15 schreef Geerard het volgende:
[..]
Iemand die je toevallig een paar keer ziet is meteen een vriend?
Ik heb 'm ook geplaatstquote:Op donderdag 6 december 2012 11:48 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik post nooit zulke trieste plaatjes, maar ik kan hier 10 mensen mee beledigen, dan maak ik een uitzondering
quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:02 schreef Gripper het volgende:
[..]
Kennelijk vond jij het leuk genoeg om m van FB op te slaan en als notitie in je Iphone te zetten.
tevens is het een verkapte "kijk eens ik heb een Iphone post"
Nee want je bent mijn vriend niet, en je zal het nooit wordenquote:Op donderdag 6 december 2012 13:31 schreef Apotheose het volgende:
ik plaats m niet omdat ik gister "bah! Sneeuw" gepost heb
:$ Ben ik nu een ergernis?
nou wat zijn we vriendelijkquote:Op donderdag 6 december 2012 13:34 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Nee want je bent mijn vriend niet, en je zal het nooit worden
Haha, lekker bijdehandquote:Op donderdag 6 december 2012 14:25 schreef EDMAN- het volgende:
Tis een ex, nu ff wachten op de haatreacties(als ik haar had leren kennen tijdens 'de facebooktijd' had ik haar nooit lief gehad)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 december 2012 14:25 schreef EDMAN- het volgende:
Tis een ex, nu ff wachten op de haatreacties(als ik haar had leren kennen tijdens 'de facebooktijd' had ik haar nooit lief gehad)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 december 2012 14:48 schreef formerjellybean het volgende:
Ok ook een klacht ik heb iemand die allerlei berichtjes van dagen terug van me nagaat niets zegt maar het probleem is dat ik die oude berichtjes die dus in mijn nieuwsfeed krijgt .
Dus om een of andere onbekende reden komen die oude berichtjes dus steeds weer naar boven en het woord nieuwsfeed zegt het al recente nieuwtjes dus ik wil het daar niet tussen hebben .
Heeft dat misschien iets te maken met het overlijden van Jeroen Willems (ik weet niet wat hij speelde in die film)? Dat dat de aanleiding voor het delen was, maar de hele context daarna onduidelijk is geworden en mensen het nu delen als 'haha, grappig filmpje'?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:27 schreef Sapstengel het volgende:
Wat heeft iedereen met die video's van "komt een man bij de dokter". Hele newsfeed staat vol met die troep.
[ afbeelding ]
En het is niet eens echt grappig, gewoon filmpjes van grappen die 20 jaar geleden al op TV waren bij Moppen Toppers.
Dat was komt een vrouw bij de dokterquote:Op donderdag 6 december 2012 15:47 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Heeft dat misschien iets te maken met het overlijden van Jeroen Willems (ik weet niet wat hij speelde in die film)? Dat dat de aanleiding voor het delen was, maar de hele context daarna onduidelijk is geworden en mensen het nu delen als 'haha, grappig filmpje'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |