Regels:quote:Op zondag 1 april 2012 02:09 schreef FRseezu het volgende:
Beste fok forumnisten.
Zoveelste topic over Facebook, ik weet het. Maar ik wil toch met jullie mijn 10 ergernissen laten lezen.en ben benieuwd of jullie je erin kunnen vinden
Mijn 10 ergernissen van facebook:
1. Facebook is geen dagboek. Een samenvatting van heel je dag schrijf je maar in een dagboek. Elke uur van de dag iedereen laten weten wat je doet, doe je maar op Twitter.
2. Denk niet dat je een soort Dr. Phil bent als je filosofische oneliners kopieert van het Internet.
3. Waarom foto's maken van flessen drank dat je consumeert, we weten toch dat je een zuipschuit bent. Dat hoef je niet te accentueren.
4. Iedereen laten weten dat jij je rot voelt, who dafaq cares! Slik liever een zak Xanax, helpt veel beter.
5. Leuk dat je je kookkunsten laat zien, open een restaurant zou ik zeggen.
6. Facebook is geen Twitter, # << dit werkt niet hoor.
7. Als je niet kan slapen, who cares!? Als je niet kan slapen dan moet je vooral naar het licht van je telefoon kijken, en Facebook is geen valium.
8. Niet iedereen hoeft te weten dat je over je ex bent. Juist als je iets erover plaatst ben je er duidelijk niet overheen.
9. Denk je dat ik spelletjes als Farmville wilt spelen? NEE. Als ik een spelletje wil spelen dan doe ik wel mijn Xbox aan.
10. Met 1 like help je echt niet de honger de wereld uit. Niet denken dat 1 like knop al je schuldgevoelens wegneemt.
Verders is Facebook wel lachen om te kijken naar andermans belachelijke statussen, foto's of whatever
quote:Tádaaa....daar is- ie dan; de Wake up vibe!
Nooit meer wakker worden van dat irritante wekkergeluid, maar met heerlijke subtiele trillingen in je slipje! Ja ja dames, opstaan gaat anders worden. Je kunt de We vibe op jouw gewenste wek-tijd instellen en ook de gewenste vibratie. Je draagt m in je slipje en s' ochtends wordt je heerlijk wakker door de heerlijke trillingen! Het ideale kerstcadeau!
Waarschuwing; je zult wel vaker te laat op je werk komen, zo verslavend!
Klik op onderstaande link voor meer informatie;
quote:Op maandag 26 november 2012 20:29 schreef bioloogje het volgende:
Leuk... Meisje die er wel leuk uitziet deelt dit:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje jammer dat het mijn nichtje is.Dit soort dingen hoef ik niet te weten van familie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm Mr. Brightside
Dit sowieso delenquote:Op maandag 26 november 2012 20:29 schreef bioloogje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje jammer dat het mijn nichtje is.Dit soort dingen hoef ik niet te weten van familie!
[..]
[ afbeelding ]
7.05u?quote:Op maandag 26 november 2012 20:29 schreef bioloogje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Toch tijd dat Chrome met een vertaling vanuit het Limburgs komtquote:Op maandag 26 november 2012 22:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
____!
Ben zelf Limburgs, maar dit verdient toch een flinke lading plaatsvervangende schaamte van mijn kant.
edit: trouwens wel een ziek filmpje, kijken op eigen risico, je wordt er niet vrolijker van.
pareltje op de GTST facebook paginaquote:niena en noud kome bij me kaar trug ze moeten het spanent houwe
Hahahahaquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
pareltje op de GTST facebook pagina
Als ze niet willen luisteren.quote:Op maandag 26 november 2012 22:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
____!
Ben zelf Limburgs, maar dit verdient toch een flinke lading plaatsvervangende schaamte van mijn kant.
edit: trouwens wel een ziek filmpje, kijken op eigen risico, je wordt er niet vrolijker van.
Dit soort simpele zielenquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:10 schreef Queens het volgende:
Zelfde gast van eind 30:
[ afbeelding ]
Die likes ook zeg
"je raat het"quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:10 schreef Queens het volgende:
Zelfde gast van eind 30:
[ afbeelding ]
Die likes ook zeg
Mensen zonder bankpasquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:10 schreef Queens het volgende:
Zelfde gast van eind 30:
[ afbeelding ]
Die likes ook zeg
Waarom alleen voor vrouwen?quote:Op maandag 26 november 2012 20:29 schreef bioloogje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een simpele tak.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:10 schreef Queens het volgende:
Zelfde gast van eind 30:
[ afbeelding ]
Die likes ook zeg
En ook zoveel debielen die likenquote:Op woensdag 28 november 2012 13:02 schreef Queens het volgende:
Ik weet niet hoe je multiqoute maar op verzoek ben ik maar even naar zijn page gegaan.
Wat random printscreens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 november 2012 13:02 schreef Queens het volgende:
Ik weet niet hoe je multiqoute maar op verzoek ben ik maar even naar zijn page gegaan.
Wat random printscreens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha dit vind ik nog wel grappig ergensquote:Op woensdag 28 november 2012 13:02 schreef Queens het volgende:
Wat random printscreens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
iddquote:Op woensdag 28 november 2012 14:38 schreef lezzer het volgende:
Mij lijkt het eigenlijk een heel positief iemand
Dat hele "like share and win" is de nekslag voor Facebook als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:42 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die hierop reageren. Alsof ze werkelijk een televisie gaan weggeven.
Godverdomme zeg.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:02 schreef Queens het volgende:
Wat random printscreens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, prachtigquote:Op woensdag 28 november 2012 13:02 schreef Queens het volgende:
Wat random printscreens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha ik hou juist wel van dat soort luchtige facebook updatesquote:Op woensdag 28 november 2012 14:50 schreef Queens het volgende:
Tja, voor zover ik kan oordelen is het ook een goeie gast (zo vaak zie ik hem niet)!
Maar kom op zeg.....dat ie zelf niet doorheeft dat je dit soort mentale diarree niet moet posten is 1 ding, maar dat ie ook geen goeie vrienden heeft ofzo die zeggen 'gast, je zet jezelf voor gek' vind ik ook best kwalijk (of zielig).
Exactly. Ik heb ook al meerdere malen kaartjes voor een festival gewonnen zo.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:37 schreef EDMAN- het volgende:
Share en winacties zijn handig voor festival/feest tickets (al een aantal maal mogen winnen, schijt wat m'n zogenaamde vrienden daar van vinden
Ik heb hier eigenlijk niet zoveel problemen mee, vind het wel een ok post. Mensen die hele verhalen ophangen over hun ziek-zijn zijn wel vervelend. Met posts met eten heb ik weinig moeite.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:41 schreef exile79 het volgende:
Foto's van eten: Irritant. 'Oh oh oh wat ben ik ziek': Nog irritanter.
[ afbeelding ]
Heb meteen maar even gereageerd.
Mijn moeder zou zeggen: Agge ziek bent dan frettuh toch himmul gin toartquote:Op woensdag 28 november 2012 17:41 schreef exile79 het volgende:
[ afbeelding ]
Die gast krijgt daar gewoon geld voor. Sluikreclame!quote:Op woensdag 28 november 2012 17:41 schreef exile79 het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje toegestaan als er iemand opstaat die ze kennen (maar dan ook maar een heel klein beetje, dan kan ik het nog begrijpen namelijk)quote:Op woensdag 28 november 2012 19:48 schreef slangpie het volgende:
mannen die dit soort foto's liken
[ afbeelding ]
was een foto van een of andere internationale fb page volgens mij.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:47 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Beetje toegestaan als er iemand opstaat die ze kennen (maar dan ook maar een heel klein beetje, dan kan ik het nog begrijpen namelijk)
bronquote:Many Facebook users have been surprised to find that they have been unwittingly resubscribed to Groups that they left years before, potentially allowing them to view sensitive and private information.
Highly sensitive info op Facebook plaatsen? Pardon? Waar ben je mee bezig?!?quote:Am an admin on several secret/private groups on facebook with highly sensitive info. This morning all old members (from 5 years) were added
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op woensdag 28 november 2012 22:01 schreef RockNijntje het volgende:
DafuqSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Waarom klikte ik ookSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Ach kom, de meeste zijn zo a-technisch dat je ze wel kan uitleggen dat je de uitnodiging toch echt nooit gehad hebt hoor. Gooi er wat termen door en je bent klaar. Heb op genoeg requests gereageerd Nee en daarna nog even doorgeklikt dat ik die mensen toch echt niet ken, heb ik er meteen geen last meer vanquote:Op woensdag 28 november 2012 23:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan krijg je weer commentaar op verjaardagen
die zet ik op restricted, zijn ze vrienden maar zien bijna nietsquote:Op woensdag 28 november 2012 22:51 schreef Waffle het volgende:
Hoe gaan jullie om met familieleden op Facebook? Ik word echt idioot van tantes die opeens facebook ontdekken en je gaan toevoegen. Daarna gaan ze je account helemaal bekijken en krijg je reacties tijdens "familiefeesten". Ik had mijn facebook grotendeels op slot, maar nu ze me toevoegen kunnen ze alsnog alles zien als ik ze accepteer
Dat er mensen zijn die zichzelf zo op FB zetten.SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
Waarom, de fuck, zet ze andermans baby's op haar facebook??quote:Op donderdag 29 november 2012 08:55 schreef Barachem het volgende:
Mijn tante en haar kinderen zijn iets te tech-savvy.
Op zich niet zo erg, maar sinds vandaag zit mijn nichtje fotos van andere mensen hun babies te verzamelen en op haar fotoboek op Facebook te zetten, dat omdat ze zelf zwanger is en dit al enige dagen weet.
Nu zijn zij en haar vriend redelijke mensen om mee om te gaan, maar beide hebben ze te kampen met behoorlijk zware psychische problemen, dus ik maak me zorgen om het kind als toekomstige oom.
Maar ze begint nu al met babyfotos van andere mensen op haar fotoboek te zetten en haar moeder, mijn tante dus, zit die lekker te sharen.
Die is verder ook een schat van een mens, maar heeft ook zo'n vervelend Facebookgedrag met allerhande dingen die ze op Facebook pleurt, voornamelijk van die humoristisch en/of wijs bedoelde zingen die af en toe ook echt wel humoristisch en/of wijs zijn.
En dan niet te vergeten die voormalige klasgenote die ik van 1 HAVO kende, iets van weer 20 jaar gelede en waar ik toendertijd op verliefd was, en sinds enige maanden ook op Facebook heb en met verbazing en enig afgrijzen aanschouw hoe ze zoveel van haar gezin en hun honden houdt en ook van alles en nog wat erover op spamt.
Achterlijk gedoe weleens, dat Facebook.
Hoe doe je dat effectief?quote:Op donderdag 29 november 2012 08:15 schreef Radobe het volgende:
[..]
die zet ik op restricted, zijn ze vrienden maar zien bijna niets
Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 29 november 2012 08:15 schreef Radobe het volgende:
[..]
Zowaar een filmpje op Facebook waarop ik kon lachen. Klacht is dan wel dat dit filmpje duizend keer gedeeld moet worden.quote:
Precies.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:54 schreef Raban het volgende:
[..]
Zowaar een filmpje op Facebook waarop ik kon lachen. Klacht is dan wel dat dit filmpje duizend keer gedeeld moet worden.
Er zijn veel betere pranks te vinden hoorquote:Op donderdag 29 november 2012 15:54 schreef Raban het volgende:
[..]
Zowaar een filmpje op Facebook waarop ik kon lachen. Klacht is dan wel dat dit filmpje duizend keer gedeeld moet worden.
Dat was precies de optie die ik zocht. Wist niet dat facebook die optie had, maar bedankt. Helaas alle familie inmiddels verwijderd... Tijdens de feestdagen maar even uitleggen dat ik per ongelijk een hele groep uit mijn facebook heb verwijderd.quote:Op donderdag 29 november 2012 08:15 schreef Radobe het volgende:
[..]
waar zit die restricted optie?quote:Op donderdag 29 november 2012 18:40 schreef Waffle het volgende:
[..]
Dat was precies de optie die ik zocht. Wist niet dat facebook die optie had, maar bedankt. Helaas alle familie inmiddels verwijderd... Tijdens de feestdagen maar even uitleggen dat ik per ongelijk een hele groep uit mijn facebook heb verwijderd.
Lekker is dat! Weet je hoe duur de vakman is die zelf meubels of sieraden maakt? En die bakker met handgemaakte chocolaatjes zal er ook niet weinig voor vragen...quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mensen die op fb ALTIJD(!) anti-overheid plaatjes posten en tegen alles en iedereen aanschoppen die meer dan modaal verdient
[ afbeelding ]
Want ja, als je meer dan jan modaal verdient ben je een monster, een duivel, een demoon!
En zelf zeker een uitkering hebben?quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mensen die op fb ALTIJD(!) anti-overheid plaatjes posten en tegen alles en iedereen aanschoppen die meer dan modaal verdient
[ afbeelding ]
Want ja, als je meer dan jan modaal verdient ben je een monster, een duivel, een demoon!
Heb vandaag anders toch wel 2 kaartjes voor een feest gewonnen, joechei.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat hele "like share and win" is de nekslag voor Facebook als je het mij vraagt.
Goed zegquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:41 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Heb vandaag anders toch wel 2 kaartjes voor een feest gewonnen, joechei.
[ afbeelding ]
En dit.
Ik heb erop gereageerd: Maak je er ook een foto van?
quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:58 schreef Radobe het volgende:
over het blokje friends zweven, Dan komt er zo'n vlak, staan lists, close friends e.d. staat ook add to another list, daar staat restricted tussen, aanvinken en ze zien alles als bij openbaar.
gaat vooral over de grote kapitaalkrachtige multi-nationals toch? Ben het daar opzich wel mee eensquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook wel, die kleine zelfstandigen doen het meer voor liefde voor het vak en zitten met wat meer onzekerheid dan een grote multinational, zeker in "deze tijden".quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:11 schreef julian6 het volgende:
[..]
gaat vooral over de grote kapitaalkrachtige multi-nationals toch? Ben het daar opzich wel mee eensAl is zulke plaatjes op fb posten natuurlijk altijd lame
Klasgenoot van me heeft een populaire page, zelfs als ie iets onwijs nutteloos erop zet, wat totaal niet grappig of zelfs niet eens gerelateerd aan die page is, gaan mensen het nog liken en zelfs delenquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:23 schreef Raban het volgende:
Sowieso dat hele gedoe met share/like/comment. Like heeft altijd het meeste omdat de meesten lui zijn en er vrij weinig kansloze paupers zijn die gaan sharen.
Dat is wel behoorlijk droevig inderdaad. En dan bij iedere foto een verhaaltje erbij.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:25 schreef caroline_ het volgende:
Van die mensen die een feesboekaccount
maken voor hun 2jarige zoon of dochter
Of erger nog voor hun huisdier
Men moet verdomme eens niet zo zeiken dat er mensen zijn die veel verdienen. Die mensen doen 9/10 keer ook iets meer voor dat geld. Het is pure afgunst en jaloezie om te haten op "de elite", want zodra ze zelf het geld zouden hebben, zouden ze geen greintje anders zijn dat de rijken die nu op aarde rondlopen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:11 schreef julian6 het volgende:
[..]
gaat vooral over de grote kapitaalkrachtige multi-nationals toch? Ben het daar opzich wel mee eensAl is zulke plaatjes op fb posten natuurlijk altijd lame
dat is dan ook de bedoeling van die Like knop.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:23 schreef Raban het volgende:
Sowieso dat hele gedoe met share/like/comment. Like heeft altijd het meeste omdat de meesten lui zijn en er vrij weinig kansloze paupers zijn die gaan sharen.
Ik bedoel dit:quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:58 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dat is dan ook de bedoeling van die Like knop.
quote:Let it snow.. let it snow
quote:hehe het zou verdomme tijd worde maar het sneeuwt eindelijk YEEEEEHAW!!!!!
quote:Ja hoor de eerst sneeuwstorm is een feit! Let it snow, let it snow. #gezellig _#openhaartweer
quote:Oh noo. Snow
quote:1st day of December, first day of snow!
quote:Neeee geen sneeuw ik moet mijn winterbanden er nog onder laten zetten
Er zijn verdomme 3 vlokjes natte sneeuw gevallenquote:Het sneeuwt!!!!
Wacht, er was sneeuw?quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Er zijn verdomme 3 vlokjes natte sneeuw gevallen
Bovendien boeit niemand de weersomstandigheden in je dorpje ook maar iets
Net zoiets als deze. Gelukkig heb ik hem niet in mijn vriendenlijst zitten, maar dit komt zo ongeveer elke week wel een keer voorbij. En die likes in de comments zijn van haar. ik moet andere vrienden gaan zoeken denk ikquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:05 schreef ejvdb het volgende:
Zucht... stelletjes die bij elkaar zijn en dan de naam van de partner met een hartje even als status-update doen.... ze zijn 19 en 21 jaar...
Ik heb het idee dat dit soort mensen eigelijk helemaal geen leuke relatie hebben maar dit maar wel showen voor de buitenwereld..
Heeft tegenwoordig niet iedereen een uitkering / jan modaal is toch een uitkering?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:46 schreef Funzel het volgende:
[..]
En zelf zeker een uitkering hebben?
Nou, ik was een beetje te onduidelijk, photos van babies van familie en vrienden, vaak met haar zelf ook op de foto, dus wel een redelijk legitieme reden, maar toch nog steeds een beetje vreemd en best irritant.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:58 schreef Queens het volgende:
[..]
Waarom, de fuck, zet ze andermans baby's op haar facebook??
Wat voor tekst zet ze daar dan bij??
Snap er echt geen tering van...leuk dat ze zwanger is maar waar is dat goed voor?
He ik ook! 2de dag nu, het voelt alsof er een feestje is waar ik niet voor ben uitgenodigdquote:Op zondag 2 december 2012 04:47 schreef BearerOfLight het volgende:
gisteren me FB gedelete, erg trots enzo. Maar vannacht awesome dingen beleefd die ik nu niet meer kan delenTis gvd cold turkey afkicken van het aandachtshoer-zijn!!!!
Maar tis het wel waard; geen zinloze updates meer en eindelijk weer leven irl
Inderdaad, wie zegt er nou da in plaats van datquote:Op zondag 2 december 2012 17:41 schreef zwellichaampje het volgende:
Deze slaat toch wel alles.
[ afbeelding ]
Als je nog een mooi staafje Vlaamse woordenschat wil waarnemen:quote:Op zondag 2 december 2012 17:42 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Inderdaad, wie zegt er nou da in plaats van dat
Hahaha deze kan ik haast niet geloven...quote:Op zondag 2 december 2012 17:43 schreef zwellichaampje het volgende:
[..]
Als je nog een mooi staafje Vlaamse woordenschat wil waarnemen:
[ afbeelding ]
Je zei dat je afvroeg hoe ik zou piepen als ik kanker had gehad. Dat heb ik gehad. Dus nu ligt de bal weer bij jouquote:
Om over een paar weken weer alles aan elkaar te klagen als t blijft liggenquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Er zijn verdomme 3 vlokjes natte sneeuw gevallen
Bovendien boeit niemand de weersomstandigheden in je dorpje ook maar iets
MIJN OGEN!SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zij die mij haten zijn gratis promo!
NATUURLIJK HOAXquote:Op zondag 2 december 2012 23:22 schreef MTV_ampuh het volgende:
[ afbeelding ]
je kan zo zien wie je facebook stalkt, hoax of niet?
Dat niveau inderdaad, hier nog zo'n voorbeeld die ik vandaag zagquote:Op zondag 2 december 2012 22:48 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Begint steeds meer op Hyves te lijken met al die kut plaatjes
En natuurlijk is Petra (45 jarige huisvrouw met een pittig kort kapsel) verantwoordelijk is voor deze rare hersenkronkelquote:Op maandag 3 december 2012 00:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat niveau inderdaad, hier nog zo'n voorbeeld die ik vandaag zag
[ afbeelding ]
Het zijn tegenwoordig meer de jonge moeders, leeftijd 25-30 die met dit soort onzin komen (althans, dat is bij mij zo)quote:Op maandag 3 december 2012 00:17 schreef comfortably_dumb het volgende:
[..]
En natuurlijk is Petra (45 jarige huisvrouw met een pittig kort kapsel) verantwoordelijk is voor deze rare hersenkronkel
dat ding komt en gaat, ik had de ticker, vrienden niet. Nu heb ik ineens ook geen ticker meer.quote:Op maandag 3 december 2012 11:24 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat is dat met die balk helemaal rechts, op dezelfde plek als de chat. Nu kunnen alle vrienden dus mijn volledige activiteit (likes, comments op anderen etc.) op FB zien?
Screenshots maken. onder elkaar plakken in paint en netjes uitlijnen. Dan je übervette brush skills even toepassen op de namen en foto's zodat wij die niet kunnen zien.quote:Op maandag 3 december 2012 11:29 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Van die tokkie ruziesook zo ergerlijk.
Hoe kan ik de hele ruzie hier uploaden?
Al gedaan :pquote:Op maandag 3 december 2012 11:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Screenshots maken. onder elkaar plakken in paint en netjes uitlijnen. Dan je übervette brush skills even toepassen op de namen en foto's zodat wij die niet kunnen zien.
Kenker giftig, je ziet aan de schrijfstijl dat bordeaux rood nog de meest intelligente van het stel is.quote:Op maandag 3 december 2012 11:29 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de status. Sowieso al heel klachtwaardig, wie zet zoiets op fb in vredesnaam?![]()
Nu gaan alle mede-tokkies dus allemaal vol tegen bordeaux roodecht belachelijk. 139 comments aan ruzie
![]()
Hier een voorbeeld van hoe het er aan toe gaat:
[ afbeelding ]
Ja, en zij is ook echt oerdom. Kan je nagaanquote:Op maandag 3 december 2012 12:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kenker giftig, je ziet aan de schrijfstijl dat bordeaux rood nog de meest intelligente van het stel is.
quote:Op zondag 2 december 2012 17:41 schreef zwellichaampje het volgende:
Deze slaat toch wel alles.
[ afbeelding ]
Maar dat is toch gewoon typisch Nederlands? Zeiken over het weer.quote:Op zondag 2 december 2012 21:52 schreef slangpie het volgende:
[..]
Om over een paar weken weer alles aan elkaar te klagen als t blijft liggen
In de buurt van Scheveningen, het kan ook niet andersquote:Op maandag 3 december 2012 11:29 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de status. Sowieso al heel klachtwaardig, wie zet zoiets op fb in vredesnaam?![]()
Nu gaan alle mede-tokkies dus allemaal vol tegen bordeaux roodecht belachelijk. 139 comments aan ruzie
![]()
Hier een voorbeeld van hoe het er aan toe gaat:
[ afbeelding ]
Niet elke Scheveninger is zo hoor!quote:Op maandag 3 december 2012 12:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
In de buurt van Scheveningen, het kan ook niet anders
Make that the cat wise.quote:Op maandag 3 december 2012 12:33 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Niet elke Scheveninger is zo hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |