Wat een simpele tak.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:10 schreef Queens het volgende:
Zelfde gast van eind 30:
[ afbeelding ]
Die likes ook zeg
En ook zoveel debielen die likenquote:Op woensdag 28 november 2012 13:02 schreef Queens het volgende:
Ik weet niet hoe je multiqoute maar op verzoek ben ik maar even naar zijn page gegaan.
Wat random printscreens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 november 2012 13:02 schreef Queens het volgende:
Ik weet niet hoe je multiqoute maar op verzoek ben ik maar even naar zijn page gegaan.
Wat random printscreens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha dit vind ik nog wel grappig ergensquote:Op woensdag 28 november 2012 13:02 schreef Queens het volgende:
Wat random printscreens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
iddquote:Op woensdag 28 november 2012 14:38 schreef lezzer het volgende:
Mij lijkt het eigenlijk een heel positief iemand
Dat hele "like share and win" is de nekslag voor Facebook als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:42 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die hierop reageren. Alsof ze werkelijk een televisie gaan weggeven.
Godverdomme zeg.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:02 schreef Queens het volgende:
Wat random printscreens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, prachtigquote:Op woensdag 28 november 2012 13:02 schreef Queens het volgende:
Wat random printscreens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha ik hou juist wel van dat soort luchtige facebook updatesquote:Op woensdag 28 november 2012 14:50 schreef Queens het volgende:
Tja, voor zover ik kan oordelen is het ook een goeie gast (zo vaak zie ik hem niet)!
Maar kom op zeg.....dat ie zelf niet doorheeft dat je dit soort mentale diarree niet moet posten is 1 ding, maar dat ie ook geen goeie vrienden heeft ofzo die zeggen 'gast, je zet jezelf voor gek' vind ik ook best kwalijk (of zielig).
Exactly. Ik heb ook al meerdere malen kaartjes voor een festival gewonnen zo.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:37 schreef EDMAN- het volgende:
Share en winacties zijn handig voor festival/feest tickets (al een aantal maal mogen winnen, schijt wat m'n zogenaamde vrienden daar van vinden
Ik heb hier eigenlijk niet zoveel problemen mee, vind het wel een ok post. Mensen die hele verhalen ophangen over hun ziek-zijn zijn wel vervelend. Met posts met eten heb ik weinig moeite.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:41 schreef exile79 het volgende:
Foto's van eten: Irritant. 'Oh oh oh wat ben ik ziek': Nog irritanter.
[ afbeelding ]
Heb meteen maar even gereageerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |