Ik bedoel dit:quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:58 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dat is dan ook de bedoeling van die Like knop.
quote:Let it snow.. let it snow
quote:hehe het zou verdomme tijd worde maar het sneeuwt eindelijk YEEEEEHAW!!!!!
quote:Ja hoor de eerst sneeuwstorm is een feit! Let it snow, let it snow. #gezellig _#openhaartweer
quote:Oh noo. Snow
quote:1st day of December, first day of snow!
quote:Neeee geen sneeuw ik moet mijn winterbanden er nog onder laten zetten
Er zijn verdomme 3 vlokjes natte sneeuw gevallenquote:Het sneeuwt!!!!
Wacht, er was sneeuw?quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Er zijn verdomme 3 vlokjes natte sneeuw gevallen
Bovendien boeit niemand de weersomstandigheden in je dorpje ook maar iets
Net zoiets als deze. Gelukkig heb ik hem niet in mijn vriendenlijst zitten, maar dit komt zo ongeveer elke week wel een keer voorbij. En die likes in de comments zijn van haar. ik moet andere vrienden gaan zoeken denk ikquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:05 schreef ejvdb het volgende:
Zucht... stelletjes die bij elkaar zijn en dan de naam van de partner met een hartje even als status-update doen.... ze zijn 19 en 21 jaar...
Ik heb het idee dat dit soort mensen eigelijk helemaal geen leuke relatie hebben maar dit maar wel showen voor de buitenwereld..
Heeft tegenwoordig niet iedereen een uitkering / jan modaal is toch een uitkering?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:46 schreef Funzel het volgende:
[..]
En zelf zeker een uitkering hebben?
Nou, ik was een beetje te onduidelijk, photos van babies van familie en vrienden, vaak met haar zelf ook op de foto, dus wel een redelijk legitieme reden, maar toch nog steeds een beetje vreemd en best irritant.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:58 schreef Queens het volgende:
[..]
Waarom, de fuck, zet ze andermans baby's op haar facebook??
Wat voor tekst zet ze daar dan bij??
Snap er echt geen tering van...leuk dat ze zwanger is maar waar is dat goed voor?
He ik ook! 2de dag nu, het voelt alsof er een feestje is waar ik niet voor ben uitgenodigdquote:Op zondag 2 december 2012 04:47 schreef BearerOfLight het volgende:
gisteren me FB gedelete, erg trots enzo. Maar vannacht awesome dingen beleefd die ik nu niet meer kan delenTis gvd cold turkey afkicken van het aandachtshoer-zijn!!!!
Maar tis het wel waard; geen zinloze updates meer en eindelijk weer leven irl
Inderdaad, wie zegt er nou da in plaats van datquote:Op zondag 2 december 2012 17:41 schreef zwellichaampje het volgende:
Deze slaat toch wel alles.
[ afbeelding ]
Als je nog een mooi staafje Vlaamse woordenschat wil waarnemen:quote:Op zondag 2 december 2012 17:42 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Inderdaad, wie zegt er nou da in plaats van dat
Hahaha deze kan ik haast niet geloven...quote:Op zondag 2 december 2012 17:43 schreef zwellichaampje het volgende:
[..]
Als je nog een mooi staafje Vlaamse woordenschat wil waarnemen:
[ afbeelding ]
Je zei dat je afvroeg hoe ik zou piepen als ik kanker had gehad. Dat heb ik gehad. Dus nu ligt de bal weer bij jouquote:
Om over een paar weken weer alles aan elkaar te klagen als t blijft liggenquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Er zijn verdomme 3 vlokjes natte sneeuw gevallen
Bovendien boeit niemand de weersomstandigheden in je dorpje ook maar iets
quote:Op woensdag 28 november 2012 22:01 schreef RockNijntje het volgende:
MIJN OGEN!SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zij die mij haten zijn gratis promo!
NATUURLIJK HOAXquote:Op zondag 2 december 2012 23:22 schreef MTV_ampuh het volgende:
[ afbeelding ]
je kan zo zien wie je facebook stalkt, hoax of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |