Dat niveau inderdaad, hier nog zo'n voorbeeld die ik vandaag zagquote:Op zondag 2 december 2012 22:48 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Begint steeds meer op Hyves te lijken met al die kut plaatjes
En natuurlijk is Petra (45 jarige huisvrouw met een pittig kort kapsel) verantwoordelijk is voor deze rare hersenkronkelquote:Op maandag 3 december 2012 00:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat niveau inderdaad, hier nog zo'n voorbeeld die ik vandaag zag
[ afbeelding ]
Het zijn tegenwoordig meer de jonge moeders, leeftijd 25-30 die met dit soort onzin komen (althans, dat is bij mij zo)quote:Op maandag 3 december 2012 00:17 schreef comfortably_dumb het volgende:
[..]
En natuurlijk is Petra (45 jarige huisvrouw met een pittig kort kapsel) verantwoordelijk is voor deze rare hersenkronkel
dat ding komt en gaat, ik had de ticker, vrienden niet. Nu heb ik ineens ook geen ticker meer.quote:Op maandag 3 december 2012 11:24 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat is dat met die balk helemaal rechts, op dezelfde plek als de chat. Nu kunnen alle vrienden dus mijn volledige activiteit (likes, comments op anderen etc.) op FB zien?
Screenshots maken. onder elkaar plakken in paint en netjes uitlijnen. Dan je übervette brush skills even toepassen op de namen en foto's zodat wij die niet kunnen zien.quote:Op maandag 3 december 2012 11:29 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Van die tokkie ruziesook zo ergerlijk.
Hoe kan ik de hele ruzie hier uploaden?
Al gedaan :pquote:Op maandag 3 december 2012 11:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Screenshots maken. onder elkaar plakken in paint en netjes uitlijnen. Dan je übervette brush skills even toepassen op de namen en foto's zodat wij die niet kunnen zien.
Kenker giftig, je ziet aan de schrijfstijl dat bordeaux rood nog de meest intelligente van het stel is.quote:Op maandag 3 december 2012 11:29 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de status. Sowieso al heel klachtwaardig, wie zet zoiets op fb in vredesnaam?![]()
Nu gaan alle mede-tokkies dus allemaal vol tegen bordeaux roodecht belachelijk. 139 comments aan ruzie
![]()
Hier een voorbeeld van hoe het er aan toe gaat:
[ afbeelding ]
Ja, en zij is ook echt oerdom. Kan je nagaanquote:Op maandag 3 december 2012 12:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kenker giftig, je ziet aan de schrijfstijl dat bordeaux rood nog de meest intelligente van het stel is.
quote:Op zondag 2 december 2012 17:41 schreef zwellichaampje het volgende:
Deze slaat toch wel alles.
[ afbeelding ]
Maar dat is toch gewoon typisch Nederlands? Zeiken over het weer.quote:Op zondag 2 december 2012 21:52 schreef slangpie het volgende:
[..]
Om over een paar weken weer alles aan elkaar te klagen als t blijft liggen
In de buurt van Scheveningen, het kan ook niet andersquote:Op maandag 3 december 2012 11:29 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de status. Sowieso al heel klachtwaardig, wie zet zoiets op fb in vredesnaam?![]()
Nu gaan alle mede-tokkies dus allemaal vol tegen bordeaux roodecht belachelijk. 139 comments aan ruzie
![]()
Hier een voorbeeld van hoe het er aan toe gaat:
[ afbeelding ]
Niet elke Scheveninger is zo hoor!quote:Op maandag 3 december 2012 12:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
In de buurt van Scheveningen, het kan ook niet anders
Make that the cat wise.quote:Op maandag 3 december 2012 12:33 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Niet elke Scheveninger is zo hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |