SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door uniekhoorn op 26-11-2012 19:51:20 ]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
The 5 AM Clubquote:Op maandag 26 november 2012 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Wil ook wel voor het werk lopen maar vertrek ' s ochtends al om 5.10 uur
edit: oh, jij dan om 4 AM
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Makkelijker gezegd.....quote:
Vergeet niet, hardlopen is gewoon echt een aanslag op je benen/gewrichten. Het gaat nog niet eens om je conditie, die bouw je wel op maar spieropbouw merk je niet zo snel zodat je toch echt te snel te ver gaat met alle kloteblessures van dien
Maraca, forget it maar
Dikke, rode tenen hier.. winter
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Vorige week mijn eerste hardloopwedstrijd gelopen: 01:13:46 in de 7Heuvelenloopzeer tevreden!
Gisteren ook maar ingeschreven voor de StrongmanRun, eigenlijk meer een soort lange bootcamp-traject. leek me erg leuk![]()
![]()
Morgen weer lekker intervallen op de baan
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
nog geen eenquote:Op maandag 26 november 2012 19:16 schreef Quoi het volgende:
[..]
En...hoeveel bananen heb je al verorberd?, ik ben van plan om morgen te gaan stapelen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik ook eentje, van de 40+ keer dat ik het gebruikt heb nuquote:Op maandag 26 november 2012 17:45 schreef De_kluizenaar het volgende:
Bij runkeeper overigens nog maar eenmaal een GPS fuckup gehad... het proberen eens waard denk ik voor sommige?![]()
![]()
Neequote:Op maandag 26 november 2012 18:30 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat is geheel afhankelijk van je gewicht.ik wil geen 100km moeten lopen om twee hamburgers te mogen eten
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Vier dagen rust heeft wel goed gedaan, ik ging als een speer (voor mijn gevoel dan)
http://connect.garmin.com/activity/247071453
http://www.endomondo.com/workouts/110032346All she wants and needs is just a little taste..![]()
en dat is het belangrijkste, als je zelf maar tevreden bent en plezier hebt gehadquote:Op maandag 26 november 2012 20:20 schreef Luxuria het volgende:
Vier dagen rust heeft wel goed gedaan, ik ging als een speer (voor mijn gevoel dan)'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 26 november 2012 20:20 schreef Luxuria het volgende:
Vier dagen rust heeft wel goed gedaan, ik ging als een speer (voor mijn gevoel dan)
http://connect.garmin.com/activity/247071453
http://www.endomondo.com/workouts/110032346lekker rondje gedaan zo te zien!!
Ik hoop dat ik morgen weer kan rennen.. Als ik me dan tenminste weer wat beter voel![]()
![]()
I know, daarom zei ik het ook. Ben zelf net hersteld van een blessure, voor mij is goed rust nemen net zo belangrijk geworden.quote:Op maandag 26 november 2012 19:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd.....
Vergeet niet, hardlopen is gewoon echt een aanslag op je benen/gewrichten. Het gaat nog niet eens om je conditie, die bouw je wel op maar spieropbouw merk je niet zo snel zodat je toch echt te snel te ver gaat met alle kloteblessures van dien
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Duurt alleen een paar minuten voor de app gps ontvangst heeft bij mij, bij jou ook?quote:Op maandag 26 november 2012 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook eentje, van de 40+ keer dat ik het gebruikt heb nuIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik ben nog steeds een beetje huiverig om een training over te slaan maar het verval, door niet te trainen, waar ik bang voor was valt me erg mee!![]()
![]()
life is not fair...quote:Vrouwen rennen beter als ze bier hebben gedronken
Drink gerust een biertje de avond voor je gaat hardlopen. Want dan hou je het 22 procent langer vol. En ik maar denken dat je daar rubberen benen van krijgt. Voor mannen geldt het tegenovergestelde. Zij lopen er 21 procent trager door. Voor het experiment werden vijf mannelijke en vijf vrouwelijke lopers tussen 29 en 43 jaar oud geselecteerd. Alle proefpersonen liepen ongeveer 55 kilometer per week en waren matige drinkers, die minder dan de aanbevolen wekelijkse hoeveelheid opnamen. Het experiment bestond uit twee delen: ‘The Beer Run’ (bierproef) en ‘The Exhaustion Run’ (uithoudingsproef).Bij het eerste deel, de bierproef, moesten de proefpersonen ‘s avonds gedurende 45 minuten lopen aan een ‘redelijk hoge intensiteit’. Meteen daarna kregen ze een biertje voorgeschoteld. De wetenschappers controleerden daarna de verdere alcoholopname tot elke proefpersoon een concentratie van 70 milligram / 100 milliliter bloed / alcohol had bereikt. Voor sommige testpersonen was dat na ongeveer 4 pintjes van een halve liter. De ochtend nadien was het tijd voor de uithoudingsproef. Daarbij werd aan de proefpersonen gevraagd om aan een vermogen van 80 procent te lopen, zolang als ze het konden volhouden. Beide testen werden twee keer uitgevoerd: één keer met een sterk bier en één keer met een placebo, zonder dat de proefpersonen het wisten.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
verval treed pas op na ongeveer 10 dagen... het zelfde geldt andersom ook, het resultaat van een training is pas na 10-14 dagen merkbaar.quote:Op maandag 26 november 2012 20:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben nog steeds een beetje huiverig om een training over te slaan maar het verval, door niet te trainen, waar ik bang voor was valt me erg mee!
Ik denk altijd maar: als het op die allerlaatste training aankomt heb je daarvoor niet goed genoeg je best gedaan'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Met een kater ren ik ook het best...Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
vroeger... heel lang geleden, toen het weekend nog uit vier dagen bestond, liep ik op maandagavond het lekkerste...rustig hobbelen om bij te komen van het weekendquote:Op maandag 26 november 2012 20:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Met een kater ren ik ook het best...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Seriously?! Waar zou dat door komen?
Nja gelukkig maar! Dan is het niet zo erg om een keertje over te slaan al blijf ik het balen vinden (wat een goed teken isquote:Op maandag 26 november 2012 20:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
verval treed pas op na ongeveer 10 dagen... het zelfde geldt andersom ook, het resultaat van een training is pas na 10-14 dagen merkbaar.
Ik denk altijd maar: als het op die allerlaatste training aankomt heb je daarvoor niet goed genoeg je best gedaan)
![]()
nee, ik ben geen cross dresser maar kwam toevallig deze link tegen.., kan het merk niet maar kwam toevallig via een FB pagina deze link tegen..bij deze, dames
http://www.evou.nl/Running'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik zou het niet weten, ik hou het er maar op dat het een van de vele dingen is die wij, als mannen, niet van vrouwmensen begrijpenquote:Op maandag 26 november 2012 20:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Seriously?! Waar zou dat door komen?
quote:Op maandag 26 november 2012 20:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zou het niet weten, ik hou het er maar op dat het een van de vele dingen is die wij, als mannen, niet van vrouwmensen begrijpen![]()
![]()
Best geinig spul die kleding maar een beetje eentonig (qua kleuren) en duur![]()
![]()
Placebobierquote:"zonder dat de deelnemers het wisten". Nou ik weet het wel hoor als je me een Bavaria 0,0% voorschotelt
.
![]()
ik ben ook weer terug van een rondje. ging wel redelijk, les 18 van evy....maar waarom begint zij ineens over stressincontinentie....beetje vaag maar goed.
op naar de volgende (les)week.
http://www.endomondo.com/workouts/110021084![]()
en een bekertje te pakkenquote:Op maandag 26 november 2012 20:53 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik ben ook weer terug van een rondje. ging wel redelijk, les 18 van evy....maar waarom begint zij ineens over stressincontinentie....beetje vaag maar goed.
quote:Op maandag 26 november 2012 20:53 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik moest echt moeite doen om niet enorm in lachen uit te barsten tijdens die les ja
![]()
![]()
Ik ook idd!quote:Op maandag 26 november 2012 20:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Met een kater ren ik ook het best...
All she wants and needs is just a little taste..![]()
Mag ik dit ontkrachtigen? N=1, maar goedquote:
Gister na een avondje bieren een 10k wedstrijd gelopen en de rest van de dag was ik leeg
De loop zelf nergens last van overigens, maar erna....En ik kan er toch over het algemeen zeeeer goed tegen....
![]()
Ik heb zo'n vreselijke lekkere, soepele en asociale intervaltraining gehad vanavond
Zul je net zien dat mn horloge leeg isEn dat kon helemaal niet
F means you're fucked![]()
Now that's a shame. Kun je die curve niet zelf even schetsen?quote:Op maandag 26 november 2012 21:27 schreef YUR het volgende:
Ik heb zo'n vreselijke lekkere, soepele en asociale intervaltraining gehad vanavond
Zul je net zien dat mn horloge leeg isEn dat kon helemaal niet
Lekker dat het goed ging![]()
![]()
Ahh, good running!quote:Op maandag 26 november 2012 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Dan zit de van 5-10km van Renate erop
Moet nog dit jaar lukken dusIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nja, ik weet ongeveer de tijden van de 200m en 400m's .... maar we deden slechts 1 van de 2 series op de baan.quote:Op maandag 26 november 2012 21:36 schreef Quoi het volgende:
[..]
Now that's a shame. Kun je die curve niet zelf even schetsen?
Lekker dat het goed gingF means you're fucked![]()
JAWEL! Toewijding is the key!quote:Op maandag 26 november 2012 20:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Seriously?! Waar zou dat door komen?
[..]
Nja gelukkig maar! Dan is het niet zo erg om een keertje over te slaan al blijf ik het balen vinden (wat een goed teken is)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 21:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, daarom is het ook goed dat ik er van baal he
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Je kan niet altijd winnenquote:Op maandag 26 november 2012 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Meestal wel, afgelopen 2 keer wat minder. Maar we gaan gewoon door
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
see TTquote:
Toewijding is ook de kennis bezitten om te weten wanneer overdaad schaadtquote:
prachtig antwoord DW! je hebt je roeping als politicus gemist!quote:Op maandag 26 november 2012 22:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Toewijding is ook de kennis bezitten om te weten wanneer overdaad schaadt
At your serversquote:Op maandag 26 november 2012 22:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
prachtig antwoord DW! je hebt je roeping als politicus gemist!
Hallo hardloop-goden en -godinnen!
Ik wil jullie even advies vragen.
Net gestart met de 10k training van Renate en eig zou ik morgen de derde les van de eerste week lopen, 20 minuten aaneen met een paar versnellingen v 30sec tussendoor.
Maar... Nu zag ik in haar schema dat ze in principe dinsdag, donderdag en weekend aangeeft als loopdagen. Uiteraard begrijp ik dat je ook best op maandag of woensdag of weet ik veel kan lopen, maar die derde les is vaak wel steeds de wat langere van de week. En aangezien ik tussen de middag op mijn werk loop zou het handig zijn dat idd ook in het weekend te doen.
De vraag is nu, zou het kwaad kunnen als ik die les 3 oversloeg en morgen les 4 (de eerste van week 2) loop?
Ja, ik kan prima zelf denken en ik ben geneigd om te denken 'moet makkelijk kunnen, die 20 minuten heb ik wel onder de knie dus die les kan ik wel skippen', maar niet met versnellingen erin.
Wat denken de heren en dames deskundigen?
Oh, en voel je niet geremd om 'Jezus BE, zit niet zo te meuten!' te posten.
***![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 20:53 schreef Tyler-Girl het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/110021084SPOILER: TMIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***![]()
Wat is les 4? een rustigere les? Dan kan je dat gerust omdraaien hoor. Tis een leidraad, geen gebod.quote:Op maandag 26 november 2012 22:37 schreef Brighteyes het volgende:
Net gestart met de 10k training van Renate en eig zou ik morgen de derde les van de eerste week lopen, 20 minuten aaneen met een paar versnellingen v 30sec tussendoor.
Maar... Nu zag ik in haar schema dat ze in principe dinsdag, donderdag en weekend aangeeft als loopdagen. Uiteraard begrijp ik dat je ook best op maandag of woensdag of weet ik veel kan lopen, maar die derde les is vaak wel steeds de wat langere van de week. En aangezien ik tussen de middag op mijn werk loop zou het handig zijn dat idd ook in het weekend te doen.
De vraag is nu, zou het kwaad kunnen als ik die les 3 oversloeg en morgen les 4 (de eerste van week 2) loop?
Ja, ik kan prima zelf denken en ik ben geneigd om te denken 'moet makkelijk kunnen, die 20 minuten heb ik wel onder de knie dus die les kan ik wel skippen', maar niet met versnellingen erin.
Oh, en voel je niet geremd om 'Jezus BE, zit niet zo te meuten!' te posten.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 22:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]We hebben een nieuwe hoofdsponsor voor de Ladies Run en/of Utregtse Meidenloop 2013SPOILER: TMIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dit dus, zolang je niet het hele schema week na week ondersteboven keer kan een beetje schuiven geen kwaad hoorquote:Op maandag 26 november 2012 23:06 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wat is les 4? een rustigere les? Dan kan je dat gerust omdraaien hoor. Tis een leidraad, geen gebod.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 26 november 2012 22:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]SPOILER: TMIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 23:14 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 23:18 schreef slacker_nl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Mr.Mo heeft een foto van me gemaakt toen hij eergisteren meefietste
Dit is bij Doetinchem in de buurt
Ja doei.![]()
Wat een mooie plaatjes zie ik hier toch steeds voorbij komen....en dan woon ik nog wel opt platteland,maar wij hebben hier zoiets echt niet
En wat fijn dan mr. Moblo gewoon meefiets. (Had ik hier ook al voorgesteld maar werd niet op ingegaan...)![]()
nou, normaal doet hij dat ook niet hoormaar hij kon zaterdag wel wat afleiding gebruiken
Omgeving waar we straks gaan wonen is helemaal mooi
Ja doei.![]()
Ja, mooie plaatjes inderdaad!quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:43 schreef Tyler-Girl het volgende:
Wat een mooie plaatjes zie ik hier toch steeds voorbij komen....en dan woon ik nog wel opt platteland,maar wij hebben hier zoiets echt niet
En wat fijn dan mr. Moblo gewoon meefiets. (Had ik hier ook al voorgesteld maar werd niet op ingegaan...)
Ik woon zelf in de stad, dus het kan altijd erger(Maar gelukkig wel vlak langs een groot park, dus daar kan ik m'n rondjes wel in maken.)
Vandaag tussen de buitjes door les 10 van Evy gedaan, dus als alles goed blijft gaan, ben ik op een derde!Gaat snel al. Dat doel van 30 min aan 1 stok met oud en nieuw moet dus nog kunnen (als het goed gaat), maar dan moet ik wel een aantal lesjes overslaan. Maar ik heb het gevoel dat het wel kan.
En zo niet, dan is het een week of 2 later. Ook prima. Ik kijk er in ieder geval naar uit!
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed![]()
inderdaad mooie plaatjes.... hoewel ik, al zeg ik het zelf, in een van de mooiste gebieden op aarde woon kan ik intens genieten van de foto's die jullie posten...laatst postte een van de vaste posters hier een foto op FB van het heidegebied waar hij aan het wandelen was
Het gaat ook niet alleen om de omgeving maar om de kleine dingen die je tegen kom onderweg..die ene vogel, dat klein paddestoeltje en als je goed kijk de kabouter die er onder zit of straks weer het ontluikende groen aan de bomen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
![]()
wij waren 3 weken terug in Kopenhagen, wat me daar opviel is hoe verschikkelijk veel mensen daar lopen, en gewoon tussen het verkeer door midden in de stad, ik vond dat echt giga vergeleken met hier,
ik heb 3 x week 1 van evy gedaan nu en pff weer last van de lies, tis nu na een dag rust wel weer veel minder, maar ga toch door, eind deze week belt de fysio om te checken hoe het gaat, dan moet het maar goed zeer doen, kan ze gelijk de goeie plaats onderhanden nemen, en weet ze tenminste exact waar het is.
ik hoop echter dat het wegblijft, of in ieder geval niet erger wordt, want dan kan ik weer aan de kant , pff daar heb ik nou eff geen zin in.
die crosstrainer heb ik onderhand ook wel gehad, ik blijf dat wel op de rustdagen doen, maar wil toch wel buiten , das zoveel gaver, dus hoop dat het goed bijft gaan, ik houd nme exact aan het schema. niet meer dan moet het toch goed komen???![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 23:18 schreef slacker_nl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen idee wat ze erover zegt trws hoor, ik kan het me iig niet herinneren.
Oh, en tx voor de tips!
***![]()
Leuke foto. Gaat het allemaal een beetje daar? Sterkte iig allebeiquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:13 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is bij Doetinchem in de buurt
Dat meefietsen is gezellig vind ik, de laatste maanden fietst de mr ook geregeld mee als ik een lange duurloop ga doen. Leuk hoor.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Dat viel me een paar weken geleden ook op in Madrid; hardlopers die tussen de enorme mensenmassa door lopen, terwijl er ook nog eens om de vijf meter een voetgangersstoplicht op rood stond. Ik vraag me af hoe je dan in vredesnaam in een ritme kunt komen...quote:Op dinsdag 27 november 2012 06:11 schreef soepkip1963 het volgende:
wij waren 3 weken terug in Kopenhagen, wat me daar opviel is hoe verschikkelijk veel mensen daar lopen, en gewoon tussen het verkeer door midden in de stad, ik vond dat echt giga vergeleken met hier,
[..]“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Ondanks dat ik mijn rondje gisteren niet afgemaakt heb, heb ik toch spierpijn in mijn benen. Was het toch nog een goede oefening!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Heb je een sporthorloge?quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:06 schreef the85mc het volgende:
Ik loop mezelf weer de blessures in..Ik loop vaak te snel en dan krijg ik last van shin splints..
Jezus BE, zit niet zo te meuten!quote:Op maandag 26 november 2012 22:37 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en voel je niet geremd om 'Jezus BE, zit niet zo te meuten!' te posten.(omdat het mocht)
Is het een optie les 2 nog een keer te doen, van het weekend les 3 en dan weer verder op schema?![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:13 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is bij Doetinchem in de buurtnice Mo.
Nog 2,5 week en mr Sun kan ook actiefoto's makenAls hij komt aanmoedigen tenminste, hoop het wel
![]()
![]()
Hier hebben toch een aantal mensen een spibelt?
Is die fijn?
En is de waterafstotende echt een voordeel ten opzichte van de normale?All she wants and needs is just a little taste..![]()
Heb er zelf geen maar kan me voorstellen dat het wel fijn is dat je spullen niet nat worden, mocht het regenenquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:19 schreef Luxuria het volgende:
Is die fijn?
En is de waterafstotende echt een voordeel ten opzichte van de normale?
Ja, maar... nou... Dan duurt het nog langer enzo.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jezus BE, zit niet zo te meuten!(omdat het mocht)
Is het een optie les 2 nog een keer te doen, van het weekend les 3 en dan weer verder op schema?
En volgende week kan ik ook al niet lopen dus dan moet ik toch wel op herhaling.
Dus...
*eigenwijs is...
***![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar... nou... Dan duurt het nog langer enzo.
En volgende week kan ik ook al niet lopen dus dan moet ik toch wel op herhaling.
Dus...
*eigenwijs is...waarom vraag je het dan?
![]()
Nee prima dan toch?!?! Beetje schuiven in een schema is helemaal niet erg zolang je niet te snel wilt gaan lijkt me![]()
![]()
Al moet je nog beginnen met les 1quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:38 schreef Ambipur het volgende:
Mag ik ook mijn zooi hier plaatsen? Mag morgen aan les 6 van Evy! Of ben ik nog te vroegNatuurlijk ben je welkom hier
Nou vooruit dan maarquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:38 schreef Ambipur het volgende:
Mag ik ook mijn zooi hier plaatsen? Mag morgen aan les 6 van Evy! Of ben ik nog te vroeg![]()
![]()
(de meesten hier zijn binnen komen vallen toen ze net begonnen waren aan Evy of nog moesten beginnen)
![]()
Topdingquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:19 schreef Luxuria het volgende:
Is die fijn?
En is de waterafstotende echt een voordeel ten opzichte van de normale?
Iedereen is welkomquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:38 schreef Ambipur het volgende:
Mag ik ook mijn zooi hier plaatsen? Mag morgen aan les 6 van Evy! Of ben ik nog te vroeg
Mijn run vandaag was echt te waardeloos. Echt nog nooit zo slecht gelopen. Last van een blaar, zware benenKwam gewoon niet vooruit
Echt balen....
![]()
Dat heeft iedereen weleens joh, hoort er allemaal bij. Nu ga je de fijne runs nog meer waarderenquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:01 schreef linebear het volgende:
Mijn run vandaag was echt te waardeloos. Echt nog nooit zo slecht gelopen. Last van een blaar, zware benenKwam gewoon niet vooruit
Echt balen....
Dat is zeker zoquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen weleens joh, hoort er allemaal bij. Nu ga je de fijne runs nog meer waarderenDie geweldige 10 km nog in de benen
![]()
![]()
Eerste advies: zorg voor goede hardloopschoenenquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:52 schreef Ambipur het volgende:
Nice, want wat advies/support van anderen lezen is leuk.
tweede advies: als je een sporthorloge koopt: haal een Garmin
Daar kun je een pace op instellen. Als je dan te hard gaat begint hij te piepen. Zo kun je jezelf corrigeren en dan verminder je het risico op shin splintsquote:
Ik kan donderdag pas weer gaan, want vandaag is mijn rustdag en morgen kan ik niet
Aha ok. Wist ik niet. Kan een app dat niet? Ik loop nu met runkeeper.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Daar kun je een pace op instellen. Als je dan te hard gaat begint hij te piepen. Zo kun je jezelf corrigeren en dan verminder je het risico op shin splints
Als ik nu train wil ik me na afloop moe voelen, dus ik loop redelijk door. Normaal doe ik cardio op de fiets. Mijn benen zijn nog niet aan hardlopen gewend.![]()
Loopschoenen heb ik 2 paar van.. De mooie lopen misschien toch niet zo goed, dus ga die lelijke weer eens proberen en kijken of dat toch beter is. Die mooie doen mijn schenen zeer doen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eerste advies: zorg voor goede hardloopschoenen
tweede advies: als je een sporthorloge koopt: haal een Garmin![]()
wb sporthorloge, wat zou ik daarmee kunnen.. Stomme vraag misschien?![]()
![]()
Poeh, geen idee of Runkeeper dat kan.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:13 schreef the85mc het volgende:
[..]
Aha ok. Wist ik niet. Kan een app dat niet? Ik loop nu met runkeeper.
Als ik nu train wil ik me na afloop moe voelen, dus ik loop redelijk door. Normaal doe ik cardio op de fiets. Mijn benen zijn nog niet aan hardlopen gewend.Denk niet dat je nu moet trainen tot je moe bent. Je benen moeten idd nog wennen aan het hardlopen. conditioneel zou je misschien wel een marathon kunnen lopen, maar dat redden je benen niet. Opbouwen is de key.
Heb je ze aan laten meten bij een hardloopzaak?quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Loopschoenen heb ik 2 paar van.. De mooie lopen misschien toch niet zo goed, dus ga die lelijke weer eens proberen en kijken of dat toch beter is. Die mooie doen mijn schenen zeer doen.
wb sporthorloge, wat zou ik daarmee kunnen.. Stomme vraag misschien?Daarnaast kun je met een sporthorloge workouts invoeren, data analyseren mbt je loop, gps etc. Kan overigens ook met een smartphone als je die hebt
Hallo! Welkom hier. Ik ben ook een beginner. Ik begin straks met les 4, en ik zie er tegenop om 3 min te rennen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:38 schreef Ambipur het volgende:
Mag ik ook mijn zooi hier plaatsen? Mag morgen aan les 6 van Evy! Of ben ik nog te vroeg![]()
![]()
denk maar eens hoe je je straks zal voelen als je het gedaan hebt. Dan voel je als een Godquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:21 schreef mirjammajrim het volgende:
[..]
Hallo! Welkom hier. Ik ben ook een beginner. Ik begin straks met les 4, en ik zie er tegenop om 3 min te rennen.![]()
![]()
Ik moet en zal die 1000km halen dit jaarZit nu op 864. En hallo allemaal
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:21 schreef mirjammajrim het volgende:
[..]
Hallo! Welkom hier. Ik ben ook een beginner. Ik begin straks met les 4, en ik zie er tegenop om 3 min te rennen.ik zag er 2,5 maand geleden ook tegenop
nu loop ik er 30 met gemak
Dat ga jij ook redden
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb je ze aan laten meten bij een hardloopzaak?Daarnaast kun je met een sporthorloge workouts invoeren, data analyseren mbt je loop, gps etc. Kan overigens ook met een smartphone als je die hebt
Nee.. Vond ik onnodig, maar doordat ik nu pijn aan mijn schenen heb, vermoed ik dat dat misschien toch wel beter is..
Ik heb een Blackberry (don't ask me why), zo'n endomondo dingetje wilde ik nog aanmaken.Ik had gisteren les 5! God, dat was lastig in het begin en daarna kon ik me over de pijn heenzetten. Het regende ook, toen ik ging rennen. Heerlijk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:21 schreef mirjammajrim het volgende:
[..]
Hallo! Welkom hier. Ik ben ook een beginner. Ik begin straks met les 4, en ik zie er tegenop om 3 min te rennen.
Niet tegenop zien, hoor... Het gaat echt meevallen![]()
![]()
Als les 4 grotendeels lijkt op 2 dan zou dat denk ik geen probleem zijn. Ga je drie dan dit weekend doen?quote:Op maandag 26 november 2012 22:37 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en voel je niet geremd om 'Jezus BE, zit niet zo te meuten!' te posten.![]()
Nee, dat kan runkeeper niet, want die zit niet aan een hartslagmeter aangesloten.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:13 schreef the85mc het volgende:
[..]
Als ik nu train wil ik me na afloop moe voelen, dus ik loop redelijk door. Normaal doe ik cardio op de fiets. Mijn benen zijn nog niet aan hardlopen gewend.
Maar dat wil niet zeggen dat je niet prima kan leren hardlopen mbv een programma als Runkeeper.
Je moet alleen een goed schema kiezen. Evy 0-5, Couch2-5K, Renate Wennemars 5k etc. etc.***![]()
*lurkmodus weer uitquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Poeh, geen idee of Runkeeper dat kan.Denk niet dat je nu moet trainen tot je moe bent. Je benen moeten idd nog wennen aan het hardlopen. conditioneel zou je misschien wel een marathon kunnen lopen, maar dat redden je benen niet. Opbouwen is de key.
Adidas micoach kan dat, maar dan moet je GPS-ontvangst wel heel goed zijn. Ik heb het zaterdag geprobeerd, maar door die mist was m'n GPS wat gammel waardoor ze de hele tijd begon te zeuren. En ze zeurt niet door je muziek heen, maar je muziek stopt.
Vanmorgen heb ik weer zonder gerend, ook omdat sneller te langzaam ga dan te snel. Ik mag van mezelf altijd stukjes tussendoor rustig joggen als ik daar zin in heb en dan heb ik geen zin in zo'n zeikmevrouw in m'n oren. Erg hard vorder ik er niet van, maar het gaat er om dat ik lekker m'n rondjes loop. Dus vanmorgen heb ik een uur gedaan over 8,5km. Ik twijfel soms wel over zo'n hardloophorloge, juist om iets langer iets sneller te gaan, maar m'n bankrekening zegt "nee".![]()
Dat hoeft niet, vooral niet als je begint. Gewoon lopen en opbouwen, dat moe voelen komt vanzelf wel als je lichaam gewend is aan de schokbelasting.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:13 schreef the85mc het volgende:
[..]
Als ik nu train wil ik me na afloop moe voelen, dus ik loop redelijk door. Normaal doe ik cardio op de fiets. Mijn benen zijn nog niet aan hardlopen gewend.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Het is absoluut aan te raden om je loop te laten analyserenquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]Nee.. Vond ik onnodig, maar doordat ik nu pijn aan mijn schenen heb, vermoed ik dat dat misschien toch wel beter is..
Ik heb een Blackberry (don't ask me why), zo'n endomondo dingetje wilde ik nog aanmaken.
[..]
Ik had gisteren les 5! God, dat was lastig in het begin en daarna kon ik me over de pijn heenzetten. Het regende ook, toen ik ging rennen. Heerlijk.
Niet tegenop zien, hoor... Het gaat echt meevallenNeem anders je lelijke schoenen eens mee naar zo'n zaak. Misschien zeggen ze wel dat die prima voor je is
en blackberry + endomondo =Zeker gebruiken. Kun je ook gelijk lid worden van het Fok! Endomondo Team
Nee, dan wil ik 3 gewoon skippen, nu deze week 4-5-6 doen en dan kan ik hoogstwrsch volgende week helemaal niet ivm vergaderingen op mijn werk en dan de week daarna weer 4-5-6 ofzo.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:27 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Als les 4 grotendeels lijkt op 2 dan zou dat denk ik geen probleem zijn. Ga je drie dan dit weekend doen?***![]()
Vandaag een rustdag in allerlei opzichten. Ook hardlooptechnisch wel fijn, want beetje spierpijn en m'n blaar doet pijn. Ben wel benieuwd waar die blaar ineens vandaan kwam. Sokrandje misschien toch, maar ik zorg altijd wel dat ik er goed in zit.
DE: Het gaatje wordt wat geleefd natuurlijk en er zijn zoveel dingen om over na te denken en over te beslissen, ondanks dat ze zelf al een hoop had geregeld. Morgenochtend om deze tijd zitten we in de aula..
Ja doei.![]()
Is idd wellicht beter, want ik lees dat de pijn aan mijn schenen overbelasting kan zijn.. Dat had ik met die lelijke schoenen nooitquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is absoluut aan te raden om je loop te laten analyserenNeem anders je lelijke schoenen eens mee naar zo'n zaak. Misschien zeggen ze wel dat die prima voor je is
en blackberry + endomondo =Zeker gebruiken. Kun je ook gelijk lid worden van het Fok! Endomondo Team
Zal endomondo eens downloaden straks!![]()
Kan er al ingeschreven worden voor de challenge van volgend jaar?
Hartstikke bedankt voor de peptalk lieve mensen! Wat een heerlijk topic is dit.
Ambipur: Ja laat voor de zekerheid je schoenen checken met zo'n analyse bij een hardloopzaak. Heb ik ook gedaan en ben er zo blij mee. Ik loop op de saucony triumph 9.![]()
Heel veel sterkte morgen.quote:DE: Het gaatje wordt wat geleefd natuurlijk en er zijn zoveel dingen om over na te denken en over te beslissen, ondanks dat ze zelf al een hoop had geregeld. Morgenochtend om deze tijd zitten we in de aula..
![]()
![]()
Altijd wel fijn om te zien dat er zoveel mensen aan jullie denken een meelevenquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks
Er vielen net wel gigantisch veel condoleancekaarten op de matzo lief
Veel sterkte morgen!All she wants and needs is just a little taste..![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:21 schreef mirjammajrim het volgende:
[..]
Hallo! Welkom hier. Ik ben ook een beginner. Ik begin straks met les 4, en ik zie er tegenop om 3 min te rennen.![]()
Heerlijk als je dat straks wel voltooid hebt!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik liep gisteren de eerste 3 minuten in flink tempo bergop om even warm te lopen, trainen werpt zijn vruchten af
Ik mountainbike normaal veel, dus qua conditie vind ik het allemaal niet zo spannend.. En dat werkt nu tegen me omdat het voelt als ik een rondje ga sjokken dat ik net zo goed niet kan gaan..![]()
Ik zie de hele tijd zo'n banner van Plutosport met allemaal leuke hardloopkleding![]()
Zo verleidelijk, maar ik moet niet nog meer gaan kopen.All she wants and needs is just a little taste..![]()
Ik lurk ook zo'n beetje passief mee intussen. Er begint zich best een enthousiaste club "opbouwers" te vormen![]()
Hier helemaal hersteld van zondag en inmiddels alweer rusteloze benen voor de training van vanavond. Hopelijk een lekkere pittige![]()
@MoBlo: veel sterkte morgen en sowieso deze dagen![]()
@GotC waar hang je uit!?? Ben je wel lekker aan het lopen?![]()
Herkenbaar hoor, langzaam trainen moet je leren met hardlopen. Zo heb ik het tenminste ervaren. Maar merk wel dat het zijn vruchten afwerpt. Zo liep ik tot mei ongeveer 5-10 km per week en ging dan altijd voluit, omdat ik zo het idee had om mezelf in de tijd te verbeteren. Heb in mei een 5 km wedstrijd gelopen in een toptijd. De weken erna had ik het hardloopvirus zo te pakken dat ik meteen opschaalde naar 20 km per week voluit. Binnen 3 weken had ik tekenen van hielspoor (vanwege mijn looptechniek heb ik eerder last van hielspoor dan van shin splints) en ben ik gedwongen rustiger gaan lopen en minder gaan lopen en heb daarin gemerkt dat de conditie niet het knelpunt is, maar dat het de benen zijn die je trainingsopbouw beperken. Dus zorg dat je je benen niet de vernieling in blijft lopen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:38 schreef the85mc het volgende:
Ik mountainbike normaal veel, dus qua conditie vind ik het allemaal niet zo spannend.. En dat werkt nu tegen me omdat het voelt als ik een rondje ga sjokken dat ik net zo goed niet kan gaan..<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Laat dat 'machogedoe' nou gewoon eens zitten en denk na. Als je zo doorgaat met redeneren dan loopt een groot deel van wat hier post ook niet 'hard' (de commentaren van '10km/uur is niet echt hardlopen'). Zoek een schema en houd je er aanquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:38 schreef the85mc het volgende:
Ik mountainbike normaal veel, dus qua conditie vind ik het allemaal niet zo spannend.. En dat werkt nu tegen me omdat het voelt als ik een rondje ga sjokken dat ik net zo goed niet kan gaan..Soms is hardlopen op een langzaam tempo niet zo makkelijk (weet ik uit ervaring) maar je hoeft niet alleen volluit om goed bezig te zijn en conditie op te bouwen.
Ja doei.![]()
IK KAN HET! oohhh dat had ik echt niet gedacht. Maar ik heb gewoon de hele les uitgelopen! Woaahh ik ben een hardloopgodin die 3 minuten aaneengesloten kan hardlopen, twee keer zelfs!quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:26 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Heerlijk als je dat straks wel voltooid hebt!
*doet vreugdedansje met beetje pijnlijke kuiten*![]()
![]()
Ik liep vanmorgen 8,5km/uurquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat met redeneren dan loopt een groot deel van wat hier post ook niet 'hard' (de commentaren van '10km/uur is niet echt hardlopen').quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:52 schreef mirjammajrim het volgende:
[..]
IK KAN HET! oohhh dat had ik echt niet gedacht. Maar ik heb gewoon de hele les uitgelopen! Woaahh ik ben een hardloopgodin die 3 minuten aaneengesloten kan hardlopen, twee keer zelfs!
*doet vreugdedansje met beetje pijnlijke kuiten*Zo herkenbaar.
Als ik dan toch uit die lurkmodus ben..![]()
Dat voelt lekker he!quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:52 schreef mirjammajrim het volgende:
dat had ik echt niet gedacht. Maar ik heb gewoon de hele les uitgelopen! Woaahh ik ben een hardloopgodin die 3Op naar een nieuwe uitdaging.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:52 schreef mirjammajrim het volgende:
[..]
IK KAN HET! oohhh dat had ik echt niet gedacht. Maar ik heb gewoon de hele les uitgelopen! Woaahh ik ben een hardloopgodin die 3 minuten aaneengesloten kan hardlopen, twee keer zelfs!
*doet vreugdedansje met beetje pijnlijke kuiten*Goed bezig!
ja klopt, van dat geregel.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
Vandaag een rustdag in allerlei opzichten. Ook hardlooptechnisch wel fijn, want beetje spierpijn en m'n blaar doet pijn. Ben wel benieuwd waar die blaar ineens vandaan kwam. Sokrandje misschien toch, maar ik zorg altijd wel dat ik er goed in zit.
DE: Het gaatje wordt wat geleefd natuurlijk en er zijn zoveel dingen om over na te denken en over te beslissen, ondanks dat ze zelf al een hoop had geregeld. Morgenochtend om deze tijd zitten we in de aula..
Fijn iig dat de kaarten een soort troost geven en heel erg veel sterkte morgen (en verder natuurlijk ook)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Heb mezelf net eindelijk een lange tight cadeau gedaan. Bij de Perry, van hun huismerk. Maatje M, had S ook nog wel gekund, maar die hadden ze niet. Stond goedben echt weer flink wat cm's en kg kwijt volgens mij. Fijn.
Ja doei.![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:52 schreef mirjammajrim het volgende:
[..]
*doet vreugdedansje met beetje pijnlijke kuiten*![]()
![]()
Kan het veel kwaad om twee dagen achter elkaar te hardlopen? Ik zit natuurlijk pas bij les 5.
Ik heb dus vandaag gelopen, en vrijdag ga ik sowieso ook. Dan loop ik met een hardloopmaatje.
Maar ik wil niet morgen én overmorgen overslaan, het liefst loop ik een van die dagen ook, waardoor ik dan dus twee dagen achter elkaar loop.![]()
Het kan niet echt veel kwaad hoor. Maar ga het niet elke week doen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:37 schreef mirjammajrim het volgende:
Kan het veel kwaad om twee dagen achter elkaar te hardlopen? Ik zit natuurlijk pas bij les 5.
Ik heb dus vandaag gelopen, en vrijdag ga ik sowieso ook. Dan loop ik met een hardloopmaatje.
Maar ik wil niet morgen én overmorgen overslaan, het liefst loop ik een van die dagen ook, waardoor ik dan dus twee dagen achter elkaar loop.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zo, les 4 gedaan, het voelt wat tam, 3x7min m 2 min rust steeds, maar goed, dat komt wel weer goed.
MoBlo, lekker van die broek zeg!
***![]()
Ik heb net een stukje gerend voor het eerst zonder muziek en met de hondIn het begin (warming up) rende hij heeeeel hard en sleurde me haast mee. Daarna was hij wat in de war door het interval (2min rennen, 1min wandelen) maar dat ging steeds beter en hij rende op een gegeven moment lekker op tempo mee. Uiteindelijk 4,5 km afgelegd ongeveer op een vrij rap tempo. Was leuk!!
![]()
zonder warming-up?quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:35 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik liep gisteren de eerste 3 minuten in flink tempo bergop om even warm te lopen, trainen werpt zijn vruchten afkap nah![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:06 schreef mirjammajrim het volgende:
Ik ben zo blij, ik zou jullie allemaal wel een knuffel willen geven haha.
kap nah![]()
Ook hier een beginner. Maar een echte beginner hoor.
Heb les 1 van Evy 2 keer gedaan en kon hem nog niet volhouden. Vandaag wel les 2 gedaan omdat het qua minuten hetzelfde is. Maar die zal ik ook minstens 2x gaan doen.
Ik kan 1 minuut achter elkaar lopen, langer (nog) niet. Voel me zo'n sukkel.
En dat terwijl ik wel regelmatig naar de sportschool ga voor cardio, kracht en XCO.
Maar dat 'hardlopen' kan ik niet. Maar wil het echt leren. Dus ik ga volhouden!![]()
Hey!! Je bent geen sukkel!! Toen ik voor het eerst Evy ging doen lukte het mij ook echt totaal niet. Ben er na een paar lessen noodgedwongen weer mee gestopt en flink gaan fitnessen (ik X-co ookquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:10 schreef Beau87 het volgende:
Heb les 1 van Evy 2 keer gedaan en kon hem nog niet volhouden. Vandaag wel les 2 gedaan omdat het qua minuten hetzelfde is. Maar die zal ik ook minstens 2x gaan doen.
En dat terwijl ik wel regelmatig naar de sportschool ga voor cardio, kracht en XCO.
Maar dat 'hardlopen' kan ik niet. Maar wil het echt leren. Dus ik ga volhouden!) en nu lukt het wél!! Ben in september weer begonnen en loop nu 5km aan één stuk! Neem de tijd, luister naar je lijf en dan kom je er wel
![]()
![]()
Over 2 maanden lach je erom! Dat heb ik nu ookquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:10 schreef Beau87 het volgende:
Maar dat 'hardlopen' kan ik niet. Maar wil het echt leren. Dus ik ga volhouden!Vooral volhouden.
![]()
Ik ben zoooo blij!
Ging net met tegenzin les 2 Evy doen met een vriendin, maar het ging onzettend goed! Ben ook niet gestopt en mijn gezicht gloeide helemaal op het einde.![]()
Ben heel happy.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi![]()
Ik ben begonnen met hardlopen door naast evy ook mee te doen met start2run. De groepsdruk hielp wel mee om het vol te houden en nog eventjes door te gaan, ookal kun je niet meer.
Nu 1,5 jaar verder en ik loop een uur achter elkaar :-D![]()
eerst flink doorwandelen naar de brug.quote:
Zo leuk om te lezen.
Ik begon ook zo en was echt apetrots na die eerste paar lessen.En het is verbazingwekkend hoe snel je conditie vooruit gaat, voor je het weet loop je 10min aan één stuk.
***![]()
Goed bezig beginnerswacht maar, over een paar weken rennen jullie ook minuten achter elkaar weg!
Ik heb m'n sprintje net weer gehad. De bus stond op het busstation te wachten en met 5 mensen trokken we een sprintje. De chauffeur laat ons tot 5m naderen, gooit dan lachend de deur dicht en rijdt weg...
Ik hoop dat ie vanavond jeuk krijgt op een plek waar ie niet bijkan![]()
en aambeien, zodat ie lekker niet kan zitten in die kutbus van m
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ben eergisteren wezen Karten en iemand vond het nodig om mijn Kart knetterhard in de flank te rammen... Resultaat naast de gebruikelijke spierpijn en de blessure die ik van het weekend heb opgelopen een dikke gekneusde zijkant van mijn lichaamEigenlijk doet nu zo'n beetje alles pijn.
Ik wilde deze week dus toch al niets doen, maar ik heb nu trillende bezwete handen van het afkicken.
i wantoe run!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Goed bezig beginnerswacht maar, over een paar weken rennen jullie ook minuten achter elkaar weg!
Ik heb m'n sprintje net weer gehad. De bus stond op het busstation te wachten en met 5 mensen trokken we een sprintje. De chauffeur laat ons tot 5m naderen, gooit dan lachend de deur dicht en rijdt weg...
Wat een Kl&^^#^*K ben je dan?!
Als je weet welk tijdstip en welke lijn zou ik die maatschappij toch even bellen en je beklag gaan doen ook!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ahh wat een lieve berichtjes van jullie!
Ik hoop dat jullie gelijk hebben en blijf daarom ook mijn best doen.
Dit topic is een goede motivatie. Jullie zijn mijn grote voorbeeld![]()
![]()
Wat een klojo zeg! Ik kreeg trouwens jeuk toen ik de zin over jeuken lasquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:38 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
![]()
laatste loopje van de week (en debuut van Cooper als hardloper, meteen al met een negatieve split)...nu op standje rust en eten maar'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
"Tja mevrouwtje, onze chauffeurs moeten zich toch aan het rooster houden. U zou niet willen dat ze te laat komen."quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:42 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]Wat een Kl&^^#^*K ben je dan?!
Als je weet welk tijdstip en welke lijn zou ik die maatschappij toch even bellen en je beklag gaan doen ook!been there done that.
Klantvriendelijkheid is echt ver te zoeken, zelfs rokende chauffeurs in de bus komt regelmatig voor... Lekker, als je op de bus aangewezen bent omdat je bijvoorbeeld COPD hebt...
Magoed, genoeg bus-ranthet ging hier over hardlopen
belangrijkste..wel de sprint gewonnen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Easyquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
belangrijkste..wel de sprint gewonnen?en ik was niet eens moe
volgens mij waren de bontkraagjes die ook renden nog wel een beetje in hun eer gekrenkt
Oh ja dat "mevrouwtje" toontjequote:Op dinsdag 27 november 2012 18:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
"Tja mevrouwtje, onze chauffeurs moeten zich toch aan het rooster houden. U zou niet willen dat ze te laat komen."been there done that.
Klantvriendelijkheid is echt ver te zoeken, zelfs rokende chauffeurs in de bus komt regelmatig voor... Lekker, als je op de bus aangewezen bent omdat je bijvoorbeeld COPD hebt...
Magoed, genoeg bus-ranthet ging hier over hardlopen
Tenenkrommend
Voel je je meteen serieus genomen inderdaadquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:54 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Oh ja dat "mevrouwtje" toontjeTenenkrommend
Vind jullie allemaal ontzettend goed bezig!
1 minuut hardlopen... weet het nog als de dag van gisteren,dat lukte net... 2minuten niet ...
MOrgen toch echt wel tijd voor een ronde van 10 km want morgen is het al een week geleden.. Zie er tegen op.
Wat mooial die beginners. Hou vol! Het lukt jullie wel voor
15 weken terug voelde ik me nog zo'n beginner. Nu doe ik 5km.
Vandaag liep mijn maat mee, om te trainen voor de strongmanrun voor volgend jaar. Hij doet voetbal dus hij heeft wat meer snelheid dan mij, maar conditioneel moest hij toch even een paar minuten lopen. Volgende x loopt hij maar mooi mijn tempo. Dan lukt die 30min hem denk ook wel. Hij had iets last van z'n bovenbenen. Ik voel weer iets m'n linkerscheen. Geen pijn maar het zeurt heel lichtjes.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dit was mijn loopje trouwens: http://www.endomondo.com/workouts/110225975 grappig grafiekje krijg je van die intervallen![]()
![]()
Maar je kunt 't! Hopelijk is 't mooi weer morgenquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind jullie allemaal ontzettend goed bezig!
1 minuut hardlopen... weet het nog als de dag van gisteren,dat lukte net... 2minuten niet ...
MOrgen toch echt wel tijd voor een ronde van 10 km want morgen is het al een week geleden.. Zie er tegen op.
Ja doei.![]()
Hier dus hetzelfde.. 1 minuut lukt net, maar 2 minuten (nog) niet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar je kunt 't! Hopelijk is 't mooi weer morgen
Leuk en motiverend om te lezen dat jij nu 10 km loopt.![]()
Uniekhoorn loopt wel verder ookmaar ik had hetzelfde als uniekhoorn hoor! Jaren geleden begonnen met Evy en dan nauwelijks die 1 minuut volkrijgen, en ben nu aan 't trainen voor een halve Marathon! Heerlijk! Dus: veel plezier met rennen, Beau!
Ja doei.![]()
Over een paar weken lach je er omquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:05 schreef Beau87 het volgende:
[..]
Hier dus hetzelfde.. 1 minuut lukt net, maar 2 minuten (nog) niet.
Leuk en motiverend om te lezen dat jij nu 10 km loopt.Zet m op.
Ik hou jullie op de hoogte.
Het liefst ga ik morgen weer. Maar laat ik maar netjes de dag rust ertussen houden.![]()
Ja rustdagen zijn heilig! Vooral in het begin.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:11 schreef Beau87 het volgende:
Ik hou jullie op de hoogte.
Het liefst ga ik morgen weer. Maar laat ik maar netjes de dag rust ertussen houden.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik mag morgen weer. Na mijn 15KM van afgelopen zaterdag wel wat vage pijntjes. Maar gelukkig overal behalve in m'n scheen
Wel even kijken hoeveel ik doe morgen. Ik pak denk ik een snelle 5.![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik mag morgen weer. Na mijn 15KM van afgelopen zaterdag wel wat vage pijntjes. Maar gelukkig overal behalve in m'n scheen
Wel even kijken hoeveel ik doe morgen. Ik pak denk ik een snelle 5.gelukkig maar!!
![]()
Zin om morgen weer te lopen.Twijfel nog of ik naar het bos ga, of in de buurt ga lopen. Zou het liefst nu gaan om mijn hoofd leeg te maken. Een jaarrekening controleren tot daar aan toe, maar een cadeau verzinnen voor 100 kinderen met een beperkt budget in een specifiek thema?
Pfff.. ben kapot
Welke thema?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:58 schreef Maraca het volgende:
Zin om morgen weer te lopen.Twijfel nog of ik naar het bos ga, of in de buurt ga lopen. Zou het liefst nu gaan om mijn hoofd leeg te maken. Een jaarrekening controleren tot daar aan toe, maar een cadeau verzinnen voor 100 kinderen met een beperkt budget in een specifiek thema?
Pfff.. ben kapot
Dans en muziek. Zou mee moeten vallen zou je zeggen, maar dat viel best tegenquote:En van de voorzitter moet ik mij aan het budget houden
![]()
hahaha, dat klusje hebben ze mij bij de brandweer ook in de schoenen geschoven, gelukkig heeft de plaatselijke Warehouse (zeg maar de NZ'se Action) een service voor vrijwillige brandweerkorpsen waarbij je het lijstje met kinderen,geslacht en leeftijd inlever en hun de rest voor je organiserenquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:58 schreef Maraca het volgende:
Pfff.. ben kapot
Oh dat is wel tof. Wij moeten echt alles zelf regelen. Gaat wel een supergave dag worden met allemaal workshops en optredens en high tea enzquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hahaha, dat klusje hebben ze mij bij de brandweer ook in de schoenen geschoven, gelukkig heeft de plaatselijke Warehouse (zeg maar de NZ'se Action) een service voor vrijwillige brandweerkorpsen waarbij je het lijstje met kinderen,geslacht en leeftijd inlever en hun de rest voor je organiserenMaar nooit gedacht dat het laatste puntje op de agenda een avond brainstormen zou worden
Mijn werk organiseert jaarlijks een evenement voor kinderen waarvan de ouders het financieel niet breed hebben. Ik zit dit jaar in de organisatiequote:Op dinsdag 27 november 2012 21:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Waarvoor doe je dat Maraca? Klinkt wel erg tofDe twee-koppige organisatie wel te verstaan, dus .. veel te doen
Is dus eigenlijk vrijwilligerswerk naast mijn gewone werk.
Oh tof zeg dat jullie dat doenquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn werk organiseert jaarlijks een evenement voor kinderen waarvan de ouders het financieel niet breed hebben. Ik zit dit jaar in de organisatieDe twee-koppige organisatie wel te verstaan, dus .. veel te doen
![]()
![]()
Dankje! Kan echt niet wachten tot het evenement echt plaats gaat vinden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh tof zeg dat jullie dat doen
Leuk hoorquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dankje! Kan echt niet wachten tot het evenement echt plaats gaat vinden.Maar zo iets is vaak meer werk dan je denkt/hoopt he
![]()
![]()
Ja, zeker omdat we voor meetings naar het hoofdkantoor moeten en dat is een uur rijden. Niet zo makkelijk om te doen naast je baan omdat het wel onder werktijd isquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Leuk hoorMaar zo iets is vaak meer werk dan je denkt/hoopt he
Maar tot nu toe lukt het om flexibel te zijn. Alleen gaan mijn vakantiedagen wel hard zo
quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, zeker omdat we voor meetings naar het hoofdkantoor moeten en dat is een uur rijden. Niet zo makkelijk om te doen naast je baan omdat het wel onder werktijd isMaar tot nu toe lukt het om flexibel te zijn. Alleen gaan mijn vakantiedagen wel hard zo
ach ja.. het is voor een goed doel immers
Als je straks die blije gezichten ziet ben je dat allemaal weer vergeten
![]()
![]()
He he, in tegenstelling tot vorige week een pittige intervaltraining achter de rug. Kon het prima volhouden, vooral eigenlijk de langere (800m).
En nu een gewetenskwestie. Ik heb bij mijn hardloopvereniging wel 3x een aanbod gehad van een startbewijs van de Bruggenloop. Super dat ze aan me denken, alleen......15k *slik* Iedereen zegt maar: jij kan dat! Maar ik ben pas net 10k wedstrijdjes aan het lopen!
Het zou trouwens met een oude dieselclub zijn (van die trage, maar lange afstandlopers). Op de één of andere manier kon ik ook geen nee zeggen. Nu dus soort van onder voorbehoud......maar ben er niet zeker van..![]()
Daaromquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ach ja.. het is voor een goed doel immers
Als je straks die blije gezichten ziet ben je dat allemaal weer vergeten
Hoeveel tijd heb je nog?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:40 schreef Quoi het volgende:
He he, in tegenstelling tot vorige week een pittige intervaltraining achter de rug. Kon het prima volhouden, vooral eigenlijk de langere (800m).
En nu een gewetenskwestie. Ik heb bij mijn hardloopvereniging wel 3x een aanbod gehad van een startbewijs van de Bruggenloop. Super dat ze aan me denken, alleen......15k *slik* Iedereen zegt maar: jij kan dat! Maar ik ben pas net 10k wedstrijdjes aan het lopen!
Het zou trouwens met een oude dieselclub zijn (van die trage, maar lange afstandlopers). Op de één of andere manier kon ik ook geen nee zeggen. Nu dus soort van onder voorbehoud......maar ben er niet zeker van..
Anderhalve week, 9 december is de bruggenloop.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Daarom
[..]
Hoeveel tijd heb je nog?![]()
Ah joh, als je heel snel blijkt te zijn loop je met Yur mee... en als je een tikkie langzamer ben loop je met mij meequote:Op dinsdag 27 november 2012 21:40 schreef Quoi het volgende:
Het zou trouwens met een oude dieselclub zijn (van die trage, maar lange afstandlopers). Op de één of andere manier kon ik ook geen nee zeggen. Nu dus soort van onder voorbehoud......maar ben er niet zeker van..![]()
![]()
Leuk al die fokkers bij de bruggenloop! Wij zijn er (behalve ik) als toeschouwer bij start/finish? Moet natuurlijk die 1,5 uur doorkomen![]()
Misschien dat ik naar de choco-post bij de brienenoord loop
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Oh je hebt al wat bedacht?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dans en muziek. Zou mee moeten vallen zou je zeggen, maar dat viel best tegenEn van de voorzitter moet ik mij aan het budget houden
Sja, of nog een tikkie langzamer...;-) Ik ga in ieder geval wel erg getraind aan de start verschijnen, dat kunnen niet veel mensen zeggen. Alleen sja, jezelf forceren en straks met een blessure zitten....quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ah joh, als je heel snel blijkt te zijn loop je met Yur mee... en als je een tikkie langzamer ben loop je met mij mee![]()
Als je 10KM kan , kan je 15 ook. Gewoon op je cruisetempo gaan lopen en dan haal je het zeker... Blessurevrij. Gewoon aankomende zondag nog een keer 10 of 12 pakken en dan een week niet lopen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:54 schreef Quoi het volgende:
[..]
Sja, of nog een tikkie langzamer...;-) Ik ga in ieder geval wel erg getraind aan de start verschijnen, dat kunnen niet veel mensen zeggen. Alleen sja, jezelf forceren en straks met een blessure zitten....![]()
Njah, wat offertes opgevraagd. Of heb je ideeën? Want dan staat mijn PMbox altijd openquote:
speelgoed-muziekinstrumentjes? Bijv. bij Lobbes vandaan ofzoquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dans en muziek. Zou mee moeten vallen zou je zeggen, maar dat viel best tegenEn van de voorzitter moet ik mij aan het budget houden
![]()
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Mmm...thanks voor je advies. Kan er nog tot dinsdag over nadenken... Zondag loop ik de Duinstrandloop :-O (8.5k).quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je 10KM kan , kan je 15 ook. Gewoon op je cruisetempo gaan lopen en dan haal je het zeker... Blessurevrij. Gewoon aankomende zondag nog een keer 10 of 12 pakken en dan een week niet lopen.![]()
Mooie generalequote:Op dinsdag 27 november 2012 21:59 schreef Quoi het volgende:
[..]
Mmm...thanks voor je advies. Kan er nog tot dinsdag over nadenken... Zondag loop ik de Duinstrandloop :-O (8.5k).![]()
![]()
Zo geen ideeën. Maar er zitten hier zo veel mensen dat iemand vaat een idee heeft. Misschien instrumenten maken ofzo? Zo'n flexibele buis fluit als je ermee slingert. Met een buis en rijst kun je lawaai maken. Met wat stokken, een buis en touw kun je trommelen enz enz.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Njah, wat offertes opgevraagd. Of heb je ideeën? Want dan staat mijn PMbox altijd openJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik stuitte gisteren toevallig op deze blog: http://www.girlslove2run.com/ Zitten hele leuke posts tussen, krijg er helemaal hardloopzin van.
Ook onwijs leuke hardloopkleding dragen de dames dus nu ben ik geobsedeerd door deze broek:
http://store.nike.com/nl/(...)d-637437/pgid-637438
(Sorry voor de link ipv plaatje, op de iPad lukt het even niet)![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:38 schreef Guppyfriend het volgende:
kap nah![]()
Les 13, 4.1km. Het ging best aardig in tegenstelling tot de krachttraining die nergens over ging.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Erg leuk idd!quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:05 schreef karoltje het volgende:
Ik stuitte gisteren toevallig op deze blog: http://www.girlslove2run.com/ Zitten hele leuke posts tussen, krijg er helemaal hardloopzin van.
Ook onwijs leuke hardloopkleding dragen de dames dus nu ben ik geobsedeerd door deze broek:
http://store.nike.com/nl/(...)d-637437/pgid-637438
(Sorry voor de link ipv plaatje, op de iPad lukt het even niet)
Ik ben die podcast aan het downloaden, ben benieuwd
Edit - hmm niet helemaal mijn muziek
Te lang niet gedaan of gewoon de klad erin? Bij mij wi het kt'en ook niet echt. Wil ook bij de sportschool hier weg. Te druk en geen fatsoenlijk spul. Teveel apparaten en cardio-meuk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:59 schreef slacker_nl het volgende:
Les 13, 4.1km. Het ging best aardig in tegenstelling tot de krachttraining die nergens over ging.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Moet nog ff kijken, maar ik probeer er in ieder geval bij te zijn. Kan ik zien wat ik volgend jaar mee ga makenquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:49 schreef E.T. het volgende:
Leuk al die fokkers bij de bruggenloop! Wij zijn er (behalve ik) als toeschouwer bij start/finish? Moet natuurlijk die 1,5 uur doorkomen![]()
Misschien dat ik naar de choco-post bij de brienenoord loop![]()
![]()
Hmm, had mezelf voor gehouden een week niet te gaan lopen, maar ik ben vanavond heel de avond rusteloos geweest. Had wel nieuwe aflevering van Walking dead als afleiding, maar dat was maar 45 minuten...![]()
![]()
Nee, jetlag helpt niet echt mee om uitgerust te zijn. Moest deloaden op de OHP. Wat ik op Aruba tilde haalde ik vandaag bij lange na niet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Te lang niet gedaan of gewoon de klad erin? Bij mij wi het kt'en ook niet echt. Wil ook bij de sportschool hier weg. Te druk en geen fatsoenlijk spul. Teveel apparaten en cardio-meuk.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja zo'n jetlag lijkt me niks. Succes.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:55 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, jetlag helpt niet echt mee om uitgerust te zijn. Moest deloaden op de OHP. Wat ik op Aruba tilde haalde ik vandaag bij lange na niet.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
JOOO mag straks weer, heb er zin in, tis ook gaaf weer om te lopen, lekker fris, wat wil je nog meer.
langzaam maar zeker weer opbouwen, het voelt in ieder geval weer goed.![]()
Leuke websitequote:Op dinsdag 27 november 2012 21:58 schreef E.T. het volgende:
[..]
speelgoed-muziekinstrumentjes? Bijv. bij Lobbes vandaan ofzoZitten wat geinige dingen tussen, bedankt voor de tip.
Zit overigens nu op perrysport te kijken. Koeienletters "KOOPAVOND" .. ja, gisteren dus blijkbaar
Gisteren niet wezen hardlopenHad er gewoon echt geen zin in, pff.
Maar wel... Een reflectievest besteldIk denk dat die morgen binnenkomt. Kunnen jullie toch nog een beetje trots op mij zijn... toch?
haha
![]()
Foei, en dan nog compensatiegedrag ookquote:Op woensdag 28 november 2012 08:43 schreef Miezziej het volgende:
Maar wel... Een reflectievest besteldIk denk dat die morgen binnenkomt. Kunnen jullie toch nog een beetje trots op mij zijn... toch?
haha
Ik mag vandaag naar de fysio, hopen dat het gaat helpen om die knie kwalen achter me te laten...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Goed bezig! (wat betreft het reflectievest danquote:Op woensdag 28 november 2012 08:43 schreef Miezziej het volgende:
haha
)
Ik wil wel hardlopen, maar ik heb geen tijd vandaag
Hopelijk komt mijn SPIbelt vandaag binnen!
Ja, nee.. dan moet je wel hardlopen. Als je niet binnen 12 uur na ontvangst van de SPIbelt gaat lopen, dan lost het gewoon opquote:Op woensdag 28 november 2012 09:14 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Goed bezig! (wat betreft het reflectievest dan)
Ik wil wel hardlopen, maar ik heb geen tijd vandaag
Hopelijk komt mijn SPIbelt vandaag binnen!
Hier vandaag ook geen tijd om te gaan hardlopen, want vanavond moeten we naar Paradiso
Maar gelukkig zijn we morgen vrij...gaan we lekker samen een stukje lopen
Pffff, weer eens geprobeerd een beetje tempo te lopen.
http://www.endomondo.com/workouts/110319537
3 maanden geleden was dit cruise snelheid... nu was het De Dood.![]()
Vroeger was alles beterquote:Op woensdag 28 november 2012 09:57 schreef Swetsenegger het volgende:
3 maanden geleden was dit cruise snelheid... nu was het De Dood.
Eindelijk de 5km weer eens gehaald(ok, wel met intervallen.. maar toch
)
En ik kwam Swets tegen(we waren samen vertrokken en kwamen elkaar op de terugweg weer tegen).
quote:Op woensdag 28 november 2012 09:59 schreef E.T. het volgende:
Eindelijk de 5km weer eens gehaald(ok, wel met intervallen.. maar toch
)
En ik kwam Swets tegen(we waren samen vertrokken en kwamen elkaar op de terugweg weer tegen).
![]()
Ik heb net ook een 5km rondje gelopen, op m''n dooie gemakkie met wat wandelstukjes, maar wel heel bewust gelopen, en geen pijnlijke schenen vandaag![]()
![]()
Zo, lekker gelopen, maar weer terug bij af, weer pijn in mijn bovenbeen, op exact dezelfde plaats, dus weer fysio, dus waarschijnlijk weer een tijd niet lopen, pfff balen!!![]()
Je gebruikt Endomondo ook met naar je werk fietsen?quote:Op woensdag 28 november 2012 09:57 schreef Swetsenegger het volgende:
3 maanden geleden was dit cruise snelheid... nu was het De Dood.
Kan ik eigenlijk ook wel eens doen!All she wants and needs is just a little taste..![]()
Ja, voorheen fietste ik dik 12KM naar m'n werk. Mag je best metenquote:Op woensdag 28 november 2012 10:08 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Je gebruikt Endomondo ook met naar je werk fietsen?
Kan ik eigenlijk ook wel eens doen!
Maar ik probeer elke dag aan minimaal 30 minuten actief bewegen te komen, dus meet ik dat. Ik meet bv niet als ik met de kinderen even naar de bibliotheek fiets, want dan ga ik net hard genoeg om niet om te vallen![]()
![]()
Ah een hardlooptopic, laat ik mij hier ook eens melden![]()
Ben inmiddels een dikke maand aan het lopen. Wel twee weken geleden tijdens het hardlopen door mijn rug gegaanmaar dat is inmiddels weer hersteld gelukkig. Ben van plan het lopen de komende tijd verder uit te bouwen. Loop nu rondjes tussen de 5 en 6 km.
Maar morgen eerst maar eens nieuwe schoenen aanschaffen
.![]()
Mooi om te zien hoe je hartslag oploopt. In ieder geval niet opeens naar 0quote:Op woensdag 28 november 2012 09:57 schreef Swetsenegger het volgende:
3 maanden geleden was dit cruise snelheid... nu was het De Dood.![]()
![]()
M'n maat heeft bij zijn werk (Ten Cate) een mooie loopjas gekregen als sponsoring.
Helaas kon hij er geen voor mij regelen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dadelijk weer een rondje doen. Lekker in de mist het bos in! Van mij mag het zo'n kwakkelwinter blijven, hopelijk niet te veel vorst en vooral geen sneeuw.![]()
Ja daar ben ik een aantal jaar terug ook door gestopt. Nu ga ik gewoon door. Buiten als het kan, en anders 6 dagen sportschoolquote:Op woensdag 28 november 2012 11:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Dadelijk weer een rondje doen. Lekker in de mist het bos in! Van mij mag het zo'n kwakkelwinter blijven, hopelijk niet te veel vorst en vooral geen sneeuw.Ene dag KT en wat cardio en andere dag hardlopen.
Wat ik een heerlijke winter vind: open lucht met een lekker zonnetje en de temperatuur een paar graden onder nul. Géén sneeuw idd.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Dadelijk weer een rondje doen. Lekker in de mist het bos in! Van mij mag het zo'n kwakkelwinter blijven, hopelijk niet te veel vorst en vooral geen sneeuw.All she wants and needs is just a little taste..![]()
Brrrr, ik haat temperaturen onder nul. Ben geen eskimo. Zon is uiteraard wel fijn. Maar dan zoals de laatste weken, rond de 10 graden, perfect!quote:Op woensdag 28 november 2012 11:03 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Wat ik een heerlijke winter vind: open lucht met een lekker zonnetje en de temperatuur een paar graden onder nul. Géén sneeuw idd.![]()
Haha ja ik houd daar ook niet zo van, maar met 10 graden is het in de winter meestal best vochtig, dat vind ik helemaal niks. Dan liever wat kouder en 'klare' lucht.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Brrrr, ik haat temperaturen onder nul. Ben geen eskimo. Zon is uiteraard wel fijn. Maar dan zoals de laatste weken, rond de 10 graden, perfect!
Maar het allerliefste heb ik zomer (al is dat weer minder lekker om te hardlopen).All she wants and needs is just a little taste..![]()
Zo is dat, de zomer. Gewoon vertrekken en terugkomen in een tshirtje. Zonder je af te hoeven pellen onderweg.
![]()
11 km gerend met 1 stopje want mijn telefoon viel omdat ik de armband verkeerd om had, zo vreselijk stom van mij! En gps viel steeds uit , natuurlijk mijn Gramin niet mee.
Autist in mij vind dat deze ronde niet telt want geen gemiddelde snelheid, een stop, e.d.
Maar de zon schijnt zullen we maar zeggenNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je hebt gewoon 11km gemaakt hoorquote:Op woensdag 28 november 2012 11:07 schreef uniekhoorn het volgende:
11 km gerend met 1 stopje want mijn telefoon viel omdat ik de armband verkeerd om had, zo vreselijk stom van mij! En gps viel steeds uit , natuurlijk mijn Gramin niet mee.
Autist in mij vind dat deze ronde niet telt want geen gemiddelde snelheid, een stop, e.d.
Maar de zon schijnt zullen we maar zeggen
Kun je dat niet met reguliere hardloopschoenen allemaal doen?Zag althans genoeg mensen in de sportschool die hardloopschoenen aanhadden.
Ja dat dacht ik ook idd. Ik had dat nog extra gevraagd aan die man waar ik de schoenen bij kocht en volgens hem kon dat gewoon.All she wants and needs is just a little taste..![]()
Bij squats wil je geen zolen hebben die dempen, dan kan je beter op je blote voeten gaan squaten endezo.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:39 schreef Maraca het volgende:
Kun je dat niet met reguliere hardloopschoenen allemaal doen?Zag althans genoeg mensen in de sportschool die hardloopschoenen aanhadden.
Persoonlijk zou ik voor zoiets gaan als je gaat deadliften, squaten & the likes:
http://www.dynamic-eleiko.com/products/shoesFR.htmlIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat laatste ben ik ansich ook wel blij mee ja.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:16 schreef Arquero het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoe je hartslag oploopt. In ieder geval niet opeens naar 0![]()
Vandaag is een betere dag. Sporten maakt moe en zodoende lag ik 2 uur eerder te ronken. Maandag maar weer eens OHP'en.quote:Op woensdag 28 november 2012 00:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja zo'n jetlag lijkt me niks. Succes.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Gewoon goede schoenen aan laten meten voor hardlopen en geen schoenen aan bij squat/deadlift. Of anders een paar simpele (namaak)all-stars mocht het niet zonder schoenen mogen.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de Nike Free 3.0 schoenen? Ik ben op zoek naar schoenen om mee te hardlopen maar ook fitness (squats, deadlifts, etc).
[ afbeelding ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hardlopen even uitgesteld tot vanavond. Heb nog best last van mijn kuiten door Jillian (geen last van tijdens het lopen), maar wil ze toch even tot rust laten komen. Blijkbaar is 1kg aan dumbells toch te zwaar![]()
Wat voor oefening heb je gedaan? Dumbbell calve raises?quote:Op woensdag 28 november 2012 12:16 schreef Maraca het volgende:
Hardlopen even uitgesteld tot vanavond. Heb nog best last van mijn kuiten door Jillian (geen last van tijdens het lopen), maar wil ze toch even tot rust laten komen. Blijkbaar is 1kg aan dumbells toch te zwaar
Squattenquote:Op woensdag 28 november 2012 12:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat voor oefening heb je gedaan? Dumbbell calve raises?
Heb het liefst 1 paar schoenen, maar dan moet het wel goed kunnen. Mijn huidige hardloopschoeen zijn superdik en wel een keer aan vervanging toe, misschien maar even kijken of het gaat en anders aparte schoenen halen. Of geen schoenen/allstars (is dat wel fijn dan?) idd.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:05 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Bij squats wil je geen zolen hebben die dempen, dan kan je beter op je blote voeten gaan squaten endezo.
Persoonlijk zou ik voor zoiets gaan als je gaat deadliften, squaten & the likes:
http://www.dynamic-eleiko.com/products/shoesFR.html![]()
Zonder schoenen werkt mooiquote:Op woensdag 28 november 2012 12:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Heb het liefst 1 paar schoenen, maar dan moet het wel goed kunnen. Mijn huidige hardloopschoeen zijn superdik en wel een keer aan vervanging toe, misschien maar even kijken of het gaat en anders aparte schoenen halen. Of geen schoenen/allstars (is dat wel fijn dan?) idd.Al doe ik squats in een
![]()
Smithmachine
![]()
![]()
Bij gebrek aan beter. Zie ook post van gister:quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:35 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Te lang niet gedaan of gewoon de klad erin? Bij mij wi het kt'en ook niet echt. Wil ook bij de sportschool hier weg. Te druk en geen fatsoenlijk spul. Teveel apparaten en cardio-meuk.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Heerlijk weer, zonnetje erbijLes 18 gelopen, maar Endomondo flipte weer
Beetje jammer wel.
know'm sayin?
word? word.![]()
Whatever floats your boat. Ik heb twee paar voor hardlopen en een paar voor KT.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Heb het liefst 1 paar schoenen, maar dan moet het wel goed kunnen. Mijn huidige hardloopschoeen zijn superdik en wel een keer aan vervanging toe, misschien maar even kijken of het gaat en anders aparte schoenen halen. Of geen schoenen/allstars (is dat wel fijn dan?) idd.
Je loopt toch ook weleens op je blote voeten? Is dat fijn? Ja, dat is fijn, dus is squaten, deadlifts, rows op je blote voeten fijn.
http://startingstrength.wikia.com/wiki/Equipment#ShoesIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Biffy Clyro?quote:Op woensdag 28 november 2012 09:41 schreef YUR het volgende:
Hier vandaag ook geen tijd om te gaan hardlopen, want vanavond moeten we naar Paradiso
Maar gelukkig zijn we morgen vrij...gaan we lekker samen een stukje lopen![]()
![]()
Damn, ik zie dat die bruggenloop start en finisht bij De Kuip. Zeer gevoelig om wel te gaan![]()
Heb nog wel wat Feyenoord merchandise om mezelf mee te pimpen....![]()
Ik zeg: Wel gaan, geen feijenoordzooiquote:Op woensdag 28 november 2012 13:01 schreef Quoi het volgende:
Damn, ik zie dat die bruggenloop start en finisht bij De Kuip. Zeer gevoelig om wel te gaan![]()
Heb nog wel wat Feyenoord merchandise om mezelf mee te pimpen....
O jawel.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zeg: Wel gaan, geen feijenoordzooi
Ja, verstandig wel om ineens 150% van je normale afstand te lopen?
Douwe Bob dan!![]()
Waarom hebben jullie allemaal zonquote:Op woensdag 28 november 2012 12:28 schreef alors het volgende:
Heerlijk weer, zonnetje erbijLes 18 gelopen, maar Endomondo flipte weer
Beetje jammer wel.
![]()
Hier begint de mist net een beetje bij te trekken..All she wants and needs is just a little taste..![]()
Ik denk dat je het wel aankan. Zie het zo:quote:Op woensdag 28 november 2012 13:10 schreef Quoi het volgende:
[..]
O jawel.
Ja, verstandig wel om ineens 150% van je normale afstand te lopen?
Douwe Bob dan!
Voor een eerste halve marathon wordt gesteld dat je aan 16km in training voldoende hebt.
Voor een eerste marathon wordt gesteld dat je aan 30 km in training voldoende hebt
En nee, ook Douwe Bob is het niet
Edit - En Feijenoord heeft tegenwoordig een groen/geel randje...dus vooruit dan maarF means you're fucked![]()
Wat zal ik dan daar een goede start hebben! Snel weg van dat kut stadionquote:Op woensdag 28 november 2012 13:01 schreef Quoi het volgende:
Heb nog wel wat Feyenoord merchandise om mezelf mee te pimpen....
Beetje jammer van de finish danquote:Op woensdag 28 november 2012 13:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat zal ik dan daar een goede start hebben! Snel weg van dat kut stadion
![]()
Ik mag van de fysio weer langzaam gaan opbouwen met hardlopen!
Dus morgen maar weer eens 5 km lopen en zien of ik nog last heb van mijn knie.
De diagnose was echt een lopersknie, dus wat rek en strek oefeningen gekregen. En kreeg complimenten over mijn rug, die echt mega veel sterker aan het worden is.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Hallo allemaal,
na ruim een maand rust ivm een overbelaste voet (rechts), ben ik maandag begonnen met les 1 van Evy. En alles ging goedGeen last van m'n voet, alleen op het laatst een beetje kramp in m'n linker onderbeen, wat ik toeschrijf aan het teveel focussen of m'n rechtervoet
Vanavond les 2 lopen, en dan niet teveel focussen op m'n voet, maar gewoon lekker gaan lopen, heb er zin in
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Goed nieuws! Feli!quote:Op woensdag 28 november 2012 13:53 schreef MaleDuck het volgende:
De diagnose was echt een lopersknie, dus wat rek en strek oefeningen gekregen. En kreeg complimenten over mijn rug, die echt mega veel sterker aan het worden is.
Als je terug bent kun je lekker in je snuggie op de bank kruipen met een mok theequote:Op woensdag 28 november 2012 14:26 schreef knep het volgende:
Ik ga dadelijk ook maar weer eens lopen.
Helaas wel bewolkt, licht mistig en koud weer hier.
Hahaha, rustig aan beginnen does not equal running 5km. Evy much?quote:Op woensdag 28 november 2012 13:53 schreef MaleDuck het volgende:
De diagnose was echt een lopersknie, dus wat rek en strek oefeningen gekregen. En kreeg complimenten over mijn rug, die echt mega veel sterker aan het worden is.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ookquote:
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Voor mij wel hoor, omdat de pijn pas komt na de 5 km, dus ga nu deze week 2x 5 km lopen en vanaf daar weer met 10% per week erbij doen. En dan hopen dat ik geen last meer ga krijgen. Intervallen zijn voorlopig uit de boze...quote:Op woensdag 28 november 2012 14:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hahaha, rustig aan beginnen does not equal running 5km. Evy much?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ja dan loop ik gelijk een 4 dubbele marathon terug naar huisquote:
Dus toch. Succes met het herstel.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:53 schreef MaleDuck het volgende:
De diagnose was echt een lopersknie, dus wat rek en strek oefeningen gekregen. En kreeg complimenten over mijn rug, die echt mega veel sterker aan het worden is.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
En weer verder werkenquote:Op woensdag 28 november 2012 14:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als je terug bent kun je lekker in je snuggie op de bankachter je laptop kruipen met een mok theekoffie.
Maarrrr ik ben blij even gewacht te hebben, want:De Zon
.
♫![]()
Ja, super diagnose google dokter Daywalk3rquote:Op woensdag 28 november 2012 15:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dus toch. Succes met het herstel.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ja ik had 't een keer hier gelezen en icm met google kwam ik een eind ja.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, super diagnose google dokter Daywalk3rJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Als het goed is kan ik volgende keer met m'n Garmin lopen
En weer terug, best lekker gelopen maar wel moeten werken.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:48 schreef knep het volgende:
[..]
En weer verder werken.
Maarrrr ik ben blij even gewacht te hebben, want:De Zon
.
5,73 km / 4:36 min/km♫![]()
Rustig tempootje.....quote:Op woensdag 28 november 2012 16:55 schreef knep het volgende:
[..]
En weer terug, best lekker gelopen maar wel moeten werken.
5,73 km / 4:36 min/km![]()
Dat is het probleem, ik kan niet rustig lopenquote:Op woensdag 28 november 2012 16:55 schreef knep het volgende:
[..]
En weer terug, best lekker gelopen maar wel moeten werken.
5,73 km / 4:36 min/km.
M'n eerste km is altijd gelijk de snelste.
Vandaar dat ik maar eens moet gaan kijken naar een hartslagmeter.
♫![]()
Ach, je bent weer lekker voor het donker terug iig ;-)quote:Op woensdag 28 november 2012 17:02 schreef knep het volgende:
[..]
Dat is het probleem, ik kan niet rustig lopen.
M'n eerste km is altijd gelijk de snelste.
Vandaar dat ik maar eens moet gaan kijken naar een hartslagmeter.
![]()
Mkay, zou alsnog rustiger beginnen, maar tis jouw knie, niet de mijne!quote:Op woensdag 28 november 2012 15:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Voor mij wel hoor, omdat de pijn pas komt na de 5 km, dus ga nu deze week 2x 5 km lopen en vanaf daar weer met 10% per week erbij doen. En dan hopen dat ik geen last meer ga krijgen. Intervallen zijn voorlopig uit de boze...
Mijn fysio belde me vandaag even om te vragen hoe het allemaal ging met m'n knie, so far so good. Soms reageert ie wat op de oefeningen die ik doe (squats) en hardlopen, maar dat mag.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Het heeft ook voordelen inderdaadquote:Op woensdag 28 november 2012 17:03 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ach, je bent weer lekker voor het donker terug iig ;-).
♫![]()
Zo, ga mij ook maar eens voorbereiden op les 7 van Evy..
Succesquote:Op woensdag 28 november 2012 18:17 schreef Maraca het volgende:
Zo, ga mij ook maar eens voorbereiden op les 7 van Evy...
♫![]()
hier rust, rust en nog eens rust maar het komt nu al mijn oren uit....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
rustig rustigquote:Op woensdag 28 november 2012 18:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier rust, rust en nog eens rust maar het komt nu al mijn oren uit....
Waarom niet lopen dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier rust, rust en nog eens rust maar het komt nu al mijn oren uit....In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Vreemd loopje. Conditioneel heb ik het idee dat ik niks heb gedaan, maar mijn benen voelen alsof ik een marathon heb gelopen. Volgende keer iets rustiger lopen denk ik..
http://www.endomondo.com/workouts/110417263Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Zolang je geen pijn hebt of buiten adem was hoeft het niet rustiger. Je benen mogen best op zijn toch?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:30 schreef Maraca het volgende:
Vreemd loopje. Conditioneel heb ik het idee dat ik niks heb gedaan, maar mijn benen voelen alsof ik een marathon heb gelopen. Volgende keer iets rustiger lopen denk ik..
http://www.endomondo.com/workouts/110417263Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Had wel even last van mijn benen tijdens het lopen. Heb nu overigens geen last meer.. heb goed .. (te goed) uitgelopen (rondje was iets te grootquote:Op woensdag 28 november 2012 19:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zolang je geen pijn hebt of buiten adem was hoeft het niet rustiger. Je benen mogen best op zijn toch?)
omdat zaterdag de luxmore grunt op het programma staatquote:
Jij bent gek... al bijna 2000km erop zitten dit jaar.. jij heldquote:Op woensdag 28 november 2012 18:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier rust, rust en nog eens rust maar het komt nu al mijn oren uit....of idioot
Nja vind het niet zo vreemd eigenlijk. Je benen wennen langzamer dan je conditie, althans die van mij deden dat ookquote:Op woensdag 28 november 2012 19:30 schreef Maraca het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/110417263![]()
![]()
Prima tochquote:Op woensdag 28 november 2012 19:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Had wel even last van mijn benen tijdens het lopen. Heb nu overigens geen last meer.. heb goed .. (te goed) uitgelopen (rondje was iets te groot)
running keeps me from becoming an idiot...quote:Op woensdag 28 november 2012 19:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jij bent gek... al bijna 2000km erop zitten dit jaar.. jij heldof idioot
Ja, is ook zo. Maar een paar maanden geleden kon ik rustig 5km aan 1 stuk lopen. Daarom voelt het nog zo vreemdquote:Op woensdag 28 november 2012 19:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja vind het niet zo vreemd eigenlijk. Je benen wennen langzamer dan je conditie, althans die van mij deden dat ook
Linksom / rechtsomquote:Op woensdag 28 november 2012 19:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
running keeps me from becoming an idiot...![]()
Volgens runtastic heb ik 2 x 1 km gelopen met 45km/uur , heb de data er maar uitgeknikkerd
Klein 5km loopje vandaag en dan...quote:Op woensdag 28 november 2012 19:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
omdat zaterdag de luxmore grunt op het programma staatIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nu sta ik wel mooi eerste op het leaderboardquote:Op woensdag 28 november 2012 18:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier rust, rust en nog eens rust maar het komt nu al mijn oren uit.....
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
zaterdag klok ik weer 27kmquote:Op woensdag 28 november 2012 19:46 schreef GDPP het volgende:
[..]
Nu sta ik wel mooi eerste op het leaderboard.
Dat ga ik net niet redden..So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
ik wel hoop ik.... maar ik ga stoppen met het kijken van de filmpjes want dan zakt de moed me in de schoenen...quote:
nee hoor, voelt goed op dit moment...vertrouw op mijn training en laat wenig aan het toeval over.
En ik heb geen eindtijd in gedachte (of toch stiekum wel,maar of ik dat haal..) dus dat loopt redelijk ontspannen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo, les 15 van Evy zit er weer op, maar wat ging het me moeilijk af zeg!!
De hele weg heb ik lopen twijfelen, stoppen of doorgaan? Het leek wel of ik een engeltje en een duiveltje op m'n schouder had, en dat begon thuis al..."Joh, blijf toch lekker thuis, je hebt de hele dag al gewerkt"
"Nee joh, ga lekker lopen! Sport is goed!"
"Jamaar je voeten doen zeer, lopen is niet lekker"
"Kom op, van een beetje rennen ga je niet dood"
Eenmaal buiten:"Het is helemaal niet zo lekker buiten, en donker ook nog"
"Je hebt je lampjes en je hesjes, je bent niet voor niks van 4 hoog naar beneden gelopen"
"Jamaar je bent moe!"
"Dan doen we gewoon rustig aan deze les, hup, lopen"
Eenmaal aan het rennen:"Twee minuten is de moeite niet, laten we naar binnen gaan"
"Elke loop begint met twee minuten, gewoon doorgaan. Zo lang duurt deze les niet"
"Jamaar er zijn allemaal enge mensen op straat, pfff"
"Dat valt wel mee, de meesten zitten te eten"
"Jamaar je hebt honger! Allemaal kookgeuren, laten we teruggaan"
"Eten doe je maar na het rennen. Daarnaast moet je zover teruglopen, je kunt net zo goed blijven rennen"
Laatste interval:"Laten we die 7 minuten skippen, dat maakt echt niet uit"
"Die 7 minuten gebruik je maar als uitlopen. Gewoon rustig doorlopen"
"Jamaar bijna thuis!!"
"7 minuten is net één keertje de wijk rond, verder is het niet"
"Naar huis is korter..."
"Die 10km op de CPC maken ze ook niet korter voor jou"
"..."
"Zie, je bent er al!! Nu voel je je zeker wel lekker, toch!"
En dat dan nog moeten toegeven ookPfff
Klacht: lopen maakt je schizofreen...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Met moed in de schoenen is niks mis ;-)quote:Op woensdag 28 november 2012 19:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik wel hoop ik.... maar ik ga stoppen met het kijken van de filmpjes want dan zakt de moed me in de schoenen...
nee hoor, voelt goed op dit moment...vertrouw op mijn training en laat wenig aan het toeval over.
En ik heb geen eindtijd in gedachte (of toch stiekum wel,maar of ik dat haal..) dus dat loopt redelijk ontspannen
Komt goe!![]()
Toch ook respect voor hoeveel tijd en energie er in deze post zit :-Dquote:Op woensdag 28 november 2012 19:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Zo, les 15 van Evy zit er weer op, maar wat ging het me moeilijk af zeg!!
De hele weg heb ik lopen twijfelen, stoppen of doorgaan? Het leek wel of ik een engeltje en een duiveltje op m'n schouder had, en dat begon thuis al..."Joh, blijf toch lekker thuis, je hebt de hele dag al gewerkt"
"Nee joh, ga lekker lopen! Sport is goed!"
"Jamaar je voeten doen zeer, lopen is niet lekker"
"Kom op, van een beetje rennen ga je niet dood"
Eenmaal buiten:"Het is helemaal niet zo lekker buiten, en donker ook nog"
"Je hebt je lampjes en je hesjes, je bent niet voor niks van 4 hoog naar beneden gelopen"
"Jamaar je bent moe!"
"Dan doen we gewoon rustig aan deze les, hup, lopen"
Eenmaal aan het rennen:"Twee minuten is de moeite niet, laten we naar binnen gaan"
"Elke loop begint met twee minuten, gewoon doorgaan. Zo lang duurt deze les niet"
"Jamaar er zijn allemaal enge mensen op straat, pfff"
"Dat valt wel mee, de meesten zitten te eten"
"Jamaar je hebt honger! Allemaal kookgeuren, laten we teruggaan"
"Eten doe je maar na het rennen. Daarnaast moet je zover teruglopen, je kunt net zo goed blijven rennen"
Laatste interval:"Laten we die 7 minuten skippen, dat maakt echt niet uit"
"Die 7 minuten gebruik je maar als uitlopen. Gewoon rustig doorlopen"
"Jamaar bijna thuis!!"
"7 minuten is net één keertje de wijk rond, verder is het niet"
"Naar huis is korter..."
"Die 10km op de CPC maken ze ook niet korter voor jou"
"..."
"Zie, je bent er al!! Nu voel je je zeker wel lekker, toch!"
En dat dan nog moeten toegeven ookPfff
Klacht: lopen maakt je schizofreen...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: