SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door uniekhoorn op 26-11-2012 19:51:20 ]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
The 5 AM Clubquote:Op maandag 26 november 2012 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Wil ook wel voor het werk lopen maar vertrek ' s ochtends al om 5.10 uur
edit: oh, jij dan om 4 AM
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Makkelijker gezegd.....quote:
Vergeet niet, hardlopen is gewoon echt een aanslag op je benen/gewrichten. Het gaat nog niet eens om je conditie, die bouw je wel op maar spieropbouw merk je niet zo snel zodat je toch echt te snel te ver gaat met alle kloteblessures van dien
Maraca, forget it maar
Dikke, rode tenen hier.. winter
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Vorige week mijn eerste hardloopwedstrijd gelopen: 01:13:46 in de 7Heuvelenloopzeer tevreden!
Gisteren ook maar ingeschreven voor de StrongmanRun, eigenlijk meer een soort lange bootcamp-traject. leek me erg leuk![]()
![]()
Morgen weer lekker intervallen op de baan
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
nog geen eenquote:Op maandag 26 november 2012 19:16 schreef Quoi het volgende:
[..]
En...hoeveel bananen heb je al verorberd?, ik ben van plan om morgen te gaan stapelen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik ook eentje, van de 40+ keer dat ik het gebruikt heb nuquote:Op maandag 26 november 2012 17:45 schreef De_kluizenaar het volgende:
Bij runkeeper overigens nog maar eenmaal een GPS fuckup gehad... het proberen eens waard denk ik voor sommige?![]()
![]()
Neequote:Op maandag 26 november 2012 18:30 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat is geheel afhankelijk van je gewicht.ik wil geen 100km moeten lopen om twee hamburgers te mogen eten
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Vier dagen rust heeft wel goed gedaan, ik ging als een speer (voor mijn gevoel dan)
http://connect.garmin.com/activity/247071453
http://www.endomondo.com/workouts/110032346All she wants and needs is just a little taste..![]()
en dat is het belangrijkste, als je zelf maar tevreden bent en plezier hebt gehadquote:Op maandag 26 november 2012 20:20 schreef Luxuria het volgende:
Vier dagen rust heeft wel goed gedaan, ik ging als een speer (voor mijn gevoel dan)'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 26 november 2012 20:20 schreef Luxuria het volgende:
Vier dagen rust heeft wel goed gedaan, ik ging als een speer (voor mijn gevoel dan)
http://connect.garmin.com/activity/247071453
http://www.endomondo.com/workouts/110032346lekker rondje gedaan zo te zien!!
Ik hoop dat ik morgen weer kan rennen.. Als ik me dan tenminste weer wat beter voel![]()
![]()
I know, daarom zei ik het ook. Ben zelf net hersteld van een blessure, voor mij is goed rust nemen net zo belangrijk geworden.quote:Op maandag 26 november 2012 19:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd.....
Vergeet niet, hardlopen is gewoon echt een aanslag op je benen/gewrichten. Het gaat nog niet eens om je conditie, die bouw je wel op maar spieropbouw merk je niet zo snel zodat je toch echt te snel te ver gaat met alle kloteblessures van dien
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Duurt alleen een paar minuten voor de app gps ontvangst heeft bij mij, bij jou ook?quote:Op maandag 26 november 2012 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook eentje, van de 40+ keer dat ik het gebruikt heb nuIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik ben nog steeds een beetje huiverig om een training over te slaan maar het verval, door niet te trainen, waar ik bang voor was valt me erg mee!![]()
![]()
life is not fair...quote:Vrouwen rennen beter als ze bier hebben gedronken
Drink gerust een biertje de avond voor je gaat hardlopen. Want dan hou je het 22 procent langer vol. En ik maar denken dat je daar rubberen benen van krijgt. Voor mannen geldt het tegenovergestelde. Zij lopen er 21 procent trager door. Voor het experiment werden vijf mannelijke en vijf vrouwelijke lopers tussen 29 en 43 jaar oud geselecteerd. Alle proefpersonen liepen ongeveer 55 kilometer per week en waren matige drinkers, die minder dan de aanbevolen wekelijkse hoeveelheid opnamen. Het experiment bestond uit twee delen: ‘The Beer Run’ (bierproef) en ‘The Exhaustion Run’ (uithoudingsproef).Bij het eerste deel, de bierproef, moesten de proefpersonen ‘s avonds gedurende 45 minuten lopen aan een ‘redelijk hoge intensiteit’. Meteen daarna kregen ze een biertje voorgeschoteld. De wetenschappers controleerden daarna de verdere alcoholopname tot elke proefpersoon een concentratie van 70 milligram / 100 milliliter bloed / alcohol had bereikt. Voor sommige testpersonen was dat na ongeveer 4 pintjes van een halve liter. De ochtend nadien was het tijd voor de uithoudingsproef. Daarbij werd aan de proefpersonen gevraagd om aan een vermogen van 80 procent te lopen, zolang als ze het konden volhouden. Beide testen werden twee keer uitgevoerd: één keer met een sterk bier en één keer met een placebo, zonder dat de proefpersonen het wisten.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
verval treed pas op na ongeveer 10 dagen... het zelfde geldt andersom ook, het resultaat van een training is pas na 10-14 dagen merkbaar.quote:Op maandag 26 november 2012 20:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben nog steeds een beetje huiverig om een training over te slaan maar het verval, door niet te trainen, waar ik bang voor was valt me erg mee!
Ik denk altijd maar: als het op die allerlaatste training aankomt heb je daarvoor niet goed genoeg je best gedaan'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Met een kater ren ik ook het best...Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
vroeger... heel lang geleden, toen het weekend nog uit vier dagen bestond, liep ik op maandagavond het lekkerste...rustig hobbelen om bij te komen van het weekendquote:Op maandag 26 november 2012 20:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Met een kater ren ik ook het best...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Seriously?! Waar zou dat door komen?
Nja gelukkig maar! Dan is het niet zo erg om een keertje over te slaan al blijf ik het balen vinden (wat een goed teken isquote:Op maandag 26 november 2012 20:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
verval treed pas op na ongeveer 10 dagen... het zelfde geldt andersom ook, het resultaat van een training is pas na 10-14 dagen merkbaar.
Ik denk altijd maar: als het op die allerlaatste training aankomt heb je daarvoor niet goed genoeg je best gedaan)
![]()
nee, ik ben geen cross dresser maar kwam toevallig deze link tegen.., kan het merk niet maar kwam toevallig via een FB pagina deze link tegen..bij deze, dames
http://www.evou.nl/Running'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik zou het niet weten, ik hou het er maar op dat het een van de vele dingen is die wij, als mannen, niet van vrouwmensen begrijpenquote:Op maandag 26 november 2012 20:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Seriously?! Waar zou dat door komen?
quote:Op maandag 26 november 2012 20:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zou het niet weten, ik hou het er maar op dat het een van de vele dingen is die wij, als mannen, niet van vrouwmensen begrijpen![]()
![]()
Best geinig spul die kleding maar een beetje eentonig (qua kleuren) en duur![]()
![]()
Placebobierquote:"zonder dat de deelnemers het wisten". Nou ik weet het wel hoor als je me een Bavaria 0,0% voorschotelt
.
![]()
ik ben ook weer terug van een rondje. ging wel redelijk, les 18 van evy....maar waarom begint zij ineens over stressincontinentie....beetje vaag maar goed.
op naar de volgende (les)week.
http://www.endomondo.com/workouts/110021084![]()
en een bekertje te pakkenquote:Op maandag 26 november 2012 20:53 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik ben ook weer terug van een rondje. ging wel redelijk, les 18 van evy....maar waarom begint zij ineens over stressincontinentie....beetje vaag maar goed.
quote:Op maandag 26 november 2012 20:53 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik moest echt moeite doen om niet enorm in lachen uit te barsten tijdens die les ja
![]()
![]()
Ik ook idd!quote:Op maandag 26 november 2012 20:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Met een kater ren ik ook het best...
All she wants and needs is just a little taste..![]()
Mag ik dit ontkrachtigen? N=1, maar goedquote:
Gister na een avondje bieren een 10k wedstrijd gelopen en de rest van de dag was ik leeg
De loop zelf nergens last van overigens, maar erna....En ik kan er toch over het algemeen zeeeer goed tegen....
![]()
Ik heb zo'n vreselijke lekkere, soepele en asociale intervaltraining gehad vanavond
Zul je net zien dat mn horloge leeg isEn dat kon helemaal niet
F means you're fucked![]()
Now that's a shame. Kun je die curve niet zelf even schetsen?quote:Op maandag 26 november 2012 21:27 schreef YUR het volgende:
Ik heb zo'n vreselijke lekkere, soepele en asociale intervaltraining gehad vanavond
Zul je net zien dat mn horloge leeg isEn dat kon helemaal niet
Lekker dat het goed ging![]()
![]()
Ahh, good running!quote:Op maandag 26 november 2012 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Dan zit de van 5-10km van Renate erop
Moet nog dit jaar lukken dusIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nja, ik weet ongeveer de tijden van de 200m en 400m's .... maar we deden slechts 1 van de 2 series op de baan.quote:Op maandag 26 november 2012 21:36 schreef Quoi het volgende:
[..]
Now that's a shame. Kun je die curve niet zelf even schetsen?
Lekker dat het goed gingF means you're fucked![]()
JAWEL! Toewijding is the key!quote:Op maandag 26 november 2012 20:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Seriously?! Waar zou dat door komen?
[..]
Nja gelukkig maar! Dan is het niet zo erg om een keertje over te slaan al blijf ik het balen vinden (wat een goed teken is)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 21:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, daarom is het ook goed dat ik er van baal he
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Je kan niet altijd winnenquote:Op maandag 26 november 2012 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Meestal wel, afgelopen 2 keer wat minder. Maar we gaan gewoon door
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
see TTquote:
Toewijding is ook de kennis bezitten om te weten wanneer overdaad schaadtquote:
prachtig antwoord DW! je hebt je roeping als politicus gemist!quote:Op maandag 26 november 2012 22:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Toewijding is ook de kennis bezitten om te weten wanneer overdaad schaadt
At your serversquote:Op maandag 26 november 2012 22:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
prachtig antwoord DW! je hebt je roeping als politicus gemist!
Hallo hardloop-goden en -godinnen!
Ik wil jullie even advies vragen.
Net gestart met de 10k training van Renate en eig zou ik morgen de derde les van de eerste week lopen, 20 minuten aaneen met een paar versnellingen v 30sec tussendoor.
Maar... Nu zag ik in haar schema dat ze in principe dinsdag, donderdag en weekend aangeeft als loopdagen. Uiteraard begrijp ik dat je ook best op maandag of woensdag of weet ik veel kan lopen, maar die derde les is vaak wel steeds de wat langere van de week. En aangezien ik tussen de middag op mijn werk loop zou het handig zijn dat idd ook in het weekend te doen.
De vraag is nu, zou het kwaad kunnen als ik die les 3 oversloeg en morgen les 4 (de eerste van week 2) loop?
Ja, ik kan prima zelf denken en ik ben geneigd om te denken 'moet makkelijk kunnen, die 20 minuten heb ik wel onder de knie dus die les kan ik wel skippen', maar niet met versnellingen erin.
Wat denken de heren en dames deskundigen?
Oh, en voel je niet geremd om 'Jezus BE, zit niet zo te meuten!' te posten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: