SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O my godquote:Op zondag 25 november 2012 21:16 schreef badboynova het volgende:
let vooral op Mohamed![]()
[ afbeelding ]
plaatje had een stuk korter gemogenquote:Op zondag 25 november 2012 21:16 schreef badboynova het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 november 2012 23:22 schreef PierreTT het volgende:
Topicnummer deed mij hieraan denken
[ afbeelding ]
of aan dit :quote:Op zondag 25 november 2012 23:22 schreef PierreTT het volgende:
Topicnummer deed mij hieraan denken
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 november 2012 21:16 schreef badboynova het volgende:
[ afbeelding ]
ja de rest van de week geen telefoon of internet meer voor mijquote:Op maandag 26 november 2012 06:39 schreef Michhas het volgende:
Wat een drukte hier op de vroege morgen
Normaal ben ik alleen.
Why?quote:Op maandag 26 november 2012 06:49 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja de rest van de week geen telefoon of internet meer voor mij
yup, ben nu al een uur onderweg, en moet nog 2 uur treinen in dezelfde trein, waarom is den helder zo fucking verwegquote:
O snap dat was ik helemaal vergeten manquote:Op maandag 26 november 2012 06:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
yup, ben nu al een uur onderweg, en moet nog 2 uur treinen in dezelfde trein, waarom is den helder zo fucking verweg
quote:Op maandag 26 november 2012 06:57 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee, vandaag maandag.
morgen dinsdag
haha ik heb er zin in ja, ik verwacht dat ik Vrijdag ca. 5 uur weer connected benquote:Op maandag 26 november 2012 06:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
O snap dat was ik helemaal vergeten man
Heb je er zin in? Wanneer ben je weer connected?
Allright man.quote:Op maandag 26 november 2012 06:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha ik heb er zin in ja, ik verwacht dat ik Vrijdag ca. 5 uur weer connected ben
Succes man,en veel plezier! Mocht je bij vragen twijfelen,het antwoord is altijd riotshield of bommen gooienquote:Op maandag 26 november 2012 06:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha ik heb er zin in ja, ik verwacht dat ik Vrijdag ca. 5 uur weer connected ben
Aaaaaaaaquote:
quote:Op maandag 26 november 2012 07:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Succes man,en veel plezier! Mocht je bij vragen twijfelen,het antwoord is altijd riotshield of bommen gooien
dat zou de Willy dee wel doenquote:Op maandag 26 november 2012 07:12 schreef PierreTT het volgende:
U wilt de boot zijdelings inparkeren met 3 knopen snelheid en 7 knopen oostenwind. Wat doet U?
Euh,bommen gooien!
Achter je schild blijven zitten!quote:Op maandag 26 november 2012 07:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..], zit al in de trein met schild en granaat in de aanslag, geen conducteur die mij gaat controleren
zou zo lachen zijn om te doenquote:Op maandag 26 november 2012 07:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Achter je schild blijven zitten!
Mag ik Uw kaartje? Kom maar halen!
En als je een probleem hebt, geen probleem AT-4.quote:Op maandag 26 november 2012 07:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Succes man,en veel plezier! Mocht je bij vragen twijfelen,het antwoord is altijd riotshield of bommen gooien
Hahaquote:Op maandag 26 november 2012 07:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 november 2012 07:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
HahaDank je Pierre mijn ochtendhumeur is verdwenen.
Boz succes!
Als de conducteur dichtbij komt hele tijd een tikje geven met dat schildquote:
Ik kan daar trouwens ook wat aan doen.quote:Op maandag 26 november 2012 07:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
HahaDank je Pierre mijn ochtendhumeur is verdwenen.
Boz succes!
Haha ik verslikte mezelfquote:Op maandag 26 november 2012 07:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik kan daar trouwens ook wat aan doen.
haha 2x aantikken, en dan heel hard uitschelden voor laggende kut hacker, en dat ik mijn geld terug wilquote:Op maandag 26 november 2012 07:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als de conducteur dichtbij komt hele tijd een tikje geven met dat schild![]()
Jullie om elkaar heenrennen in de coupeHoezo zie ik dit nu allemaal voor me
Keihard schreeuwen dat die hitmarkers onacceptabel zijnquote:Op maandag 26 november 2012 07:34 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha 2x aantikken, en dan heel hard uitschelden voor laggende kut hacker, en dat ik mijn geld terug wil
Die black mamba verhalen van jou stuur je maar via DM.quote:Op maandag 26 november 2012 07:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sorry Mich.quote:Op maandag 26 november 2012 07:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die black mamba verhalen van jou stuur je maar via DM.
SURI POWAquote:Op maandag 26 november 2012 07:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
It's allquote:Op maandag 26 november 2012 07:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sorry Mich.Kreeg net al een DM dat ze "Ga weg jij" niet zo bedoelde. It's all good.
Spicy Reggae Chicken.quote:Op maandag 26 november 2012 08:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
We hebben het hier over Roheezy he, die boy is pikant gekruid.
Dat nummer is één van de weinige echt goede dingen aan die complete game Pietquote:Op maandag 26 november 2012 08:53 schreef PierreTT het volgende:
Zo, even chillen, dan weer verder studeren![]()
Kloptquote:Op maandag 26 november 2012 09:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat nummer is één van de weinige echt goede dingen aan die complete game Piet
quote:Op maandag 26 november 2012 10:10 schreef PierreTT het volgende:
Veel plezier in het leger Bozz!
[ afbeelding ]
Niet zeuren, in mijn tijd kon je alleen snake spelen op je telefoonquote:Op maandag 26 november 2012 11:31 schreef Cliffy het volgende:
Creative writing....oftewel 45 min kloten op je telefoon
quote:Op maandag 26 november 2012 11:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet zeuren, in mijn tijd kon je alleen Zork spelen.
dat deed je op je rekenmachinequote:Op maandag 26 november 2012 11:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet zeuren, in mijn tijd kon je alleen snake spelen op je telefoon
Ik heb vroeger op onze 286 zelf nog zork achtige text based games gemaakt. Dat deed mijn neef ook en zo konden we elkaars games spelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op maandag 26 november 2012 13:02 schreef PierreTT het volgende:
Serieus, bij deze kom ik echt niet bij
Hehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
met Cherry Blossomquote:Op maandag 26 november 2012 07:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Haha geen probleem manquote:Op maandag 26 november 2012 11:24 schreef Rossdale het volgende:
Thanks voor de jaarclip Nick! Je bent een held
Net even geupload naar mijn NAS, vanavond kijken
Die tweet is gister heel snel verwijderd over dat BBC F1 volgend jaar weer heeft, ook op de site van BBC was het weer snel verwijderd.quote:Op maandag 26 november 2012 14:47 schreef Rossdale het volgende:
Volgend jaar dus niet, schijt sport 1
Maar gelukkig is er BBCSport 1 gaat er zoooo hard verlies op lijden volgend jaar
Sport 1 heeft de rechten gewonnen in NL, vandaar dat het bij RTL verdwijnt.quote:Op maandag 26 november 2012 14:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die tweet is gister heel snel verwijderd over dat BBC F1 volgend jaar weer heeft, ook op de site van BBC was het weer snel verwijderd.
Als Sport1 het zonder reclames gaat uitzenden is het wel beter, zag dat RTL in Duitsland ook voortaan reclames heeft.
Maar of ze echt verlies erop gaan maken weet ik niet, BBC zend volgens mij hier niet uit in HD en Sport1 dus wel.
Wist trouwens ook niet dat Sport1 volgend jaar F1 had, nja is over 110 dagen begint het weer
Hmm benieuwd wie het commentaar gaat doen danquote:Op maandag 26 november 2012 14:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sport 1 heeft de rechten gewonnen in NL, vandaar dat het bij RTL verdwijnt.
BBC HD is bij Ziggo wel een optiequote:Op maandag 26 november 2012 14:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
BBC zend volgens mij hier niet uit in HD
True, BBC HD is niet hetzelfde als BBC 1 of BBC 2 (of 3 of 4quote:Op maandag 26 november 2012 15:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
BBC HD is bij Ziggo wel een optie
Olav niet denk ik, die nam nogal opzichtig afscheid. Allard Kalff zal wel meegaan ofzo. Die deed ook wel eens het commentaar als Olav ziek was.quote:Op maandag 26 november 2012 15:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm benieuwd wie het commentaar gaat doen dan. Olav zal wel niet mee gaan, al is dat nog niet helemaal zeker
Jup?quote:
Zou je mij kunnen helpen? Heb wat probleempjes met mijn opgenomen gameplay. Het beeld flickered in vegas ook wanneer ik het heb opgeslagen.quote:
Surequote:Op maandag 26 november 2012 18:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zou je mij kunnen helpen? Heb wat probleempjes met mijn opgenomen gameplay. Het beeld flickered in vegas ook wanneer ik het heb opgeslagen.
DIG / Sony Vegas heeft moeite met M4TS bestanden.
Er zitten hier en daar inderdaad wat stukjes waarbij je bijna je xbox door het raam naar buiten wilt gooien. Maar verder best wel toffe game.quote:Op maandag 26 november 2012 19:45 schreef Rossdale het volgende:
Ik zit gewoon vast met Sleeping Dogs Moet bij een story mission eerst een mannetje of 15 neermeppen waar een hoop van die sterkere gastjes bij zitten, maar het lukt me maar niet
Godver wat frustrerend
Oke dan pak ik de scar. Dan koop ik FC3 donderdag sowieso.quote:Op maandag 26 november 2012 20:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Moet je eens wat andere wapens als de FAL gebruiken Sold
Fuck dat. FAL best AR?quote:Op maandag 26 november 2012 20:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Moet je eens wat andere wapens als de FAL gebruiken Sold
Sowieso beetje afwisselen tussen games is wel goed anders ben je het zo snel beu. Probeer ook alle wapens goud te halen dan ben je wel even zoetquote:Op maandag 26 november 2012 20:58 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Oke dan pak ik de scar. Dan koop ik FC3 donderdag sowieso.
Beetje Mystiq streken ditquote:
Je moet erbij zijn.quote:Op maandag 26 november 2012 22:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sowieso, je wordt niet zomaar zo groot als MystiQ.
twitter:Zeiksint twitterde op zondag 25-11-2012 om 14:03:30PIET JE DNA IS AANGETROFFEN ACHTER IN HET PAARD IK HOOP VOOR JE DAT HET NOG NIET IS GEREGISTREERD BIJ DE VERZEKERINGSMAATSCHAPPIJ reageer retweet
twitter:KANKERPIET twitterde op donderdag 22-11-2012 om 19:52:30SINT NICOLAAS KOM IN MIJ EN VERLICHT ONS MET UW FILOSOFIE reageer retweet
Wattwitter:Zeiksint twitterde op donderdag 22-11-2012 om 20:45:55@KANKERPIET IK HEB WEL EEN LEKKERE BANKETSTAAF VOOR JE reageer retweet
Dit maakt echt mijn hele dag goedquote:Op maandag 26 november 2012 17:07 schreef badboynova het volgende:
tijd voor herrie, laat die oortjes maar lekker bloeden.
Kut man, hopen dat het niets ernstigs isquote:Op maandag 26 november 2012 23:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
Jezus, wat een pijn op mijn borst. Hart bonkt en diep ademhalen doet pijn. Echt niet normaal, ga nooit naar doktoren maar morgen toch maar even. Kwam vanmiddag nauwelijks de lift uit.
Ah ik heb 11 nog wel voor je als je wilt?quote:Op maandag 26 november 2012 23:44 schreef Rijst het volgende:
Yo Nick is gelukt man. Had gewoon Vegas 10 gedownload.
Naah 11 ondersteunt mijn vids nietquote:Op maandag 26 november 2012 23:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah ik heb 11 nog wel voor je als je wilt?
Dual commentary doen?quote:Op maandag 26 november 2012 23:44 schreef Rijst het volgende:
Wtfquote:Op maandag 26 november 2012 23:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Naah 11 ondersteunt mijn vids nietIk vind het prima nu
Dikke optic shit. Stefkwaliteit.quote:Op maandag 26 november 2012 23:44 schreef Rijst het volgende:
Ik mag dat. Ben noobquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dikke optic shit. Stefkwaliteit.
nou, zo moe dusquote:Op dinsdag 27 november 2012 08:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
Godverdomme, hoe moe kan je zijn op een ochtend.
Blablablablabla, that's an assquakequote:Op dinsdag 27 november 2012 08:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Drop it to the flo', make that ass shake.
Eerder naar bed gaan helpt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 08:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
Godverdomme, hoe moe kan je zijn op een ochtend.
Ja daar ben ik toch wel even blij omquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:32 schreef Michhas het volgende:
Goede ondertitel Roheezy
En congrats Piet
Godver, zie je dat nu pas.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:32 schreef Michhas het volgende:
Goede ondertitel Roheezy
En congrats Piet
Gefeliciteerd, daar heb ik 6 x over gedaan ofzoquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:31 schreef PierreTT het volgende:
Tentamen statistiek van gister gehaald![]()
Goedemorgen
Ik heb er 5 vakken van, heb er nu 4 van de 5 binnen. De laatste is van het voorjaar en dan is het eigenlijk overquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:42 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, daar heb ik 6 x over gedaan ofzo
Drank maakt kapot meer lief dan je is.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja daar ben ik toch wel even blij omDat wordt vanavond keihard boozeday om het te vieren
Klopt, waardigheid, zelfrespect etcetera.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Drank maakt kapot meer lief dan je is.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, waardigheid, zelfrespect etcetera.
Maar die zijn toch al jaren geleden verdwenen![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Oud-ijzerhandelaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oud-ijzerhandelaarOuwe vouwfietscollectant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Yes, even weer een paper bouwenquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pipi mijn man alles chillings in Tilly?
9 uur is een mooie tijd Pieter kun je chicks spotten vanaf je balkon.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Yes, even weer een paper bouwenMaar daarna lekker vrij, dus vanavond eindelijk weer eens zuipen. Morgen wel weer om 9 uur op
Dat wel. Vrijdag twee presentaties, deze keer proberen om ze een keer niet brak te gevenquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
9 uur is een mooie tijd Pieter kun je chicks spotten vanaf je balkon.
Beste presentatie worden gegeven met alcohol in het systeem Pieter lekkere cognac sippen en gaanquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat wel. Vrijdag twee presentaties, deze keer proberen om ze een keer niet brak te geven
Beste presentaties worden gegeven in Black Ops 2.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beste presentatie worden gegeven met alcohol in het systeem Pieter lekkere cognac sippen en gaan
Vorige keer was ik ook moeilijk brak en moest ik een presentatie geven aan eerstejaars over een vak. Maar ik ken een aantal daarvan wel via de studievereniging. Ze zeiden ook echt: "Je presenteert net alsof je in de kroeg staat te praten"quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beste presentatie worden gegeven met alcohol in het systeem Pieter lekkere cognac sippen en gaan
Jij was gisteren weer lekker aan het ragenquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Beste presentaties worden gegeven in Black Ops 2.
All day, 'err day. Vandaag nieuwe poging, maybe.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij was gisteren weer lekker aan het ragen
Smoke wat hindu kush dan ben je vast minder boosquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
All day, 'err day. Vandaag nieuwe poging, maybe.
Maar dan heb ik die focus niet, dan ga ik sowieso slecht. En heb geen game glasses jwz.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Smoke wat hindu kush dan ben je vast minder boos
Zijn trouwens Mich en ik de enigen die die game links hebben laten liggen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Beste presentaties worden gegeven in Black Ops 2.
Bassie weigert ook nogquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zijn trouwens Mich en ik de enigen die die game links hebben laten liggen?
quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
quote:
En volkomen terecht.quote:
hahahahahahaquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:35 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Sta je dan met je riot shield
Arme Bozz.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:35 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Sta je dan met je riot shield
Ja zal ik vanavond ook maar gaan streamenquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:08 schreef Cliffy het volgende:
hier stef deze pipo haalt ook alle gold camos http://www.twitch.tv/thepwnstar4hire
Ik regel de commentary.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja zal ik vanavond ook maar gaan streamen?
inc partychat?quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja zal ik vanavond ook maar gaan streamen?
quote:
En dan vooral die truiquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die Stef gaan.
Zag hem net jaquote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die heeft ie van Teun gekregen.
quote:
quote:I wanted to let you know that the team has just released a system update for the Xbox 360 over Xbox LIVE. Starting today when you sign in to Xbox LIVE you’ll receive a prompt to accept this mandatory update. If you are signed into LIVE already, you may be signed out and asked to accept the update and you’ll be back online in a few moments.
In this update, we are correcting some issues such as displaying the incorrect playlist name when launching a playlist from Xbox SmartGlass to the console, an error with Xbox Video closed-captioning and an error with Xbox Music that some were experiencing.
Thanks and we will see you online.
En jij denkt dat ik die zou dragenquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die heeft ie van Teun gekregen.
keihip manquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik die zou dragen
No standard stef he.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben je nou een Hollander of nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want daar gaat het mij om bij radio, of die mensen zich wel fatsoenlijk kleden!quote:Een hoofddoek voor een radiopresentator vindt ruim tachtig procent in orde.
me 2quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:04 schreef Fsmxi het volgende:
'Een op drie wil nieuwslezeres met hoofddoek'
[..]
Want daar gaat het mij om bij radio, of die mensen zich wel fatsoenlijk kleden!
quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:04 schreef Fsmxi het volgende:
'Een op drie wil nieuwslezeres met hoofddoek'
[..]
Want daar gaat het mij om bij radio, of die mensen zich wel fatsoenlijk kleden!
Bf3, je weetquote:
Vast wel, en dat het waarschijnlijk door stress komt. Ook zo'n lekker standaard antwoordquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
Vertelde gisteren toch van pijn op mijn borst gisteren? Vanmorgen naar huisarts moet ik meteen door naar ziekenhuis, cardioloog, hartfilmpje, foto's en bloedprikken. Daar ging een werkdag
En de uitslag gaat toch zijn dat er niks aan de hand is
gewoon je voer kauwenquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
Vertelde gisteren toch van pijn op mijn borst gisteren? Vanmorgen naar huisarts moet ik meteen door naar ziekenhuis, cardioloog, hartfilmpje, foto's en bloedprikken. Daar ging een werkdag
En de uitslag gaat toch zijn dat er niks aan de hand is
quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
En de uitslag gaat toch zijn dat er niks aan de hand is VROUWEN want die zorgen dat mannen eerder dood gaan
quote:
Beetje zuur lost dat wel opquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:17 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]![]()
volgende keer breng ik mijn vriendin mee en zeg ik tegen die arts los dit maar op
Waarom neemt ze überhaupt implantaten? Ze heeft sowieso al een dikke reetquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:43 schreef tliciouz het volgende:
Holy shit.
[ afbeelding ]
http://www.worldstarhipho(...)wshh9fhbp1PzvU93w9l6
World Star Candy.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:43 schreef tliciouz het volgende:
Holy shit.
[ afbeelding ]
http://www.worldstarhipho(...)wshh9fhbp1PzvU93w9l6
Intro van FC3 is ook wel tofquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:16 schreef SoldMayor het volgende:
Deze game wordt zo vet, gewoon beetje skyrim maar dan anders.
Heeft gelukkig ook weinig meer te maken met FC2.
Morgend! Gooi er een paar Chilly's op.quote:Op woensdag 28 november 2012 07:59 schreef badboynova het volgende:
goeie morgen, en mogen de poentjes weer schoon en fris zijn vandaag XD
Enemies kunnen taggen is zooooo zwaar chillquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:16 schreef SoldMayor het volgende:
Deze game wordt zo vet, gewoon beetje skyrim maar dan anders.
Heeft gelukkig ook weinig meer te maken met FC2.
Toly gel is beter, want dat ontsmet gelijk XDquote:Op woensdag 28 november 2012 08:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Morgend! Gooi er een paar Chilly's op.
Tijgerbalsem is beter.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
Toly gel is beter, want dat ontsmet gelijk XD
Jou zou ik wel eens wat druiven willen voeren hoor. Rawr.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Met jou wil ik wel een aardbeitje eten hoor Ro-ro, prrrr
[ afbeelding ]
Dat zou te veel op slavernij gaan lijken he, jij lekker bruin boontje van me.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jou zou ik wel eens wat druiven willen voeren hoor. Rawr.
[ afbeelding ]
Nee hoor, vrijwilligerswerk.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat zou te veel op slavernij gaan lijken he, jij lekker bruin boontje van me.
O ideaal, dan mag je matroos Bozzie aflossen. Kijk hier een actiefoto van ons!quote:Op woensdag 28 november 2012 10:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee hoor, vrijwilligerswerk.
Alleen als je Black Ops 2 haalt.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
O ideaal, dan mag je matroos Bozzie aflossen. Kijk hier een actiefoto van ons!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Alleen als je Black Ops 2 haalt.
quote:
Deze man nog steeds strugglen om zn blu-ray's te sellen. De block is niet hot, Sharpie. Die mannen hebben het koud, buiten is het ook koud. Volg je die shit?quote:
nee, ik volg die shit niet meerquote:Op woensdag 28 november 2012 11:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Deze man nog steeds strugglen om zn blu-ray's te sellen. De block is niet hot, Sharpie. Die mannen hebben het koud, buiten is het ook koud. Volg je die shit?
Hij bedoelt "er is weinig interesse" in grote-mensen-taalquote:Op woensdag 28 november 2012 12:07 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
nee, ik volg die shit niet meer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het lukt zelfs Rossdale nog maar ik haak af![]()
Zelfs die blu-ray's ben ik vergeten, thx zal dat topic even kicken![]()
Blijft alleen "de block is niet hot" over,![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 12:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij bedoelt "er is weinig interesse" in grote-mensen-taal
Wellicht kun je het beter via een andere site proberen.
Ik heb em ook niet. MW3 ook niet gehaald. Wil ze stiekem beide nog wel even hebben voor de SP. Maar MP raak ik niet meer aan.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
MW3 hoef je echt niet voor de SP te halen, die was ik halverwege al beu en toen moest ik nog 3 uurquote:Op woensdag 28 november 2012 12:20 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik heb em ook niet. MW3 ook niet gehaald. Wil ze stiekem beide nog wel even hebben voor de SP. Maar MP raak ik niet meer aan.
Mijn leven is dan ook een stuk beter geworden sinds ik COD afzweer.
Slechtste van allemaal.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
MW3 hoef je echt niet voor de SP te halen, die was ik halverwege al beu en toen moest ik nog 3 uur
Ik hoorde dat de SP van Blops 2 al minimaal net zo tenenkrommend is.
Klinkt al fout zatquote:Op woensdag 28 november 2012 13:01 schreef Cliffy het volgende:
Beetje tanks en choppers neerhalen met een paard en een smaw is wel episch hoor
Vond je? Ik vond de verhaallijnen beide zoooo slecht.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Terwijl w@w en blops 1 echt sterke SP hadden
Moet je echt fucking moeite doen om bij een wapenbunker te komen. Ben je er, moet je weer terug.quote:
Ik vond ze echt tof gedaan. Bij mw1 had je die sniper missie in Tsjernobyl dat was echt tofquote:Op woensdag 28 november 2012 13:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond de verhaallijnen beide zoooo slecht.
Alleen MW1 had een echt sterke SP, daarna was het alleen maar meer van hetzelfde. En het feit dat je schizo bent in blops was ook al vanaf het begin overduidelijk.
Die was tof ja, ook dat die helikopter uit de lucht gesmeten werd door de ontploffing van die nuke was wel heel erg gaaf gedaan.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vond ze echt tof gedaan. Bij mw1 had je die sniper missie in Tsjernobyl dat was echt tof
*Boot en deze:quote:Op woensdag 28 november 2012 13:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Black ops 1 was tof als je in die helicopter door Vietnam vliegt lekker muziekje erbij
Dacht dat het een heli wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |