quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zijn trouwens Mich en ik de enigen die die game links hebben laten liggen?
quote:
En volkomen terecht.quote:
hahahahahahaquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:35 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Sta je dan met je riot shield
Arme Bozz.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:35 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Sta je dan met je riot shield
Ja zal ik vanavond ook maar gaan streamenquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:08 schreef Cliffy het volgende:
hier stef deze pipo haalt ook alle gold camos http://www.twitch.tv/thepwnstar4hire
Ik regel de commentary.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja zal ik vanavond ook maar gaan streamen?
inc partychat?quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja zal ik vanavond ook maar gaan streamen?
quote:
En dan vooral die truiquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die Stef gaan.
Zag hem net jaquote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die heeft ie van Teun gekregen.
quote:
quote:I wanted to let you know that the team has just released a system update for the Xbox 360 over Xbox LIVE. Starting today when you sign in to Xbox LIVE you’ll receive a prompt to accept this mandatory update. If you are signed into LIVE already, you may be signed out and asked to accept the update and you’ll be back online in a few moments.
In this update, we are correcting some issues such as displaying the incorrect playlist name when launching a playlist from Xbox SmartGlass to the console, an error with Xbox Video closed-captioning and an error with Xbox Music that some were experiencing.
Thanks and we will see you online.
En jij denkt dat ik die zou dragenquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die heeft ie van Teun gekregen.
keihip manquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik die zou dragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |