Olav niet denk ik, die nam nogal opzichtig afscheid. Allard Kalff zal wel meegaan ofzo. Die deed ook wel eens het commentaar als Olav ziek was.quote:Op maandag 26 november 2012 15:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm benieuwd wie het commentaar gaat doen dan. Olav zal wel niet mee gaan, al is dat nog niet helemaal zeker
Jup?quote:
Zou je mij kunnen helpen? Heb wat probleempjes met mijn opgenomen gameplay. Het beeld flickered in vegas ook wanneer ik het heb opgeslagen.quote:
Surequote:Op maandag 26 november 2012 18:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zou je mij kunnen helpen? Heb wat probleempjes met mijn opgenomen gameplay. Het beeld flickered in vegas ook wanneer ik het heb opgeslagen.
DIG / Sony Vegas heeft moeite met M4TS bestanden.
Er zitten hier en daar inderdaad wat stukjes waarbij je bijna je xbox door het raam naar buiten wilt gooien. Maar verder best wel toffe game.quote:Op maandag 26 november 2012 19:45 schreef Rossdale het volgende:
Ik zit gewoon vast met Sleeping Dogs Moet bij een story mission eerst een mannetje of 15 neermeppen waar een hoop van die sterkere gastjes bij zitten, maar het lukt me maar niet
Godver wat frustrerend
Oke dan pak ik de scar. Dan koop ik FC3 donderdag sowieso.quote:Op maandag 26 november 2012 20:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Moet je eens wat andere wapens als de FAL gebruiken Sold
Fuck dat. FAL best AR?quote:Op maandag 26 november 2012 20:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Moet je eens wat andere wapens als de FAL gebruiken Sold
Sowieso beetje afwisselen tussen games is wel goed anders ben je het zo snel beu. Probeer ook alle wapens goud te halen dan ben je wel even zoetquote:Op maandag 26 november 2012 20:58 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Oke dan pak ik de scar. Dan koop ik FC3 donderdag sowieso.
Beetje Mystiq streken ditquote:
Je moet erbij zijn.quote:Op maandag 26 november 2012 22:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sowieso, je wordt niet zomaar zo groot als MystiQ.
twitter:Zeiksint twitterde op zondag 25-11-2012 om 14:03:30PIET JE DNA IS AANGETROFFEN ACHTER IN HET PAARD IK HOOP VOOR JE DAT HET NOG NIET IS GEREGISTREERD BIJ DE VERZEKERINGSMAATSCHAPPIJ reageer retweet
twitter:KANKERPIET twitterde op donderdag 22-11-2012 om 19:52:30SINT NICOLAAS KOM IN MIJ EN VERLICHT ONS MET UW FILOSOFIE reageer retweet
Wattwitter:Zeiksint twitterde op donderdag 22-11-2012 om 20:45:55@KANKERPIET IK HEB WEL EEN LEKKERE BANKETSTAAF VOOR JE reageer retweet
Dit maakt echt mijn hele dag goedquote:Op maandag 26 november 2012 17:07 schreef badboynova het volgende:
tijd voor herrie, laat die oortjes maar lekker bloeden.
Kut man, hopen dat het niets ernstigs isquote:Op maandag 26 november 2012 23:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
Jezus, wat een pijn op mijn borst. Hart bonkt en diep ademhalen doet pijn. Echt niet normaal, ga nooit naar doktoren maar morgen toch maar even. Kwam vanmiddag nauwelijks de lift uit.
Ah ik heb 11 nog wel voor je als je wilt?quote:Op maandag 26 november 2012 23:44 schreef Rijst het volgende:
Yo Nick is gelukt man. Had gewoon Vegas 10 gedownload.
Naah 11 ondersteunt mijn vids nietquote:Op maandag 26 november 2012 23:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah ik heb 11 nog wel voor je als je wilt?
Dual commentary doen?quote:Op maandag 26 november 2012 23:44 schreef Rijst het volgende:
Wtfquote:Op maandag 26 november 2012 23:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Naah 11 ondersteunt mijn vids nietIk vind het prima nu
Dikke optic shit. Stefkwaliteit.quote:Op maandag 26 november 2012 23:44 schreef Rijst het volgende:
Ik mag dat. Ben noobquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dikke optic shit. Stefkwaliteit.
nou, zo moe dusquote:Op dinsdag 27 november 2012 08:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
Godverdomme, hoe moe kan je zijn op een ochtend.
Blablablablabla, that's an assquakequote:Op dinsdag 27 november 2012 08:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Drop it to the flo', make that ass shake.
Eerder naar bed gaan helpt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 08:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
Godverdomme, hoe moe kan je zijn op een ochtend.
Ja daar ben ik toch wel even blij omquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:32 schreef Michhas het volgende:
Goede ondertitel Roheezy
En congrats Piet
Godver, zie je dat nu pas.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:32 schreef Michhas het volgende:
Goede ondertitel Roheezy
En congrats Piet
Gefeliciteerd, daar heb ik 6 x over gedaan ofzoquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:31 schreef PierreTT het volgende:
Tentamen statistiek van gister gehaald![]()
Goedemorgen
Ik heb er 5 vakken van, heb er nu 4 van de 5 binnen. De laatste is van het voorjaar en dan is het eigenlijk overquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:42 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, daar heb ik 6 x over gedaan ofzo
Drank maakt kapot meer lief dan je is.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja daar ben ik toch wel even blij omDat wordt vanavond keihard boozeday om het te vieren
Klopt, waardigheid, zelfrespect etcetera.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Drank maakt kapot meer lief dan je is.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, waardigheid, zelfrespect etcetera.
Maar die zijn toch al jaren geleden verdwenen![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Oud-ijzerhandelaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oud-ijzerhandelaarOuwe vouwfietscollectant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Yes, even weer een paper bouwenquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pipi mijn man alles chillings in Tilly?
9 uur is een mooie tijd Pieter kun je chicks spotten vanaf je balkon.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Yes, even weer een paper bouwenMaar daarna lekker vrij, dus vanavond eindelijk weer eens zuipen. Morgen wel weer om 9 uur op
Dat wel. Vrijdag twee presentaties, deze keer proberen om ze een keer niet brak te gevenquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
9 uur is een mooie tijd Pieter kun je chicks spotten vanaf je balkon.
Beste presentatie worden gegeven met alcohol in het systeem Pieter lekkere cognac sippen en gaanquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat wel. Vrijdag twee presentaties, deze keer proberen om ze een keer niet brak te geven
Beste presentaties worden gegeven in Black Ops 2.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beste presentatie worden gegeven met alcohol in het systeem Pieter lekkere cognac sippen en gaan
Vorige keer was ik ook moeilijk brak en moest ik een presentatie geven aan eerstejaars over een vak. Maar ik ken een aantal daarvan wel via de studievereniging. Ze zeiden ook echt: "Je presenteert net alsof je in de kroeg staat te praten"quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beste presentatie worden gegeven met alcohol in het systeem Pieter lekkere cognac sippen en gaan
Jij was gisteren weer lekker aan het ragenquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Beste presentaties worden gegeven in Black Ops 2.
All day, 'err day. Vandaag nieuwe poging, maybe.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij was gisteren weer lekker aan het ragen
Smoke wat hindu kush dan ben je vast minder boosquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
All day, 'err day. Vandaag nieuwe poging, maybe.
Maar dan heb ik die focus niet, dan ga ik sowieso slecht. En heb geen game glasses jwz.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Smoke wat hindu kush dan ben je vast minder boos
Zijn trouwens Mich en ik de enigen die die game links hebben laten liggen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Beste presentaties worden gegeven in Black Ops 2.
Bassie weigert ook nogquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zijn trouwens Mich en ik de enigen die die game links hebben laten liggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |