met Cherry Blossomquote:Op maandag 26 november 2012 07:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Achter je schild blijven zitten!
Mag ik Uw kaartje? Kom maar halen!
Haha geen probleem manquote:Op maandag 26 november 2012 11:24 schreef Rossdale het volgende:
Thanks voor de jaarclip Nick! Je bent een held
Net even geupload naar mijn NAS, vanavond kijken
Die tweet is gister heel snel verwijderd over dat BBC F1 volgend jaar weer heeft, ook op de site van BBC was het weer snel verwijderd.quote:Op maandag 26 november 2012 14:47 schreef Rossdale het volgende:
Volgend jaar dus niet, schijt sport 1
Maar gelukkig is er BBCSport 1 gaat er zoooo hard verlies op lijden volgend jaar
Sport 1 heeft de rechten gewonnen in NL, vandaar dat het bij RTL verdwijnt.quote:Op maandag 26 november 2012 14:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die tweet is gister heel snel verwijderd over dat BBC F1 volgend jaar weer heeft, ook op de site van BBC was het weer snel verwijderd.
Als Sport1 het zonder reclames gaat uitzenden is het wel beter, zag dat RTL in Duitsland ook voortaan reclames heeft.
Maar of ze echt verlies erop gaan maken weet ik niet, BBC zend volgens mij hier niet uit in HD en Sport1 dus wel.
Wist trouwens ook niet dat Sport1 volgend jaar F1 had, nja is over 110 dagen begint het weer
Hmm benieuwd wie het commentaar gaat doen danquote:Op maandag 26 november 2012 14:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sport 1 heeft de rechten gewonnen in NL, vandaar dat het bij RTL verdwijnt.
BBC HD is bij Ziggo wel een optiequote:Op maandag 26 november 2012 14:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
BBC zend volgens mij hier niet uit in HD
True, BBC HD is niet hetzelfde als BBC 1 of BBC 2 (of 3 of 4quote:Op maandag 26 november 2012 15:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
BBC HD is bij Ziggo wel een optie
Olav niet denk ik, die nam nogal opzichtig afscheid. Allard Kalff zal wel meegaan ofzo. Die deed ook wel eens het commentaar als Olav ziek was.quote:Op maandag 26 november 2012 15:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm benieuwd wie het commentaar gaat doen dan. Olav zal wel niet mee gaan, al is dat nog niet helemaal zeker
Jup?quote:
Zou je mij kunnen helpen? Heb wat probleempjes met mijn opgenomen gameplay. Het beeld flickered in vegas ook wanneer ik het heb opgeslagen.quote:
Surequote:Op maandag 26 november 2012 18:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zou je mij kunnen helpen? Heb wat probleempjes met mijn opgenomen gameplay. Het beeld flickered in vegas ook wanneer ik het heb opgeslagen.
DIG / Sony Vegas heeft moeite met M4TS bestanden.
Er zitten hier en daar inderdaad wat stukjes waarbij je bijna je xbox door het raam naar buiten wilt gooien. Maar verder best wel toffe game.quote:Op maandag 26 november 2012 19:45 schreef Rossdale het volgende:
Ik zit gewoon vast met Sleeping Dogs Moet bij een story mission eerst een mannetje of 15 neermeppen waar een hoop van die sterkere gastjes bij zitten, maar het lukt me maar niet
Godver wat frustrerend
Oke dan pak ik de scar. Dan koop ik FC3 donderdag sowieso.quote:Op maandag 26 november 2012 20:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Moet je eens wat andere wapens als de FAL gebruiken Sold
Fuck dat. FAL best AR?quote:Op maandag 26 november 2012 20:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Moet je eens wat andere wapens als de FAL gebruiken Sold
Sowieso beetje afwisselen tussen games is wel goed anders ben je het zo snel beu. Probeer ook alle wapens goud te halen dan ben je wel even zoetquote:Op maandag 26 november 2012 20:58 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Oke dan pak ik de scar. Dan koop ik FC3 donderdag sowieso.
Beetje Mystiq streken ditquote:
Je moet erbij zijn.quote:Op maandag 26 november 2012 22:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sowieso, je wordt niet zomaar zo groot als MystiQ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |