SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O my godquote:Op zondag 25 november 2012 21:16 schreef badboynova het volgende:
let vooral op Mohamed![]()
[ afbeelding ]
plaatje had een stuk korter gemogenquote:Op zondag 25 november 2012 21:16 schreef badboynova het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 november 2012 23:22 schreef PierreTT het volgende:
Topicnummer deed mij hieraan denken
[ afbeelding ]
of aan dit :quote:Op zondag 25 november 2012 23:22 schreef PierreTT het volgende:
Topicnummer deed mij hieraan denken
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 november 2012 21:16 schreef badboynova het volgende:
[ afbeelding ]
ja de rest van de week geen telefoon of internet meer voor mijquote:Op maandag 26 november 2012 06:39 schreef Michhas het volgende:
Wat een drukte hier op de vroege morgen
Normaal ben ik alleen.
Why?quote:Op maandag 26 november 2012 06:49 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja de rest van de week geen telefoon of internet meer voor mij
yup, ben nu al een uur onderweg, en moet nog 2 uur treinen in dezelfde trein, waarom is den helder zo fucking verwegquote:
O snap dat was ik helemaal vergeten manquote:Op maandag 26 november 2012 06:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
yup, ben nu al een uur onderweg, en moet nog 2 uur treinen in dezelfde trein, waarom is den helder zo fucking verweg
quote:Op maandag 26 november 2012 06:57 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee, vandaag maandag.
morgen dinsdag
haha ik heb er zin in ja, ik verwacht dat ik Vrijdag ca. 5 uur weer connected benquote:Op maandag 26 november 2012 06:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
O snap dat was ik helemaal vergeten man
Heb je er zin in? Wanneer ben je weer connected?
Allright man.quote:Op maandag 26 november 2012 06:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha ik heb er zin in ja, ik verwacht dat ik Vrijdag ca. 5 uur weer connected ben
Succes man,en veel plezier! Mocht je bij vragen twijfelen,het antwoord is altijd riotshield of bommen gooienquote:Op maandag 26 november 2012 06:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha ik heb er zin in ja, ik verwacht dat ik Vrijdag ca. 5 uur weer connected ben
Aaaaaaaaquote:
quote:Op maandag 26 november 2012 07:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Succes man,en veel plezier! Mocht je bij vragen twijfelen,het antwoord is altijd riotshield of bommen gooien
dat zou de Willy dee wel doenquote:Op maandag 26 november 2012 07:12 schreef PierreTT het volgende:
U wilt de boot zijdelings inparkeren met 3 knopen snelheid en 7 knopen oostenwind. Wat doet U?
Euh,bommen gooien!
Achter je schild blijven zitten!quote:Op maandag 26 november 2012 07:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..], zit al in de trein met schild en granaat in de aanslag, geen conducteur die mij gaat controleren
zou zo lachen zijn om te doenquote:Op maandag 26 november 2012 07:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Achter je schild blijven zitten!
Mag ik Uw kaartje? Kom maar halen!
En als je een probleem hebt, geen probleem AT-4.quote:Op maandag 26 november 2012 07:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Succes man,en veel plezier! Mocht je bij vragen twijfelen,het antwoord is altijd riotshield of bommen gooien
Hahaquote:Op maandag 26 november 2012 07:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Achter je schild blijven zitten!
Mag ik Uw kaartje? Kom maar halen!
quote:Op maandag 26 november 2012 07:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
HahaDank je Pierre mijn ochtendhumeur is verdwenen.
Boz succes!
Als de conducteur dichtbij komt hele tijd een tikje geven met dat schildquote:
Ik kan daar trouwens ook wat aan doen.quote:Op maandag 26 november 2012 07:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
HahaDank je Pierre mijn ochtendhumeur is verdwenen.
Boz succes!
Haha ik verslikte mezelfquote:Op maandag 26 november 2012 07:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik kan daar trouwens ook wat aan doen.
haha 2x aantikken, en dan heel hard uitschelden voor laggende kut hacker, en dat ik mijn geld terug wilquote:Op maandag 26 november 2012 07:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als de conducteur dichtbij komt hele tijd een tikje geven met dat schild![]()
Jullie om elkaar heenrennen in de coupeHoezo zie ik dit nu allemaal voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |