Ik heb er 5 vakken van, heb er nu 4 van de 5 binnen. De laatste is van het voorjaar en dan is het eigenlijk overquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:42 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, daar heb ik 6 x over gedaan ofzo
Drank maakt kapot meer lief dan je is.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja daar ben ik toch wel even blij omDat wordt vanavond keihard boozeday om het te vieren
Klopt, waardigheid, zelfrespect etcetera.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Drank maakt kapot meer lief dan je is.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, waardigheid, zelfrespect etcetera.
Maar die zijn toch al jaren geleden verdwenen![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Oud-ijzerhandelaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oud-ijzerhandelaarOuwe vouwfietscollectant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Yes, even weer een paper bouwenquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pipi mijn man alles chillings in Tilly?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |