Morgend! Gooi er een paar Chilly's op.quote:Op woensdag 28 november 2012 07:59 schreef badboynova het volgende:
goeie morgen, en mogen de poentjes weer schoon en fris zijn vandaag XD
Enemies kunnen taggen is zooooo zwaar chillquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:16 schreef SoldMayor het volgende:
Deze game wordt zo vet, gewoon beetje skyrim maar dan anders.
Heeft gelukkig ook weinig meer te maken met FC2.
Toly gel is beter, want dat ontsmet gelijk XDquote:Op woensdag 28 november 2012 08:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Morgend! Gooi er een paar Chilly's op.
Tijgerbalsem is beter.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
Toly gel is beter, want dat ontsmet gelijk XD
Jou zou ik wel eens wat druiven willen voeren hoor. Rawr.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Met jou wil ik wel een aardbeitje eten hoor Ro-ro, prrrr
[ afbeelding ]
Dat zou te veel op slavernij gaan lijken he, jij lekker bruin boontje van me.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jou zou ik wel eens wat druiven willen voeren hoor. Rawr.
[ afbeelding ]
Nee hoor, vrijwilligerswerk.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat zou te veel op slavernij gaan lijken he, jij lekker bruin boontje van me.
O ideaal, dan mag je matroos Bozzie aflossen. Kijk hier een actiefoto van ons!quote:Op woensdag 28 november 2012 10:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee hoor, vrijwilligerswerk.
Alleen als je Black Ops 2 haalt.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
O ideaal, dan mag je matroos Bozzie aflossen. Kijk hier een actiefoto van ons!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Alleen als je Black Ops 2 haalt.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |