abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119612085
Ik kwam terecht op een artikel over klanten die poepen in een kledingwinkel. En dan dus niet op het toilet, maar in bijv. een kleedkamer. Het schijnt te gebeuren. Dus. Maar ik vroeg me af of dit ook voor Nederland een bekend fenomeen is bij kledingwinkels?

Hier is het artikel:
quote:
Brown Friday: Why do people poop in retail stores?

By David Ferguson
Friday, November 23, 2012 16:53 EST

Unless you’ve worked in retail, you’ve probably never heard of it. If you have worked in retail, then you know that sometimes, if you will, shit gets real. For some unfathomable reason, people poop in retail clothing stores, particularly in fitting rooms and inside the circular clothing racks called “rounders,” but other times they’ll just do it in a corner or, perversely, on the floor right next to the toilet.

As a former employee of Gap, Inc. and Borders Books, this reporter can confirm that the phenomenon exists. With depressing frequency, often during the busiest and most hectic times of the year — Black Friday weekend and the weeks before Christmas — sales employees or managers will open a fitting room door, or brush aside a pile of clothes to find that some shopper, large or small, has defecated and left the results behind.

Amanda Atkinson of Athens, Georgia worked in retail for nine holiday seasons as an Old Navy sales associate. She found messes in fitting rooms and in the store’s public restrooms, some of which were truly staggering.

“Obviously you had the ones in the bathroom,” she said, where people would miss the toilet entirely, clog the toilets and walk away, “or they would go out of their way to smear their poop on the walls.”

The worst thing she said she encountered was on the Saturday night of one Black Friday weekend. “There were clothes on the ground everywhere” in one of the store’s “Clearance” areas. Hundreds, if not thousands of shoppers had come through, many trying on items right in the section and then just flinging them to the floor.

“There was a pile of clothes that, like, three people could have slept on, it was so big,” she said. As she dug deeper into the pile, the first thing that hit her was the smell.

“Somebody had gone out of their way to stuff into the very center of the pile, not the bottom, mind you, but the dead center of the pile, a shitty diaper,” she said. “To the point that we couldn’t do anything with the clothes, we had to throw it all out. We couldn’t even go through the clothes and see what we were throwing out because it was just too much of a biohazard. We just threw it all in trash bags and took it outside.”

Alison, who works at an independent bookstore in Lexington, Kentucky, declined to give her last name, but told of an event that occurred in her store, recently, in which an older gentleman “who bought no fewer than ten copies of Shit My Dad Says — and not at the same time,” disappeared into the store bathroom, then departed without her knowing.

“So about ten minutes later, I go back there to check things out,” she said, “Bathroom’s empty, but there’s an odor, for sure. I walk in and I look in the toilet, and it’s completely clean.”

Then, she looked down.

“And all of a sudden I realized there was shit all over the floor. Not only did the guy shit on the floor, but he stepped in it and tracked it through as he left,” she said.

She and her manager tackled the mess. They haven’t seen the customer since.

Raw Story contacted psychologist Jeanne Dugas to find out if perhaps this phenomenon is among the panoply of recognized human fetishes, if maybe the desire to shit undetected in a public place is akin to the thrill that some people get from having sex in a location where they might get caught. In fact, it was the first time she had ever heard of the practice.

“They do what?” she asked. “Really?”

When asked if there might be a particular psychological motivation involved, Dugas replied, “I tell you, I’m at a loss. A, I’ve never heard of that before and B, Holy cow!”

She said that the most charitable explanation she could offer would be that they were unable to make it to the rest room in time to get back for a particular sale item, or maybe they just weren’t up to the fight through the throng of holiday shoppers. To her, however, the acts sound more like aggression.

“I mean, it is, literally, ‘dumping’ on the store,” she said.

“Really, though?” she asked, still grappling with the notion. “People really do that? It’s, like, a thing?”

Indeed it is, and for thousands of retail workers across the country and perhaps around the world, it’s just one more element of the abiding joy that is the holiday sales season. If it’s not the top of the list, then it’s certainly there at Number 2.
http://www.rawstory.com/r(...)op-in-retail-stores/
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_119612129
Laatst nog een filmpje gekregen in WhatsApp waar je beveiligingsbeelden ziet van een kerel die in een supermarkt schijt :')
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_119612138
Dat is gewoon smerig :r
pi_119612152
In de C1000 schudde iemand met z'n broekspijp en toen kwam er een drol uit..
Komt ook omdat er een stichting vlakbij zit.
Ik heb ook gehoord dat iemand in de Karwei hier op zo'n wc ging schijten.
pi_119612204
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 19:41 schreef AnimeFan het volgende:
Komt ook omdat er een stichting vlakbij zit.
Ik heb ook gehoord dat iemand in de Karwei hier op zo'n wc ging schijten.
... een wc-pot die dus verkocht moet gaan worden? :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_119612208
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 19:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja :')
pi_119612245
Ik heb zulke verhalen ook wel eens gehoord, maar allen via-via
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_119612260
Hoe moet je het dan ooit schoonmaken daar onder :')
pi_119612266
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
  zondag 25 november 2012 @ 19:44:38 #11
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_119612279
Een oud-klasgenootje heeft ooit eens verteld dat ze met haar familie naar een bouwmarkt ging. Op een gegeven moment vraagt haar kleine zusje (toen een jaar of vijf) of ze naar de wc mocht, en moeder vindt het goed. Nou ja, je kan wel raden wat er gebeurd is :'). Het kind is gaan poepen op een showmodel in de winkel _O-.

Zelf nog nooit meegemaakt toen ik in een supermarkt werkte overigens.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_119612285
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 19:44 schreef JRRY het volgende:
Niet, gewoon doorlopen...
  zondag 25 november 2012 @ 19:45:02 #13
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_119612296
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 19:44 schreef JRRY het volgende:
In een kledingwinkel?
Ok stelletje hokboeren
  zondag 25 november 2012 @ 19:45:16 #14
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_119612310
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 19:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bij de ikea hangen er plastic vellen met tekst erop dat het geen echte is _O-
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_119612314
quote:
Dit is toch wel in scene gezet, hoop ik?
pi_119612414
Doodstraf voor zulke ransapen.
pi_119612508
Ik heb een tijdje in een fotowinkel gewerkt. Daar heeft een op het oog keurige, oudere man wel eens ook de hele wc ondergescheten en de muren zaten ook helemaal ondergesmeerd :')

Vanaf dat moment mochten klanten niet meer naar de wc bij ons.
  zondag 25 november 2012 @ 19:52:21 #18
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_119612620
Echt onvoorstelbaar dat zo'n op het oog keurende vrouw gewoon middenin een winkel poept...
  zondag 25 november 2012 @ 20:08:18 #20
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_119613202
Logisch gevolg van het probleem dat er vaak geen fatsoenlijke gratis openbare toiletten zijn.

Onfatsoenlijk uiteraard, maar dat is belachelijke bedragen (50ct of soms zelfs nog meer) vragen aan mensen die even een plasje moeten doen ook.
pi_119615186
Ooit een keer gehad toen ik nog in de supermarkt werkte, supermarkt ligt naast een bejaardentehuis dus veel ouderen over de vloer. Mevrouw liet in gangpad 2 het een en ander lopen. Ik heb het gelukkig niet zelf op hoeven ruimen.
  zondag 25 november 2012 @ 20:50:27 #22
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_119615251
Ranzig! Laatst bij het station in Hilversum wel een briefje zien hangen tegen een muur "Wil men aub ophouden met tegen de muur te poepen"
Er hingen inderdaad stukjes schijt aan de muur. Hoe krijg je dat sowieso voor elkaar?
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_119615378
Jup. Meegemaakt in de tijd dat ik nog als verkoper in de weekend bijverdiende bij een niet nader te noemen Gamma in het zuiden des lands. Een dikke in de showmodel-toiletten.
pi_119615527
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 20:50 schreef MissVanity het volgende:
Ranzig! Laatst bij het station in Hilversum wel een briefje zien hangen tegen een muur "Wil men aub ophouden met tegen de muur te poepen"
Er hingen inderdaad stukjes schijt aan de muur. Hoe krijg je dat sowieso voor elkaar?
Ik kom het nooit tegen maar kom dan ook alleen in mannentoiletten..
pi_119616216
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 19:41 schreef AnimeFan het volgende:

:r :')
  zondag 25 november 2012 @ 22:10:27 #26
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_119620090
quote:
10s.gif Op zondag 25 november 2012 20:55 schreef dramatic het volgende:

[..]

Ik kom het nooit tegen maar kom dan ook alleen in mannentoiletten..
Dit was op straat...
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_119620213
heb keer meegemaakt dat er stront in de bak van mn king cab lag .... gatverdamme
Dag iedereen.
pi_119620230
In zo'n showmodel wc schijten is ranzig maar wel een mooie stunt.

Mensen die gewoon zomaar ergens gaan schijten in een winkel zijn niet goed bij hun hoofd.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_119620307
quote:
10s.gif Op zondag 25 november 2012 22:12 schreef LookAtMe het volgende:

Mensen die gewoon zomaar ergens gaan schijten in een winkel zijn niet goed bij hun hoofd.
en dat over de muren uitsmeren vind ik nog het allervreemdste van allemaal
pi_119620367
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 22:13 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

en dat over de muren uitsmeren vind ik nog het allervreemdste van allemaal
Inderdaad, wat is er mis met die mensen.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_119620894
quote:
10s.gif Op zondag 25 november 2012 22:12 schreef LookAtMe het volgende:

Maar in zo'n showmodel is toch ook 'zomaar ergens' |:(
Iemand moet dat gaan schoonmaken, allemachtig zeg.
  zondag 25 november 2012 @ 22:33:00 #32
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_119621627
Ik kan er de lol wel van inzien, maar zielig voor de medewerkers.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_119621816
Wel eens meegemaakt dat iemand in mijn tram aan het schijten was :') en toevallig stond de camera erop gericht.
Heb de deuren dichtgehouden en controleurs erbij laten komen, die hebben hem papier gegeven om het op te ruimen, daarbij kreeg ie een boete voor zwartrijden en geen legitimatie tonen en wat doen ze als je geen legitimatie kan tonen....juist dan komt de politie erbij en bleek dat ie ook nog gesignaleerd stond voor 62 dagen :')

Wagen is meteen naar binnengegaan en ook de schoonmaakkosten zijn op hem verhaald _O-
pi_119621922
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 22:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wel eens meegemaakt dat iemand in mijn tram aan het schijten was :') en toevallig stond de camera erop gericht.
Heb de deuren dichtgehouden en controleurs erbij laten komen, die hebben hem papier gegeven om het op te ruimen, daarbij kreeg ie een boete voor zwartrijden en geen legitimatie tonen en wat doen ze als je geen legitimatie kan tonen....juist dan komt de politie erbij en bleek dat ie ook nog gesignaleerd stond voor 62 dagen :')

Wagen is meteen naar binnengegaan en ook de schoonmaakkosten zijn op hem verhaald _O-
^O^
  Redactie Frontpage zondag 25 november 2012 @ 22:59:55 #35
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_119623256
Bij mijn vorige werkgever kwam er altijd en bejaarde met een steekje los. Die vent ging de hele dag op zijn fiets het dorp rond. Overal kreeg hij wel iets, bij de groenteboer een appel, bij de bakker een plak brood en bij ons kwam hij voor pennen. Had hij eens op de stoel gescheten, gadverdamme! :r
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_119629264
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 19:44 schreef Finland. het volgende:
Een oud-klasgenootje heeft ooit eens verteld dat ze met haar familie naar een bouwmarkt ging. Op een gegeven moment vraagt haar kleine zusje (toen een jaar of vijf) of ze naar de wc mocht, en moeder vindt het goed. Nou ja, je kan wel raden wat er gebeurd is :'). Het kind is gaan poepen op een showmodel in de winkel _O-.

Zelf nog nooit meegemaakt toen ik in een supermarkt werkte overigens.
Ohja, dat schijn ik als kleine gup ook wel eens bijna gedaan te hebben. Ook eens bijna midden in de deuropening van een winkel o.i.d.

Nooit gelukt, daar waren mijn ouders net iets te alert voor.

Maar met kinderen zie ik het probleem nog niet eens zo, dat is smerig en de ouders moeten het even opruimen maar dat is niet moedwillig en je kunt er later hard om lachen. Maar een volwassen vent die tegen muren schijt, kom op zeg. Blergh, dan spoor je toch niet?
pi_119629318
Schijnt bij inbraken heel veel voor te komen, schijnt ook iets psychichisch achter te zitten, maar daar moet je maar zelf op gaan googlen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_119629338
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 08:54 schreef raptorix het volgende:
Schijnt bij inbraken heel veel voor te komen, schijnt ook iets psychichisch achter te zitten, maar daar moet je maar zelf op gaan googlen.
'T is een schreeuw om hulp. Hiermee geven ze aan dat ze zwaar in de shit zitten.
  maandag 26 november 2012 @ 09:10:50 #39
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_119629578
Ik heb wel eens van die bordjes gezien met geen seks in de paskamer maar nergens iets van dat je niet op de grond mag poepen dus ja waarom niet
Mijn nieuwe ondertitel
pi_119629787
quote:
99s.gif Op zondag 25 november 2012 20:08 schreef Yi-Long het volgende:
Logisch gevolg van het probleem dat er vaak geen fatsoenlijke gratis openbare toiletten zijn.

Onfatsoenlijk uiteraard, maar dat is belachelijke bedragen (50ct of soms zelfs nog meer) vragen aan mensen die even een plasje moeten doen ook.
Deze man en zijn missie. _O_
pi_119630310
quote:

Bij het station, even plassen in een pisbak die niet doortrekt kost 50 cent, en in de treinen draaien de de wc's op slot. Gouden handel. Dan zijn ze verbaasd als je bij de vuilbakken gaat staan in een putje plassen. Het is al duur genoeg.
🐱
pi_119633216
er zijn te weinig openbare toiletten in nederland, dat is n feit :) in het buitenland is dat vaak veel beter geregeld. Het is prettiger, straten en gevels blijven schoon en het is werkgelegenheid ^O^

dikke bullshit dat je eerst ergens n consumptie moet kopen of sowieso moet dokken voor n smerig toiletje :{w
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 26 november 2012 @ 12:53:11 #44
264437 Hitori
Pushing every button.
pi_119635167
Zelf van dichtbij mogen meemaken helaas. Vroegah toen ik nog bij 's lands grootste warenhuis werkte zeer regelmatig dingen mogen aantreffen in de paskamers.
Van afval, tot luiers, en zelfs complete drollen. En drie keer raden wie de lul is met opruimen. :r
  maandag 26 november 2012 @ 16:06:28 #45
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_119641102
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 09:57 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

Bij het station, even plassen in een pisbak die niet doortrekt kost 50 cent, en in de treinen draaien de de wc's op slot. Gouden handel. Dan zijn ze verbaasd als je bij de vuilbakken gaat staan in een putje plassen. Het is al duur genoeg.
Dat doe ik nou echt nooit hoor :{
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_119681415
Jaren geleden weleens een plas gevonden op de stoel van een dameskleedkamer. :X
Ik heb het maar gemeld bij het personeel en ze veel succes gewenst.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_119694374
WTF, ranzig man.
pi_119694526
Haha ik werk in een winkel, maar nog nooit meegemaakt.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_119695312
quote:

Huh? Ik mis het stukje waarin staat dat het in Hong Kong uiteraard wel goed geregeld is.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_119695710
Wel bij de praxis.

KLOTEPIET twitterde op maandag 26-11-2012 om 00:04:53 ZOJUIST WC-POTTEN GEVULD BIJ DE PRAXIS. MET HEERLIJKE KADO'S!! reageer retweet
pi_119699766
Het zijn gewoon zwakbegaafde mensen die geen fatsoensnormen kennen, ik denk dat er ook veel zwervers bijzitten.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_119699782
Slechte kwaliteit, ik weet het.
Maar het schijnt hip te zijn, zie hier scene uit TED
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_119699796
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 09:57 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

Doet me denken aan een keer dat ik hard moest schijten op een station bij zo'n nachttoilet. Die spoelen door als je de deur dichttrekt. Een kerel dacht slim te zijn door snel de deur open te houden toen ik naar buiten liep, zodat hij niet hoefde te betalen. Je moest eens zien hoe snel hij weer naar buiten kwam. :7
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_119699977
Laatat hier bij de Dirk van den Broek had een vrouw in haar broek gepoept en liet het zo uit haar broekspijp lopen, later vonden we een drol en zagen we dit op de beveiligingsbeelden.

De vrouw was weggelopen en had haar karretje laten staan, toen ze later terugkwam heeft de winkelmanager haar erop aangesproken.

Tegen iemand gezegd dat het hondenpoep was en dat hij het op moest ruimen :')
  woensdag 28 november 2012 @ 07:16:48 #55
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_119700098
Als ik dit allemaal lees ben ik ontzettend, ONTZETTEND, blij dat ik ingeënt ben tegen hepatitis B. Wat een vuiligheid zeg!
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_119700782
Smerig idd. En ik ben heel wat gewend als schoonmaker in een ziekenhuis.
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
pi_119707535
Waarom zou het niet in Nederland gebeuren?
I'm the motherfucking baboon
  woensdag 28 november 2012 @ 14:07:13 #58
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_119709649
Er is ook een filmpje van een meisje op een buiten festival dat poept terwijl ze op de grond zit ofzo, kan het even niet terugvinden.
[edit] gevonden
an urge to help mankind overcomes me
pi_119712608
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 08:46 schreef Koopsie het volgende:
Smerig idd. En ik ben heel wat gewend als schoonmaker in een ziekenhuis.
In het ziekenhuis hier had iemand een keer allemaal bloed aan de muur gesmeerd. Ik wilde niet weten waar dat bloed precies vandaan kwam, aangezien het een damestoilet was :{
pi_119712825
Tijdens mijn studententijd in verschillende kledingzaken gewerkt, en godzijdank nooit meegemaakt. Nu mochten mensen bij ons ook gewoon gebruik maken van het toilet.
BFF met GGMM
pi_119720986
Hoe vegen die mensen dan hun reet af als ze in de winkel hebben gescheten? :?
pi_119722452
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:04 schreef Harde_Mepper het volgende:
Hoe vegen die mensen dan hun reet af als ze in de winkel hebben gescheten? :?
Aan kleding vrees ik
BFF met GGMM
pi_119724305
Wel in de winkel (geen kledingwinkel) waar ik werk. Daar mogen klanten gebruik maken van het toilet, zolang er maar iemand van het personeel bij is (ze moeten het magazijn door). Er komt wel eens een vrouw die echt berucht is :') Sowieso zit ze ruim een kwartier op de WC, waardoor degene die erbij is dus moet blijven wachten. Nadat ze is geweest ruikt alles ook verschrikkelijk zuur daar :X En vorige keer zat alles onder. Niet alleen de WC, ook de muren, de vloer, de wasbak. Best knap, want het is een grote ruimte. Echt, hoe mensen erop komen :r
pi_119726991
Was er laatst ook niet zo'n mafkees die bij de Hema of de Blokker overal in ging pissen? 8)7
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_119727049
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
Was er laatst ook niet zo'n mafkees die bij de Hema of de Blokker overal in ging pissen? 8)7
Ohja, de theepottenpisser :')
pi_119727382
Ja hoor ik werk bij een grote kleding keten en het gebeurd regelmatig dat er iets in de paskamers ligt.... Echt te goor voor woorden!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
pi_119727623
Ik las dat stuk en dacht: dat zal toch niet ook in Nederland? :o
Ja dus :')
pi_119728091
quote:
Dank je, dankzij jou kwam ik in het verkeerde gedeelte van YouTube terecht:

:r
pi_119757651
Ligt het nou aan mij of zijn het voornamelijk vrouwen die al die smerige dingen doen.
Noodles
pi_119766650
Bij ons in de winkel was het een vrouw. De diarree liep zo haar broekspijp uit midden in de winkel. Ze bleef glashard ontkennen dat zij de oorzaak was van de rommel terwijl haar hele broekspijpen, schoenen en de vloer waar ze stond bruin waren.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_119768639
F*cking ranzig idd :X Heb vroeger ook eens in een attractiepark gewerkt als vakantiebaantje en een van de werkzaamheden was af en toe het wc-hok schoonmaken aan het eind van de dag. Daar trof je ook wel eens dingen aan als dat iemand in een urinoir heeft zitten kakken of dat alles eronder was gesmeerd. We gingen dat dan 'schoonmaken' door in de deuropening van het toiletgebouw te staan en dan met de brandslang alles eraf spuiten :').
pi_119780308
In kledingwinkels heb ik alleen luiers meegemaakt, met behoorlijke regelmaat. In de kroeg wel poep tegen de muren in de wc, geen flauw idee waarom iemand dat doet. Ondergepoept ondergoed heb ik ook wel eens aangetroffen. En in de coffeeshop waar ik ooit werkte heeft een toerist in de bak voor paraplu's zitten schijten :') die heb ik toen gewoon weggegooid en gedaan alsof hij gejat was. Mn baas was zo op de centen, zeker weten dat ie me dat had laten schoonmaken :r
pi_119780558
Sorry hoor, maar als je poep tegen de muren uitsmeert, dan ben je in mijn ogen gewoon rijp voor een enkeltje gesticht hoor, wtf. Ik kan me niet voorstellen dat je voor de lol je schijt over de muren uitsmeert, echt niet. Dan zit er echt gewoon een steek los hoor.
pi_119780684
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:37 schreef Kper_Norci het volgende:
Sorry hoor, maar als je poep tegen de muren uitsmeert, dan ben je in mijn ogen gewoon rijp voor een enkeltje gesticht hoor, wtf. Ik kan me niet voorstellen dat je voor de lol je schijt over de muren uitsmeert, echt niet. Dan zit er echt gewoon een steek los hoor.
Ja dat denk ik ook, dat je dan echt wat mankeert.

Bij die luiers en de ondergepoepte onderbroek was het in ruimtes waar geen afvalbak was en lag het in een hoekje. Alsof iemand iets overkomt en ze gewoon niet naar buiten durven met dat in hun handen. Ik hoop dat ik om een plastic zak zou vragen als me ooit zoiets gebeurde maar ergens kun je je nog voorstellen dat dit uit schaamte voortkomt. Maar poep aan de muur smeren, dan maak je jezelf onnodig viezer... Kan me ook niet voorstellen dat zoiets je ineens leuk lijkt met teveel drank op. Volgens mij is het agressief of inderdaad psychiatrisch.
pi_119781080
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:40 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja dat denk ik ook, dat je dan echt wat mankeert.

Bij die luiers en de ondergepoepte onderbroek was het in ruimtes waar geen afvalbak was en lag het in een hoekje. Alsof iemand iets overkomt en ze gewoon niet naar buiten durven met dat in hun handen. Ik hoop dat ik om een plastic zak zou vragen als me ooit zoiets gebeurde maar ergens kun je je nog voorstellen dat dit uit schaamte voortkomt. Maar poep aan de muur smeren, dan maak je jezelf onnodig viezer... Kan me ook niet voorstellen dat zoiets je ineens leuk lijkt met teveel drank op. Volgens mij is het agressief of inderdaad psychiatrisch.
Ik meen me te herinneren een keer gelezen te hebben dat Marc Dutroux dat ook deed in zijn cel. Normaal gesproken kom je dit soort verhalen ook alleen maar tegen in gevangenissen of psychiatrische inrichtingen. Maar dat mensen ook in winkels en cafés schijt aan de muren smeren sta ik toch wel een beetje van te kijken, en dat gebeurt niet vaak. Gelukkig zelf nog nooit tegengekomen.

Zoals jij het schetst kan ik het me idd ook goed voorstellen, schaamte, ongelukjes, geen prullenbak beschikbaar. Nog niet netjes natuurlijk, maar wel begrijpelijk. Heb zelf een keer toen ik een jaar of 12 was ook zo'n ongelukje gehad, maar toen was ik aan het fietsen in het bos. Toen heb ik in een bosje zitten poepen en me reet met bladeren afgeveegd.

Overigens heb jij het over teveel drank, dan kan ik het me idd ook nog niet voorstellen. Echter bepaalde drugs zouden misschien zo'n uitwerking kunnen hebben (zoals die gast in Amerika een tijd terug, die poedelnaakt onder invloed op straat liep en het gezicht van een zwerver begon op te eten). Maar goed, als je al aan die zooi zit, dan ben je sowieso al aardig van de pad af als je dat spul ook nog eens tijdens het uitgaan gaat gebruiken.
pi_119781396
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:53 schreef Kper_Norci het volgende:
Overigens heb jij het over teveel drank, dan kan ik het me idd ook nog niet voorstellen. Echter bepaalde drugs zouden misschien zo'n uitwerking kunnen hebben (zoals die gast in Amerika een tijd terug, die poedelnaakt onder invloed op straat liep en het gezicht van een zwerver begon op te eten). Maar goed, als je al aan die zooi zit, dan ben je sowieso al aardig van de pad af als je dat spul ook nog eens tijdens het uitgaan gaat gebruiken.
Ik werkte in een klein bruin café, niet een of andere club. Kan me niet voorstellen dat iemand zó leip van de drank of drugs is geweest dat ie niet meer wist wat ie deed en met zn kak had zitten play-dohen, maar buiten het toilet normaal overkwam. Je moet toch behoorlijk je handen wassen wil je niet enorm stinken als je daarna de wc uitkomt lijkt me, en de deur van de toiletten zat recht naast mn bar. Ik moet diegene hebben zien langslopen, maar er is me niets opgevallen :? dus daarom denk ik dat het toch eerder iets doelbewusts is. Met veel wc papier :')
pi_119781533
Dat is wel letterlijk een bruin café dan ja, als de stront aan de muren zit _O- :') Nee, maar dat is idd ook wel zo, iemand die zo onder invloed is gedraagt zich sowieso al niet meer normaal. Dan zal het wel een bewuste actie zijn, iemand die geen bier meer kreeg ofzo :')
pi_119781610
Toen ik nog een vakkenvuller was bij de AH, ~20 jaar geleden inmiddels, was er een vrouw die vaak met haar dochter boodschappen kwam doen. Het was overduidelijk dat haar diverse (psychische) dingen mankeerde. Dus toen die vroeg of ze wc mocht gebruiken, poeierden we haar wat af, maar een assistent bedrijfsleider die nog niet droog achter de oren was, liet haar toch gaan. Mét de belofte dat hij evt rotzooi op zou ruimen..

Ze deed haar ding, verliet de winkel, dat assistent bedrijfsleider ventje glunderde van het gelijk hebben, en stak een preekje af over klantvriendelijkheid. Naja, totdat de eerste cassière de dames-wc kokhalzend uit kwam rennen. De dame had haar uitwerpselen over de tegels en wc gesmeerd, en daarin dreef ook nog een bijzonder vieze onderbroek.. :r

Dat mocht hij dus mooi opruimen zoals beloofd. _O-
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_119782036
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:08 schreef Kper_Norci het volgende:
Dat is wel letterlijk een bruin café dan ja, als de stront aan de muren zit _O- :')
:') in al die jaren dat ik dit verhaal heb verteld heeft serieus nog nooit iemand die grap gemaakt _O-
pi_119782229
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:23 schreef Dipkip het volgende:

[..]

:') in al die jaren dat ik dit verhaal heb verteld heeft serieus nog nooit iemand die grap gemaakt _O-
Normaal gesproken ben ik wel iemand van de belegen grappen, dus ik sta er wel van te kijken eigenlijk :')
pi_119782289
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_119784422
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:29 schreef Kper_Norci het volgende:
Normaal gesproken ben ik wel iemand van de belegen grappen, dus ik sta er wel van te kijken eigenlijk :')
Tegen vrienden zeg ik de naam van de kroeg in plaats van een omschrijving :+ maar dat zegt het interwebz niks natuurlijk.
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:12:24 #83
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_119785822
In een supermarkt poepen is dan ook echt ranziger dan ranzig, gaat alles ook zo lekker naar schijt meuren :') dag klanten :D
We zullen zien, zei de blinde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')