quote:
Op vrijdag 30 november 2012 14:40 schreef Dipkip het volgende:[..]
Ja dat denk ik ook, dat je dan echt wat mankeert.
Bij die luiers en de ondergepoepte onderbroek was het in ruimtes waar geen afvalbak was en lag het in een hoekje. Alsof iemand iets overkomt en ze gewoon niet naar buiten durven met dat in hun handen. Ik hoop dat ik om een plastic zak zou vragen als me ooit zoiets gebeurde maar ergens kun je je nog voorstellen dat dit uit schaamte voortkomt. Maar poep aan de muur smeren, dan maak je jezelf onnodig viezer... Kan me ook niet voorstellen dat zoiets je ineens leuk lijkt met teveel drank op. Volgens mij is het agressief of inderdaad psychiatrisch.
Ik meen me te herinneren een keer gelezen te hebben dat Marc Dutroux dat ook deed in zijn cel. Normaal gesproken kom je dit soort verhalen ook alleen maar tegen in gevangenissen of psychiatrische inrichtingen. Maar dat mensen ook in winkels en cafés schijt aan de muren smeren sta ik toch wel een beetje van te kijken, en dat gebeurt niet vaak. Gelukkig zelf nog nooit tegengekomen.
Zoals jij het schetst kan ik het me idd ook goed voorstellen, schaamte, ongelukjes, geen prullenbak beschikbaar. Nog niet netjes natuurlijk, maar wel begrijpelijk. Heb zelf een keer toen ik een jaar of 12 was ook zo'n ongelukje gehad, maar toen was ik aan het fietsen in het bos. Toen heb ik in een bosje zitten poepen en me reet met bladeren afgeveegd.
Overigens heb jij het over teveel drank, dan kan ik het me idd ook nog niet voorstellen. Echter bepaalde drugs zouden misschien zo'n uitwerking kunnen hebben (zoals die gast in Amerika een tijd terug, die poedelnaakt onder invloed op straat liep en het gezicht van een zwerver begon op te eten). Maar goed, als je al aan die zooi zit, dan ben je sowieso al aardig van de pad af als je dat spul ook nog eens tijdens het uitgaan gaat gebruiken.