abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119781396
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:53 schreef Kper_Norci het volgende:
Overigens heb jij het over teveel drank, dan kan ik het me idd ook nog niet voorstellen. Echter bepaalde drugs zouden misschien zo'n uitwerking kunnen hebben (zoals die gast in Amerika een tijd terug, die poedelnaakt onder invloed op straat liep en het gezicht van een zwerver begon op te eten). Maar goed, als je al aan die zooi zit, dan ben je sowieso al aardig van de pad af als je dat spul ook nog eens tijdens het uitgaan gaat gebruiken.
Ik werkte in een klein bruin café, niet een of andere club. Kan me niet voorstellen dat iemand zó leip van de drank of drugs is geweest dat ie niet meer wist wat ie deed en met zn kak had zitten play-dohen, maar buiten het toilet normaal overkwam. Je moet toch behoorlijk je handen wassen wil je niet enorm stinken als je daarna de wc uitkomt lijkt me, en de deur van de toiletten zat recht naast mn bar. Ik moet diegene hebben zien langslopen, maar er is me niets opgevallen :? dus daarom denk ik dat het toch eerder iets doelbewusts is. Met veel wc papier :')
pi_119781533
Dat is wel letterlijk een bruin café dan ja, als de stront aan de muren zit _O- :') Nee, maar dat is idd ook wel zo, iemand die zo onder invloed is gedraagt zich sowieso al niet meer normaal. Dan zal het wel een bewuste actie zijn, iemand die geen bier meer kreeg ofzo :')
pi_119781610
Toen ik nog een vakkenvuller was bij de AH, ~20 jaar geleden inmiddels, was er een vrouw die vaak met haar dochter boodschappen kwam doen. Het was overduidelijk dat haar diverse (psychische) dingen mankeerde. Dus toen die vroeg of ze wc mocht gebruiken, poeierden we haar wat af, maar een assistent bedrijfsleider die nog niet droog achter de oren was, liet haar toch gaan. Mét de belofte dat hij evt rotzooi op zou ruimen..

Ze deed haar ding, verliet de winkel, dat assistent bedrijfsleider ventje glunderde van het gelijk hebben, en stak een preekje af over klantvriendelijkheid. Naja, totdat de eerste cassière de dames-wc kokhalzend uit kwam rennen. De dame had haar uitwerpselen over de tegels en wc gesmeerd, en daarin dreef ook nog een bijzonder vieze onderbroek.. :r

Dat mocht hij dus mooi opruimen zoals beloofd. _O-
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_119782036
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:08 schreef Kper_Norci het volgende:
Dat is wel letterlijk een bruin café dan ja, als de stront aan de muren zit _O- :')
:') in al die jaren dat ik dit verhaal heb verteld heeft serieus nog nooit iemand die grap gemaakt _O-
pi_119782229
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:23 schreef Dipkip het volgende:

[..]

:') in al die jaren dat ik dit verhaal heb verteld heeft serieus nog nooit iemand die grap gemaakt _O-
Normaal gesproken ben ik wel iemand van de belegen grappen, dus ik sta er wel van te kijken eigenlijk :')
pi_119782289
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_119784422
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:29 schreef Kper_Norci het volgende:
Normaal gesproken ben ik wel iemand van de belegen grappen, dus ik sta er wel van te kijken eigenlijk :')
Tegen vrienden zeg ik de naam van de kroeg in plaats van een omschrijving :+ maar dat zegt het interwebz niks natuurlijk.
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:12:24 #83
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_119785822
In een supermarkt poepen is dan ook echt ranziger dan ranzig, gaat alles ook zo lekker naar schijt meuren :') dag klanten :D
We zullen zien, zei de blinde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')