quote:Op zondag 25 november 2012 12:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
3d tekenfilms? Heb je een 3d tv?
Nou ik kocht een niet 3d tv, maar die bleek opeens niet meer leverbaar, erg lang verhaal, maar t komt er op neer dat ik nu een 47"3d tv heb van 1200 euro waar ik maar 680 voor heb betaald..quote:Op zondag 25 november 2012 12:34 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
verkapte "kijk mij eens een rijke bourgondiër zijn met mijn 3D tv" post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar titels iemand?“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
quote:Op zondag 25 november 2012 18:55 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
[..]
Nou ik kocht een niet 3d tv, maar die bleek opeens niet meer leverbaar, erg lang verhaal, maar t komt er op neer dat ik nu een 47"3d tv heb van 1200 euro waar ik maar 680 voor heb betaald..Mooi verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar titels iemand?
The Lion King, Beauty and the Beast, Tangled (Rapunzel), Brave, Cars 2, Up, Toy Story trilogy, Madagascar 3, Ice Age 3 en 4, Puss in Boots.
Die zijn allemaal in 3D
[..]Je bent in goed gezelschap: Johnny Depp heeft dat probleem ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[..]
Nou ik kocht een niet 3d tv, maar die bleek opeens niet meer leverbaar, erg lang verhaal, maar t komt er op neer dat ik nu een 47"3d tv heb van 1200 euro waar ik maar 680 voor heb betaald..HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar titels iemand?![]()
Wall-e is ook leuk, en alle Ice Age films en Monsters.inc
Die bestaan ook allemaal in 3D geloof ik.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Haha nee ik weet niet wat het isquote:Op zondag 25 november 2012 16:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jij weet al wat het kado'tje is? Daarom wil je het niet?
Alleen Ice Age 3&4 zijn in 3Dquote:Op zondag 25 november 2012 19:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha![]()
Wall-e is ook leuk, en alle Ice Age films en Monsters.inc
Die bestaan ook allemaal in 3D geloof ik.
Aha ja ik twijfelde al nadat ik had ingevoerd.quote:
Maar voor ran is niks in 3D dus het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op zondag 25 november 2012 19:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Aha ja ik twijfelde al nadat ik had ingevoerd.
whahah.. eerst snoep pakken en daarna pas zien wat lekker isquote:
je hebt graag een lui oog?quote:Op zondag 25 november 2012 19:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Ran ik ben de beroerdste niet hoor. Ik wil best met je ruilen
je had liever en Robby adoratie titel?quote:
Het normale leven wel (denk ik) alleen op tv niet.. maar het was best grappig vanmiddag 2 6 jarige meisjes proberen iets te grijpen in de woonkamerquote:Op zondag 25 november 2012 19:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar voor ran is niks in 3D dus het is maar hoe je het bekijkt.
Wat jammer dat het bij emoticons niet werkt...quote:
Ik ben al eens gebeld voor een exclusieve Lotto met 50% winkans en dat voor slechts 2 euro per dag, dat ik een auto had gewonnen, een reis etc. Het was steeds dezelfde stem...quote:Op maandag 26 november 2012 10:58 schreef Waaghals het volgende:
Ik werd eens gebeld. Zegt die vrouw: Met... van de postcodeloderij. Spreek ik met mr. Ahoe
- nee, nooit van gehoord.
Oh dat maakt niks uit, heeft u misschien interesse in....blabla
Ik wilde zeggen misschien moet je je bij dat bel me niet register aanmelden. Alleen heeft dat voor zulk soort onzin geen zin. Alleen voor echte lotto's en telefoonenquetes en zo... Niet van die charlatans met hun magische winloterijen...quote:Op maandag 26 november 2012 11:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben al eens gebeld voor een exclusieve Lotto met 50% winkans en dat voor slechts 2 euro per dag, dat ik een auto had gewonnen, een reis etc. Het was steeds dezelfde stem...![]()
Oja, ik had ook een keer tickets voor een film gewonnen, maar ja, ik ben mensenschuw dus die heb ik aan een medefokster kado gedaanquote:Op maandag 26 november 2012 17:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb 2 dingen gewonnen op Fok! Een blu-ray van Suckerpunch en een erotische adventskalender...
Dat gaat niet lukken. Dat was al in 2008 ofzo...quote:Op maandag 26 november 2012 18:05 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oja, ik had ook een keer tickets voor een film gewonnen, maar ja, ik ben mensenschuw dus die heb ik aan een medefokster kado gedaan.
Laat die kalender eens zien
Waarmee heb je het dan gewonnen als je er niet zelf voor gekozen hebt?quote:Op maandag 26 november 2012 17:46 schreef Gillingham het volgende:
Weet ik niet eens meer. Een evenement of een film die me niet interesseerde of iets dergelijks.
Of een boekenpakket, zou ook nog kunnen.
En de snobcomment van het jaar...quote:Op maandag 26 november 2012 17:46 schreef Gillingham het volgende:
Weet ik niet eens meer. Een evenement of een film die me niet interesseerde of iets dergelijks.
Of een boekenpakket, zou ook nog kunnen.
Niet een prijsvraag, daar heb ik nooit wat mee gewonnen op Fok!. Volgens mij had je kans om iets te winnen als je meedeed met een Film Top 100 of een Boeken Top zoveel. Dacht dat het één van die dingen was.quote:Op maandag 26 november 2012 18:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarmee heb je het dan gewonnen als je er niet zelf voor gekozen hebt?
Ik heb een keer een cd gewonnen. Leuke verrassing als je vergeten bent dat je meedeed.
Jij hebt een bezoek aan een openlucht bioscoop gewonnen met het thema actie, The Italian Job draaide ze toen.quote:Op maandag 26 november 2012 18:21 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Niet een prijsvraag, daar heb ik nooit wat mee gewonnen op Fok!. Volgens mij had je kans om iets te winnen als je meedeed met een Film Top 100 of een Boeken Top zoveel. Dacht dat het één van die dingen was.
Ach ja, dat was het.quote:Op maandag 26 november 2012 18:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij hebt een bezoek aan een openlucht bioscoop gewonnen met het thema actie, The Italian Job draaide ze toen.
Ah, op die manier. Dan is die speakerset van Robby leuker of niet?quote:Op maandag 26 november 2012 18:21 schreef Gillingham het volgende:
Niet een prijsvraag, daar heb ik nooit wat mee gewonnen op Fok!. Volgens mij had je kans om iets te winnen als je meedeed met een Film Top 100 of een Boeken Top zoveel. Dacht dat het één van die dingen was.
Maar jij krijgt personeelskorting.quote:Op maandag 26 november 2012 18:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jullie mogen tenminste nog deelnemen aan prijsvragen.
Jazeker.quote:Op maandag 26 november 2012 18:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Dan is die speakerset van Robby leuker of niet?
Voor mij niet, ik geef niet om audio.
Ik luister wel naar muziek, maar ik vind het totaal niet boeiend of dat met Sennheiser of gratis oordopjes is.quote:Op maandag 26 november 2012 18:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Je geeft niet om audio? Luister je geen muziek?
O dat vind ik ook niet interresant. Maar of ik het nou met 2 simpele boksen van een laptop of 2 boksen van een 2 of 5 boksen van een stereo set is, daar maak ik dan weer onderscheid tussenquote:Op maandag 26 november 2012 18:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik luister wel naar muziek, maar ik vind het totaal niet boeiend of dat met Sennheiser of gratis oordopjes is.
Graag gedaanquote:Op maandag 26 november 2012 18:31 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ach ja, dat was het.
Handig zo'n persoonlijke secretaresse.
Naast de tag en de blauwe kleur krijg je niet zoveelquote:
Als ik het verschil al zou kunnen horen zou ik er het geld ook niet eens voor over hebben.quote:Op maandag 26 november 2012 18:38 schreef dyonvbaal het volgende:
O dat vind ik ook niet interresant. Maar of ik het nou met 2 simpele boksen van een laptop of 2 boksen van een 2 of 5 boksen van een stereo set is, daar maak ik dan weer onderscheid tussen
Moeten we daar iets aan doen?quote:Op maandag 26 november 2012 18:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Naast de tag en de blauwe kleur krijg je niet zoveel.
OK, je kan ook notes lezen, maar daar schiet je niet zoveel mee op in topics vol met van die brave users zoals hier.
Ga je weer penissen posten?quote:
Je kunt toch ook in andere subfora de notes lezen, lijkt me?quote:Op maandag 26 november 2012 18:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
OK, je kan ook notes lezen, maar daar schiet je niet zoveel mee op in topics vol met van die brave users zoals hier.
Laten we dat maar niet doen.quote:
En hij mag alle topics op slot gooien.quote:Op maandag 26 november 2012 18:45 schreef Gillingham het volgende:
Je kunt toch ook in andere subfora de notes lezen, lijkt me?
Moet je m'n vorige account eens checken. Maar niet als je op je werk zit.quote:Op maandag 26 november 2012 18:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De andere subfora waar ik geregeld post, zijn ook braafjes. Ik kom eigenlijk nooit in de "controversiële" fora.quote:Op maandag 26 november 2012 18:45 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Je kunt toch ook in andere subfora de notes lezen, lijkt me?
Er werkt nog maar 1 plaatje.quote:Op maandag 26 november 2012 18:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
Moet je m'n vorige account eens checken. Maar niet als je op je werk zit.
Welke fora zijn dat eigenlijk? Van Voetbal, Klaagbaak en Onzin voor je leven ken ik de reputatie wel een beetje, maar verder?quote:Op maandag 26 november 2012 18:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De andere subfora waar ik geregeld post, zijn ook braafjes. Ik kom eigenlijk nooit in de "controversiële" fora.
POL/NWS. En in R&P zitten geregeld trolls, of dat had ik toch zo begrepen, kom er zelf ook nooit.quote:Op maandag 26 november 2012 18:53 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Welke fora zijn dat eigenlijk? Van Voetbal, Klaagbaak en Onzin voor je leven ken ik de reputatie wel een beetje, maar verder?
Welke, die met het paard?quote:Op maandag 26 november 2012 18:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er werkt nog maar 1 plaatje.
Nee, alleen FA's en A's, en dan nog kan je het omzeilen.quote:Op maandag 26 november 2012 20:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Kunnen alle mods zien of iemand een kloon heeft?
Aha, een kennerquote:Op maandag 26 november 2012 21:01 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee, alleen FA's en A's, en dan nog kan je het omzeilen.
Dit had waaghals mij ingefluisterd trouwensquote:
Wat ben je weer aan het bazelen, robby?quote:
Bij deze even opgezocht. Doe dus even niet meer mee voor deze vraag.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:01 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat is hem ook, staat gewoon op internet hoor
Tja tijd om te sparen voor een nieuwe laptop dusquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Bij deze even opgezocht. Doe dus even niet meer mee voor deze vraag.
Je hebt gelijk. Hij staat wel op internet in een upload van 4 GB en dat is net te veel voor mijn laptop (gaat hij van haperen, arm ding) en het formaat wordt niet ondersteund door mijn Xbox 360. Daarnaast heb je uploads in de bekende grootte van 700 MB maar daar neem ik tegenwoordig geen genoegen meer mee.![]()
'First World Problems' noemen ze dat tegenwoordig geloof ik. Ik moet eigenlijk een nieuwe laptop kopen, maar dat is duur.
hier! Zie je dat niet. Bijna niet bij te houden...quote:
Ik durf niet zoveel meer te postenquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hier! Zie je dat niet. Bijna niet bij te houden...
waarom niet?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik durf niet zoveel meer te posten
maar er is een verschil tussen slowchat en geen chatquote:
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ben bang voor Sands, en wyccie.
Is het bij wyccie wel mogelijk dan?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Bang voor Sands? Hoe is dat nou mogelijk?
wyccie is dokter, veel mensen zijn bang voor de dokterquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is het bij wyccie wel mogelijk dan?
Wicked wyccie allitereert wel mooi.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is het bij wyccie wel mogelijk dan?
ze is toch nog studerende? En toch voor huisarts? Hoe kun je daar nou bang voor zijn. Als ze nou een tandarts zou zijnquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
wyccie is dokter, veel mensen zijn bang voor de dokter
Is wyccie een heksquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wicked wyccie allitereert wel mooi.
Gelukkig bestaan heksen niet en worden mensen waarvan gezegd word dat ze het zijn niet meer op ern plein op de brandstapel gegooitquote:
Dat vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Bang voor Sands? Hoe is dat nou mogelijk?
Nou ja, als io er zo over nadenk. Hij hoort/leest natuurlijk wel verhalen of je familiequote:
Deze heks mag wel op mijn bezem zitten hoor:quote:
Wie is die heks?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Deze heks mag wel op mijn bezem zitten hoor:
[ afbeelding ]
En Sands is een nazaat van uitsluitend randcriminelen, kampers en Veldhovenaren, die hier een beetje het guitige dwerghamstertje speelt.
Volgens mijn ID kaart ben ik Eindhovenaar.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Deze heks mag wel op mijn bezem zitten hoor:
[ afbeelding ]
En Sands is een nazaat van uitsluitend randcriminelen, kampers en Veldhovenaren, die hier een beetje het guitige dwerghamstertje speelt.
Das die schrijfster toch? Hoe kom je bij haar nou weer aan heks?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:56 schreef Robby87 het volgende:
Susan Smit, 'lekker wijf' voor vrienden.
Heb je wel de goeie kaart voor je, en niet die van de penitiaire inrichting?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Volgens mijn ID kaart ben ik Eindhovenaar.
Veel drugsgebruikers in Eindhoven als je de media moet geloven.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Susan Smit is een zelfbenoemde heks..quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Das die schrijfster toch? Hoe kom je bij haar nou weer aan heks?
Wat ik "vroeger" een leuke heks vond is die meid uit Sabrina the teenage witch![]()
Is Veldhoven geen eigen gemeente?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee, maar die had ik net wel in mijn handen ja.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:58 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Heb je wel de goeie kaart voor je, en niet die van de penitiaire inrichting?
Mijn familie woont bijna allemaal in en rondom Stratum. Dan weet je het welquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Veel drugsgebruikers in Eindhoven als je de media moet geloven.
Geboren in Eindhovenquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is Veldhoven geen eigen gemeente?
Kutfilm.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:57 schreef Desunoto het volgende:
Ik ga zo Casablanca in Blu-Ray kijken. Nog een keer.
Ga je mond spoelen!quote:
Je moet je gestolen fietsen dan ook niet op een industrie terrein proberen te verkopen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Het is saai in A'dam op een willekeurig industrie terrein
Mijn gestolen fiets is wit, ongeveer 11m lang en er kunnen 14personen in. Dat verkoop je ook niet zomaar zonder dat het rare vragen oproept waarschijnlijjquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Je moet je gestolen fietsen dan ook niet op een industrie terrein proberen te verkopen.
Ik vond die waar nu Jacks inzit, Houtstraat geloof ik, eigenlijk wel fijn...quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Lux is prima, je moet idd niet naar die andere commerciële tenten gaan.
Een groep is naar Pallazzo bij de Arena. Maar de busparkeerplaats is daar.dicht. Dus maar een stukje verder richting centrum een industrie terrein op geredenquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:05 schreef Robby87 het volgende:
Jij staat nu met je limo op een industrieterrein in A'dam, en buiten is het feest?
Ja, als je richting ehh... uylenspiegel loopt vanaf plein 44quote:
Pluspunt voor je gebruik van de komma vóór 'en'.quote:
Niet Carolus, maar eentje van voor jouw tijd. Het zat zowat naast Samson.quote:
Die ja. Maar hoezo van voor zijn tijd? Is Robby geen geboren Nijmegenaar? Laatste film die ik daar heb gezien is Star Wars episode 3quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Pluspunt voor je gebruik van de komma vóór 'en'.
[..]
Niet Carolus, maar eentje van voor jouw tijd. Het zat zowat naast Samson.
Waarom? Schaam je je ervoor?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:25 schreef Robby87 het volgende:
Ik ben niet geboren in Nijmegen idd, waar wel houd ik voor me
Een stukje Nijmeegse historie: http://www.noviomagus.nl/(...)entrum-PICT0007.htmlquote:Centrum (Houtstraat) • Nijmegen • Houtstraat 10
opening 1960 • sluiting 10-2005
zaalcapaciteit: 611 zitplaatsen in 1960 • 475 zitplaatsen in 2001
Waar zat het scala theater? Dat zegt me echt helemaal niks...quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een stukje Nijmeegse historie: http://www.noviomagus.nl/(...)entrum-PICT0007.html
Dat had ik ook gevonden. Maar die foto is niet van de burchtstraat zoals er in de tekst gezegd word. Op de foto is vanaf john bertine gemaakt lijkt het. Ik kan me helemaal niet meer herinneren dat er op de burchtstraat een bios heeft gezeten. Maar ik kan me ook niet meer herinneren wat er zat op de plek van de marikenstraatquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:53 schreef wyccie het volgende:
Wat ben ik goed met Google:
http://www.noviomagus.nl/Blik/Oudste/Bioscoop.htm
Nee, dat is Plein '44 op de foto. Luxor zat dus waar nu op de hoek vaak uitverkoop is.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat had ik ook gevonden. Maar die foto is niet van de burchtstraat zoals er in de tekst gezegd word. Op de foto is vanaf john bertine gemaakt lijkt het. Ik kan me helemaal niet meer herinneren dat er op de burchtstraat een bios heeft gezeten. Maar ik kan me ook niet meer herinneren wat er zat op de plek van de marikenstraat
Ah, ik vind Lux altijd veel leuker/warmer dan calypso or carolus, en ook het publiek spreekt mij veel meer aan. Maar je gaat sowieso weinig naar de bios dan of?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:05 schreef wyccie het volgende:
Zelden. In de laatste twee jaar 3-4 keer denk ik.
De sterrenhemel van de Carolus vind ik wel leuk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:15 schreef Robby87 het volgende:
Ah, ik vind Lux altijd veel leuker/warmer dan calypso or carolus, en ook het publiek spreekt mij veel meer aan. Maar je gaat sowieso weinig naar de bios dan of?
De sterrenhemel van zuid-afrika vind ik zelf net iets mooier, of niet pico?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
De sterrenhemel van de Carolus vind ik wel leuk.Calypso is een verschrikking. Daar ben ik 1 keer geweest, met de première van LotR.
Ik ga tegenwoordig nog maar heel weinig. Weinig zin in, weinig geld.
Balto vraag stellen. Daarna wordt Sands op nul gezet, meestal.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:34 schreef Borizzz het volgende:
Zo dan zal ik mij hier ook weer eens melden.
In december als doel Sands verslaan. Idee?
In december neem ik een semi fmt vakantie, half jaar op 1 is wel genoegquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:34 schreef Borizzz het volgende:
Zo dan zal ik mij hier ook weer eens melden.
In december als doel Sands verslaan. Idee?
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:37 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Balto vraag stellen. Daarna wordt Sands op nul gezet, meestal.
....en toen was ik weer door die duizenden foto's van Afrika aan het klikken. Bedankt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:27 schreef Robby87 het volgende:
De sterrenhemel van zuid-afrika vind ik zelf net iets mooier, of niet pico?
Daarvoor moet je bij Patch zijn denk ik. Die had het niet erg op jou gesteld en verzaakte nooit consequent je punten te verwijderen.quote:
Mooie foto inderdaad. Nu (ach ja, nu is niet helemaal eerlijk, maar de afgelopen 10 jaar sowieso) ziet het er daar een stuk lelijker uit. Hoe dan ook, had niet verwacht dat Plein '44 er ook mooi bij kon liggen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dat is Plein '44 op de foto. Luxor zat dus waar nu op de hoek vaak uitverkoop is.
Mooie foto, zo met die verlichting, neonreclames en die auto's.![]()
Waar ga je dan al die eenzame avonden mee vullen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:38 schreef Sands het volgende:
[..]
In december neem ik een semi fmt vakantie, half jaar op 1 is wel genoeg
Oh van Patch krijg ik ze nooit meer terug denk ik zo.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:01 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij Patch zijn denk ik. Die had het niet erg op jou gesteld en verzaakte nooit consequent je punten te verwijderen.
Dat weet ik nog niet, suggesties?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waar ga je dan al die eenzame avonden mee vullen?
Ik zie Julianne Moore daar al lopen in haar The Hours/ Far from Heaven outfit.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:02 schreef Gillingham het volgende:
Mooie foto inderdaad. Nu (ach ja, nu is niet helemaal eerlijk, maar de afgelopen 10 jaar sowieso) ziet het er daar een stuk lelijker uit. Hoe dan ook, had niet verwacht dat Plein '44 er ook mooi bij kon liggen.
Chicks hosselen, zo noemen ze dat toch?quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Chicks hosselen, zo noemen ze dat toch?
[..]
Nee, lees eens een boek. Of leer haken. Ik ben ook weer creabea bezig.
Goed idee!quote:
[..]
Daar mag A Single Man ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zie Julianne Moore daar al lopen in haar The Hours/ Far from Heaven outfit.
Ik ben benieuwd hoe het plein wordt als het af is. Het lijkt nu zo reusachtig te worden, zo weinig licht als je op straat loopt. Je komt nog wel eens in Nijmegen? Of ben je hier geboren en heb je nog familie wonen?
Ik kan je 50 tinten aanraden, da's ook voor jou handig straksquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen boeken meer
[..]
Goed idee!
quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:15 schreef Robby87 het volgende:
Oh ja, jij woont aan de waalkade toch Boris?
Bieb. Boekenwinkel. Kringloop. Doe die deur eens open.quote:
Nee, Tanzania. Daar ook de Kilimanjaro bedwongen. Ooit al eens een foto (of link?) van laten zien. Victorinox wil ook de Kili op. Ben benieuwd wanneer dat gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:10 schreef Robby87 het volgende:
Ben je zelf ook in ZA geweest? Wat tof!
En ik ben de afgelopen tijd heel veel in Den Haag geweest. Vanmorgen zelfs nog. Best ok.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:12 schreef Gillingham het volgende:
Ik kom nog wel eens in Nijmegen inderdaad, vrienden opzoeken. Een paar keer per jaar. Ben er geboren noch getogen.
Vetttt, heb je daar nog een fotootje van?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, Tanzania. Daar ook de Kilimanjaro bedwongen. Ooit al eens een foto (of link?) van laten zien.
Het is hier wel een stuk drukker dan waar ik voorheen zat, maar dat is voor mij wel goedquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:18 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Check; daar fiets ik morgenavond nog lang (en daar was ik 2 uur geleden nog
Boeken zijn slecht voor mequote:Op dinsdag 27 november 2012 23:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bieb. Boekenwinkel. Kringloop. Doe die deur eens open.
Ik heb het excuus dat ik in de trein kan lezen, maar ik haal toch zeker wel een boek en soms twee per week.quote:
Welk grafdialect?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb het excuus dat ik in de trein kan lezen, maar ik haal toch zeker wel een boek en soms twee per week.
Ik zou niet te moeilijk beginnen Sands, misschien is afblijven van carry slee iets voor je, gewoon om het een en ander bij te schaven en dat grafdialect van je af te leren. Daarna de 50 tinten serie en daarna een noemenswaardige roman.
Waarom met pulp beginnen? Dat bemoedigt niet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb het excuus dat ik in de trein kan lezen, maar ik haal toch zeker wel een boek en soms twee per week.
Ik zou niet te moeilijk beginnen Sands, misschien is afblijven van carry slee iets voor je, gewoon om het een en ander bij te schaven en dat grafdialect van je af te leren. Daarna de 50 tinten serie en daarna een noemenswaardige roman.
Ik was meer fan van Wipneus & Pim.quote:
Mag dit ook?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:28 schreef Robby87 het volgende:
... en ja, de stap van afblijven naar de 50 tinten is minimaal, maar daar kom je nog wel achter.
Ik heb een aantal van die boekjesquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:34 schreef Desunoto het volgende:
Ik zal menig Neerlandicus hiermee een doorn in het oog zijn, maar ik vind de Baantjer serie best vermakelijk.
Bij sommigen komt er stoom uit de oren als 50 Tinten of een ander matig/slecht boek het gespreksonderwerp wordt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:35 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat het de Neerlandicus geen moer kan schelen.
Maar boeken lezen kost sowieso teveel tijd, daarom kijk ik alleen maar films.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:35 schreef Desunoto het volgende:
Al heb ik er maar een stuk of 5, 6 gelezen... niet heel verrassend allemaal, maar toch vermakelijk.
Kost inderdaad veel tijd, zeker als je niet zo'n snelle lezer bent. Ik ben helaas ook niet zo'n snelle lezer.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar boeken lezen kost sowieso teveel tijd, daarom kijk ik alleen maar films.
quote:Op woensdag 28 november 2012 17:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
Om het bijhalen van Patch te vieren, mogen jullie mijn allereerste FMT vraag ooit weer beantwoorden
![]()
Welke film?
[..]
En dat terwijl jij meer weet dan iedereen die op dit moment meedoet met FMTquote:Op woensdag 28 november 2012 18:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Proficiat Sam, ik had het zelf nooit gehaald.
Om diverse redenen kan ik het echt niet meer opbrengen om frequent mee te blijven doen.
We missen dan ook al tijden leuke actrice vragen, nu je zo weinig aan het fmt-en bentquote:Op woensdag 28 november 2012 18:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Proficiat Sam, ik had het zelf nooit gehaald.
Om diverse redenen kan ik het echt niet meer opbrengen om frequent mee te blijven doen.
Ik heb mogelijk meer gezien, dat betekent niet noodzakelijk dat ik meer weet, misschien ben ik iets allrounder dan de meeste anderen.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:00 schreef Sands het volgende:
[..]
En dat terwijl jij meer weet dan iedereen die op dit moment meedoet met FMT
3d?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:56 schreef kanovinnie het volgende:
Suggesties voor een leuke Nederlands gesproken film om te kijken met een stel kinderen van 8 tot 14 jaar oud?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
Beetje te oud, die zullen een hoop al gezien hebben.quote:
Ik zoek eigenlijk meer een animatie film. Die vallen meestal bij zowel jong als oud in de smaak. Het is trouwens tijdens de Sintviering op de sportvereniging, dus dan is een makkelijke, grappige film wel het handigste voor de kinderen die helemaal hyper zijnquote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:36 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
3d?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
kijk eens naar de titel van dit topic..quote:
Akiraquote:Op woensdag 28 november 2012 20:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Beetje te oud, die zullen een hoop al gezien hebben.
[..]
Ik zoek eigenlijk meer een animatie film. Die vallen meestal bij zowel jong als oud in de smaak. Het is trouwens tijdens de Sintviering op de sportvereniging, dus dan is een makkelijke, grappige film wel het handigste voor de kinderen die helemaal hyper zijn
[..]
Laatste mag natuurlijk ook.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:43 schreef Desunoto het volgende:
Origineel Nederlands gesproken of mag nagesynchroniseerd ook? Dat laatste geeft veel meer mogelijkheden.
Das wle een goede ja!quote:
Klopt, daarom is het ook elk jaar weer lastig. Meestal nemen we een film die voor de grootste groep goed te begrijpen is.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:45 schreef Desunoto het volgende:
8 tot 14 jaar is wel een ruime leeftijdsgroep. Wat een 8-jarige geweldig vindt, daar voelt een 14-jarige zich misschien al te oud voor.
Ik denk dat je met de meeste Pixar films wel veilig zit. Makkelijk te begrijpen voor iedereen en heeft humor voor iedereen.
Oh hoe dolletjes is dat dan!quote:Op woensdag 28 november 2012 22:15 schreef dyonvbaal het volgende:
De tijd voor kerstfilms komt er weer aan... Wat vind ik dat elk jaar toch weer leuk
Ik vind dat altijd wel leuk ja...quote:
Dat was destijds nogal een schokje voor me, want ik was me helemaal niet bewust van het, eh, volwassen karakter van Fritz.quote:
was jij toen al geboren en/of in staat zoiets te kijken>?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat was destijds nogal een schokje voor me, want ik was me helemaal niet bewust van het, eh, volwassen karakter van Fritz.
Hij kwam in de jaren 80 ooit op (jawel) Veronica.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:52 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
was jij toen al geboren en/of in staat zoiets te kijken>?
Thunderlizards rule!quote:
Ja gister nog, toen hebben we samen Skyfall gekeken.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:30 schreef Sands het volgende:
Niemand die films met Cary Grant kijkt?
Jij gaat dus met dode mannen naar de bios? Wat leuk!!!quote:Op donderdag 29 november 2012 12:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja gister nog, toen hebben we samen Skyfall gekeken.
Jullie weten gewoon niksquote:Op donderdag 29 november 2012 12:41 schreef Robby87 het volgende:
Die mannen zijn bijna net zo dood als het topic wanneer jij een vraag stelt
Sands en ik zijn dikke vriendjesquote:Op donderdag 29 november 2012 14:00 schreef dyonvbaal het volgende:
Kindjes kindjes, doe es lief tegen elkaar...
Weet Sands dat ook? Of ben jij de enige die dat denkt?quote:Op donderdag 29 november 2012 14:02 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Sands en ik zijn dikke vriendjes
We zijn zelfs vriendjes op Facebook hoorquote:Op donderdag 29 november 2012 14:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Weet Sands dat ook? Of ben jij de enige die dat denkt?
Dat had ie alleen nodig voor zijn kunstacademy kennisquote:Op donderdag 29 november 2012 14:56 schreef Robby87 het volgende:
[..]
We zijn zelfs vriendjes op Facebook hoor
Nee, ik had hem toegevoegd. Ik was zo benieuwd naar het gezicht achter Sands, maar helaas, we zullen het nooit wetenquote:Op donderdag 29 november 2012 14:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat had ie alleen nodig voor zijn kunstacademy kennis
Er staat geen enkele foto van mij op internet dusja.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, ik had hem toegevoegd. Ik was zo benieuwd naar het gezicht achter Sands, maar helaas, we zullen het nooit weten![]()
Ehh.. ja ik rijdt in de witte hummer. Nee, was gelukkig geen passie in de polder al zouden de vrouwen aan boord er goed genoeg voor zijn geweest (lees sletterig genoeg). Het was de opnamen van een videoclip...quote:Op donderdag 29 november 2012 15:04 schreef Robby87 het volgende:
Ik ben nu op jouw pagina aan het loeren, die eerste paar foto's met die vuurspuwer, ziet eruit als de set van Passie in de Polder.
Rijd je daar in de witte limo hummer? Het geld kon niet op zeker?
Moet dat?quote:Op donderdag 29 november 2012 15:06 schreef Robby87 het volgende:
OMG, hahahaha
Ik zie nu een foto van je in zo'n dik worstelpak, met een kop van "ja het is heel leuk, not!"
Mag ik hem hier plaatsen, pls pls pls?
Oh, maar je had zelf niks te maken met die clip, alleen het vervoer?quote:Op donderdag 29 november 2012 15:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ehh.. ja ik rijdt in de witte hummer. Nee, was gelukkig geen passie in de polder al zouden de vrouwen aan boord er goed genoeg voor zijn geweest (lees sletterig genoeg). Het was de opnamen van een videoclip...
[..]
Moet dat?
Nope, ik heb alleen op de snelweg wat rondjes gereden. Zodat ze beelden in een bewegende wagen hadden. Ik ben niet zo vocaal dat ik een clip in zing/op neem...quote:Op donderdag 29 november 2012 15:13 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh, maar je had zelf niks te maken met die clip, alleen het vervoer?
Laat me die foto hier plaatsen, ah toeeeee?
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:06 schreef Robby87 het volgende:
Mag ik hem hier plaatsen, pls pls pls?
Ik ben blij dat hij jouw toestemming heeft MIJN foto te plaatsenquote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 15:18 schreef Robby87 het volgende:
Komt ie!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whahhaahaha, ik ga kapot hier
De show begon in 1993.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Was die in 93 al bij Conan? o verkeerd gelezen... nou snap ik alleen die 93 niet![]()
Enige actrice die ik ken die WOW speeltquote:
Kan gebeurenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:25 schreef picodealion het volgende:
Hmm, besefte me niet dat dat zo'n bekend feit was.
Ik wist het niet... Ik weet dat Vin Diesel aan role playing games doet (Dungeons and dragons, ik bedoelde niet in de slaapkamer...) maar verderquote:Op donderdag 29 november 2012 22:25 schreef picodealion het volgende:
Er zijn hier gewoon te veel kunis fans blijkbaar, ik wist het in ieder geval nietquote:Op donderdag 29 november 2012 22:25 schreef picodealion het volgende:
En Felicia Day.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Enige actrice die ik ken die WOW speelt
Dat wist ik natuurlijk al.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Desu kijk eens wat er in februari uitkomt.
[ afbeelding ]
Schitterende film.quote:
ik was er al bang voorquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:36 schreef Sands het volgende:
Wat is The Bourne Legacy een matige film zeg
Het te grote gebrek aan betrokkenheid van de cast/crew van de vorige films uit de reeks maakt dit niet erg onverwacht, wel?quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:36 schreef Sands het volgende:
Wat is The Bourne Legacy een matige film zeg
Dat is waar, het ergste vind ik nog wel dat ze het zo proberen te forceren om een Bourne film te zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:36 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Het te grote gebrek aan betrokkenheid van de cast/crew van de vorige films uit de reeks maakt dit niet erg onverwacht, wel?
Had je beter je tijd aan Looper in de bios kunnen bestedenquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat is waar, het ergste vind ik nog wel dat ze het zo proberen te forceren om een Bourne film te zijn.
Ik weet hetquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Had je beter je tijd aan Looper in de bios kunnen besteden
Doe ik zo, moest eerst even de stand bijwerken -> TV / [FOK! Movie Trivia] - NOVEMBER 2012 - Deel 11quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:39 schreef Sands het volgende:
Sam jij hebt toch de gave om de topics te koppelen?
je bent tot nu toe 12 plekken gestegen dit jaarquote:Op zaterdag 1 december 2012 01:16 schreef Njosnavelin het volgende:
nummer 58![]()
volgn\ems mij is er een stijgende lijn maar ik weet het nit zeker
Dat kan een paar uur duren.quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm blijkbaar toch iets minder zo dan ik dacht, kan het topic nog niet vinden in dat koppelding
Mwa... Ik heb nu een academy award. Ik kan alleen maar verliezenquote:
Ok, dan open ik het topic nietquote:Op zondag 2 december 2012 23:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Mwa... Ik heb nu een academy award. Ik kan alleen maar verliezen
We staan ook lekker hoog in het subleague klassement doordat intre en ik al weken niks hebben veranderdquote:Op zondag 2 december 2012 19:06 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zak steeds verder weg in de FMT voetbal subleague
Doe dat dan ook! (als het weer kan...quote:Op zondag 2 december 2012 23:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
We staan ook lekker hoog in het subleague klassement doordat intre en ik al weken niks hebben veranderd
Je roept nou al een paar dagen dat je em gaat openen, maar er gebeurd niksquote:
Niet liegen jijquote:Op zondag 2 december 2012 23:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je roept nou al een paar dagen dat je em gaat openen, maar er gebeurd niks
Das cheaten!quote:Op zondag 2 december 2012 23:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Niet liegen jij
TV / FOK! FMT Awards 2012 [discussie-topic]
Omdat je me beticht van liegen terwijl je hem pas na mijn post hebt geopend! (ik heb extra eerst nog gekeken of hij al geopend was voor ik de post plaatstequote:
Niet zo doen tegen mijquote:Op zondag 2 december 2012 23:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat je me beticht van liegen terwijl je hem pas na mijn post hebt geopend! (ik heb extra eerst nog gekeken of hij al geopend was voor ik de post plaatste)
Jij zegt toch ook dat ik een leugenaar ben!quote:Op zondag 2 december 2012 23:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Niet zo doen tegen mijhet topic is er nu toch.
Check.quote:Op zondag 2 december 2012 23:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ga slapen, good night. Zie morgen wel of er al mensen iets in dat awards topic hebben gepost
Misschien gaat ie voor de Gordon Ramsey award...quote:Op maandag 3 december 2012 08:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jij zegt toch ook dat ik een leugenaar ben!![]()
Die zal ik nooit winnen.quote:Op maandag 3 december 2012 14:48 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Misschien gaat ie voor de Gordon Ramsey award...
De liefste FMTerquote:Op maandag 3 december 2012 15:19 schreef ArtistA het volgende:
[..]
In welke categorie schaar je jezelf dan?
Oh ja? Wie zou jij nomineren dan?quote:Op maandag 3 december 2012 15:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat die waarschijnlijk naar een van de vrouwelijke fmt-ers gaat
Ik weet hetquote:Op maandag 3 december 2012 15:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat die waarschijnlijk naar een van de vrouwelijke fmt-ers gaat
Dan ga ik maar gewoon voor Njos.. meer vrouwen zijn er toch niet? (op de vrouwelijke genen van robby na)quote:Op maandag 3 december 2012 15:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik weet hetwyccie waarschijnlijk weer
Njos gaat de babe award winnen gok ik zo.quote:Op maandag 3 december 2012 15:44 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Dan ga ik maar gewoon voor Njos.. meer vrouwen zijn er toch niet? (op de vrouwelijke genen van robby na)
ik heb ook tieten andersquote:Op maandag 3 december 2012 15:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Njos gaat de babe award winnen gok ik zo.
Je hebt Tombo nog (af en toe)quote:Op maandag 3 december 2012 15:44 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Dan ga ik maar gewoon voor Njos.. meer vrouwen zijn er toch niet? (op de vrouwelijke genen van robby na)
Dat moet gewoon.quote:Op maandag 3 december 2012 16:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je hebt Tombo nog (af en toe)
Maar waarom moet de liefste een vrouw zijn?
Dat heeft te maken met het gedeelte van FMT wat nog/regelmatig vrijgezel isquote:Op maandag 3 december 2012 16:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je hebt Tombo nog (af en toe)
Maar waarom moet de liefste een vrouw zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |