Oja, ik had ook een keer tickets voor een film gewonnen, maar ja, ik ben mensenschuw dus die heb ik aan een medefokster kado gedaanquote:Op maandag 26 november 2012 17:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb 2 dingen gewonnen op Fok! Een blu-ray van Suckerpunch en een erotische adventskalender...
Dat gaat niet lukken. Dat was al in 2008 ofzo...quote:Op maandag 26 november 2012 18:05 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oja, ik had ook een keer tickets voor een film gewonnen, maar ja, ik ben mensenschuw dus die heb ik aan een medefokster kado gedaan.
Laat die kalender eens zien
Waarmee heb je het dan gewonnen als je er niet zelf voor gekozen hebt?quote:Op maandag 26 november 2012 17:46 schreef Gillingham het volgende:
Weet ik niet eens meer. Een evenement of een film die me niet interesseerde of iets dergelijks.
Of een boekenpakket, zou ook nog kunnen.
En de snobcomment van het jaar...quote:Op maandag 26 november 2012 17:46 schreef Gillingham het volgende:
Weet ik niet eens meer. Een evenement of een film die me niet interesseerde of iets dergelijks.
Of een boekenpakket, zou ook nog kunnen.
Niet een prijsvraag, daar heb ik nooit wat mee gewonnen op Fok!. Volgens mij had je kans om iets te winnen als je meedeed met een Film Top 100 of een Boeken Top zoveel. Dacht dat het één van die dingen was.quote:Op maandag 26 november 2012 18:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarmee heb je het dan gewonnen als je er niet zelf voor gekozen hebt?
Ik heb een keer een cd gewonnen. Leuke verrassing als je vergeten bent dat je meedeed.
Jij hebt een bezoek aan een openlucht bioscoop gewonnen met het thema actie, The Italian Job draaide ze toen.quote:Op maandag 26 november 2012 18:21 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Niet een prijsvraag, daar heb ik nooit wat mee gewonnen op Fok!. Volgens mij had je kans om iets te winnen als je meedeed met een Film Top 100 of een Boeken Top zoveel. Dacht dat het één van die dingen was.
Ach ja, dat was het.quote:Op maandag 26 november 2012 18:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij hebt een bezoek aan een openlucht bioscoop gewonnen met het thema actie, The Italian Job draaide ze toen.
Ah, op die manier. Dan is die speakerset van Robby leuker of niet?quote:Op maandag 26 november 2012 18:21 schreef Gillingham het volgende:
Niet een prijsvraag, daar heb ik nooit wat mee gewonnen op Fok!. Volgens mij had je kans om iets te winnen als je meedeed met een Film Top 100 of een Boeken Top zoveel. Dacht dat het één van die dingen was.
Maar jij krijgt personeelskorting.quote:Op maandag 26 november 2012 18:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jullie mogen tenminste nog deelnemen aan prijsvragen.
Jazeker.quote:Op maandag 26 november 2012 18:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Dan is die speakerset van Robby leuker of niet?
Voor mij niet, ik geef niet om audio.
Ik luister wel naar muziek, maar ik vind het totaal niet boeiend of dat met Sennheiser of gratis oordopjes is.quote:Op maandag 26 november 2012 18:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Je geeft niet om audio? Luister je geen muziek?
O dat vind ik ook niet interresant. Maar of ik het nou met 2 simpele boksen van een laptop of 2 boksen van een 2 of 5 boksen van een stereo set is, daar maak ik dan weer onderscheid tussenquote:Op maandag 26 november 2012 18:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik luister wel naar muziek, maar ik vind het totaal niet boeiend of dat met Sennheiser of gratis oordopjes is.
Graag gedaanquote:Op maandag 26 november 2012 18:31 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ach ja, dat was het.
Handig zo'n persoonlijke secretaresse.
Naast de tag en de blauwe kleur krijg je niet zoveelquote:
Als ik het verschil al zou kunnen horen zou ik er het geld ook niet eens voor over hebben.quote:Op maandag 26 november 2012 18:38 schreef dyonvbaal het volgende:
O dat vind ik ook niet interresant. Maar of ik het nou met 2 simpele boksen van een laptop of 2 boksen van een 2 of 5 boksen van een stereo set is, daar maak ik dan weer onderscheid tussen
Moeten we daar iets aan doen?quote:Op maandag 26 november 2012 18:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Naast de tag en de blauwe kleur krijg je niet zoveel.
OK, je kan ook notes lezen, maar daar schiet je niet zoveel mee op in topics vol met van die brave users zoals hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |