Nee, dat is Plein '44 op de foto. Luxor zat dus waar nu op de hoek vaak uitverkoop is.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat had ik ook gevonden. Maar die foto is niet van de burchtstraat zoals er in de tekst gezegd word. Op de foto is vanaf john bertine gemaakt lijkt het. Ik kan me helemaal niet meer herinneren dat er op de burchtstraat een bios heeft gezeten. Maar ik kan me ook niet meer herinneren wat er zat op de plek van de marikenstraat
Ah, ik vind Lux altijd veel leuker/warmer dan calypso or carolus, en ook het publiek spreekt mij veel meer aan. Maar je gaat sowieso weinig naar de bios dan of?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:05 schreef wyccie het volgende:
Zelden. In de laatste twee jaar 3-4 keer denk ik.
De sterrenhemel van de Carolus vind ik wel leuk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:15 schreef Robby87 het volgende:
Ah, ik vind Lux altijd veel leuker/warmer dan calypso or carolus, en ook het publiek spreekt mij veel meer aan. Maar je gaat sowieso weinig naar de bios dan of?
De sterrenhemel van zuid-afrika vind ik zelf net iets mooier, of niet pico?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
De sterrenhemel van de Carolus vind ik wel leuk.Calypso is een verschrikking. Daar ben ik 1 keer geweest, met de première van LotR.
Ik ga tegenwoordig nog maar heel weinig. Weinig zin in, weinig geld.
Balto vraag stellen. Daarna wordt Sands op nul gezet, meestal.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:34 schreef Borizzz het volgende:
Zo dan zal ik mij hier ook weer eens melden.
In december als doel Sands verslaan. Idee?
In december neem ik een semi fmt vakantie, half jaar op 1 is wel genoegquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:34 schreef Borizzz het volgende:
Zo dan zal ik mij hier ook weer eens melden.
In december als doel Sands verslaan. Idee?
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:37 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Balto vraag stellen. Daarna wordt Sands op nul gezet, meestal.
....en toen was ik weer door die duizenden foto's van Afrika aan het klikken. Bedankt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:27 schreef Robby87 het volgende:
De sterrenhemel van zuid-afrika vind ik zelf net iets mooier, of niet pico?
Daarvoor moet je bij Patch zijn denk ik. Die had het niet erg op jou gesteld en verzaakte nooit consequent je punten te verwijderen.quote:
Mooie foto inderdaad. Nu (ach ja, nu is niet helemaal eerlijk, maar de afgelopen 10 jaar sowieso) ziet het er daar een stuk lelijker uit. Hoe dan ook, had niet verwacht dat Plein '44 er ook mooi bij kon liggen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dat is Plein '44 op de foto. Luxor zat dus waar nu op de hoek vaak uitverkoop is.
Mooie foto, zo met die verlichting, neonreclames en die auto's.![]()
Waar ga je dan al die eenzame avonden mee vullen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:38 schreef Sands het volgende:
[..]
In december neem ik een semi fmt vakantie, half jaar op 1 is wel genoeg
Oh van Patch krijg ik ze nooit meer terug denk ik zo.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:01 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij Patch zijn denk ik. Die had het niet erg op jou gesteld en verzaakte nooit consequent je punten te verwijderen.
Dat weet ik nog niet, suggesties?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waar ga je dan al die eenzame avonden mee vullen?
Ik zie Julianne Moore daar al lopen in haar The Hours/ Far from Heaven outfit.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:02 schreef Gillingham het volgende:
Mooie foto inderdaad. Nu (ach ja, nu is niet helemaal eerlijk, maar de afgelopen 10 jaar sowieso) ziet het er daar een stuk lelijker uit. Hoe dan ook, had niet verwacht dat Plein '44 er ook mooi bij kon liggen.
Chicks hosselen, zo noemen ze dat toch?quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Chicks hosselen, zo noemen ze dat toch?
[..]
Nee, lees eens een boek. Of leer haken. Ik ben ook weer creabea bezig.
Goed idee!quote:
[..]
Daar mag A Single Man ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zie Julianne Moore daar al lopen in haar The Hours/ Far from Heaven outfit.
Ik ben benieuwd hoe het plein wordt als het af is. Het lijkt nu zo reusachtig te worden, zo weinig licht als je op straat loopt. Je komt nog wel eens in Nijmegen? Of ben je hier geboren en heb je nog familie wonen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |