Ik vind dat altijd wel leuk ja...quote:
Dat was destijds nogal een schokje voor me, want ik was me helemaal niet bewust van het, eh, volwassen karakter van Fritz.quote:
was jij toen al geboren en/of in staat zoiets te kijken>?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat was destijds nogal een schokje voor me, want ik was me helemaal niet bewust van het, eh, volwassen karakter van Fritz.
Hij kwam in de jaren 80 ooit op (jawel) Veronica.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:52 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
was jij toen al geboren en/of in staat zoiets te kijken>?
Thunderlizards rule!quote:
Ja gister nog, toen hebben we samen Skyfall gekeken.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:30 schreef Sands het volgende:
Niemand die films met Cary Grant kijkt?
Jij gaat dus met dode mannen naar de bios? Wat leuk!!!quote:Op donderdag 29 november 2012 12:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja gister nog, toen hebben we samen Skyfall gekeken.
Jullie weten gewoon niksquote:Op donderdag 29 november 2012 12:41 schreef Robby87 het volgende:
Die mannen zijn bijna net zo dood als het topic wanneer jij een vraag stelt
Sands en ik zijn dikke vriendjesquote:Op donderdag 29 november 2012 14:00 schreef dyonvbaal het volgende:
Kindjes kindjes, doe es lief tegen elkaar...
Weet Sands dat ook? Of ben jij de enige die dat denkt?quote:Op donderdag 29 november 2012 14:02 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Sands en ik zijn dikke vriendjes
We zijn zelfs vriendjes op Facebook hoorquote:Op donderdag 29 november 2012 14:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Weet Sands dat ook? Of ben jij de enige die dat denkt?
Dat had ie alleen nodig voor zijn kunstacademy kennisquote:Op donderdag 29 november 2012 14:56 schreef Robby87 het volgende:
[..]
We zijn zelfs vriendjes op Facebook hoor
Nee, ik had hem toegevoegd. Ik was zo benieuwd naar het gezicht achter Sands, maar helaas, we zullen het nooit wetenquote:Op donderdag 29 november 2012 14:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat had ie alleen nodig voor zijn kunstacademy kennis
Er staat geen enkele foto van mij op internet dusja.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, ik had hem toegevoegd. Ik was zo benieuwd naar het gezicht achter Sands, maar helaas, we zullen het nooit weten![]()
Ehh.. ja ik rijdt in de witte hummer. Nee, was gelukkig geen passie in de polder al zouden de vrouwen aan boord er goed genoeg voor zijn geweest (lees sletterig genoeg). Het was de opnamen van een videoclip...quote:Op donderdag 29 november 2012 15:04 schreef Robby87 het volgende:
Ik ben nu op jouw pagina aan het loeren, die eerste paar foto's met die vuurspuwer, ziet eruit als de set van Passie in de Polder.
Rijd je daar in de witte limo hummer? Het geld kon niet op zeker?
Moet dat?quote:Op donderdag 29 november 2012 15:06 schreef Robby87 het volgende:
OMG, hahahaha
Ik zie nu een foto van je in zo'n dik worstelpak, met een kop van "ja het is heel leuk, not!"
Mag ik hem hier plaatsen, pls pls pls?
Oh, maar je had zelf niks te maken met die clip, alleen het vervoer?quote:Op donderdag 29 november 2012 15:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ehh.. ja ik rijdt in de witte hummer. Nee, was gelukkig geen passie in de polder al zouden de vrouwen aan boord er goed genoeg voor zijn geweest (lees sletterig genoeg). Het was de opnamen van een videoclip...
[..]
Moet dat?
Nope, ik heb alleen op de snelweg wat rondjes gereden. Zodat ze beelden in een bewegende wagen hadden. Ik ben niet zo vocaal dat ik een clip in zing/op neem...quote:Op donderdag 29 november 2012 15:13 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh, maar je had zelf niks te maken met die clip, alleen het vervoer?
Laat me die foto hier plaatsen, ah toeeeee?
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:06 schreef Robby87 het volgende:
Mag ik hem hier plaatsen, pls pls pls?
Ik ben blij dat hij jouw toestemming heeft MIJN foto te plaatsenquote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 15:18 schreef Robby87 het volgende:
Komt ie!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whahhaahaha, ik ga kapot hier
De show begon in 1993.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Was die in 93 al bij Conan? o verkeerd gelezen... nou snap ik alleen die 93 niet![]()
Enige actrice die ik ken die WOW speeltquote:
Kan gebeurenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:25 schreef picodealion het volgende:
Hmm, besefte me niet dat dat zo'n bekend feit was.
Ik wist het niet... Ik weet dat Vin Diesel aan role playing games doet (Dungeons and dragons, ik bedoelde niet in de slaapkamer...) maar verderquote:Op donderdag 29 november 2012 22:25 schreef picodealion het volgende:
Er zijn hier gewoon te veel kunis fans blijkbaar, ik wist het in ieder geval nietquote:Op donderdag 29 november 2012 22:25 schreef picodealion het volgende:
En Felicia Day.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Enige actrice die ik ken die WOW speelt
Dat wist ik natuurlijk al.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Desu kijk eens wat er in februari uitkomt.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |