Ik vind dat altijd wel leuk ja...quote:
Dat was destijds nogal een schokje voor me, want ik was me helemaal niet bewust van het, eh, volwassen karakter van Fritz.quote:
was jij toen al geboren en/of in staat zoiets te kijken>?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat was destijds nogal een schokje voor me, want ik was me helemaal niet bewust van het, eh, volwassen karakter van Fritz.
Hij kwam in de jaren 80 ooit op (jawel) Veronica.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:52 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
was jij toen al geboren en/of in staat zoiets te kijken>?
Thunderlizards rule!quote:
Ja gister nog, toen hebben we samen Skyfall gekeken.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:30 schreef Sands het volgende:
Niemand die films met Cary Grant kijkt?
Jij gaat dus met dode mannen naar de bios? Wat leuk!!!quote:Op donderdag 29 november 2012 12:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja gister nog, toen hebben we samen Skyfall gekeken.
Jullie weten gewoon niksquote:Op donderdag 29 november 2012 12:41 schreef Robby87 het volgende:
Die mannen zijn bijna net zo dood als het topic wanneer jij een vraag stelt
Sands en ik zijn dikke vriendjesquote:Op donderdag 29 november 2012 14:00 schreef dyonvbaal het volgende:
Kindjes kindjes, doe es lief tegen elkaar...
Weet Sands dat ook? Of ben jij de enige die dat denkt?quote:Op donderdag 29 november 2012 14:02 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Sands en ik zijn dikke vriendjes
We zijn zelfs vriendjes op Facebook hoorquote:Op donderdag 29 november 2012 14:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Weet Sands dat ook? Of ben jij de enige die dat denkt?
Dat had ie alleen nodig voor zijn kunstacademy kennisquote:Op donderdag 29 november 2012 14:56 schreef Robby87 het volgende:
[..]
We zijn zelfs vriendjes op Facebook hoor
Nee, ik had hem toegevoegd. Ik was zo benieuwd naar het gezicht achter Sands, maar helaas, we zullen het nooit wetenquote:Op donderdag 29 november 2012 14:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat had ie alleen nodig voor zijn kunstacademy kennis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |