hier! Zie je dat niet. Bijna niet bij te houden...quote:
Ik durf niet zoveel meer te postenquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hier! Zie je dat niet. Bijna niet bij te houden...
waarom niet?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik durf niet zoveel meer te posten
maar er is een verschil tussen slowchat en geen chatquote:
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ben bang voor Sands, en wyccie.
Is het bij wyccie wel mogelijk dan?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Bang voor Sands? Hoe is dat nou mogelijk?
wyccie is dokter, veel mensen zijn bang voor de dokterquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is het bij wyccie wel mogelijk dan?
Wicked wyccie allitereert wel mooi.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is het bij wyccie wel mogelijk dan?
ze is toch nog studerende? En toch voor huisarts? Hoe kun je daar nou bang voor zijn. Als ze nou een tandarts zou zijnquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
wyccie is dokter, veel mensen zijn bang voor de dokter
Is wyccie een heksquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wicked wyccie allitereert wel mooi.
Gelukkig bestaan heksen niet en worden mensen waarvan gezegd word dat ze het zijn niet meer op ern plein op de brandstapel gegooitquote:
Dat vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Bang voor Sands? Hoe is dat nou mogelijk?
Nou ja, als io er zo over nadenk. Hij hoort/leest natuurlijk wel verhalen of je familiequote:
Deze heks mag wel op mijn bezem zitten hoor:quote:
Wie is die heks?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Deze heks mag wel op mijn bezem zitten hoor:
[ afbeelding ]
En Sands is een nazaat van uitsluitend randcriminelen, kampers en Veldhovenaren, die hier een beetje het guitige dwerghamstertje speelt.
Volgens mijn ID kaart ben ik Eindhovenaar.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Deze heks mag wel op mijn bezem zitten hoor:
[ afbeelding ]
En Sands is een nazaat van uitsluitend randcriminelen, kampers en Veldhovenaren, die hier een beetje het guitige dwerghamstertje speelt.
Das die schrijfster toch? Hoe kom je bij haar nou weer aan heks?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:56 schreef Robby87 het volgende:
Susan Smit, 'lekker wijf' voor vrienden.
Heb je wel de goeie kaart voor je, en niet die van de penitiaire inrichting?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Volgens mijn ID kaart ben ik Eindhovenaar.
Veel drugsgebruikers in Eindhoven als je de media moet geloven.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Volgens mijn ID kaart ben ik Eindhovenaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |