Die was ik toch al niet van plan om te gaan kijken.quote:Op zondag 25 november 2012 11:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Bachelorette gezien, geen aanrader
Leek me nochtans wel iets voor jouquote:Op zondag 25 november 2012 11:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Die was ik toch al niet van plan om te gaan kijken.
Het plot alleen alquote:Op zondag 25 november 2012 12:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Leek me nochtans wel iets voor jou
quote:Three friends are asked to be bridesmaids at a wedding of a woman they used to ridicule back in high school.
Klinkt niet erg veelbelovend inderdaad..quote:
Iets met een gegeven paardquote:Op zondag 25 november 2012 12:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klinkt niet erg veelbelovend inderdaad..
De cast was wel leuk maar het verhaal was niks.
3d tekenfilms? Heb je een 3d tv?quote:Op zondag 25 november 2012 12:18 schreef RanTheMan het volgende:
vraag aan alle pedofiel achtige fmt-ers: noem eens een paar vette 3d tekenfilms op geschikt voor 6 jarigen? Moet nml mn nieuwe tv even demonstreren/cq kindjes zoet houden..![]()
verkapte "kijk mij eens een rijke bourgondiër zijn met mijn 3D tv" post.quote:Op zondag 25 november 2012 12:18 schreef RanTheMan het volgende:
vraag aan alle pedofiel achtige fmt-ers: noem eens een paar vette 3d tekenfilms op geschikt voor 6 jarigen? Moet nml mn nieuwe tv even demonstreren/cq kindjes zoet houden..![]()
quote:
Wyccie, dat heeft toch niemand in de gaten...quote:
quote:Op zondag 25 november 2012 14:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wyccie, dat heeft toch niemand in de gaten...
Gauw je adres PM'en dan! Dan krijg je een sinterklaas presentjequote:
Jij zag het eerderquote:Op zondag 25 november 2012 15:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gauw je adres PM'en dan! Dan krijg je een sinterklaas presentje
Maar ik ga mijn adres niet doorsturenquote:
Wil je geen cadeautje?quote:Op zondag 25 november 2012 15:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar ik ga mijn adres niet doorsturen
Ligt eraan of het een leuk kado'tje isquote:
Oja jullie wonen dichtbij elkaar natuurlijk. Tuurlijk is het een leuk kadoquote:Op zondag 25 november 2012 15:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ligt eraan of het een leuk kado'tje isMaar dan ga ik het wel halen, das sneller dan met de post...
Jij weet al wat het kado'tje is? Daarom wil je het niet?quote:Op zondag 25 november 2012 15:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja jullie wonen dichtbij elkaar natuurlijk. Tuurlijk is het een leuk kado
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |