Ik waarschijnlijkquote:
Bril-fucking-jantquote:
Bij sommige ben ik het met je eens. Fanny & Alexander vond ik dan weer prachtig.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Bergman films komen op mij over als "kijk mij eens interessant doen, dit is kunst van het hoogste niveau"
Wat een kloteherrie. Dat kan zelfs een modern kunstenaar nog maken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik verander het onderwerp. Zijn hier nog fans van de Mini-Band?
Ga eens dood.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:50 schreef Sands het volgende:
[..]
The 400 Blows/Les quatre cents coups heb ik gezien, dat vond ik ook niet echt een geweldige film. Maar misschien snap ik die films gewoon niet.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:37 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat een kloteherrie. Dat kan zelfs een modern kunstenaar nog maken.
Niet zo stoet doen tegen onze Sands, you bully!quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dit is meer easy listening.
Wat een lieve opmerking!quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:36 schreef FireFox1 het volgende:
Niet zo stoet doen tegen onze Sands, you bully!
Is dat nieuwe tactiek Sands, mijn soort vragen stellen zodat ik ze uiteindelijk toch niet ga stellen?quote:
Nee, ik heb hem gisteren gekeken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Is dat nieuwe tactiek Sands, mijn soort vragen stellen zodat ik ze uiteindelijk toch niet ga stellen?
Viel me niet tegen hoor, alleen irriteerde ik me aan een aantal actrices oh en die blinde man.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]en? of kan ik dat beter niet vragen...
Het waren niet de allergrootste acteertalenten neequote:Op zaterdag 24 november 2012 13:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Viel me niet tegen hoor, alleen irriteerde ik me aan een aantal actrices oh en die blinde man.
Gelukkig lost dat in een horror film zichzelf meestal wel opquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Het waren niet de allergrootste acteertalenten nee
Dat is inderdaad wel een fijne bijkomstigheid van het genrequote:Op zaterdag 24 november 2012 13:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Gelukkig lost dat in een horror film zichzelf meestal wel op
Haha, mijn vader vond altijd dat ik zo op dat meisje leek toen ik klein was.quote:
Jij een vriendin? Je was toch van de wisselende contacten?quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat zei m'n vriendin gisteravond ook![]()
Alles lekker dyon?
zullen we dat niet doenquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:27 schreef Robby87 het volgende:
Ik hou van je, dyon. Zullen wij trouwen?
Als je geld hebt kan alles. Over je film heb ik het dan tenminste...quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:30 schreef Robby87 het volgende:
Kunnen we niet in gemeenschap van jouw limo's trouwen? Ik zat te denken aan een film over limo's met mij in de hoofdrol, en jij als chauffeur.
Beantwoord mijn vraag eens in FMTquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als je geld hebt kan alles. Over je film heb ik het dan tenminste...
Als ik het kon, dan had ik het gedaanquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vraag eens in FMT
Ik ben deze film nu aan het kijken, je kent hem zeker, één van m'n favorieten.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als ik het kon, dan had ik het gedaan
Nee en zeker niet met deze overheid.quote:Op zondag 25 november 2012 01:07 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Gisteren was open dag HKU, ben je geweest? Nog steeds plannen in die richting?
Wut, wat ga je dan doen?quote:Op zondag 25 november 2012 01:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee en zeker niet met deze overheid.
Ja, en het zijn geen jampotdekselsquote:Op zondag 25 november 2012 01:15 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jongen toch, die jampotdeksels, heb je daar geen genoeg van?
Die was ik toch al niet van plan om te gaan kijken.quote:Op zondag 25 november 2012 11:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Bachelorette gezien, geen aanrader
Leek me nochtans wel iets voor jouquote:Op zondag 25 november 2012 11:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Die was ik toch al niet van plan om te gaan kijken.
Het plot alleen alquote:Op zondag 25 november 2012 12:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Leek me nochtans wel iets voor jou
quote:Three friends are asked to be bridesmaids at a wedding of a woman they used to ridicule back in high school.
Klinkt niet erg veelbelovend inderdaad..quote:
Iets met een gegeven paardquote:Op zondag 25 november 2012 12:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klinkt niet erg veelbelovend inderdaad..
De cast was wel leuk maar het verhaal was niks.
3d tekenfilms? Heb je een 3d tv?quote:Op zondag 25 november 2012 12:18 schreef RanTheMan het volgende:
vraag aan alle pedofiel achtige fmt-ers: noem eens een paar vette 3d tekenfilms op geschikt voor 6 jarigen? Moet nml mn nieuwe tv even demonstreren/cq kindjes zoet houden..![]()
verkapte "kijk mij eens een rijke bourgondiër zijn met mijn 3D tv" post.quote:Op zondag 25 november 2012 12:18 schreef RanTheMan het volgende:
vraag aan alle pedofiel achtige fmt-ers: noem eens een paar vette 3d tekenfilms op geschikt voor 6 jarigen? Moet nml mn nieuwe tv even demonstreren/cq kindjes zoet houden..![]()
quote:
Wyccie, dat heeft toch niemand in de gaten...quote:
quote:Op zondag 25 november 2012 14:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wyccie, dat heeft toch niemand in de gaten...
Gauw je adres PM'en dan! Dan krijg je een sinterklaas presentjequote:
Jij zag het eerderquote:Op zondag 25 november 2012 15:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gauw je adres PM'en dan! Dan krijg je een sinterklaas presentje
Maar ik ga mijn adres niet doorsturenquote:
Wil je geen cadeautje?quote:Op zondag 25 november 2012 15:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar ik ga mijn adres niet doorsturen
Ligt eraan of het een leuk kado'tje isquote:
Oja jullie wonen dichtbij elkaar natuurlijk. Tuurlijk is het een leuk kadoquote:Op zondag 25 november 2012 15:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ligt eraan of het een leuk kado'tje isMaar dan ga ik het wel halen, das sneller dan met de post...
Jij weet al wat het kado'tje is? Daarom wil je het niet?quote:Op zondag 25 november 2012 15:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja jullie wonen dichtbij elkaar natuurlijk. Tuurlijk is het een leuk kado
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |