Weet ik, maar ik vond de vragen leukquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:59 schreef dyonvbaal het volgende:
ASAP, de vraag was al beantwoord...
Hoezo? Zoveel animatievragen stel ik nou ook weer niet. In verhouding heb jij meer dezelfde vragen dan ikquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:13 schreef FireFox1 het volgende:
Het zal ook niet
Toch wat meer tips nodig
Omdat mijn kijkgedrag zich vrijwel beperkt tot een bepaalde genre.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Hoezo? Zoveel animatievragen stel ik nou ook weer niet. In verhouding heb jij meer dezelfde vragen dan ik
Waarom klaag je dan over mijn vragen?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat mijn kijkgedrag zich vrijwel beperkt tot een bepaalde genre.
Ik klaag omdat het kanquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:16 schreef Sands het volgende:
[..]
Waarom klaag je dan over mijn vragen?
Geef dan een normale hint pipo!quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vraag nou maar gewoon
[..]
Dat is goedquote:
klopt, punten komen zo!quote:
Niet zo piepenquote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:49 schreef FireFox1 het volgende:
Aaaarghhh... dit wordt een oh ja momentje...
1 screen please
quote:
quote:: One man, alone, betrayed by the country he loves, now their last hope in their hour of need.
quote:: We've go to beak this case down. What we have here, is an astronaut epidemic.
[Points to different photos in turn]
: MIA, dead, died in a car accident, killed, DOA, car death... it's like these guys can't drive, they can fly into outer space but they can't drive a car.
Stand november 2012:quote:
Je moet dan nog wel die met de pinguinquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:44 schreef Michelangelo2 het volgende:
The Nightmare Before Christmas
Ed Wood
Sweeney Todd
Big Fish
Beetlejuice
Batman met die pinguin
Charlie and the Chocolate Factory
Mars Attacks!
Planet of the Apes
Frankenweenie
13/16 ES was al genoemd door michelangeloquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:47 schreef lamers het volgende:
Sleepy Hollow
Dark Shadows
Alice in Wonderland
Edward Scissorhands
14/16quote:
Zie dat maar als wat True Romance voor Tarantino isquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:47 schreef Michelangelo2 het volgende:
Huh? The Nightmare Before Christmas niet goed?
quote:Eccentric man-childembarks on the big adventure of his life across the US mainland, as he sets out to find his beloved bike, when it is stolen in broad daylight.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:09 schreef wyccie het volgende:
Oh, die met Jodie Foster.
Little Man Tate?
sam +1quote:
Bugsy Malonequote:
quote:
Nee, jij kent deze film nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 10:52 schreef dyonvbaal het volgende:
hear no evil, see no evil al kan ik me daarin geen hond herinneren
Fijn dat jij dat voor mij weetquote:
Goed hequote:Op zaterdag 24 november 2012 10:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Fijn dat jij dat voor mij weet
Daar moest ik ook even aan denken voor ik op invoeren klikte... maarre hij is het dus niet?quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:07 schreef Sands het volgende:
[..]
Is dat een spin-off van 50 tinten grijs?
Neequote:Op zaterdag 24 november 2012 11:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar moest ik ook even aan denken voor ik op invoeren klikte... maarre hij is het dus niet?
Michel +1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |