Ik waarschijnlijkquote:
Bril-fucking-jantquote:
Bij sommige ben ik het met je eens. Fanny & Alexander vond ik dan weer prachtig.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Bergman films komen op mij over als "kijk mij eens interessant doen, dit is kunst van het hoogste niveau"
Wat een kloteherrie. Dat kan zelfs een modern kunstenaar nog maken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik verander het onderwerp. Zijn hier nog fans van de Mini-Band?
Ga eens dood.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:50 schreef Sands het volgende:
[..]
The 400 Blows/Les quatre cents coups heb ik gezien, dat vond ik ook niet echt een geweldige film. Maar misschien snap ik die films gewoon niet.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:37 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat een kloteherrie. Dat kan zelfs een modern kunstenaar nog maken.
Niet zo stoet doen tegen onze Sands, you bully!quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dit is meer easy listening.
Wat een lieve opmerking!quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:36 schreef FireFox1 het volgende:
Niet zo stoet doen tegen onze Sands, you bully!
Is dat nieuwe tactiek Sands, mijn soort vragen stellen zodat ik ze uiteindelijk toch niet ga stellen?quote:
Nee, ik heb hem gisteren gekeken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Is dat nieuwe tactiek Sands, mijn soort vragen stellen zodat ik ze uiteindelijk toch niet ga stellen?
Viel me niet tegen hoor, alleen irriteerde ik me aan een aantal actrices oh en die blinde man.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]en? of kan ik dat beter niet vragen...
Het waren niet de allergrootste acteertalenten neequote:Op zaterdag 24 november 2012 13:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Viel me niet tegen hoor, alleen irriteerde ik me aan een aantal actrices oh en die blinde man.
Gelukkig lost dat in een horror film zichzelf meestal wel opquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Het waren niet de allergrootste acteertalenten nee
Dat is inderdaad wel een fijne bijkomstigheid van het genrequote:Op zaterdag 24 november 2012 13:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Gelukkig lost dat in een horror film zichzelf meestal wel op
Haha, mijn vader vond altijd dat ik zo op dat meisje leek toen ik klein was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |