hoewel die ook niet perfect speelt bij Anderlecht, vind ik het inderdaad raar dat hij niet in Nederland is gebleven.quote:Op maandag 26 november 2012 20:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Helaas liggen die spelers niet voor het oprapen. Had graag Bram Nuytinck zien komen, maar helaas. Dat was wel in potentie een hele degelijke sterke verdediger geweest.
quote:Op maandag 26 november 2012 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe kan dat? We hebben geen jeugd.
Eens al had ik begrepen dat ie het bij Anderlecht niet erg geweldig doet tot nu toe, maar had zeker potentie in gezeten. Menno Koch is ook een grote jongen, als ie wat tijd in het krachthonk doorbrengt en wat massa op zijn frame krijgt zit daar ook wel potentie in lijkt me.quote:Op maandag 26 november 2012 20:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Helaas liggen die spelers niet voor het oprapen. Had graag Bram Nuytinck zien komen, maar helaas. Dat was wel in potentie een hele degelijke sterke verdediger geweest.
nee hij maakt zeker nog zijn fouten, maar hij staat niet voor niks meestal in de basis daar.quote:Op maandag 26 november 2012 20:25 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Eens al had ik begrepen dat ie het bij Anderlecht niet erg geweldig doet tot nu toe, maar had zeker potentie in gezeten. Menno Koch is ook een grote jongen, als ie wat tijd in het krachthonk doorbrengt en wat massa op zijn frame krijgt zit daar ook wel potentie in lijkt me.
quote:Opstellingen:
Jong Feyenoord/Excelsior: Graafland; Elabdellaoui, Ramsteijn, Mokotjo, Nelom; Vormer, Achahbar, Singh; Verhoek, Te Vrede en Fernandez.
Jong PSV: Bertrams; Ozbozkurt (75’ Kardes), Jorgensen, Vukovic, Soomer (75’ Van Beers); Van Ooijen, Nijland, Schouw; Maria, Locadia en Depay (46’ Morales).
Jong Feyenoord/Excelsior – Jong PSV 4-5
Scoreverloop:
3’ 0-1 Depay
4’ 1-1 Verhoek
19’ 2-1 Fernandez
53’ 2-2 Locadia
63’ 3-2 Te Vrede
69’ 3-3 Maria
75’ 3-4 Locadia (strafschop)
80’ 3-5 Morales
82’ 4-5 Singh
Scheidsrechter: Van de Graaf
Rood: Maria (Jong PSV, 90’)
ik hoop centraal voor julliequote:Op maandag 26 november 2012 20:26 schreef zerokil het volgende:
Erik #Pieters nadert zijn rentree bij #PSV. Hij beslist eind deze week of hij volgende week bij Jong #PSV weer meespeelt.
Hmm richten op centraal of toch linksback?
Ik hoop eigenlijk centraalquote:Op maandag 26 november 2012 20:26 schreef zerokil het volgende:
Erik #Pieters nadert zijn rentree bij #PSV. Hij beslist eind deze week of hij volgende week bij Jong #PSV weer meespeelt.
Is dan ook geen jeugdteam.quote:Op maandag 26 november 2012 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe kan dat? We hebben geen jeugd.
denk je? Als hij komt met eenzelfde status als Schöne bij Ajax, dan is er helemaal niks mis mee. Al zou het beter zijn als je je jeugd er in zou zetten.quote:Op maandag 26 november 2012 20:28 schreef zerokil het volgende:
Ik zie hier mensen over Toornstra posten, Toornstra is gewoon niet goed genoeg voor PSV en dat zie ik hem ook niet worden.
Wie is geen jeugd volgens jou?quote:
ik zie het maar een paar mensen doen hoorquote:Op maandag 26 november 2012 20:28 schreef zerokil het volgende:
Ik zie hier mensen over Toornstra posten, Toornstra is gewoon niet goed genoeg voor PSV en dat zie ik hem ook niet worden.
dan gaan ze naar een echte clubquote:Op maandag 26 november 2012 20:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Blijkbaar stopt de jeugd op je 16de.
centraalquote:Op maandag 26 november 2012 20:26 schreef zerokil het volgende:
Niet alleen hier, ook op andere forums.quote:Op maandag 26 november 2012 20:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zie het maar een paar mensen doen hoor
inderdaad, de ontwikkeling van Bouma in de weg staan is wat minder ergquote:Op maandag 26 november 2012 20:29 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk centraalAnders gaat hij de ontwikkeling van Willems misschien wel in de weg staan.
quote:Op maandag 26 november 2012 20:31 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Jong Psv/Feyenoord/whatever, dat zijn geen jeugdteams, maar een tweede elftal.
niet zo gek dan nee, feijenoord heeft zijn goede jeugdspelers al niet meer in jong zitten, terwijl bij jong psv nog matavz, tyton en manolev meedoen waarschijnlijkquote:Op maandag 26 november 2012 20:31 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Jong Psv/Feyenoord/whatever, dat zijn geen jeugdteams, maar een tweede elftal.
Beloften!quote:Op maandag 26 november 2012 20:33 schreef rubbereend het volgende:
het is een jong team, geen jeugdteam
oh nee, andersom dus, feijenoord heeft de slechte helft van het eerste er in gezetquote:Op maandag 26 november 2012 20:33 schreef Adames het volgende:
[..]
niet zo gek dan nee, feijenoord heeft zijn goede jeugdspelers al niet meer in jong zitten, terwijl bij jong psv nog matavz, tyton en manolev meedoen waarschijnlijk
Ik begrijp dat niet he. Pieters heeft 8 jaar geleden ofzo centraal in de verdeging gespeeld. Nu willen heel veel supporters (omdat marcelo en derijck niet voldoen) hem er in zetten. Maar lekker een experiment midden in het seizoen. Pieters met de onervaren willems links van hem, en naast hem een ongestelde braziliaan.quote:
Opstelling Jong PSV: Bertrams; Ozbozkurt (75’ Kardes), Zanka, Vukovic, Soomer; Van Ooijen, Nijland, Schouw; Maria, Locadia en Depay (46’ Bentancourt).quote:Op maandag 26 november 2012 20:33 schreef Adames het volgende:
[..]
niet zo gek dan nee, feijenoord heeft zijn goede jeugdspelers al niet meer in jong zitten, terwijl bij jong psv nog matavz, tyton en manolev meedoen waarschijnlijk
quote:Op maandag 26 november 2012 20:36 schreef Adames het volgende:
[..]
oh nee, andersom dus, feijenoord heeft de slechte helft van het eerste er in gezet
quote:Op maandag 26 november 2012 21:05 schreef zerokil het volgende:
[..]
Opstelling Jong PSV: Bertrams; Ozbozkurt (75’ Kardes), Zanka, Vukovic, Soomer; Van Ooijen, Nijland, Schouw; Maria, Locadia en Depay (46’ Bentancourt).
Opstelling Jong Feyenoord: Graafland; Elabdellaoui, Ramsteijn, Mokotjo, Nelom; Vormer, Achahbar, Singh; Verhoek, Te Vrede en Fernandez
Daarom heeft de club ook oefenduels tijdens de winterstop. Kun je een beetje experimenteren.quote:Op maandag 26 november 2012 20:56 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik begrijp dat niet he. Pieters heeft 8 jaar geleden ofzo centraal in de verdeging gespeeld. Nu willen heel veel supporters (omdat marcelo en derijck niet voldoen) hem er in zetten. Maar lekker een experiment midden in het seizoen. Pieters met de onervaren willems links van hem, en naast hem een ongestelde braziliaan.
Hij heeft aan 2 momenten genoeg, zegt voldoende.quote:Op maandag 26 november 2012 20:22 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En toch heb ik Bony nauwelijks aan de bal gezien in kansrijke positie. En dat tegen onze prutsdefensie.
Ja over hem, maar de verdediging was in principe gewoon prima. Als dit tegen Ajax ook zo is dan heb je in ieder geval de 0. Die lutsers scoren met pijn en moeite 2x tegen Roda.quote:Op maandag 26 november 2012 21:07 schreef Clerxify het volgende:
[..]
Hij heeft aan 2 momenten genoeg, zegt voldoende.
Ja, dat lijkt me prima, maar sommige willen hem gelijk in de basis. Dat is gewoon vragen om problemen.quote:Op maandag 26 november 2012 21:07 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Daarom heeft de club ook oefenduels tijdens de winterstop. Kun je een beetje experimenteren.
Ach niet te zwaar aan tillen, feit is gewoon dat Strootman de belangrijkste speler is van de ploeg die bovenaan staat, en mijn inziens speelt hij beter dan vorig jaar.quote:Op maandag 26 november 2012 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal wel als calimero betiteld worden, maar ik vind dat VI toch wel steeds vaker met PSV bashes bezig is die ongegrond zijn. Strootman ontwikkelt niet meer, werkelijkprogramma wordt helaas steeds slechter. Ik kijk wel weer naar Studio Voetbal. Al moeten ze daar leren niet door elkaar te lullen.
ach donderdag was het ook al verschrikkelijk met Marcelo, hij stopte gewoon met doorlopen toen die gast van Dnjepper doorgebroken was en Bouma die bal nog voor de goal weghaalde.quote:Op maandag 26 november 2012 22:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Blijft toch wel bizar dat onze gehele verdediging weer lucht staat te dekken bij de 1-2 op het moment dat Marcelo met Reis mee loopt. Ik heb echt het idee dat daar nul communicatie achterin is...
Doen ze over iedereen hoor. De enige in Nederland die goed is, is Bony. Gewoon met een korreltje zout nemen.quote:Op maandag 26 november 2012 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal wel als calimero betiteld worden, maar ik vind dat VI toch wel steeds vaker met PSV bashes bezig is die ongegrond zijn. Strootman ontwikkelt niet meer, werkelijkprogramma wordt helaas steeds slechter. Ik kijk wel weer naar Studio Voetbal. Al moeten ze daar leren niet door elkaar te lullen.
Mwah, er zijn er wel een aantal (en die zijn ook wel goed over het algemeen) zoals Maher, Martins, van Rhijn, van Ginkel, Fer.. vind het toch altijd een beetje krom.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doen ze over iedereen hoor. De enige in Nederland die goed is, is Bony. Gewoon met een korreltje zout nemen.
Is ook zo. De concrete aanbiedingen zullen deze winter ook echt wel komen.quote:Op maandag 26 november 2012 23:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach niet te zwaar aan tillen, feit is gewoon dat Strootman de belangrijkste speler is van de ploeg die bovenaan staat, en mijn inziens speelt hij beter dan vorig jaar.
Ik kijk het al een hele tijd niet meer, het is teveel een format geworden en vroeger hadden ze nog vaak gelijk over spelers maar tegenwoordig lullen ze gewoon mee hoe de wind waait voor de kijkcijfersquote:Op maandag 26 november 2012 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij komt wat nonchalant over op het veld. Als hij de bal krijgt is er maar 1 weg en dat is naar de goal. Is ongelofelijk doelgericht. Die zou eigenlijk eens een half seizoen bij een andere eredivisie club moeten spelen op huurbasis.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:49 schreef ZeeOtter het volgende:
Mooie goal van Ruben Bentancourt. Weet iemand of hij de potentie heeft om het eerste te halen?
Ik denk dat er in de winterstop nog wel een paar spelers verhuurd gaan worden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij komt wat nonchalant over op het veld. Als hij de bal krijgt is er maar 1 weg en dat is naar de goal. Is ongelofelijk doelgericht. Die zou eigenlijk eens een half seizoen bij een andere eredivisie club moeten spelen op huurbasis.
Ritzmaier zou ook verhuurd moeten worden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik denk dat er in de winterstop nog wel een paar spelers verhuurd gaan worden.
ligt er ook aan wat erbij komt op het middenveld en of Engelaar gaat. Je hebt wel wat reserves nodig.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ritzmaier zou ook verhuurd moeten worden.
Dan maar wat mindere reserves. Sommige van die jongens moeten spelen anders wordt het potentieel nooit behaald. Ritzmaier begin van het seizoen verkracht als linksback en staat nu echt stil.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ligt er ook aan wat erbij komt op het middenveld en of Engelaar gaat. Je hebt wel wat reserves nodig.
Ruilen voor Djuricicquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:33 schreef rubbereend het volgende:
misschien kunnen we beter Wijnaldum verhuren
quote:Chiel Dekker, zaakwaarnemer van Kevin Strootman, zou tegenover het Engelse TALKsport hebben bevestigd dat Manchester United en enkele andere Engelse topclubs naar Strootman hebben geīnformeerd. "Alle topclubs in Europa weten alles van Kevin. Maar zijn voorkeur gaat uit naar een transfer naar Engeland komende zomer. En ja, Manchester United en andere topclubs in Europa hebben contact met mij gezocht."
Idd, zag het gisteravond ook.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:46 schreef TweeGrolsch het volgende:
Zanka weer keihard in de fout bij jong psv.
Hij maakt iedere week minimaal een grote fout. Maar eerlijk gezegd doet Marcelo dat ook. Moet die jongen gewoon een keer proberen. Tegen een Ajax of zo.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:46 schreef TweeGrolsch het volgende:
Zanka weer keihard in de fout bij jong psv.
quote:Mocht PSV echt werk willen maken van de komst van Oscar Hiljemark, dan hebben de Eindhovenaren een concurrent minder. PSV-watcher Thijs Slegers van Voetbal International meldt dat Olympique Nice een akkoord heeft bereikt met Elfsborg over een transfersom voor de middenvelder, maar Hiljemark zou hebben aangegeven dat hij niet meer naar Nice wil vertrekken. Mogelijk heeft het bezoek aan PSV met die beslissing te maken gehad.
Die jongen is blijkbaar nogal in de watten gelegd door Brands en Dick.quote:
Net als met Narsingh, die jongen komt dus naar PSV.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die jongen is blijkbaar nogal in de watten gelegd door Brands en Dick.
Zijn die mannetjes niet allemaal teveel met zichzelf bezig, Zanka, maar ook een Depay en een Pieters zitten allemaal maar kekke foto's van zichzelf en hun dure spulletjes op Twitter te zetten, maar je maakt op mij toch meer indruk als je binnen de lijnen presteert hoor.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:14 schreef zerokil het volgende:
[..]
Idd, zag het gisteravond ook.
Hij valt me zwaar tegen, gelukkig was hij transfervrij.
Nederland is over het algemeen ook een fijne plek voor jongens uit Scandinavië als tussenstop.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die jongen is blijkbaar nogal in de watten gelegd door Brands en Dick.
Het boeit me echt geen flikker wat ze op Twitter zetten. Als ik zoveel geld zou verdienen zou ik misschien ook een twitter account openen en alles wat ik meemaak daarop gooien. Ik denk niet dat het invloed heeft op de prestaties in het veld. Dat mag ik tenminste niet hopen.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:49 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Zijn die mannetjes niet allemaal teveel met zichzelf bezig, Zanka, maar ook een Depay en een Pieters zitten allemaal maar kekke foto's van zichzelf en hun dure spulletjes op Twitter te zetten, maar je maakt op mij toch meer indruk als je binnen de lijnen presteert hoor.
Ja, het maakt mij verder ook niks uit hoor, maar ja, als ik dan een Depay een foto zie posten dat ie achter het stuur van waarschijnlijk zijn eigen Bentley zit, tja, dan denk ik toch, jongen, het is hardstikke tof voor je dat je op je 18e zo'n bak kan rijden, maar vergeet niet waar je dat aan te danken hebt.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het boeit me echt geen flikker wat ze op Twitter zetten. Als ik zoveel geld zou verdienen zou ik misschien ook een twitter account openen en alles wat ik meemaak daarop gooien. Ik denk niet dat het invloed heeft op de prestaties in het veld. Dat mag ik tenminste niet hopen.
Er zit wel een duidelijk verschil in Twitter gedrag. Zo zie ik Locadia vaak verstandige tweets tweeten. Zelfde geldt voor Mertens. Maar Strootman reageerde steeds nogal fel op kritiek en Depay en Zanka posten alleen maar one liners van rappers en gameprestaties. Erik Tweeters tweet wanneer hij een garnalencocktail naar binnen aan het werken is.
Nee, had best gewild. Maar ben dan boksenquote:Op woensdag 28 november 2012 15:35 schreef Doublepain het volgende:
Nog mensen die vanavond naar Next Gen gaan?
Nee, gewoon lekker warm thuis op de bank...quote:Op woensdag 28 november 2012 16:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee, had best gewild. Maar ben dan boksen![]()
Ga jij wel?
Ik ga ook even kijken op Eredivisie Live. Mooi dat ze het uitzenden.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:35 schreef Doublepain het volgende:
Nog mensen die vanavond naar Next Gen gaan?
quote:UEFA overweegt Europa League af te schaffen
PARIJS - Michel Platini overweegt het format van de Europa League aan te passen. Dat zei de voorzitter van de UEFA woensdag in een interview met de Franse krant Ouest-France.
Foto: ANP
''Mogelijk wordt het toernooi zelfs helemaal afgeschaft en mogen er straks 64 clubs meedoen aan de Champions League'', zo verklaarde hij.
Een andere suggestie is de Europa League op te waarderen en de winnaar mee te laten doen aan de Champions League.
Platini: ''We werken momenteel meerdere opties uit. Niets is nog zeker. In de loop van 2014 nemen we een beslissing over de periode van 2015 tot 2018.''
Andere prioriteiten
Veel clubs stellen niet hun sterkste elftallen op in de Europa League, omdat ze andere prioriteiten stellen.
FC Twente en PSV zijn een speelronde voor het einde van de groepsfase al uitgeschakeld. Vaak bleven spelers uit voorzorg aan de kant.
De UEFA stuurde onlangs nog een brief naar alle clubs om ze op het belang van de Europa League te wijzen.
Videobeelden
Platini liet verder weten in de toekomst mogelijk videobeelden te willen gebruiken bij het beoordelen van buitenspelsituaties.
Hij zei wel dat dit idee nog in een zeer prematuur stadium verkeert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |