hoewel die ook niet perfect speelt bij Anderlecht, vind ik het inderdaad raar dat hij niet in Nederland is gebleven.quote:Op maandag 26 november 2012 20:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Helaas liggen die spelers niet voor het oprapen. Had graag Bram Nuytinck zien komen, maar helaas. Dat was wel in potentie een hele degelijke sterke verdediger geweest.
quote:Op maandag 26 november 2012 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe kan dat? We hebben geen jeugd.
Eens al had ik begrepen dat ie het bij Anderlecht niet erg geweldig doet tot nu toe, maar had zeker potentie in gezeten. Menno Koch is ook een grote jongen, als ie wat tijd in het krachthonk doorbrengt en wat massa op zijn frame krijgt zit daar ook wel potentie in lijkt me.quote:Op maandag 26 november 2012 20:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Helaas liggen die spelers niet voor het oprapen. Had graag Bram Nuytinck zien komen, maar helaas. Dat was wel in potentie een hele degelijke sterke verdediger geweest.
nee hij maakt zeker nog zijn fouten, maar hij staat niet voor niks meestal in de basis daar.quote:Op maandag 26 november 2012 20:25 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Eens al had ik begrepen dat ie het bij Anderlecht niet erg geweldig doet tot nu toe, maar had zeker potentie in gezeten. Menno Koch is ook een grote jongen, als ie wat tijd in het krachthonk doorbrengt en wat massa op zijn frame krijgt zit daar ook wel potentie in lijkt me.
quote:Opstellingen:
Jong Feyenoord/Excelsior: Graafland; Elabdellaoui, Ramsteijn, Mokotjo, Nelom; Vormer, Achahbar, Singh; Verhoek, Te Vrede en Fernandez.
Jong PSV: Bertrams; Ozbozkurt (75’ Kardes), Jorgensen, Vukovic, Soomer (75’ Van Beers); Van Ooijen, Nijland, Schouw; Maria, Locadia en Depay (46’ Morales).
Jong Feyenoord/Excelsior – Jong PSV 4-5
Scoreverloop:
3’ 0-1 Depay
4’ 1-1 Verhoek
19’ 2-1 Fernandez
53’ 2-2 Locadia
63’ 3-2 Te Vrede
69’ 3-3 Maria
75’ 3-4 Locadia (strafschop)
80’ 3-5 Morales
82’ 4-5 Singh
Scheidsrechter: Van de Graaf
Rood: Maria (Jong PSV, 90’)
ik hoop centraal voor julliequote:Op maandag 26 november 2012 20:26 schreef zerokil het volgende:
Erik #Pieters nadert zijn rentree bij #PSV. Hij beslist eind deze week of hij volgende week bij Jong #PSV weer meespeelt.
Hmm richten op centraal of toch linksback?
Ik hoop eigenlijk centraalquote:Op maandag 26 november 2012 20:26 schreef zerokil het volgende:
Erik #Pieters nadert zijn rentree bij #PSV. Hij beslist eind deze week of hij volgende week bij Jong #PSV weer meespeelt.
Is dan ook geen jeugdteam.quote:Op maandag 26 november 2012 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe kan dat? We hebben geen jeugd.
denk je? Als hij komt met eenzelfde status als Schöne bij Ajax, dan is er helemaal niks mis mee. Al zou het beter zijn als je je jeugd er in zou zetten.quote:Op maandag 26 november 2012 20:28 schreef zerokil het volgende:
Ik zie hier mensen over Toornstra posten, Toornstra is gewoon niet goed genoeg voor PSV en dat zie ik hem ook niet worden.
Wie is geen jeugd volgens jou?quote:
ik zie het maar een paar mensen doen hoorquote:Op maandag 26 november 2012 20:28 schreef zerokil het volgende:
Ik zie hier mensen over Toornstra posten, Toornstra is gewoon niet goed genoeg voor PSV en dat zie ik hem ook niet worden.
dan gaan ze naar een echte clubquote:Op maandag 26 november 2012 20:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Blijkbaar stopt de jeugd op je 16de.
centraalquote:Op maandag 26 november 2012 20:26 schreef zerokil het volgende:
Niet alleen hier, ook op andere forums.quote:Op maandag 26 november 2012 20:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zie het maar een paar mensen doen hoor
inderdaad, de ontwikkeling van Bouma in de weg staan is wat minder ergquote:Op maandag 26 november 2012 20:29 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk centraalAnders gaat hij de ontwikkeling van Willems misschien wel in de weg staan.
quote:Op maandag 26 november 2012 20:31 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Jong Psv/Feyenoord/whatever, dat zijn geen jeugdteams, maar een tweede elftal.
niet zo gek dan nee, feijenoord heeft zijn goede jeugdspelers al niet meer in jong zitten, terwijl bij jong psv nog matavz, tyton en manolev meedoen waarschijnlijkquote:Op maandag 26 november 2012 20:31 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Jong Psv/Feyenoord/whatever, dat zijn geen jeugdteams, maar een tweede elftal.
Beloften!quote:Op maandag 26 november 2012 20:33 schreef rubbereend het volgende:
het is een jong team, geen jeugdteam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |