Hopendat AZ 12/14e eindigt dat we Maher kunnen over nemen voor een normale prijs ipv 10miljoen.quote:Op maandag 26 november 2012 15:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ook. Met een Djuricic/Maher/Tadic/Eriksen waren jullie met een punt of 12 verschil kampioen geworden.
Misschien kunnen we Toivonen kopen. De beste van die 4/5 die je noemt.quote:Op maandag 26 november 2012 15:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ook. Met een Djuricic/Maher/Tadic/Eriksen waren jullie met een punt of 12 verschil kampioen geworden.
Ah, je snapt niks van wat ik heb gezegdquote:Op maandag 26 november 2012 16:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Toivonen kopen. De beste van die 4/5 die je noemt.
Constant zeiken bij de scheidsrechter? Iedere dag pers ik 1000 filmpjes bewijs daarvan uit mijn reet.quote:Op maandag 26 november 2012 07:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hoe weet je dat? Ik gelof die theo niet en vallen als baby's:')
Goed argument, laat wat beelden zien dan
Valt wel mee toch? had het idee dat Strootman gister een 2-tal keren flink werd geraakt en dan van Ginkel er rond de 30ste minuut wel met rood vanaf had gemogen. Daarnaast vind ik ook dat hij nu moet minderen met het jammeren bij de scheidsrechter, 1 speler mag dat best doen: namelijk onze aanvoerder Mark van Bommel.quote:Op maandag 26 november 2012 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Constant zeiken bij de scheidsrechter? Iedere dag pers ik 1000 filmpjes bewijs daarvan uit mijn reet.
Van Bommel en Strootman gaan naar mijn idee bij een zuchtje wind al liggen, niet dat anderen het doen. Maar op de een of andere manier schiet dat bij mij in het oog. Zo hebben jullie daar weer een idee over bij Ajacieden. Met de bril kijken van mijn kant.
Ik vind het wel apart dat Strootman zo naar doet als hij bij PSV is, maar bij Oranje doet hij gewoon zoals de ideale profvoetballer.
Ik verwacht een wedstrijd als tegen Vitesse, strijd en genoeg kansen. Ben je iets scherper hoef je sowieso niet te verliezen.quote:Op maandag 26 november 2012 18:52 schreef nickhguitar het volgende:
Even een vraagje aan de PSV-ers onder ons waar ik een eerlijk antwoord op wil, dus niet wat je hoopt ofzo. Nee, gewoon straight-on wat je verwacht.
Hoeveel gaat PSV spelen tegen Ajax? Ik verwacht persoonlijk een mooie wedstrijd en als ik nu zou moeten kiezen zou ik uiteraard voor PSV kiezen. Vind gewoon dat wij de beste selectie hebben en het beste in vorm zijn. Maar op de een of andere manier heb ik toch een onderbuikgevoel dat het wel eens mis kan gaan na zo'n domper (want dat is het uiteindelijk toch..?) tegen Vitesse.
Dat zou wat mij betreft volledig de verkeerde tactiek zijn. We moeten gewoon lekker gaan voetballen en ze niet in hun spel laten komen.quote:Op maandag 26 november 2012 19:15 schreef Doublepain het volgende:
Ik verwacht dat PSV gaat afwachten en Ajax naar voren laat komen. Diepe ballen op Lens/Narsingh en dan 1 of 2x net niet buitenspel staan.
Heerenveen speelt meer op eigen helft en speelt sowieso met minder druk. Bij PSV gaat het anders en daar moet Luciano aan wennen, alhoewel ik wel vind dat hij de laatste tijd steeds beter gaat spelen.quote:Op maandag 26 november 2012 19:34 schreef ZuidGrens het volgende:
Die Wijnaldum is echt de grootste faler op de Nederlandse voetbalvelden. Ik vond het bij Feyenoord al niks, veel te onrustig, veel te grillig. Bleek gisteren ook weer. Het is verder wel een sympathiek kereltje maar goed, als je dan zo blijft spelen wordt het eerder zielig en meelijwekkend dan dan dat ik me er nog echt kwaad om kan maken. Ik was echt verbaasd toen PSV hem kocht, en zeker voor dat bedrag...
Zet gewoon lekker die Depay op 10, of Mertens en dan Depay op de flank. Dit gaat hem niet worden. En ook Narsingh is veel en veel te wisselvallig, kan aan mij liggen maar bij Heerenveen vond ik hem tien keer beter.
Ik mis Toivonen.
Naar mijn idee was Narsingh bij Heerenveen een goede speler omdat hij bruikbare ballen kreeg van Djuricic. Daarnaast deed hij het goed tegen de kleine clubs maar stond ie er in zijn Heerenveen tijd ook niet bij topwedstrijden tegen grote clubs. Ook erg voorspelbaar, zodra hij de bal heeft weet je al wat ie er mee gaat doen. Als ie tegenover een snelle back staat dan heb je er weinig aan.quote:Op maandag 26 november 2012 19:44 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Heerenveen speelt meer op eigen helft en speelt sowieso met minder druk. Bij PSV gaat het anders en daar moet Luciano aan wennen, alhoewel ik wel vind dat hij de laatste tijd steeds beter gaat spelen.
Haha, die benen van die Bony ook, zo groot, niet normaal. Maar op een gegeven moment beukte Waterman Bony, dus Bony een stuk opzij en wil weer naar Waterman om revanche te nemen, beukt Derijck om nog een keer. Was mooi om te zienquote:Op maandag 26 november 2012 19:53 schreef Clerxify het volgende:
Ff over die bony, caramba wat een beest gisteren zag je derijck douwen tegen bony in een duel en dan zie je hem kijken ja en wat zijn nou de plannen? Beste spits van de eredivisie, kwam iets beter voor de dag als Lens die zo 15 keer buitenspel heeft gestaan.
Daarom mist PSV ook een type als Alex of Douglas die ook beresterk is. Snap best dat je als speler niet bang wordt van Marcelo en Derijckquote:Op maandag 26 november 2012 19:54 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, die benen van die Bony ook, zo groot, niet normaal. Maar op een gegeven moment beukte Waterman Bony, dus Bony een stuk opzij en wil weer naar Waterman om revanche te nemen, beukt Derijck om nog een keer. Was mooi om te zien
Helaas liggen die spelers niet voor het oprapen. Had graag Bram Nuytinck zien komen, maar helaas. Dat was wel in potentie een hele degelijke sterke verdediger geweest.quote:Op maandag 26 november 2012 19:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Daarom mist PSV ook een type als Alex of Douglas die ook beresterk is. Snap best dat je als speler niet bang wordt van Marcelo en DerijckMet zo'n beest in het centrum sta je psychologisch al 1-0 voor.
En toch heb ik Bony nauwelijks aan de bal gezien in kansrijke positie. En dat tegen onze prutsdefensie.quote:Op maandag 26 november 2012 19:53 schreef Clerxify het volgende:
Ff over die bony, caramba wat een beest gisteren zag je derijck douwen tegen bony in een duel en dan zie je hem kijken ja en wat zijn nou de plannen? Beste spits van de eredivisie, kwam iets beter voor de dag als Lens die zo 15 keer buitenspel heeft gestaan.
Hoe kan dat? We hebben geen jeugd.quote:Op maandag 26 november 2012 20:13 schreef Sj0rSz het volgende:
Jong Feyenoord - Jong PSV op dit moment 3-5!
Wat. Een. Wedstrijd
hoewel die ook niet perfect speelt bij Anderlecht, vind ik het inderdaad raar dat hij niet in Nederland is gebleven.quote:Op maandag 26 november 2012 20:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Helaas liggen die spelers niet voor het oprapen. Had graag Bram Nuytinck zien komen, maar helaas. Dat was wel in potentie een hele degelijke sterke verdediger geweest.
quote:Op maandag 26 november 2012 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe kan dat? We hebben geen jeugd.
Eens al had ik begrepen dat ie het bij Anderlecht niet erg geweldig doet tot nu toe, maar had zeker potentie in gezeten. Menno Koch is ook een grote jongen, als ie wat tijd in het krachthonk doorbrengt en wat massa op zijn frame krijgt zit daar ook wel potentie in lijkt me.quote:Op maandag 26 november 2012 20:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Helaas liggen die spelers niet voor het oprapen. Had graag Bram Nuytinck zien komen, maar helaas. Dat was wel in potentie een hele degelijke sterke verdediger geweest.
nee hij maakt zeker nog zijn fouten, maar hij staat niet voor niks meestal in de basis daar.quote:Op maandag 26 november 2012 20:25 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Eens al had ik begrepen dat ie het bij Anderlecht niet erg geweldig doet tot nu toe, maar had zeker potentie in gezeten. Menno Koch is ook een grote jongen, als ie wat tijd in het krachthonk doorbrengt en wat massa op zijn frame krijgt zit daar ook wel potentie in lijkt me.
quote:Opstellingen:
Jong Feyenoord/Excelsior: Graafland; Elabdellaoui, Ramsteijn, Mokotjo, Nelom; Vormer, Achahbar, Singh; Verhoek, Te Vrede en Fernandez.
Jong PSV: Bertrams; Ozbozkurt (75’ Kardes), Jorgensen, Vukovic, Soomer (75’ Van Beers); Van Ooijen, Nijland, Schouw; Maria, Locadia en Depay (46’ Morales).
Jong Feyenoord/Excelsior – Jong PSV 4-5
Scoreverloop:
3’ 0-1 Depay
4’ 1-1 Verhoek
19’ 2-1 Fernandez
53’ 2-2 Locadia
63’ 3-2 Te Vrede
69’ 3-3 Maria
75’ 3-4 Locadia (strafschop)
80’ 3-5 Morales
82’ 4-5 Singh
Scheidsrechter: Van de Graaf
Rood: Maria (Jong PSV, 90’)
ik hoop centraal voor julliequote:Op maandag 26 november 2012 20:26 schreef zerokil het volgende:
Erik #Pieters nadert zijn rentree bij #PSV. Hij beslist eind deze week of hij volgende week bij Jong #PSV weer meespeelt.
Hmm richten op centraal of toch linksback?
Ik hoop eigenlijk centraalquote:Op maandag 26 november 2012 20:26 schreef zerokil het volgende:
Erik #Pieters nadert zijn rentree bij #PSV. Hij beslist eind deze week of hij volgende week bij Jong #PSV weer meespeelt.
Is dan ook geen jeugdteam.quote:Op maandag 26 november 2012 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe kan dat? We hebben geen jeugd.
denk je? Als hij komt met eenzelfde status als Schöne bij Ajax, dan is er helemaal niks mis mee. Al zou het beter zijn als je je jeugd er in zou zetten.quote:Op maandag 26 november 2012 20:28 schreef zerokil het volgende:
Ik zie hier mensen over Toornstra posten, Toornstra is gewoon niet goed genoeg voor PSV en dat zie ik hem ook niet worden.
Wie is geen jeugd volgens jou?quote:
ik zie het maar een paar mensen doen hoorquote:Op maandag 26 november 2012 20:28 schreef zerokil het volgende:
Ik zie hier mensen over Toornstra posten, Toornstra is gewoon niet goed genoeg voor PSV en dat zie ik hem ook niet worden.
dan gaan ze naar een echte clubquote:Op maandag 26 november 2012 20:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Blijkbaar stopt de jeugd op je 16de.
centraalquote:Op maandag 26 november 2012 20:26 schreef zerokil het volgende:
Niet alleen hier, ook op andere forums.quote:Op maandag 26 november 2012 20:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zie het maar een paar mensen doen hoor
inderdaad, de ontwikkeling van Bouma in de weg staan is wat minder ergquote:Op maandag 26 november 2012 20:29 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk centraalAnders gaat hij de ontwikkeling van Willems misschien wel in de weg staan.
quote:Op maandag 26 november 2012 20:31 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Jong Psv/Feyenoord/whatever, dat zijn geen jeugdteams, maar een tweede elftal.
niet zo gek dan nee, feijenoord heeft zijn goede jeugdspelers al niet meer in jong zitten, terwijl bij jong psv nog matavz, tyton en manolev meedoen waarschijnlijkquote:Op maandag 26 november 2012 20:31 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Jong Psv/Feyenoord/whatever, dat zijn geen jeugdteams, maar een tweede elftal.
Beloften!quote:Op maandag 26 november 2012 20:33 schreef rubbereend het volgende:
het is een jong team, geen jeugdteam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |