abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119639701
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 15:00 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Dat laatste denk ik ook. Met een Djuricic/Maher/Tadic/Eriksen waren jullie met een punt of 12 verschil kampioen geworden.
Hopendat AZ 12/14e eindigt dat we Maher kunnen over nemen voor een normale prijs ipv 10miljoen.
  maandag 26 november 2012 @ 16:21:16 #202
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_119641579
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 15:00 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Dat laatste denk ik ook. Met een Djuricic/Maher/Tadic/Eriksen waren jullie met een punt of 12 verschil kampioen geworden.
Misschien kunnen we Toivonen kopen. De beste van die 4/5 die je noemt.
pi_119641783
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 16:21 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Misschien kunnen we Toivonen kopen. De beste van die 4/5 die je noemt.
Ah, je snapt niks van wat ik heb gezegd :) Maakt ook niet uit verder.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_119643278
We moeten gewoon Messi halen, die scoort altijd 2x
pi_119643436

Komt ie, verlies je :')
pi_119644694
Ik hoop nog steeds op Toornstra, kan een prima speler worden voor PSV :Y
pi_119644965
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 07:49 schreef Doublepain het volgende:

[..]

hoe weet je dat? Ik gelof die theo niet en vallen als baby's:')

Goed argument, laat wat beelden zien dan _O-
Constant zeiken bij de scheidsrechter? Iedere dag pers ik 1000 filmpjes bewijs daarvan uit mijn reet.

Van Bommel en Strootman gaan naar mijn idee bij een zuchtje wind al liggen, niet dat anderen het doen. Maar op de een of andere manier schiet dat bij mij in het oog. Zo hebben jullie daar weer een idee over bij Ajacieden. Met de bril kijken van mijn kant.

Ik vind het wel apart dat Strootman zo naar doet als hij bij PSV is, maar bij Oranje doet hij gewoon zoals de ideale profvoetballer.
pi_119645047
Van Raaij: ''Wijnaldum beweegt zich als een grijze muis over het veld''
pi_119646753
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2012 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Constant zeiken bij de scheidsrechter? Iedere dag pers ik 1000 filmpjes bewijs daarvan uit mijn reet.

Van Bommel en Strootman gaan naar mijn idee bij een zuchtje wind al liggen, niet dat anderen het doen. Maar op de een of andere manier schiet dat bij mij in het oog. Zo hebben jullie daar weer een idee over bij Ajacieden. Met de bril kijken van mijn kant.

Ik vind het wel apart dat Strootman zo naar doet als hij bij PSV is, maar bij Oranje doet hij gewoon zoals de ideale profvoetballer.
Valt wel mee toch? had het idee dat Strootman gister een 2-tal keren flink werd geraakt en dan van Ginkel er rond de 30ste minuut wel met rood vanaf had gemogen. Daarnaast vind ik ook dat hij nu moet minderen met het jammeren bij de scheidsrechter, 1 speler mag dat best doen: namelijk onze aanvoerder Mark van Bommel.
pi_119646965
Even een vraagje aan de PSV-ers onder ons waar ik een eerlijk antwoord op wil, dus niet wat je hoopt ofzo. Nee, gewoon straight-on wat je verwacht.

Hoeveel gaat PSV spelen tegen Ajax? Ik verwacht persoonlijk een mooie wedstrijd en als ik nu zou moeten kiezen zou ik uiteraard voor PSV kiezen. Vind gewoon dat wij de beste selectie hebben en het beste in vorm zijn. Maar op de een of andere manier heb ik toch een onderbuikgevoel dat het wel eens mis kan gaan na zo'n domper (want dat is het uiteindelijk toch..?) tegen Vitesse.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 26 november 2012 @ 19:12:30 #211
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_119647759
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 18:52 schreef nickhguitar het volgende:
Even een vraagje aan de PSV-ers onder ons waar ik een eerlijk antwoord op wil, dus niet wat je hoopt ofzo. Nee, gewoon straight-on wat je verwacht.

Hoeveel gaat PSV spelen tegen Ajax? Ik verwacht persoonlijk een mooie wedstrijd en als ik nu zou moeten kiezen zou ik uiteraard voor PSV kiezen. Vind gewoon dat wij de beste selectie hebben en het beste in vorm zijn. Maar op de een of andere manier heb ik toch een onderbuikgevoel dat het wel eens mis kan gaan na zo'n domper (want dat is het uiteindelijk toch..?) tegen Vitesse.
Ik verwacht een wedstrijd als tegen Vitesse, strijd en genoeg kansen. Ben je iets scherper hoef je sowieso niet te verliezen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_119647887
Ik verwacht dat PSV gaat afwachten en Ajax naar voren laat komen. Diepe ballen op Lens/Narsingh en dan 1 of 2x net niet buitenspel staan.
pi_119648275
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:15 schreef Doublepain het volgende:
Ik verwacht dat PSV gaat afwachten en Ajax naar voren laat komen. Diepe ballen op Lens/Narsingh en dan 1 of 2x net niet buitenspel staan.
Dat zou wat mij betreft volledig de verkeerde tactiek zijn. We moeten gewoon lekker gaan voetballen en ze niet in hun spel laten komen.
pi_119648566
Die Wijnaldum is echt de grootste faler op de Nederlandse voetbalvelden. Ik vond het bij Feyenoord al niks, veel te onrustig, veel te grillig. Bleek gisteren ook weer. Het is verder wel een sympathiek kereltje maar goed, als je dan zo blijft spelen wordt het eerder zielig en meelijwekkend dan dan dat ik me er nog echt kwaad om kan maken. Ik was echt verbaasd toen PSV hem kocht, en zeker voor dat bedrag...

Zet gewoon lekker die Depay op 10, of Mertens en dan Depay op de flank. Dit gaat hem niet worden. En ook Narsingh is veel en veel te wisselvallig, kan aan mij liggen maar bij Heerenveen vond ik hem tien keer beter.

Ik mis Toivonen.
pi_119649004
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:34 schreef ZuidGrens het volgende:
Die Wijnaldum is echt de grootste faler op de Nederlandse voetbalvelden. Ik vond het bij Feyenoord al niks, veel te onrustig, veel te grillig. Bleek gisteren ook weer. Het is verder wel een sympathiek kereltje maar goed, als je dan zo blijft spelen wordt het eerder zielig en meelijwekkend dan dan dat ik me er nog echt kwaad om kan maken. Ik was echt verbaasd toen PSV hem kocht, en zeker voor dat bedrag...

Zet gewoon lekker die Depay op 10, of Mertens en dan Depay op de flank. Dit gaat hem niet worden. En ook Narsingh is veel en veel te wisselvallig, kan aan mij liggen maar bij Heerenveen vond ik hem tien keer beter.

Ik mis Toivonen.
Heerenveen speelt meer op eigen helft en speelt sowieso met minder druk. Bij PSV gaat het anders en daar moet Luciano aan wennen, alhoewel ik wel vind dat hij de laatste tijd steeds beter gaat spelen.

Wijnaldum heeft het op het moment niet. Vind het wel een geweldige voetballer maar misschien toch een niveautje minder dan Dries, Kevin en Ola. Jammer inderdaad, maar om Depay daar nu neer te zetten.. Weet niet of dat wel verstandig is. Wel een geweldig talent overigens.

Ajax uit vind ik ook een moeilijk verhaal. Weet niet goed wat we daar moeten doen. Ik zou ook uitgaan van eigen kracht en gewoon druk houden, ze hebben ook gewoon een goed team en als je daar ook punten verliest zou gewoon jammer zijn.
pi_119649019
Anders koopt psv Theo Janssen. Dan heb je echt een super sympathiek middenveld. Ik bedenk me tijdens het typen dat daar normaal Toivonen staat, dus is niet nodig eigenlijk.

Ik weet het jongens, voetballers hoeven niet sympathiek te zijn.

Over zaterdag:
Ik verwacht een lastige avond voor de verdediging van ajax. Heel erg veel snelheid in de aanval van psv. van Rhijn op Mertens maak ik me niet heel druk om, maar Blind op Narsingh zie ik minder zitten. Maar gek genoeg doet Blind het tegen de snellere rechtsbuitens beter dan tegen de fysieke.

Ik weet niet hoe de achterhoede van Psv in elkaar zit. Hutchinson/Manolev, Bouma/Willems? Volgens mij is het centrale duo nu standaard Derijck - Marcelo toch? Ik vind vooral Marcelo steeds stabieler worden, wat ik voorheen echt niets vond.
Hoe kijken Psv-ers hier tegenaan? Ik ben fan van Ajax, maar wel eentje zonder ajax-bril, misschien een kleintje soms, maar daar ben je ook fan voor.

Het middenveld wordt spannend. Het psv middenveld is verdedigend duidelijk beter, vandaar ook de weinige tegengoals denk ik. Heeft natuurlijk niet alleen met de verdediging temaken. Het ajax middenveld is aanvallend weer wat beter denk ik. Middenvelders van ajax scoren vaker dan aanvallers dit seizoen geloof ik haha.
Ik ben bang dat onze voorhoede de Psv defensie niet heel veel pijn kan doen. Fischer is talentvol, daar verwacht ik het meest van. Onze eerste 2 spitsen zijn geblesseerd dus wordt dat de Jong Hoesen of Eriksen. In Hoesen heb ik veel vertrouwen en die zou ik daarom ook opstellen.
Een goede rechtsvoor heeft Ajax niet.

Boerrigter is een linksvoor, geblesseerd en uit vorm
Lukoki is snel, maar voetballend niet super
Sana is een linksvoor, maar daar heeft hij 2/3 spelers voor zich. Hij is links echt veel beter.

Al met al, Wordt een leuke wedstrijd zaterdag!
pi_119649151
Misschien heb ik een bord voor mijn kop, maar ik blijf hoop houden mbt Wijnaldum :@
Al ben ik het er helemaal mee eens dat het nu duidelijk niet goed is, denk ik dat hij veel beter kan (en dus zwaar onderpresteert) en er dus nog genoeg uit hem te halen is.
Ik schrijf deze frisse, sympathieke gozert voorlopig nog niet af.
pi_119649342
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:44 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Heerenveen speelt meer op eigen helft en speelt sowieso met minder druk. Bij PSV gaat het anders en daar moet Luciano aan wennen, alhoewel ik wel vind dat hij de laatste tijd steeds beter gaat spelen.
Naar mijn idee was Narsingh bij Heerenveen een goede speler omdat hij bruikbare ballen kreeg van Djuricic. Daarnaast deed hij het goed tegen de kleine clubs maar stond ie er in zijn Heerenveen tijd ook niet bij topwedstrijden tegen grote clubs. Ook erg voorspelbaar, zodra hij de bal heeft weet je al wat ie er mee gaat doen. Als ie tegenover een snelle back staat dan heb je er weinig aan.
Land of the free. Home of the brave.
pi_119649453
Ff over die bony, caramba wat een beest gisteren zag je derijck douwen tegen bony in een duel en dan zie je hem kijken ja en wat zijn nou de plannen? Beste spits van de eredivisie, kwam iets beter voor de dag als Lens die zo 15 keer buitenspel heeft gestaan.
You should read your Bible, sirs. You'll find all types of weird shit in there. Like, did you know Jesus was a Jew?
pi_119649494
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:53 schreef Clerxify het volgende:
Ff over die bony, caramba wat een beest gisteren zag je derijck douwen tegen bony in een duel en dan zie je hem kijken ja en wat zijn nou de plannen? Beste spits van de eredivisie, kwam iets beter voor de dag als Lens die zo 15 keer buitenspel heeft gestaan.
Haha, die benen van die Bony ook, zo groot, niet normaal. Maar op een gegeven moment beukte Waterman Bony, dus Bony een stuk opzij en wil weer naar Waterman om revanche te nemen, beukt Derijck om nog een keer. Was mooi om te zien
pi_119649678
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:54 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Haha, die benen van die Bony ook, zo groot, niet normaal. Maar op een gegeven moment beukte Waterman Bony, dus Bony een stuk opzij en wil weer naar Waterman om revanche te nemen, beukt Derijck om nog een keer. Was mooi om te zien
Daarom mist PSV ook een type als Alex of Douglas die ook beresterk is. Snap best dat je als speler niet bang wordt van Marcelo en Derijck :') Met zo'n beest in het centrum sta je psychologisch al 1-0 voor.
  maandag 26 november 2012 @ 20:13:43 #222
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_119650402
Jong Feyenoord - Jong PSV op dit moment 3-5!

Wat. Een. Wedstrijd :D
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 26 november 2012 @ 20:21:06 #223
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_119650732
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:58 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Daarom mist PSV ook een type als Alex of Douglas die ook beresterk is. Snap best dat je als speler niet bang wordt van Marcelo en Derijck :') Met zo'n beest in het centrum sta je psychologisch al 1-0 voor.
Helaas liggen die spelers niet voor het oprapen. Had graag Bram Nuytinck zien komen, maar helaas. Dat was wel in potentie een hele degelijke sterke verdediger geweest.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_119650822
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:53 schreef Clerxify het volgende:
En toch heb ik Bony nauwelijks aan de bal gezien in kansrijke positie. En dat tegen onze prutsdefensie.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_119650865
quote:
7s.gif Op maandag 26 november 2012 20:13 schreef Sj0rSz het volgende:
Jong Feyenoord - Jong PSV op dit moment 3-5!

Wat. Een. Wedstrijd :D
Hoe kan dat? We hebben geen jeugd.
pi_119650914
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:21 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Helaas liggen die spelers niet voor het oprapen. Had graag Bram Nuytinck zien komen, maar helaas. Dat was wel in potentie een hele degelijke sterke verdediger geweest.
hoewel die ook niet perfect speelt bij Anderlecht, vind ik het inderdaad raar dat hij niet in Nederland is gebleven.
  maandag 26 november 2012 @ 20:25:11 #227
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_119650962
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

:P

Inmiddels afgelopen :) Locadia (2), Betancourt, Depay en Maria scoorden.
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_119650963
Jong PSV wint met 4-5 bij Jong Feyenoord. Locadia (2x), Depay, Maria en Bentancourt waren de doelpuntenmakers. PSV koploper.
pi_119650981
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:21 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Eens al had ik begrepen dat ie het bij Anderlecht niet erg geweldig doet tot nu toe, maar had zeker potentie in gezeten. Menno Koch is ook een grote jongen, als ie wat tijd in het krachthonk doorbrengt en wat massa op zijn frame krijgt zit daar ook wel potentie in lijkt me.
pi_119651054
Erik #Pieters nadert zijn rentree bij #PSV. Hij beslist eind deze week of hij volgende week bij Jong #PSV weer meespeelt.

Hmm richten op centraal of toch linksback?
pi_119651101
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:25 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Eens al had ik begrepen dat ie het bij Anderlecht niet erg geweldig doet tot nu toe, maar had zeker potentie in gezeten. Menno Koch is ook een grote jongen, als ie wat tijd in het krachthonk doorbrengt en wat massa op zijn frame krijgt zit daar ook wel potentie in lijkt me.
nee hij maakt zeker nog zijn fouten, maar hij staat niet voor niks meestal in de basis daar.
pi_119651115
Lekker

quote:
Opstellingen:
Jong Feyenoord/Excelsior: Graafland; Elabdellaoui, Ramsteijn, Mokotjo, Nelom; Vormer, Achahbar, Singh; Verhoek, Te Vrede en Fernandez.
Jong PSV: Bertrams; Ozbozkurt (75’ Kardes), Jorgensen, Vukovic, Soomer (75’ Van Beers); Van Ooijen, Nijland, Schouw; Maria, Locadia en Depay (46’ Morales).

Jong Feyenoord/Excelsior – Jong PSV 4-5
Scoreverloop:
3’ 0-1 Depay
4’ 1-1 Verhoek
19’ 2-1 Fernandez
53’ 2-2 Locadia
63’ 3-2 Te Vrede
69’ 3-3 Maria
75’ 3-4 Locadia (strafschop)
80’ 3-5 Morales
82’ 4-5 Singh

Scheidsrechter: Van de Graaf

Rood: Maria (Jong PSV, 90’)
pi_119651141
Ik zie hier mensen over Toornstra posten, Toornstra is gewoon niet goed genoeg voor PSV en dat zie ik hem ook niet worden.
pi_119651142
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:26 schreef zerokil het volgende:
Erik #Pieters nadert zijn rentree bij #PSV. Hij beslist eind deze week of hij volgende week bij Jong #PSV weer meespeelt.

ik hoop centraal voor jullie
pi_119651210
Pieters centraal inderdaad. Willems nu op de bank neerzetten is kapitaalvernietiging, die jongen staat in belangstelling van veel clubs. Die moet je zeker laten doorontwikkelen.
  maandag 26 november 2012 @ 20:29:51 #236
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_119651230
quote:

Ik hoop eigenlijk centraal :) Anders gaat hij de ontwikkeling van Willems misschien wel in de weg staan.
pi_119651233
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Is dan ook geen jeugdteam.
* Verwijderd *
pi_119651242
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:28 schreef zerokil het volgende:
Ik zie hier mensen over Toornstra posten, Toornstra is gewoon niet goed genoeg voor PSV en dat zie ik hem ook niet worden.
denk je? Als hij komt met eenzelfde status als Schöne bij Ajax, dan is er helemaal niks mis mee. Al zou het beter zijn als je je jeugd er in zou zetten.
  maandag 26 november 2012 @ 20:30:29 #239
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_119651260
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:29 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Is dan ook geen jeugdteam.
Wie is geen jeugd volgens jou? :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 26 november 2012 @ 20:30:37 #240
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_119651275
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:28 schreef zerokil het volgende:
ik zie het maar een paar mensen doen hoor
DeLuna vindt me dik ;(
pi_119651290
quote:
7s.gif Op maandag 26 november 2012 20:30 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Blijkbaar stopt de jeugd op je 16de.
pi_119651315
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:30 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Blijkbaar stopt de jeugd op je 16de.
dan gaan ze naar een echte club
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 26 november 2012 @ 20:31:20 #243
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_119651317
quote:

centraal
DeLuna vindt me dik ;(
pi_119651327
quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2012 20:30 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik zie het maar een paar mensen doen hoor
Niet alleen hier, ook op andere forums.
Toevallig zat ik hier :P
pi_119651350
quote:
7s.gif Op maandag 26 november 2012 20:30 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Jong Psv/Feyenoord/whatever, dat zijn geen jeugdteams, maar een tweede elftal.
* Verwijderd *
pi_119651359
quote:
7s.gif Op maandag 26 november 2012 20:29 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Ik hoop eigenlijk centraal :) Anders gaat hij de ontwikkeling van Willems misschien wel in de weg staan.
inderdaad, de ontwikkeling van Bouma in de weg staan is wat minder erg
pi_119651434
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:31 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

:Y

A1 is het hoogste jeugdteam.
pi_119651439
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:31 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

niet zo gek dan nee, feijenoord heeft zijn goede jeugdspelers al niet meer in jong zitten, terwijl bij jong psv nog matavz, tyton en manolev meedoen waarschijnlijk
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 26 november 2012 @ 20:33:31 #249
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_119651458
het is een jong team, geen jeugdteam
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 26 november 2012 @ 20:34:56 #250
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_119651532
quote:
6s.gif Op maandag 26 november 2012 20:33 schreef rubbereend het volgende:
het is een jong team, geen jeugdteam
Beloften! 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')