abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119635743
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 12:58 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Skèle wiewau. Gisteren liep hij continu te janken en te zeuren om geel voor een ander. Kreeg hij zelf trouwens vanwege dat gejank.
Superspits trouwens.
Rondom de scheids ja.. maar in het veld is het geen jankert.
  maandag 26 november 2012 @ 13:13:28 #177
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_119635748
vond het een echte wedstrijd, vroege voorsprong. redelijk snel 1-1
begin 2de helft veel kansen gehad... had zeker een overwinning ingezeten.. spel was niks mis mee.

wat ik ook mooi vond was dat het vrij fysiek was. en moest zelfs lachen om theo/mark die elkaar echt het leven zuur maakte. theo klopte mark even op ze rug toen het 1-2 stond van 'kom op he' mooi om te zien.

ik ga naar de arena toe. hoop op een overwinning..
pi_119636120
*O* zin in *O*
Groot fan van User Wotte
pi_119636617
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 12:32 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het tactisch kut is, maar dat er maar in 1 tactiek gespeeld kan worden door het materiaal waardoor je kwetsbaar KAN worden tegen bepaalde tegenstanders.
Ik ben toch nog even benieuwd waar je precies op doelt in deze.
Welk(e) ander(e) type voetbal/benadering/tactiek heb jij in gedachten waardoor PSV zondagmiddag een betere kans op de overwinning zou hebben gehad?
Want nogmaals, ik vind dat er met de tactiek die gisteren gehanteerd is de meeste kans op een overwinning aanwezig was, wat mij betreft zat daar de fout dus niet. Bovendien zou ik niet weten waarom je zou overstappen op een andere tactiek als het succesvol is en het lijkt me dan ook enkel verwarrend.
Ik kan me zo gauw ook niet een club bedenken die met een wisselend type voetbal structureel succesvol is.

Misschien snap ik je post niet helemaal, maar ben wel erg benieuwd hoe je dit precies ziet.
pi_119636759
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 13:44 schreef vivelafete het volgende:

[..]

Ik ben toch nog even benieuwd waar je precies op doelt in deze.
Welk(e) ander(e) type voetbal/benadering/tactiek heb jij in gedachten waardoor PSV zondagmiddag een betere kans op de overwinning zou hebben gehad?
Want nogmaals, ik vind dat er met de tactiek die gisteren gehanteerd is de meeste kans op een overwinning aanwezig was, wat mij betreft zat daar de fout dus niet. Bovendien zou ik niet weten waarom je zou overstappen op een andere tactiek als het succesvol is en het lijkt me dan ook enkel verwarrend.
Ik kan me zo gauw ook niet een club bedenken die met een wisselend type voetbal structureel succesvol is.

Misschien snap ik je post niet helemaal, maar ben wel erg benieuwd hoe je dit precies ziet.
Ik vind persoonlijk dat PSV een stylist mist. De tactiek van PSV voelt een beetje aan als "over tegenstanders heendenderen", wat meer dan prima werkt tegen de meeste tegenstanders. Maar tegen bijvoorbeeld een Vitesse vond ik zelf dat er een speler miste die spelers vrij voor het doel kan zetten.
De kansen die PSV kreeg waren ook grotendeels hetzelfde. Het waren wel grote kansen, maar ze kwamen allemaal op ongeveer dezelfde manier tot stand. PSV creeërt haar kansen puur op individuele klasse, maar soms is er nog net dat extra stukje inzicht en brille nodig.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 26 november 2012 @ 13:55:48 #181
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_119636927
Nog mensen die woensdag naar het stadion gaan?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 26 november 2012 @ 13:57:41 #182
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_119636976
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 13:55 schreef rubbereend het volgende:
Dat is een soort van zelfkastijding.
pi_119636983
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 13:55 schreef rubbereend het volgende:
Ah de A1 speel in het stadion, doen ze dat altijd bij de NextGen? Is wel leuk ja.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 26 november 2012 @ 13:58:28 #184
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_119636988
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 13:57 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Ah de A1 speel in het stadion, doen ze dat altijd? Is wel leuk ja.
Nee voor het eerst nu, omdat de A1 door kan gaan :)
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_119637025
Het is ook op Eredivisie Live 2 zie ik, vreemd want Eurosport heeft alle rechten daarvoor. Zullen wel een dealtje hebben gemaakt dan.

Ik ga wel even kijken. :)
pi_119637079
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 13:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Mzanka twitterde op maandag 26-11-2012 om 11:05:14 That awkward moment when you start 8-1 and suddenly its 9-7 .. #RAGEQUIT #CODBOII reageer retweet
Herkenbaar hoor, ik neem aan dat deze eindbaas vanavond weer gaat schitteren bij Jong PSV? _O_

RikElfrink twitterde op maandag 26-11-2012 om 11:35:27 Jong #PSV vanavond om 18.30 op bezoek bij Jong #Feyenoord met o.a. Depay, Locadia, Zanka en Van Ooijen. reageer retweet
_O_
Wat probeer je eigenlijk te bereiken met je Zanka gebash?
pi_119637110
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 11:15 schreef Doublepain het volgende:
Na afloop sprak Advocaat met de opvolger van Strootman genaamd Oscar Hiljemark

2,5 mil moet ie kosten. Maar Strootman gaat dus weg?
Nee er kwam sowieso een middenvelder bij tijdens de winterstop. Vind het alleen een vreemde keus om deze Zweed aan te gaan trekken terwijl Advocaat eerder sprak over een ervaren speler.
Land of the free. Home of the brave.
pi_119637145
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:01 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Wat probeer je eigenlijk te bereiken met je Zanka gebash?
Bash? Ik zeg hier niks negatiefs over hem volgens mij. Dat heb ik eerder wel gedaan ja.

Nu vind ik het gewoon een held die ik graag op de voet volg.
pi_119637292
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:03 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Bash? Ik zeg hier niks negatiefs over hem volgens mij. Dat heb ik eerder wel gedaan ja.

Nu vind ik het gewoon een held die ik graag op de voet volg.
http://fok.nl/gm/spytool?van=j0rdiiii&over=zanka&noreplyfrom=0
pi_119637426
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:09 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Ja wat moet ik hiermee? Ik zeg net toch al dat ik negatief over hem was en dat ik hem graag volg?

'Oké' is het enige passende antwoord op deze post.
Een maand geleden kon hij er helemaal niets van en nu roep je overal dat hij erin moet. Begrijp ik niet helemaal.
pi_119637462
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:12 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Een maand geleden kon hij er helemaal niets van en nu roep je overal dat hij erin moet. Begrijp ik niet helemaal.
De hoge verwachtingen heb ik losgelaten en nu accepteer ik hem gewoon zoals hij is.
pi_119637742
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:13 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

De hoge verwachtingen heb ik losgelaten en nu accepteer ik hem gewoon zoals hij is.
Oké.
pi_119637913
Het is wel opvallend dat met de komst van Wijnaldum in het team Lens zijn vorm begint af te nemen. Lens en Toivonen is een goede combi omdat ze elkaar goed aanvullen. Wijnaldum is eenzelfde type speler als Lens. Lens houdt er van om uit te zakken, dan nam Toivonen het over in de punt en sloot Lens vaak weer snel bij. Nu lopen Lens en Wijnaldum elkaar met name in de weg. Daarnaast is er de helft van de tijd niemand in de punt van de aanval aanwezig.
pi_119638051
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 13:49 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Ik vind persoonlijk dat PSV een stylist mist. De tactiek van PSV voelt een beetje aan als "over tegenstanders heendenderen", wat meer dan prima werkt tegen de meeste tegenstanders. Maar tegen bijvoorbeeld een Vitesse vond ik zelf dat er een speler miste die spelers vrij voor het doel kan zetten.
De kansen die PSV kreeg waren ook grotendeels hetzelfde. Het waren wel grote kansen, maar ze kwamen allemaal op ongeveer dezelfde manier tot stand. PSV creeërt haar kansen puur op individuele klasse, maar soms is er nog net dat extra stukje inzicht en brille nodig.
Okee, duidelijk.
Ik dacht dat je er op doelde dat PSV met de spelers waarmee het tegen Vitesse aantrad een anders type voetbal had moeten spelen. En daar was ik het dus ook niet mee eens, en vond vooral het voorbeeld van de wedstrijd tegen Vitesse nogal vreemd, aangezien er daar eigenlijk al genoeg werd gecreëerd door deze groep spelers (zij het op een wat standaard/eenduidige manier).

Ik denk dat als PSV ook nog eens een type speler als die jij omschrijft in de gelederen had gehad ze onverslaanbaar in de eredivisie zouden zijn geweest en zelfs in Europa (EL, niet CL) hoge ogen hadden gegooid. De partijen die we tot nu toe hebben verloren kwamen bijna allen door een gebrek aan creativiteit tegen een blokverdediging.
Kortom, ik zie zo'n speler graag naar PSV komen. Helaas zijn er daar ook weer niet zo veel goede van en degene die er zijn spelen vrijwel allemaal al wel hoger dan PSV.
pi_119638552
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:29 schreef Lange_Lans het volgende:
Het is wel opvallend dat met de komst van Wijnaldum in het team Lens zijn vorm begint af te nemen. Lens en Toivonen is een goede combi omdat ze elkaar goed aanvullen. Wijnaldum is eenzelfde type speler als Lens. Lens houdt er van om uit te zakken, dan nam Toivonen het over in de punt en sloot Lens vaak weer snel bij. Nu lopen Lens en Wijnaldum elkaar met name in de weg. Daarnaast is er de helft van de tijd niemand in de punt van de aanval aanwezig.
Naast dit heeft Lens ook nog nooit zijn (hoge) niveau lang weten vast te houden.
pi_119638591
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:50 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Naast dit heeft Lens ook nog nooit zijn (hoge) niveau lang weten vast te houden.
Ik heb het hem in PSV shirt nog nooit zien waarmaken eerlijk gezegd.
  Redactie Sport maandag 26 november 2012 @ 14:52:16 #198
274204 crew  Mexicanobakker
pi_119638618
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 11:58 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Sowieso vind ik je misschien wat te negatief zeker richting Hutchinson en Waterman..

Maar als zoveel spelers niet een gemiddelde halen en je die wedstrijd had moeten winnen met 3-1.. zegt ook wel iets.
Mee eens. Als de voorhoede + Wijnaldum een zesje hadden gehad hadden we gewonnen. Gemiste kansen zijn namelijk meegenomen.

En ik ben wat te negatief misschien inderdaad. Hutchinson speelde misschien ook wel op een 7. Waterman een 8 gaat 'm niet worden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_119638941
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:34 schreef vivelafete het volgende:

[..]

Okee, duidelijk.
Ik dacht dat je er op doelde dat PSV met de spelers waarmee het tegen Vitesse aantrad een anders type voetbal had moeten spelen. En daar was ik het dus ook niet mee eens, en vond vooral het voorbeeld van de wedstrijd tegen Vitesse nogal vreemd, aangezien er daar eigenlijk al genoeg werd gecreëerd door deze groep spelers (zij het op een wat standaard/eenduidige manier).

Ik denk dat als PSV ook nog eens een type speler als die jij omschrijft in de gelederen had gehad ze onverslaanbaar in de eredivisie zouden zijn geweest en zelfs in Europa (EL, niet CL) hoge ogen hadden gegooid. De partijen die we tot nu toe hebben verloren kwamen bijna allen door een gebrek aan creativiteit tegen een blokverdediging.
Kortom, ik zie zo'n speler graag naar PSV komen. Helaas zijn er daar ook weer niet zo veel goede van en degene die er zijn spelen vrijwel allemaal al wel hoger dan PSV.
Dat laatste denk ik ook. Met een Djuricic/Maher/Tadic/Eriksen waren jullie met een punt of 12 verschil kampioen geworden.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_119639694
Erg pijnlijk, bij de eerste serieuze tegenstand meteen weer onderuit....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')