oh nee, andersom dus, feijenoord heeft de slechte helft van het eerste er in gezetquote:Op maandag 26 november 2012 20:33 schreef Adames het volgende:
[..]
niet zo gek dan nee, feijenoord heeft zijn goede jeugdspelers al niet meer in jong zitten, terwijl bij jong psv nog matavz, tyton en manolev meedoen waarschijnlijk
Ik begrijp dat niet he. Pieters heeft 8 jaar geleden ofzo centraal in de verdeging gespeeld. Nu willen heel veel supporters (omdat marcelo en derijck niet voldoen) hem er in zetten. Maar lekker een experiment midden in het seizoen. Pieters met de onervaren willems links van hem, en naast hem een ongestelde braziliaan.quote:
Opstelling Jong PSV: Bertrams; Ozbozkurt (75’ Kardes), Zanka, Vukovic, Soomer; Van Ooijen, Nijland, Schouw; Maria, Locadia en Depay (46’ Bentancourt).quote:Op maandag 26 november 2012 20:33 schreef Adames het volgende:
[..]
niet zo gek dan nee, feijenoord heeft zijn goede jeugdspelers al niet meer in jong zitten, terwijl bij jong psv nog matavz, tyton en manolev meedoen waarschijnlijk
quote:Op maandag 26 november 2012 20:36 schreef Adames het volgende:
[..]
oh nee, andersom dus, feijenoord heeft de slechte helft van het eerste er in gezet
quote:Op maandag 26 november 2012 21:05 schreef zerokil het volgende:
[..]
Opstelling Jong PSV: Bertrams; Ozbozkurt (75’ Kardes), Zanka, Vukovic, Soomer; Van Ooijen, Nijland, Schouw; Maria, Locadia en Depay (46’ Bentancourt).
Opstelling Jong Feyenoord: Graafland; Elabdellaoui, Ramsteijn, Mokotjo, Nelom; Vormer, Achahbar, Singh; Verhoek, Te Vrede en Fernandez
Daarom heeft de club ook oefenduels tijdens de winterstop. Kun je een beetje experimenteren.quote:Op maandag 26 november 2012 20:56 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik begrijp dat niet he. Pieters heeft 8 jaar geleden ofzo centraal in de verdeging gespeeld. Nu willen heel veel supporters (omdat marcelo en derijck niet voldoen) hem er in zetten. Maar lekker een experiment midden in het seizoen. Pieters met de onervaren willems links van hem, en naast hem een ongestelde braziliaan.
Hij heeft aan 2 momenten genoeg, zegt voldoende.quote:Op maandag 26 november 2012 20:22 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En toch heb ik Bony nauwelijks aan de bal gezien in kansrijke positie. En dat tegen onze prutsdefensie.
Ja over hem, maar de verdediging was in principe gewoon prima. Als dit tegen Ajax ook zo is dan heb je in ieder geval de 0. Die lutsers scoren met pijn en moeite 2x tegen Roda.quote:Op maandag 26 november 2012 21:07 schreef Clerxify het volgende:
[..]
Hij heeft aan 2 momenten genoeg, zegt voldoende.
Ja, dat lijkt me prima, maar sommige willen hem gelijk in de basis. Dat is gewoon vragen om problemen.quote:Op maandag 26 november 2012 21:07 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Daarom heeft de club ook oefenduels tijdens de winterstop. Kun je een beetje experimenteren.
Ach niet te zwaar aan tillen, feit is gewoon dat Strootman de belangrijkste speler is van de ploeg die bovenaan staat, en mijn inziens speelt hij beter dan vorig jaar.quote:Op maandag 26 november 2012 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal wel als calimero betiteld worden, maar ik vind dat VI toch wel steeds vaker met PSV bashes bezig is die ongegrond zijn. Strootman ontwikkelt niet meer, werkelijkprogramma wordt helaas steeds slechter. Ik kijk wel weer naar Studio Voetbal. Al moeten ze daar leren niet door elkaar te lullen.
ach donderdag was het ook al verschrikkelijk met Marcelo, hij stopte gewoon met doorlopen toen die gast van Dnjepper doorgebroken was en Bouma die bal nog voor de goal weghaalde.quote:Op maandag 26 november 2012 22:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Blijft toch wel bizar dat onze gehele verdediging weer lucht staat te dekken bij de 1-2 op het moment dat Marcelo met Reis mee loopt. Ik heb echt het idee dat daar nul communicatie achterin is...
Doen ze over iedereen hoor. De enige in Nederland die goed is, is Bony. Gewoon met een korreltje zout nemen.quote:Op maandag 26 november 2012 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal wel als calimero betiteld worden, maar ik vind dat VI toch wel steeds vaker met PSV bashes bezig is die ongegrond zijn. Strootman ontwikkelt niet meer, werkelijkprogramma wordt helaas steeds slechter. Ik kijk wel weer naar Studio Voetbal. Al moeten ze daar leren niet door elkaar te lullen.
Mwah, er zijn er wel een aantal (en die zijn ook wel goed over het algemeen) zoals Maher, Martins, van Rhijn, van Ginkel, Fer.. vind het toch altijd een beetje krom.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doen ze over iedereen hoor. De enige in Nederland die goed is, is Bony. Gewoon met een korreltje zout nemen.
Is ook zo. De concrete aanbiedingen zullen deze winter ook echt wel komen.quote:Op maandag 26 november 2012 23:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach niet te zwaar aan tillen, feit is gewoon dat Strootman de belangrijkste speler is van de ploeg die bovenaan staat, en mijn inziens speelt hij beter dan vorig jaar.
Ik kijk het al een hele tijd niet meer, het is teveel een format geworden en vroeger hadden ze nog vaak gelijk over spelers maar tegenwoordig lullen ze gewoon mee hoe de wind waait voor de kijkcijfersquote:Op maandag 26 november 2012 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij komt wat nonchalant over op het veld. Als hij de bal krijgt is er maar 1 weg en dat is naar de goal. Is ongelofelijk doelgericht. Die zou eigenlijk eens een half seizoen bij een andere eredivisie club moeten spelen op huurbasis.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:49 schreef ZeeOtter het volgende:
Mooie goal van Ruben Bentancourt. Weet iemand of hij de potentie heeft om het eerste te halen?
Ik denk dat er in de winterstop nog wel een paar spelers verhuurd gaan worden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij komt wat nonchalant over op het veld. Als hij de bal krijgt is er maar 1 weg en dat is naar de goal. Is ongelofelijk doelgericht. Die zou eigenlijk eens een half seizoen bij een andere eredivisie club moeten spelen op huurbasis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |