Helemaal eens.quote:Op zondag 25 november 2012 12:41 schreef SonicVolcano het volgende:
In het begin was ie weer heel flauw (dat Jezus-grapje?), maar daarna herpakt hij zichzelf wel weer. Als hij gewoon rustig is, zijn gasten laat uitpraten en niet geforceerd grappig doet, dan is hij gewoon een prima presentator. En gisteren was een mooie uitzending.
Ik vond vorige week en de week ervoor ook mooie uitzendingen.quote:Op zondag 25 november 2012 12:41 schreef SonicVolcano het volgende:
In het begin was ie weer heel flauw (dat Jezus-grapje?), maar daarna herpakt hij zichzelf wel weer. Als hij gewoon rustig is, zijn gasten laat uitpraten en niet geforceerd grappig doet, dan is hij gewoon een prima presentator. En gisteren was een mooie uitzending.
Freek zingt dat mooi Mister Bluequote:Op zondag 25 november 2012 16:19 schreef Travel. het volgende:
Mooi gezongen dat blue nummer, mooie stem.
Maar toch niet zoals Rene Klijn. Die had een heel mooie, warme stem en tegelijk al zo breekbaar door zijn ziekte...quote:Op zondag 25 november 2012 21:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Freek zingt dat mooi Mister Blue
Dat ben ik met jou eens ! René zong dat liedje beter en mooier. Ja, warme stem had ie!quote:Op zondag 25 november 2012 22:41 schreef Injetta het volgende:
Maar toch niet zoals Rene Klein. Die had een heel mooie, warme stem en tegelijk al zo breekbaar door zijn ziekte...
quote:Op zondag 25 november 2012 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vond ik ook ja, was echt prachtig.
Jazekerquote:Op zondag 25 november 2012 23:18 schreef Specularium het volgende:
Vond ik ook ja, was echt prachtig.
was er ook niet, omdat a.s woensdag speciale sinterklaas aflevering is, staat op de site bij komende afleveringen.quote:Op zondag 2 december 2012 12:31 schreef ElizabethR het volgende:
Was er geen uitzending gisteren? Ik vind niets op UZG.
Nee woensdagavond pas op Ned1. ivm Junioren songfestival dat gisteren werd uitgezonden op Ned1quote:Op zondag 2 december 2012 12:31 schreef ElizabethR het volgende:
Was er geen uitzending gisteren? Ik vind niets op UZG.
Dankje Haaibaaikequote:Op zondag 2 december 2012 18:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee woensdagavond pas op Ned1. ivm Junioren songfestival dat gisteren werd uitgezonden op Ned1
Graag gedaan hoor. Geniet er lekker van Paul de Leeuwquote:Op zondag 2 december 2012 20:29 schreef ElizabethR het volgende:
Dankje HaaibaaikeIk ga woensdag zeker kijken, op uitzendinggemist.
quote:Paul Römer, baas van Sinterklaasjournaal-omroep NTR, is niet blij. Paul de Leeuw zou zich kinderachtig gedragen hebben door niet de 'echte' Sinterklaas, maar een zelfgekozen 'hulpsinterklaas' voor zijn jaarlijkse tv-special op pakjesavond in te schakelen.
Dat gebeurt nu voor het tweede jaar op rij, en Römer heeft het gehad met De Leeuw: "Het is een beetje flauw: er is één Sint, hou je daar dan aan. Anderzijds: Paul de Leeuw maakt natuurlijk geen programma voor kinderen. Maar eerlijk gezegd vind ik het wel een tikkeltje kinderachtig om je niet aan deze ongeschreven afspraak te houden", zo zegt hij in De Telegraaf.
De Leeuw kiest dit jaar voor Hans Kesting, en niet voor de officiële Stefan de Walle. Suzanne Kunzeler is het roerend eens met Römer: "Er is maar één echte Sinterklaas en die is dagelijks te zien in het Sinterklaasjournaal. Alle andere sinten zijn hulpsinterklazen." Suzanne Kunzeler is een volwassen vrouw en verantwoordelijk voor de kinderprogrammering van de NPO.
http://www.powned.tv/nieu(...)met_sinterklaas.html
Wat is dat nou weer voor opmerking erbij?quote:Op woensdag 5 december 2012 14:14 schreef Specularium het volgende:
Suzanne Kunzeler is een volwassen vrouw en verantwoordelijk voor de kinderprogrammering van de NPO.
Oh ik denk altijd, wie zou dat zijnquote:Op woensdag 5 december 2012 20:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Welke? Die autistische? gewoon iemand, geen bekende.
Als je vergeet dat het een kinderfeest is, is het prima.quote:
Dit is niet live?!!!??!quote:Op woensdag 5 december 2012 20:44 schreef Apostrof het volgende:
Ik was bij de opnames zaterdag, ik was toen ook teleurgesteld dat de orginele sint er niet was, maar Hans deed het goed hoor.
Dan zou ik nooit meer Paul de Leeuw kijken met Sinterklaas.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als je vergeet dat het een kinderfeest is, is het prima.
Precies, vond ik ook al. Leuk voor volwassenen, niks voor volwassenen zoals hij nu is. Waarschijnlijk kan hij wel goed met kinderen omgaan hoorquote:Op woensdag 5 december 2012 20:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als je vergeet dat het een kinderfeest is, is het prima.
Kun je nagaan hoe bang die kerel was.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
Ik ben ook bang voor paarden, mij had je er niet op gekregen.
Dat bedoel ik inderdaad, als je echt bang bent, ga je niet op een paard zitten.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe bang die kerel was.
Ik denk dat het eerder andersom isquote:Op woensdag 5 december 2012 20:50 schreef Nielsch het volgende:
Wat heeft Paul de Leeuw tegen Stefan de Walle als Sint?
Ik was bij de generale repetitiequote:
Nee, Paul heeft voor deze gekozen.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:51 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder andersom is
Dan doen we het juist niet natuurlijk hequote:Op woensdag 5 december 2012 20:51 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Ik raad iedereen trouwens even 5 minuten te zappen tijdens de kwis trouwens.
Kan ik me niet voorstellen, de kwis is altijd leuk.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:51 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Ik was bij de generale repetitie.
Ik raad iedereen trouwens even 5 minuten te zappen tijdens de kwis trouwens.
Dat was Ciske, 5 jaar terug.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:52 schreef henkde_j het volgende:
Wat doet dat amsterdam reclamebord steeds in beeld?
Ik heb jullie gewaarschuwdquote:Op woensdag 5 december 2012 20:52 schreef remcoP het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen, de kwis is altijd leuk.
Ik heb het vermoeden dat ze wel meer niet snapt.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:56 schreef marcodej het volgende:
Afsluiten met je eigen naam. Benthe snapt het nog niet helemaal.
LOL, maar wel waarquote:Op woensdag 5 december 2012 20:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat ze wel meer niet snapt.
Snapt dan weer wel hoe je dankbaar moet zijn, zo te zien. Zo hoort het.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje flauw, hij zou toch naar Belgie gaan als Bram niet meer beschikbaar voor de Nederlandse tv zou zijn?quote:Op woensdag 5 december 2012 20:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, Paul heeft voor deze gekozen.
Ik las eerst bovenstaand en dacht oke. Ik kijk op en zie haar en denk Owkeeee!quote:Op woensdag 5 december 2012 20:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Haha Spec is geen man.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat mannen die drie dames wel leuk vonden eigenlijk.
Mwa de zak van sinterklaas gaat niet kriebelen.quote:
quote:
Dan zou ik je meteen reporten!quote:Op woensdag 5 december 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
Wel raar, je hoort "ons vrouwen" nooit zoiets zeggen als er een jongetje van 14 in beeld is
Ik hoorde het wel, maar ik verstond er geen tekst inquote:
ook het eerste wat ik dachtquote:Op woensdag 5 december 2012 21:11 schreef StephanL het volgende:
Had hij zeker nog over na een verbouwing?
Jaquote:Op woensdag 5 december 2012 21:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Topchef mattie!!!je bent weer blauw
"Ja dat weet ik niet meer!"quote:Op woensdag 5 december 2012 21:12 schreef Apostrof het volgende:
"wanneer ontdekte je dat"
Beetje foute vraag.
Ja, dat is het probleem.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:15 schreef Karina het volgende:
Die vent met dat haarDat ziet er toch niet uit.
quote:Op woensdag 5 december 2012 21:15 schreef Little_Acorn het volgende:
Ah, vandaar de waarschuwing.....
Sinterklaas maakt wel een goed grapjequote:Op woensdag 5 december 2012 21:15 schreef Karina het volgende:
Die vent met dat haarDat ziet er toch niet uit.
Was ook goed.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:17 schreef Specularium het volgende:
Gerard Joling als Sinterklaas zag er ook goed uit.
Klopt, maar iedereen ziet er goed uit met een goed pak en baard.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:17 schreef Specularium het volgende:
Gerard Joling als Sinterklaas zag er ook goed uit.
Maar niet elke Sint kan die gierende lach.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
Klopt, maar iedereen ziet er goed uit met een goed pak en baard.
Zal welquote:Op woensdag 5 december 2012 21:18 schreef Adelante het volgende:
Gaan die nichten ook nog zingen, nee toch???
quote:Op woensdag 5 december 2012 21:18 schreef Adelante het volgende:
Deze dus niet. Met een rol tapijt op zijn kin en te grote handschoenen.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
Klopt, maar iedereen ziet er goed uit met een goed pak en baard.
helaas welquote:Op woensdag 5 december 2012 21:18 schreef Adelante het volgende:
Op je wenken.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:18 schreef Adelante het volgende:
Komt hetquote:Op woensdag 5 december 2012 21:18 schreef Adelante het volgende:
Komt ook niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
Komt hetHeb nog geen kwis gezien
Nee dit kan beter.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Deze dus niet. Met een rol tapijt op zijn kin en te grote handschoenen.
[ afbeelding ]
Nee, ze draaien godzijdank straks weer weg net zoals de kwisquote:Op woensdag 5 december 2012 21:19 schreef Starman89 het volgende:
Blijven die Voices de rest van de aflevering?
https://twitter.com/Rutger_zelf/status/276421357519138816quote:Er is NIETS erger dan zinloos geweld. NIETS. Nou ja, LA The Voices misschien. #godverdomme
quote:Op woensdag 5 december 2012 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Fame? Dat nummer was "GOLD" van Spandau Ballet.Ninja edit.
Ik verslikte me ook evenquote:Op woensdag 5 december 2012 21:31 schreef marcodej het volgende:
"Lichamelijk ben je niet helemaal perfect"
Hommotje is een klein horkje.
Belgische professorquote:
Jaquote:Op woensdag 5 december 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
Oh wacht dit stukje was bij DWDD toch?
Bram bleef beter in z'n rol, deze is ook zeker grappigquote:Op woensdag 5 december 2012 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij is wel tof geen Bram maar wel leuk.
Bram was zuurder, past meer bij de sint vond ik.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij is wel tof geen Bram maar wel leuk.
BUT WAIT THERE'S MOREquote:Op woensdag 5 december 2012 21:37 schreef remcoP het volgende:
HI BILLY MAYS HERE! I HAVE AN AMAZING NEW PRODUCT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |