Uhm, denk tot SR. Drie dan nog?quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:22 schreef CindieY het volgende:
10 in totaal? Zoveel afleveringen zijn er toch helemaal niet meer?
Er hangen er nu 3 of 4, volgens mij. Nog 3 erbij. Kom ik nog maar op 6 of 7. Er komt sowieso nog 1 van de kijkers.quote:
Je bedoelt, net zo snel als je UIquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:33 schreef Crientj het volgende:
Ik kijk dit voor t eerst, maar gaat dit altijd zo vaag? Stoor me tevens behoorlijk aan de snelheid waarop de camera van standpunn wisselt?. O.O
Wat gaat allemaal vaag dan?quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:33 schreef Crientj het volgende:
Ik kijk dit voor t eerst, maar gaat dit altijd zo vaag? Stoor me tevens behoorlijk aan de snelheid waarop de camera van standpunn wisselt?. O.O
Lol, zoiets wellicht xD.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bedoelt, net zo snel als je UI
Manier hoe Gerard de boel aan elkaar praat, publiek dat met de rug naar m toe staat bij die touchscreen tafel en tevens in groepjes aan t praten is.quote:
Dat publiek moet dat. Vinden wij ook raar, maar we moesten praten vorige week tijdens de opname.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:36 schreef Crientj het volgende:
[..]
Manier hoe Gerard de boel aan elkaar praat, publiek dat met de rug naar m toe staat bij die touchscreen tafel en tevens in groepjes aan t praten is.
Stond een keer een jaar of 5 geleden op een of pleinfeest in Leuven en daar kondigde een band haar nieuwe nummer aan dat de mensen vast nog zouden kennen en zette vervolgens Stil in mij inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |