Ik ben ook niet de doelgroep maar om de twee weken of zoiets kijk ik toch even half mee.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:17 schreef Stickertje het volgende:
godver... coldplay![]()
ik begin te denken dat ik niet helemaal de doelgroep ben voor dit programma
Dat is ook wel de reden dat ik kijk, ik luister zelden naar 3FM, maar ben wel benieuwd wat er nu allemaal "in" is. En soms zit er wel iets bij wat ik leuk vind.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:18 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ben ook niet de doelgroep maar om de twee weken of zoiets kijk ik toch even half mee.
Toch een soort van behoefte om op de hoogte gehouden te worden van wat er speelt allemaal... ook al is het allemaal slecht.
Uhm, denk tot SR. Drie dan nog?quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:22 schreef CindieY het volgende:
10 in totaal? Zoveel afleveringen zijn er toch helemaal niet meer?
Er hangen er nu 3 of 4, volgens mij. Nog 3 erbij. Kom ik nog maar op 6 of 7. Er komt sowieso nog 1 van de kijkers.quote:
Je bedoelt, net zo snel als je UIquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:33 schreef Crientj het volgende:
Ik kijk dit voor t eerst, maar gaat dit altijd zo vaag? Stoor me tevens behoorlijk aan de snelheid waarop de camera van standpunn wisselt?. O.O
Wat gaat allemaal vaag dan?quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:33 schreef Crientj het volgende:
Ik kijk dit voor t eerst, maar gaat dit altijd zo vaag? Stoor me tevens behoorlijk aan de snelheid waarop de camera van standpunn wisselt?. O.O
Lol, zoiets wellicht xD.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bedoelt, net zo snel als je UI
Manier hoe Gerard de boel aan elkaar praat, publiek dat met de rug naar m toe staat bij die touchscreen tafel en tevens in groepjes aan t praten is.quote:
Dat publiek moet dat. Vinden wij ook raar, maar we moesten praten vorige week tijdens de opname.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:36 schreef Crientj het volgende:
[..]
Manier hoe Gerard de boel aan elkaar praat, publiek dat met de rug naar m toe staat bij die touchscreen tafel en tevens in groepjes aan t praten is.
Stond een keer een jaar of 5 geleden op een of pleinfeest in Leuven en daar kondigde een band haar nieuwe nummer aan dat de mensen vast nog zouden kennen en zette vervolgens Stil in mij inquote:
Van die paar euro zakgeld per week? Lijkt me juist nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:43 schreef Pino112 het volgende:
Only Seven Left. Niveautje is dat hoor.
Maar goed, alle 14-jarige meisjes geven wel gul denk ik.
Geven in de zin van geld?quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:43 schreef Pino112 het volgende:
Only Seven Left. Niveautje is dat hoor.
Maar goed, alle 14-jarige meisjes geven wel gul denk ik.
Ze zeggen zelf dat ze een rockband zijn. Maar echt rock, neuh.quote:
Even opgezocht, zeikmuziekquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze zeggen zelf dat ze een rockband zijn. Maar echt rock, neuh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |