Let gewoon eens op.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:22 schreef Mignon het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen hoe het gaat? Vanavond gaan er hoeveel mensen uit? En van één bepaald team of zo?
Alle bond-nummers lijken op elkaar.quote:
nee, ze werkt bij Obese.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:23 schreef Kinga het volgende:
Serieuze vraag, zij deed toch mee met het volgende seizoen Obese toch?
Die van Sheryl Crow, ook zo'n draak van een nummer.quote:
Dit programma is gemaakt voor 12+. Het niet snappen zegt voldoende.quote:
Dus volgende week weer een Bondnummer?quote:
ja!quote:
Dat is waar, de meeste wel. Ik kan er helaas niet op komen welke ik bedoel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:23 schreef Injetta het volgende:
[..]
Alle bond-nummers lijken op elkaar.
Daar lijkt het inderdaad wel erg op..quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mij laat het volgens mij een beetje aan Diamonds Are Forever denken?
Dus ze kent Wendy al een tijd?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:23 schreef Starlie het volgende:
Ook toch wel leuk dat ze achter de schermen werkt bij Obesitas!
Joh, ik kijk het nu voor de eerste keer en begin net met kijken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Dit programma is gemaakt voor 12+. Het niet snappen zegt voldoende.
Maar niet op FOK!quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:24 schreef iFok. het volgende:
Ik raak langzamerhand uitgekeken op TVOH.
O ja ik bedoel ook Obese haha! Dus ja ze kennen elkaar!quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus ze kent Wendy al een tijd?
Oh kak, ik las Obese
Goldfinger?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is waar, de meeste wel. Ik kan er helaas niet op komen welke ik bedoel.
Ik ook, ik zit hier alleen nog maar omdat jullie dit nog tot een feestje maken.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:24 schreef iFok. het volgende:
Ik raak langzamerhand uitgekeken op TVOH.
Dat had je er ook moeten staanquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus ze kent Wendy al een tijd?
Oh kak, ik las Obese
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |