Huuuu maniertjesjongen.quote:
Ja hehequote:Op vrijdag 23 november 2012 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
DalhuisenDenk dat ze uit Hardenberg komt.
quote:
quote:
Wat?!quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ah ja, de kip met cola light!
Ik heb het nooit wat gevondenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou willen dat dat niveau hier gehaald werd anno 2012.
Ik moet een braakbakjequote:
anja ofzoquote:
Tof nummer hoorquote:
Heel, heel veel minder.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb geen idee of Anja meer of minder stemmen krijgt dan Barbara.
Dat heeft hem ook de das omgedaan (en zijn enorme ego)quote:
Oh ja ik was die achterban van De Barb vergetenquote:
Hij kon in ieder geval wel zingen...quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:18 schreef style2k het volgende:
gaan we nu boris promoten hier ? ik vind die boris de grootste arrogante gast in muziek .
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:18 schreef style2k het volgende:
gaan we nu boris promoten hier ? ik vind die boris de grootste arrogante gast in muziek .
Ik niet, ik vind het lichtelijk irritantquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind haar kop en ogen en mond en uitdrukkingen wel geweldigLeuk mens.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:18 schreef style2k het volgende:
Ik erger me er zo scheel als een Trijn aan.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind haar kop en ogen en mond en uitdrukkingen wel geweldigLeuk mens.
Trein, is that you?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik hier van moest vinden. Het was zeker niet slecht, maar het greep me niet
Die moet ik even quoten hoor. Gewoon, omdat het kanquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik erger me er zo scheel als een Trijn aan.
Care.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:18 schreef style2k het volgende:
Ze snappen er geen hol vanquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:19 schreef Snoepje5 het volgende:
Trijntje: "Mooie performance"![]()
ze zat verdomme omgedraaid wat een slecht argument.
Dit...quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:19 schreef Snoepje5 het volgende:
Trijntje: "Mooie performance"![]()
ze zat verdomme omgedraaid wat een slecht argument.
Van alle teams, Symp?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nope, ik vind Ivar nog steeds de beste
Waarheid!quote:
Zo lang Adele en Barbara van de zelfde gewichtsklasse zijn, zal ze in dat hokje geduwd worden, of het nu past of niet. Letterlijk en figuurlijk.quote:
Omdat slechte inspiratieloze muziek. Ze kunnen dit programma beter omdopen naar the voice of Sky Radioquote:
Past wel goed bij de film. Die was ook niet fantastischquote:
Daar kan ook de gehele LotR-trilogie op geschreven worden.quote:
quote:
Met Iris vorig jaar net zoquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo lang Adele en Barbara van de zelfde gewichtsklasse zijn, zal ze in dat hokje geduwd worden, of het nu past of niet. Letterlijk en figuurlijk.
Ik vind haar wel wat minder goed zingen dan vorige week.quote:
Volgende week in een Dombo-pak.quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:20 schreef Injetta het volgende:
Kijk dat is ten minste zingen en niet schel staan bleren..
Dat deden ze bij Susan Boyle toch ook pas later?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:21 schreef Deisyy het volgende:
Waarom zegt niemand tegen haar dat ze iets aan die wenkbrauwen moet doen?
Er waren er honderden die het probeerden, maar ze ging op hen zittenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:21 schreef Deisyy het volgende:
een grote kop met kleine wenkbrauwen maakt haar kop nog groterquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:21 schreef Deisyy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |