Hou vol hou vast Pisc, er is altijd wel een arm die om je heen past! En ik wil dat die Fiep opkrastquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Dat ik nog moet zeggen dat ik liever iets van Bluffff hoor, hoe kan het toch
Nicholasquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Inderdaad hè. Dat begon best matig maar het heeft me in de greep, wat daar rondloopt.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hou vol hou vast Pisc, er is altijd wel een arm die om je heen past! En ik wil dat die Fiep opkrast
Echt he? Het origineel is zelfs nog beterquote:
Ik ga daar zometeen in de pauze even een filmpje van posten hier. Ik denk dat Greysie hem zeker kan waarderen.quote:
Nee, ook niet. Die band maakt de saaiste muziek waar zelfs de aanwezigen op een begrafenis dood neervallen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:35 schreef Cee het volgende:
Ineens waardeer je de vocals van 't origineel.
In het US topic had ik er eentje geplaatst, wat hij deze keer zong, van Bill Withers.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga daar zometeen in de pauze even een filmpje van posten hier. Ik denk dat Greysie hem zeker kan waarderen.
Nou ja, basje begint nu in mn voeten te porren zodat ik wakker blijf... Konijn met muziekkennisquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Of noemen ze dit dan prachtig, omdat het zo mooi van eenvoud is?
Die zijn opquote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:36 schreef iBenny het volgende:
Mooi gespeeld.... jammer dat Sam er doorheen zong
Pas maar op dat 'ie niet in je tenen hapt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, basje begint nu in mn voeten te porren zodat ik wakker blijf... Konijn met muziekkennis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |