Vind ik leuk +1quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:30 schreef Cee het volgende:
twitter:JamaiLoman twitterde op vrijdag 23-11-2012 om 21:27:14#tvoh #TVOH3 huh??? Die cijfers staan hun monitoren verkeerd afgesteld??? reageer retweet
Vandaaaaaaag is witquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:31 schreef Cee het volgende:
Marco zit team Van Velzen echt als een malle te swaffelen, die treden straks allemaal in het wit op.
hij is niet veel beterquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:30 schreef Cee het volgende:
twitter:JamaiLoman twitterde op vrijdag 23-11-2012 om 21:27:14#tvoh #TVOH3 huh??? Die cijfers staan hun monitoren verkeerd afgesteld??? reageer retweet
Jamaiquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:30 schreef Cee het volgende:
Dat is bij Sandra net zo en dat noemt men dan fladderen als een vlinder...quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:32 schreef Injetta het volgende:
Variatie in de melodielijn? Dat was gewoon wat gezweef en ernaast zitten.
Je hebt te veel alcohol op.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Dat ik nog moet zeggen dat ik liever iets van Bluffff hoor, hoe kan het toch
Wat gebeurd erquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Dat ik nog moet zeggen dat ik liever iets van Bluffff hoor, hoe kan het toch
Wij kijken alleen nog maar vanwege het topicquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:32 schreef Honeymooner het volgende:
Haha ik moet ff zeggen dat ik eindelijk The Voice een keer live kan kijken en dit topic dus live kan volgen en het is nog 100x leuker dan wanneer ik het achteraf teruglees. Thanks for that!
quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:32 schreef Honeymooner het volgende:
Haha ik moet ff zeggen dat ik eindelijk The Voice een keer live kan kijken en dit topic dus live kan volgen en het is nog 100x leuker dan wanneer ik het achteraf teruglees. Thanks for that!
Was het maar zo'n feestquote:
Ook meeposten hequote:Op vrijdag 23 november 2012 21:32 schreef Honeymooner het volgende:
En Wendy heeft ze nietquote:
Ik noem dat 'weeig als een misselijke maag'quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat is bij Sandra net zo en dat noemt men dan fladderen als een vlinder...
Truequote:Op vrijdag 23 november 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Wij kijken alleen nog maar vanwege het topic
Saai eentonig nummer was het. Of haar magie is weg, beetje teveel van hetzelfde steeds.quote:
PRECIES.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat is bij Sandra net zo en dat noemt men dan fladderen als een vlinder...
Weet je, ik denk dat dat best...weleens........waar.............kan...............zijnquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Wij kijken alleen nog maar vanwege het topic
Nou, dat gaat bij mij in een mooie golfbeweging zo van BWURK naar buiten hoor. Sandra zingt als een of ander zeer onregelmatig hartfilmpje.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik noem dat 'weeig als een misselijke maag'
Inderdaad hè. Dat begon best matig maar het heeft me in de greep, wat daar rondloopt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:34 schreef Karina het volgende:
Ik zat vanmorgen Voice US te kijken, wat een verschil... OK ze hebben daar natuurlijk veel meer keus, maar dan nog.
Kom ga mee naar Snorkelland, in de diepe zee! En beleef de avonturen van de Snorkels meequote:Op vrijdag 23 november 2012 21:33 schreef STING het volgende:
[..]
Weet je, ik denk dat dat best...weleens........waar.............kan...............zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |