quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:26 schreef bloodymary1 het volgende:
De Bond van Wetsovertreders....????
enquote:'Camera in woning schendt privacy insluiper'
EMMEN - De politie Drenthe heeft videobeelden van een insluiper op internet gezet. Daarmee wordt de privacy van de insluiper geschonden, meent de Bond van Wetsovertreders.
http://www.nu.nl/algemeen(...)ivacy-insluiper.htmlquote:Volgens de bond mogen verdachten in winkels worden gefilmd. ''Maar apparatuur in woonhuizen gaat te ver'', aldus een woordvoerder.
Een asielzoeker had ze een beter gevoel gegeven.quote:Op zaterdag 24 november 2012 08:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hoe kan het nou dat niemand in dat dorp wist dat die Jasper zo'n raar figuur is dat hij het wel eens gedaan zou kunnen hebben???
En nu zijn ze ineens allemaal verbaasd "dat het een van ons is"![]()
![]()
![]()
Mensen die hier lezen en posten denken allemaal verschillend. Op een open forum is ruimte voor iedereen. Ik vind dat gespeculeer waardeloos. Mensen speculeren van alles terwijl ze de details niet kennen. Maar goed, als het me niet bevalt, lees ik het gewoon niet. Anderzijds vind ik het stiekem ook wel weer leuk om te lezen wat er allemaal in de hoofden van de speculanten omgaat.quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:29 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hier wel mee eens.
Ik volg het topic ook, en dat idiote complot gedoe helpt niks, het is toch wel duidelijk dat het nergens op slaat? Waarom dan het een podium geven.
Het is in zo'n kleine gemeenschap ook gewoon vervelend als het iemand uit eigen kring is, daar heb je mee aan bar gezeten, die heb je mogelijk een goed nieuwjaar gewenst, je kinderen hebben met zijn kinderen in de klas gezeten, je kinderen hebben er misschien wel thuis gespeeld.quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:55 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Een asielzoeker had ze een beter gevoel gegeven.
Waar het verschil tussen ons gespeculeer en dat van de complotdenkers is, dat wij niet bij iedereen die we mogelijk (mede)schuldig achten aan de deur staan en ze door het slijk halen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:56 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Mensen die hier lezen en posten denken allemaal verschillend. Op een open forum is ruimte voor iedereen. Ik vind dat gespeculeer waardeloos. Mensen speculeren van alles terwijl ze de details niet kennen. Maar goed, als het me niet bevalt, lees ik het gewoon niet. Anderzijds vind ik het stiekem ook wel weer leuk om te lezen wat er allemaal in de hoofden van de speculanten omgaat.
Mensen geen podium geven is mensen de mond snoeren. Censuur lijkt me niet de bedoeling op een open en democratisch forum.
Ik vind zowel het gespeculeer als de complottheorieën waardeloos.quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:56 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Mensen die hier lezen en posten denken allemaal verschillend. Op een open forum is ruimte voor iedereen. Ik vind dat gespeculeer waardeloos. Mensen speculeren van alles terwijl ze de details niet kennen. Maar goed, als het me niet bevalt, lees ik het gewoon niet. Anderzijds vind ik het stiekem ook wel weer leuk om te lezen wat er allemaal in de hoofden van de speculanten omgaat.
Mensen geen podium geven is mensen de mond snoeren. Censuur lijkt me niet de bedoeling op een open en democratisch forum.
Ik vind die complotters ook waardeloos, begrijp me niet verkeerd maar de niet-complotters in nieuws speculeren er ook op los, dat hou je niet tegen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:04 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik vind zowel het gespeculeer als de complottheorieën waardeloos.
Dit is NWS toch, een forum voor feiten.
Nou, wat let je?quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:15 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Ik vind die complotters ook waardeloos, begrijp me niet verkeerd maar de niet-complotters in nieuws speculeren er ook op los, dat hou je niet tegen.
Verder ben ik wel voor een speciaal topic in BNW.
De stilte sloeg in als een bom..quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:09 schreef Copycat het volgende:
Ik ben ook wel voor een BNW-topic. Sowieso om te zien hoe de alu'tjes op FOK! hier nu instaan.
Waarschijnlijk stil, net als toen er bij de OS zich geen drama's dan wel false flags voordeden.
Open maar een topic dan kom ik wel als er iets te melden valt. Anders post ik het hier wel. Er is voorlopig toch niets te melden.quote:
Nee, ik ben niet goed genoeg op de hoogte, dus lees liever mee.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:18 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Open maar een topic dan kom ik wel als er iets te melden valt. Anders post ik het hier wel. Er is voorlopig toch niets te melden.
Ja, maar de complotters maken daarbij probleemloos hele gezinnen van onschuldige mensen kapot, dat lijkt me toch een tikje anders dan de speculaties die al uitgaan van de schuld van de verdachte.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:15 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
Ik vind die complotters ook waardeloos, begrijp me niet verkeerd maar de niet-complotters in nieuws speculeren er ook op los, dat hou je niet tegen.
Verder ben ik wel voor een speciaal topic in BNW.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar de complotters maken daarbij probleemloos hele gezinnen van onschuldige mensen kapot, dat lijkt me toch een tikje anders dan de speculaties die al uitgaan van de schuld van de verdachte.
Tja, dat weet je nooit, aan de buitenkant zie je echt niet hoe iemand van binnen in elkaar zit. En ik weet niet of hij verder al heel erg vreemd gedrag had vertoond, los van dat joyriden.quote:Op zaterdag 24 november 2012 08:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hoe kan het nou dat niemand in dat dorp wist dat die Jasper zo'n raar figuur is dat hij het wel eens gedaan zou kunnen hebben???
En nu zijn ze ineens allemaal verbaasd "dat het een van ons is"![]()
![]()
![]()
Wat denk je? Hoe groot is de kans als iedereen elkaar kent in het dorp?quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:56 schreef Samson het volgende:
[..]
Tja, dat weet je nooit, aan de buitenkant zie je echt niet hoe iemand van binnen in elkaar zit. En ik weet niet of hij verder al heel erg vreemd gedrag had vertoond, los van dat joyriden.
Grappig dat jij er blijkbaar van overtuigd bent dat je mensen op hun dagelijkse gedrag (dat je zelf waarneemt) kunt inschatten. Geloof me, iedereen in het leven speelt zijn/haar rol en er zijn maar weinig mensen diep van binnen zoals jij ze inschat. Mensen "kennen" elkaar veelal helemaal niet en ik durf zelfs te beweren dat zoiets zo ver doorgaat tot in bijvoorbeeld getrouwde stellen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat denk je? Hoe groot is de kans als iedereen elkaar kent in het dorp?
Oké...quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:46 schreef Xan21 het volgende:
Scenario 1 - Spencer en Wietse waren een fiets aan het stelen voor Marianne (toen fietste Verry Brouwer samen met zijn vriendin voorbij). Ze wamen erachter dat Marianne verdwenen was en werden opgehaald door Spencer zijn moeder. Misschien hebben ze nog gezocht in de buurt...Onwaarschijnlijk omdat ze zo een taxi voor haar hadden kunnen bellen, wat waarschijnlijk ook het plan was, maar dat was al te laat.
Scenario 2 - Spencer en Wietse wisten dat Marianne verdwenen was, konden hun eigen fietsen niet meer gebruiken en wilde haar gaan zoeken met een gestolen fiets (Verry Brouwer ziet ze). Wat ze misschien wel hebben gedaan erna (misschien op gestolen fiets, misschien met auto samen met moeder) want Geke zegt dat ze pas een uur nadat Marianne verdween weer op het Raboplein waren en aangezien Spencer de woorden - "Dit is zinloos geweld!" schreeuwde wist hij dat het geen grap of iets dergelijks was. Spencer en Wietse worden naar de Pyramide in Buitenpost gebracht, de fietsen liggen tot de volgende dag op het plein (Had Marianne de sleutels nog?)
Toendertijd werden zowat alle asielzoekers aansprakelijk gesteld door hysterische dorpsbewoners, nu is er alleen maar begrip voor en medeleven met vrienden, familie en zichzelf.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is in zo'n kleine gemeenschap ook gewoon vervelend als het iemand uit eigen kring is, daar heb je mee aan bar gezeten, die heb je mogelijk een goed nieuwjaar gewenst, je kinderen hebben met zijn kinderen in de klas gezeten, je kinderen hebben er misschien wel thuis gespeeld.
Het was een stuk makkelijker geweest als het een buitenstaander was, ongeacht of die buitenstaander nou een asielzoeker of een autochtone Amsterdammer was geweest.
Ik denk dat het een complot van het hele dorp was, en dat het ritueel gebeurd is in de kerk, waarbij de vader en de broer ook een rol speeldenquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:19 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Toendertijd werden zowat alle asielzoekers aansprakelijk gesteld door hysterische dorpsbewoners, nu is er alleen maar begrip voor en medeleven met vrienden, familie en zichzelf.
En, zonder me te bekommeren om complotten, er is volgens mij meer aan de hand dan een uit de hand gelopen verkrachting. Er zijn vast meerdere dorpsbewoners bij betrokken.
Zo heb ik het nog nooit bekeken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik denk dat het een complot van het hele dorp was, en dat het ritueel gebeurd is in de kerk, waarbij de vader en de broer ook een rol speelden
Die Jasper is juist degene die nergens van afwist en nu de klos is, dat DNA is gefabriceerd in een laboratorium en in zijn mond geplaatst door de dorpsdokter , ja
Zo hoor je hoe het werkelijk zit he
Ja maar ik studeer dan ook aan de Sjerlok-Holmes instituut hequote:Op zaterdag 24 november 2012 12:34 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Zo heb ik het nog nooit bekeken.
Ik hou me d'r ook minder mee bezig dan jij, zo te zien.
Wat de asielzoekers waren voor Hilly Veenstra, dat zijn de Kollumers blijkbaar voor jou. Dat schiet niet op.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:19 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Toendertijd werden zowat alle asielzoekers aansprakelijk gesteld door hysterische dorpsbewoners, nu is er alleen maar begrip voor en medeleven met vrienden, familie en zichzelf.
En, zonder me te bekommeren om complotten, er is volgens mij meer aan de hand dan een uit de hand gelopen verkrachting. Er zijn vast meerdere dorpsbewoners bij betrokken.
Sukkel. Ik heb het juist niet over mijzelf. De verbazing die die mensen daar nu hebben dat het 'een van ons' is, is behoorlijk schijnheilig. Dit dorpje is zo klein dat iedereen alles van elkaar weet. Dat met die auto was bijvoorbeeld al jaren in het dorp bekend. Maar niemand die zijn of haar mond opentrekt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:10 schreef Samson het volgende:
[..]
Grappig dat jij er blijkbaar van overtuigd bent dat je mensen op hun dagelijkse gedrag (dat je zelf waarneemt) kunt inschatten. Geloof me, iedereen in het leven speelt zijn/haar rol en er zijn maar weinig mensen diep van binnen zoals jij ze inschat. Mensen "kennen" elkaar veelal helemaal niet en ik durf zelfs te beweren dat zoiets zo ver doorgaat tot in bijvoorbeeld getrouwde stellen.
Ik ben overtuigd.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:04 schreef maniack28 het volgende:
Volgens de paragnosten waren het toch de asielzoekers he! En in een auto... dus Jasper S. was het niet.
Het was een dorp verderop.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Sukkel. Ik heb het juist niet over mijzelf. De verbazing die die mensen daar nu hebben dat het 'een van ons' is, is behoorlijk schijnheilig. Dit dorpje is zo klein dat iedereen alles van elkaar weet. Dat met die auto was bijvoorbeeld al jaren in het dorp bekend. Maar niemand die zijn of haar mond opentrekt.![]()
En lekker schijnheilig nu doen dat 'het een van ons is' en dat ze het zo moeilijk hebben, terwijl ze wel eerst asielzoekers zaten te beschuldigen. Stelletje racisten. Laat ze eens hun excuses eens aanbieden aan die asielzoekers...
Bij de mensen van het dorp heeel dichtbij de moordplek. Dat was het eerste wat naar buiten kwam toen het nieuws bekend. werd.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het was een dorp verderop.
En hoezo was dat met die auto al jaren bekend? Bij wie dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |