Ik ben ook wel benieuwd wanneer-ie weer gaat 'golfen'.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:48 schreef MightyMightyM het volgende:
Ben alleen benieuwd hoe Maggie eruit ziet zonder die gulle lachen en zonder dat ze zo'n Linda de Mol-neusje trekt..
quote:Badr Hari zegt huur appartement Zuidas op
Badr Hari zit voorlopig nog even in de gevangenis. En dus heeft hij zijn dure appartement op de Amsterdamse Zuidas niet meer nodig. Volgens de website bekendeburen.nl heeft de kickbokser dan ook zijn huur opgezegd.
Badrs ex Daphne, met wie hij een dochtertje heeft, zou er nu nog wonen. Maar nu de huur is opgezegd, zou ze daar moeten vertrekken. Of hij ook vervangende woonruimte voor haar heeft geregeld, is niet duidelijk.
Volgens de website duidt het opzeggen van de huur erop dat, zodra Badr vrijkomt, hij en Estelle Cruijff willen gaan samenwonen.
Samenwonen in het huis van Ruudquote:
maar natuurlijk gaat hij vervangende woonruimte zoeken voor zijn ex en kindje, hij is toch een gewéldige family-man die verschrikkelijk goed voor al zijn naasten zorgt?!quote:
Vergeleken met Estelle wel lijkt me.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:02 schreef WRH het volgende:
hij is toch een gewéldige family-man die verschrikkelijk goed voor al zijn naasten zorgt?!
Wat een geweldig nieuws voor Ruudquote:Volgens de website duidt het opzeggen van de huur erop dat, zodra Badr vrijkomt, hij en Estelle Cruijff willen gaan samenwonen.
Inderdaadquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat een geweldig nieuws voor Ruud
Jawel hoor, ik zie ze allemaal nogquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Enkele plaatjes in de OP doen het niet meer.
Hee ja ze zijn er (weer). Of de verbinding haperde.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik zie ze allemaal nog
Ja, en je hebt alle tijd en gelegenheid als je in de bak zit blijkbaar.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:23 schreef gebrokenglas het volgende:
't lijkt me toch niet dat je je appartement al opzegt terwijl je vrouw / ex nog geen ander onderdak heeft?!?
Da's wel een uitkomst, dat je tegenwoordig een heleboel online kunt regelen...
Tsja, wat moet je anders doen. Sporten om een beetje fit te blijven, 2 uurtjes per dag, en tv kijken heb je ook wel gehad uiteindelijk.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, en je hebt alle tijd en gelegenheid als je in de bak zit blijkbaar.
Beetje internetten, beetje trainen, beetje luchten, beetje eten.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, wat moet je anders doen.
Internetten? Dacht het niet...quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Beetje internetten, beetje trainen, beetje luchten, beetje eten.
Geen idee wat de privileges zijn van 'een gedetineerde'. Nu zit hij nog in voorarrest dus misschien zijn daar andere zaken van toepassing dan van 'echte' veroordeelden.quote:
TV huur je, computer zul je zelf moeten regelen en nee, geen internet voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen idee wat de privileges zijn van 'een gedetineerde'. Nu zit hij nog in voorarrest dus misschien zijn daar andere zaken van toepassing.
't Zijn toch eigenlijk luxe hotels, met eigen tv, wc, badhok, en computer?
Nou ja, hij heeft wel stommere dingen gedaanquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:23 schreef gebrokenglas het volgende:
't lijkt me toch niet dat je je appartement al opzegt terwijl je vrouw / ex nog geen ander onderdak heeft?!?
Een autobiografie schrijven? Ik zou het ook niet wetenquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Hmm. Wat moet je met een computer zonder aansluiting? Kun je niet zo heel veel doen.
Ja brieven schrijven...
Spelletjes spelen? Dat doe je ook niet lang...
En: waar woonde hij toen Ruud nog thuis woonde?quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En waar moet zijn kindje dan wonen?
Een boek schrijven!quote:
Ik weet het niet. Hoor vandaag voor het eerst dat hij op de Zuidas woont/woonde.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
En: waar woonde hij toen Ruud nog thuis woonde?
Woonde hij al die tijd gewoon samen met zijn ex voor de scheiding van Ruud en Estelle bekend werd?
Zou me niets verbazen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Woonde hij al die tijd gewoon samen met zijn ex voor de scheiding van Ruud en Estelle bekend werd?
De Zuidas als zijn adres is al vaker langsgekomen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Hoor vandaag voor het eerst dat hij op de Zuidas woont/woonde.
Hopelijk regelt hij het goed voor ex en kind.
Misschien woonde hij er eerst alleen zonder zijn ex en kind en is zij er ingetrokken toen het met Estelle serieuzer werd.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
De Zuidas als zijn adres is al vaker langsgekomen.
dat lijkt me niet, ik ga er vanuit dat hij nog een ander huis heeftquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar lijkt me niet erg logisch; dan had zij dus woonruimte die ze opgegeven zou hebben om in zijn huis te kunnen wonen tot hij de lasten daarvan zat was en de huur zou opzeggen?quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien woonde hij er eerst alleen zonder zijn ex en kind en is zij er ingetrokken toen het met Estelle serieuzer werd.
Nee niet dom, maar wel onverstandigquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Waarschijnlijk een superdomme vraag, maar wat is 'zouzou' precies?
absoluut geen domme vraag! we zijn er allemaal nog niet helemaal achterquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Waarschijnlijk een superdomme vraag, maar wat is 'zouzou' precies?
Oh oh oh oh, daar gaat haar privacy weerquote:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh oh oh oh, daar gaat haar privacy weer
Nee, dat klinkt idd niet logisch. Maar ja, logica verwacht ik ook eigenlijk niet bij hem.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar lijkt me niet erg logisch; dan had zij dus woonruimte die ze opgegeven zou hebben om in zijn huis te kunnen wonen tot hij de lasten daarvan zat was en de huur zou opzeggen?
Misschien heeft Ruud nog een leuk appartementje te huur, een van die appartementen waar Estelle beslag op heeft laten leggen, gewoon omdat het kan
Je hebt gelijk. Misschien woonden ze er dan nog wel samen tot voor kort , en nu zij alleen en wil hij er vanaf en moet ze verkassen.quote:
Ja, mogelijk wel, maar dat betekent dus dat hij er nog woonde toen zijn relatie met Estelle geheim was, en ook toen die net bekend was, tenzij zijn spullen naar haar huis verhuisden zodra Ruud z'n koffers pakte.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Misschien woonden ze er dan nog wel samen tot voor kort , en nu zij alleen en wil hij er vanaf en moet ze verkassen.
Zoiets?
Estelle was zo verliefd dat ze misschien zelfs dát goed vond?quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, mogelijk wel, maar dat betekent dus dat hij er nog woonde toen zijn relatie met Estelle geheim was, en ook toen die net bekend was, tenzij zijn spullen naar haar huis verhuisden zodra Ruud z'n koffers pakte.
Maar dat zou wel heel erg rap en lomp tegenover de kinderen zijn.
Maar ik kan me niet voorstellen dat Estelle het wel best vond dat hij nog zet z'n ex samenwoonde toen hun relatie openbaar werd.
Ik denk eerder dat ze zo verliefd was dat ze de bom met Ruud heeft laten barsten omdat ze het niet meer goedvond dat hij daar nog met z'n ex woonde...quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Estelle was zo verliefd dat ze misschien zelfs dát goed vond?
Dat zou ook heel goed kunnen .quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze zo verliefd was dat ze de bom met Ruud heeft laten barsten omdat ze het niet meer goedvond dat hij daar nog met z'n ex woonde...
Ik vind het zó stil rond Daphne! Die heeft vast moeten 'beloven' niet met de pers te pratenquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tenzij Daphne nu boos is dat ze met baby op straat gezet wordt en een tell-all interview geeft
Al een keertje of 100quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:15 schreef Poeke het volgende:
Staat niemand erbij stil dat als Estelle gaat samenwonen met Badr zij geen recht meer heeft op partner-alimentatie van Ruud? Als ze niet oppast draait Badr de cel in, jaagt zij in een paar maanden zijn vermogen er doorheen en kan ze niet meer aankloppen bij Ruud. Nee nee, ik geloof er niets van van dat samenwonen.
/zouzou -modus
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:15 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik vind het zó stil rond Daphne! Die heeft vast moeten 'beloven' niet met de pers te praten
Jawel, daarom vinden we het allemaal zo fijn voor Ruud dat Badr de huur opgezegd heeft.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:15 schreef Poeke het volgende:
Staat niemand erbij stil dat als Estelle gaat samenwonen met Badr zij geen recht meer heeft op partner-alimentatie van Ruud? Als ze niet oppast draait Badr de cel in, jaagt zij in een paar maanden zijn vermogen er doorheen en kan ze niet meer aankloppen bij Ruud. Nee nee, ik geloof er niets van van dat samenwonen.
/zouzou -modus
quote:
Ik ben bang dat Estelle niet zo veel te willen heeft eigenlijkquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:19 schreef barca1971 het volgende:
Ik denk het ook niet, als Badr bij stel intrekt denk ik niet da Ruud nog langer gaat betalen voor het huis, dan mag Badr zijn portemonnee trekken en het overkopen want ik denk niet dat stel uit die villa wil, dat heeft ze al vaak genoeg gezegd
Het huis is van Ruud, nou kan het zijn dat er een hypotheek op rust, maar als dat niet zo is, dan valt er weinig te betalen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:19 schreef barca1971 het volgende:
Ik denk het ook niet, als Badr bij stel intrekt denk ik niet da Ruud nog langer gaat betalen voor het huis, dan mag Badr zijn portemonnee trekken en het overkopen want ik denk niet dat stel uit die villa wil, dat heeft ze al vaak genoeg gezegd
Ze zullen je wel dankbaar zijn voor je denkwerkquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:24 schreef barca1971 het volgende:
Ik denk ook dat er gewoon een hypotkeek op zit. Ruud heeft pas nog verklaard dat het een erg duur huis is en dat het misschien wel verkocht gaat worden zodat ook estelle helemaal met een schone lei kan beginnen...
Dus mocht ze dan haar huis niet willen verlaten, dan kan Badr het van Ruud overkopen
Als het echte liefde is overleeft die ook deze nieuwe drie maanden wel.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:01 schreef barca1971 het volgende:
Als de liefde dan nog niet bekoeld is natuurlijk...
Dat. Lijkt me vrij prettig voor Badr als dat tenminste uitgelekt is....quote:Op zondag 25 november 2012 18:25 schreef Leandra het volgende:
Ficq kan zelf het lek ook zijn natuurlijk, zeker omdat duidelijk wordt dat hij wel praat maar niks zegt.
Bij de politie blijft niet veel achter gesloten deuren, he?quote:Misdaadjournalist Wouter Laumans kwam in het bezit van het politieverhoor van Nederlands meest bekende kickbokser.
Dat is dan weer goed nieuws. Ik maakte me al zorgen dat je bijna niet aan een Nieuwe Revu zou kunnen komen.quote:Op zondag 25 november 2012 17:27 schreef eskil het volgende:
http://www.camilleri.nl/2(...)zijn-foute-vrienden/
De Nieuwe Revu van deze week met het artikel ‘De foute vrienden van Badr Hari’ is vrijwel overal te koop.
Hee, die tekst kennen we nog van Estelle. 9 Keer de fout in OK, maar een 10e keer is net even te veel.quote:Yves Grijpgraag: Ik heb Badr beloofd te helpen, mits hij de waarheid zou spreken over de mishandeling. Hij is geen Monster van Lochness. Als hij nog één keer in de fout gaat, dan is het wel over tussen ons.
Tsja, ergens moet je een grens trekken, met wat tolerantie in acht nemend.quote:Op zondag 25 november 2012 20:35 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hee, die tekst kennen we nog van Estelle. 9 Keer de fout in OK, maar een 10e keer is net even te veel.
Ja, wat een gekkies he, dat Nederlandse publiek. Vinden het minder erg als je jezelf naar de knoppen helpt met doping dan wanneer je willekeurige mensen in elkaar timmertquote:Leugens komen vaker voor in de sport, kijk maar naar alle dopingverhalen, alleen hier gaat het om een zware mishandeling. Dan is het onvergeeflijk.
In de PC Hooftquote:Op maandag 26 november 2012 23:29 schreef Copycat het volgende:
Wie zegt dat hij daar nog echt woonde? Voor hetzelfde geld had/heeft hij nog een ander pied à terre of zo.
Nou, las laatst in een artikel dat ze in haar huidige kluizenaarsbestaan zelfs niet eens meer in de PC komt. Om even aan te geven hoe erg ze van het padje is.quote:Op maandag 26 november 2012 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
In de PC Hooft![]()
Dan valt het niet op als Estelle op bezoek komt
Ik denk eerder dat ze haar ogen uit haar kop schaamt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:36 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Nou, las laatst in een artikel dat ze in haar huidige kluizenaarsbestaan zelfs niet eens meer in de PC komt. Ok even aan te geven hoe erg ze van het padje is.
Wat fijn dat er bol.com isquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:36 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Nou, las laatst in een artikel dat ze in haar huidige kluizenaarsbestaan zelfs niet eens meer in de PC komt. Ok even aan te geven hoe erg ze van het padje is.
Ik schat haar in als het type dat vrijwel geen schaamte kent.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze haar ogen uit haar kop schaamt.
Misschien wel, maar ik kan me zo wel voorstellen dat ze met een mond vol tanden zit, als ze iemand tegenkomt. Hoe moet ze dan uitleggen dat ze er zo erg aan toe is, als ze wel kan shoppen alsof er niets aan de hand is. Ik zet mijn geld eerder daarop.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik schat haar in als het type dat vrijwel geen schaamte kent.
Dat was ik ook wat ik bedoelde met haar kluizenaarsbestaan. Ze zei laatst ook in Beau Monde dat ze zich al maanden niet buiten vertoont en gaf natuurlijk al eens aan dat ze jankend kennisnam van de negatieve commentaren op internet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze haar ogen uit haar kop schaamt.
Staat er nog iemand bij de poortquote:
Helemaal met je zienswijze eens.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:28 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Dat was ik ook wat ik bedoelde met haar kluizenaarsbestaan. Ze zei laatst ook in Beau Monde dat ze zich al maanden niet buiten vertoont en gaf natuurlijk al eens aan dat ze jankend kennisnam van de negatieve commentaren op internet.
Betwijfel wel of er in die schaamte ook het besef zit dat ze dom en fout bezig is. Het lijkt er m.i. meer op dat ze zich wel bewust is van het feit dat een aanzienlijk deel van de Nederlandse bevolking niet zo positief over haar denkt, maar dat zij deze beeldvorming zo onterecht vindt en zij zichzelf alleen nog maar meer als slachtoffer ziet.
Misschien moet ze andere "beste vrienden" zoeken die haar adviseren.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:51 schreef barca1971 het volgende:
Het is toch een heel raar gegeven dat ze zichzelf als slachtoffer gaat zien hé? ze weet toch ook wat badr allemaal op zijn kerfstok heeft en hoe onhandig ze het zelf aan heeft gepakt, met badr,zijn slachtoffers met ruud, met haar kinderen met de pers? als ze logisch nadenkt wéét ze die dingen toch en ook dat het hele land het weet want niks is ons bespaard gebleven..hoe kun je dan nog jezelf als slachtoffer zien? ze zou eens écht iets vreselijks mee moeten maken zeg
Schat toch, overhaast iets typen is wat anders dan een tenenkrommende dt-fout he? En ik beweer niet van mezelf dat er niks mis is met mijn spelling, jij wel.quote:
Nogmaals: wat heerlijk voor Ruudquote:Op woensdag 28 november 2012 12:25 schreef Booyah het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)l-ten-huwelijk.dhtml
Whut gaan de huwelijksklokken luiden? Voor Stel en Badr Hari #LOLquote:Op woensdag 28 november 2012 12:25 schreef Booyah het volgende:
Hopla!quote:Op woensdag 28 november 2012 12:25 schreef Booyah het volgende:
quote:'Badr vroeg Estelle in cel ten huwelijk'
28-11-12 - 11:37 bron: Story
© anp.
Estelle Cruijff en Badr Hari stappen naar verluidt binnenkort in het huwelijksbootje. Badr zou Estelle in de gevangenis ten huwelijk hebben gevraagd. Dat meldt althans een insider aan het weekblad Story.
Zodra Estelle gescheiden is, geven de twee elkaar het jawoord. Badr heeft Estelle, nog voordat hij voorlopig werd vrijgelaten, ten huwelijk gevraagd in de cel.
Volgens de insider heeft de blondine volmondig 'ja' gezegd. De vechtsporter is op 8 december jarig en de twee hadden een groot feest gepland waarop ze het goede nieuws met vrienden en familie zouden delen. Dat feest kan nu niet doorgaan, maar naar verluidt gaat het huwelijk wel door.
'Kilo's afgevallen'
Het valt Estelle zwaar dat Badr weer vastzit. Ze zou nauwelijks nog de deur uitkomen en haar moeder zorgt nu voor haar. 'Estelle is elk moment van de dag met Badr bezig. Ze kan niet meer slapen en is kilo's afgevallen. Ze oogt heel broos.'
Dat weten we niet he, hoeveel tijd ze al mét elkaar hebben doorgebrachtquote:Op woensdag 28 november 2012 13:02 schreef barca1971 het volgende:
je zou toch denken dat je niet meteen de behoefte hebt om wéér te trouwen, zeker gezien hoe hun relatie is gestart en wat er allemaal is gebeurd. Ze kennen elkaar toch nauwelijks! ze hebben meer tijd zonder dan mét elkaar doorgebrachtDan zou ze er juist goed aan doen om eerst er achter te komen of het wel werkt, zo met zijn 2en, juist ook teleurstelling te voorkomen ook gezien ze 2 kinderen heeft...wat is ze toch dom zeg...alleen maar met Badr bezig..tssssss leuk om te lezen als je haar kind bent
quote:Op woensdag 28 november 2012 13:24 schreef DarkElf het volgende:
'Estelle is elk moment van de dag met Badr bezig. Ze kan niet meer slapen en is kilo's afgevallen. Ze oogt heel broos.'
Past ze wel mooi in een size zero op haar huwelijksdag
is dat in Nederland ook zo? If so, lekker uitgekookt van Badderquote:Op woensdag 28 november 2012 13:26 schreef yvonne het volgende:
Zeg, als vrouw hoeft ze niet meer tegen hem te getuigen toch?
wou je met hem trouwen?quote:Op woensdag 28 november 2012 13:26 schreef yvonne het volgende:
Klopt, maar dat halen ze nooit, gezien de manier waarop ze die scheiding van Tuut-Tuut-Ruud heeft lopen rekkenquote:Op woensdag 28 november 2012 13:26 schreef yvonne het volgende:
Waarschijnlijk al veel langer hoor.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:32 schreef barca1971 het volgende:
jep..verschoningsrecht..vandaar de haast waarschijnlijk, eerst het psychisch labiel verhaal om het niet te hoeven doen, nu zsm huwelijk, jammer dat de nieuwe 90 dagen weer roet in het eten hebben gegooid.. en tja hoeveel tijd ze samen door hebben gebracht? officieel natuurlijk maar vanaf 6 juni tot aan 25 juli en daarvoor wat stiekeme clandestiene uitjes, maarja, nog geen basis voor een huwelijk lijkt me....domme domme zet, tenzij het weer allemaal bij het plan 'onvoorwaardelijke liefde hoort'...dat ze zich niet wat meer vermant voor haar kinderen zeg, ze gedraagt zich als een tiener
Boerenslimheidquote:Op woensdag 28 november 2012 13:32 schreef barca1971 het volgende:
jep..verschoningsrecht..vandaar de haast waarschijnlijk, eerst het psychisch labiel verhaal om het niet te hoeven doen, nu zsm huwelijk, jammer dat de nieuwe 90 dagen weer roet in het eten hebben gegooid.. en tja hoeveel tijd ze samen door hebben gebracht? officieel natuurlijk maar vanaf 6 juni tot aan 25 juli en daarvoor wat stiekeme clandestiene uitjes, maarja, nog geen basis voor een huwelijk lijkt me....domme domme zet, tenzij het weer allemaal bij het plan 'onvoorwaardelijke liefde hoort'...dat ze zich niet wat meer vermant voor haar kinderen zeg, ze gedraagt zich als een tiener
Ook niet als de misdaad voor het Huwelijk is begaan?quote:Op woensdag 28 november 2012 13:26 schreef yvonne het volgende:
Er was een psycholoog aanwezig toen Estelle ging ehh...verklaren dat ze niet ging verklaren. Lijkt me niet dat er een dergelijke specialist voor nodig is om een voorgenomen huwelijk als reden op te voeren.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Mogelijk is een voorgenomen huwelijk al wel voldoende.
Ik vermoed dat hij haar al ten huwelijk heeft gevraagd toen de eerste geluiden er waren dat ze niet zou getuigen en dat dat de o zo geheimzinnige reden was dat ze niet hoefde.
Volgens mij is daar jurisprudentie over en valt een voorgenomen huwelijk niet onder het verschoningsrecht....quote:Op woensdag 28 november 2012 14:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vermoed dat hij haar al ten huwelijk heeft gevraagd toen de eerste geluiden er waren dat ze niet zou getuigen en dat dat de o zo geheimzinnige reden was dat ze niet hoefde.
ruud natuurlijk! want "ik ben niet afgepakt, ruud heeft me weg gegeven"quote:Op woensdag 28 november 2012 14:01 schreef MightyMightyM het volgende:
Ben ook toch wel benieuwd naar welke ontwerper zich nog met haar wil associeren, of Leco de maquillage nog wel wil verzorgen, de gastenlijst, of Evert haar weg gaat geven in plaats van Henny. En wie durft er nog een lollige speech te houden of sketch uit te voeren, gezien de wijze waarop Badr kan reageren op grappen en grollen? Zullen de dames allen parels dragen uit respect voor de bruidegom? Worden Leon en Yves bruidsjonkers?
Ze kan voornemen wat ze wil. Ze is nog getrouwd.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Dom, niet aan gedacht. Hij zal het met plezier doen en Badr dan veel succes wensen met die afgelikte labiele boterham.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:04 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ruud natuurlijk! want "ik ben niet afgepakt, ruud heeft me weg gegeven"
quote:Op woensdag 28 november 2012 14:04 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ruud natuurlijk! want "ik ben niet afgepakt, ruud heeft me weg gegeven"
Ik denk niet in de huiskamer, maar in een horecagelegenheid.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:06 schreef barca1971 het volgende:
Hahhaha wat een giller zou dat zijn zegZouden ze dan nog niet het verstand hebben om het maar héél intien te doen, de huiskamer ofzo?? En als het echt gekoppeld is aan het feit dat ze dan maar niks hoeft te zeggen is helemaal stuitend! Het net sluit zich alleen maar dichter om hen heen op deze manier,ze maken zich nog meer verdacht, want nogmaals; als er niks is voorgevallen, dan zou Estelle voor haar lover in de bres springen. Dit zaakje stinkt van alle kanten. Je moeder gaat na 2 maanden verkering trouwen met een mocro met een kort lontje, cool zeg..
Moeten ze wel snel zijn, want de huur is al opgezegd toch?quote:Op woensdag 28 november 2012 14:13 schreef barca1971 het volgende:
Dat zou natuurlijk niet zo netjes zijn met alle spullen van Ruud nog om hen heen..de lege huiskamer op de zuid as dan maar?
quote:Op woensdag 28 november 2012 14:07 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik denk niet in de huiskamer, maar in een horecagelegenheid.
Daar houden wij van, bij Ons in de P.C.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:23 schreef Deisyy het volgende:
In de cel ten huwelijk gevraagd.... zo romantisch
Ja, en?quote:Op woensdag 28 november 2012 14:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze kan voornemen wat ze wil. Ze is nog getrouwd.
Geen idee, heb me er niet in verdiept, maar logischerwijs denk ik dat je eerst moet scheiden, wil je kunnen trouwen. Dan zou iedereen die getrouwd is, zeggen dat het voornemen er is om met iemand te trouwen die dreigt opgesloten te worden (als je daar bij moet getuigen natuurlijk).quote:Op woensdag 28 november 2012 14:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, en?
haar voorgenomen huwelijk met Hari geeft wellicht al verschoningsrecht.
O dat wist ik niet! Nee, dan zal het wel instortingsgevaar zijn geweest inderdaad.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:03 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Er was een psycholoog aanwezig toen Estelle ging ehh...verklaren dat ze niet ging verklaren. Lijkt me niet dat er een dergelijke specialist voor nodig is om een voorgenomen huwelijk als reden op te voeren.
Nah, gezien eerdere jurisprudentie lijkt me dat niet.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, en?
Misschien moet madamme wat afleiding zoeken in het zorgen voor haar twee kinderen. Ipv zich als een kleuter te laten verzorgen daar de hare.quote:'Het valt Estelle zwaar dat Badr weer vastzit. Ze zou nauwelijks nog de deur uitkomen en haar moeder zorgt nu voor haar. 'Estelle is elk moment van de dag met Badr bezig. Ze kan niet meer slapen en is kilo's afgevallen. Ze oogt heel broos.'
Het EHRM heeft kort geleden besloten van niet. Daar ging het om iemand die al 18 jaar samen was met haar partner. Verschoningsrecht geldt voor gehuwden en geregistreerd partners, niet voor verkering in welk stadium dan ook.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, en?
En... misschien heeft ze echt wel niets gezienquote:Op woensdag 28 november 2012 14:38 schreef ThunderBitch het volgende:
Alsof het raar is dat iemand van de kaart is in zo'n situatie. De waarheid is de waarheid, of ze nou labiel is of niet.
Ik zou zeggen, laat ze door een onafhankelijke psy of loog gezien worden.
Dan kan ze dat natuurlijk zeggen. Is ze snel klaar, mag ze weer naar huis.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En... misschien heeft ze echt wel niets gezien
ja snap ik, maar het zou kunnen... dat bedoel ik, is moeilijk maar niet onmogelijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan kan ze dat natuurlijk zeggen. Is ze snel klaar, mag ze weer naar huis.
Heel onwaarschijnlijk, want waarom heeft ze een psycholoog nodig om aan te tonen dat ze niet kan getuigen als ze niets heeft gezien?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja snap ik, maar het zou kunnen... dat bedoel ik, is moeilijk maar niet onmogelijk.
ja, goeie vraagquote:Op woensdag 28 november 2012 15:03 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Heel onwaarschijnlijk, want waarom heeft ze een psycholoog nodig om aan te tonen dat ze niet kan getuigen als ze niets heeft gezien?
Met Gijrath en Kuster als getuige, ze weten nu hoe het hoort.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:07 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik denk niet in de huiskamer, maar in een horecagelegenheid.
Aha, helder!quote:Op woensdag 28 november 2012 14:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het EHRM heeft kort geleden besloten van niet. Daar ging het om iemand die al 18 jaar samen was met haar partner. Verschoningsrecht geldt voor gehuwden en geregistreerd partners, niet voor verkering in welk stadium dan ook.
Dat wordt geen sprookje met een happy end voor Estelle.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:38 schreef barca1971 het volgende:
Er is pas idd verklaard dat er nog 2 getuigen gehoord moeten worden, 1 daarvan is Estelle. Lijkt me dat ze er niet veel langer onderuit kan komen, tenzij ze nu weer gaan proberen haar voor een nitwit te verslijten, gezien het terug sturen van Badr naar de cel..het is een klucht aan het worden, mag toch hopen dat de RM nu ook geen geduld meer met haar heeft, als je niks gezien hebt hoef je ook geen psycholoog te laten zeggen dat je niks kunt verklaren...ze is zo intens gek op die Badr dat ze niks ten nadele van hem wil of durft te zeggen...
Maak je geen zorgen, in dat wereldje bestaan geen principes.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:01 schreef MightyMightyM het volgende:
Ben ook toch wel benieuwd naar welke ontwerper zich nog met haar wil associeren, of Leco de maquillage nog wel wil verzorgen, de gastenlijst, of Evert haar weg gaat geven in plaats van Henny.
Goed punt. Dat zou te gemakkelijk zijn.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:36 schreef ThunderBitch het volgende:
Dan zou iedereen die getrouwd is, zeggen dat het voornemen er is om met iemand te trouwen die dreigt opgesloten te worden (als je daar bij moet getuigen natuurlijk).
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:04 schreef MightyMightyM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een advies, "de beuk erin"
Maar ja, Bram Bakker. Die zegt wel vaker rare dingen.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:27 schreef Leandra het volgende:
Het is het enige advies wat hij niet nodig heeft, sterker nog "De beuk er niet meer in" zou een beter advies zijn.
Was dat niet die man die zijn eigen cliëntes neukte en ze vervolgens uitleende aan een vriend om haar ook door hem te laten neuken?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar ja, Bram Bakker. Die zegt wel vaker rare dingen.
das keith bakkerquote:Op woensdag 28 november 2012 19:56 schreef Disorder het volgende:
[..]
Was dat niet die man die zijn eigen cliëntes neukte en ze vervolgens uitleende aan een vriend om haar ook door hem te laten neuken?
Is dit het vervolg van plan A? Het charme offensief gaat gestaag door.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:04 schreef MightyMightyM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een advies, "de beuk erin"
Nou een hekel is een groot woord, maar mjn ervaring leert me dat ze er niet heel erg op zitten wachten. Heb ervaring met Marokkaanse (schoon)ouders die een beetje make-up al sletterig vinden en dan moet je net het persoonlijke opmaakpopje van Leco hebben. Verder is ze natuurlijk niet-moslim en ligt in scheiding.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:17 schreef barca1971 het volgende:
Denk je dat Mighty? hebben die mensen gewoon standaard een hekel aan westerse dames voor hun zonen
Estelle is dan misschien wel te stom om te telle, maar te slim om haar partneralimentatie af te bestellequote:Op donderdag 29 november 2012 08:58 schreef Leandra het volgende:
Als ze werkelijk zo graag (en snel) met hem zou willen trouwen dan had ze wel geregeld dat ze al gescheiden was.
Die echtscheiding is al bijna 6 maanden geleden aangevraagd, als ze opnieuw trouwt dan maakt de partneralimentatie weinig uit, kinderalimentatie zal het probleem niet zijn, dus wat is de reden van rekken dan wel?
Het vermogen van de man met wie ze niet in gemeenschap van goederen getrouwd was?
Nou bestaat er waarschijnlijk wel recht op een deel van de groei van dat vermogen, maar die berekening zal vast niet zo moeilijk zijn dat ze daar niet uitkomen.
Ja.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:05 schreef barca1971 het volgende:
ehhmm is het uberhaupt toegestaan om in de gevangenis te trouwen? mensen zitten daar niet voor niks, lijkt me dan ook dat trouwen niet een mogelijkheid dient te horen..
Nee, gehuwd zijn is geen voorwaarde voor bezoek zonder toezicht:quote:Op donderdag 29 november 2012 13:17 schreef barca1971 het volgende:
Hahha wat een aanfluiting is dat zeg! dat moet je toch niet eens willen, zo'n huwelijk..maar de moraal van het verhaal is natuurlijk zoals altijd; SEX ..pas als je officieel getrouwd bent mag je dat hebben, anders blijft het bij de publieke bezoekjes blijkt wel uit het stukje. en aangezien Badr ook nog een veroordeling kan verwachten moet hij misschien nog wel langer zitten na januari...ja hé..zo lang zonder sex kunnen deze 2 intens verliefde pubers natuurlijk niet![]()
Zou mooi zijn als we dat toch ook mogen zien, de ceremonie enzo..we kregen dit stel toch al zoveel door onze strot geboord, maar ben bang dat ze dan ineens selectief gaan zijn. WIJ WILLEN DAN OOK DEELGEMAAKT WORDEN VAN PLAN ONVOORWAARDELIJKE LIEFDE JA
Bronquote:In een normaal beveiligde gevangenis kan de directeur een gedetineerde 1 keer per maand bezoek zonder toezicht toestaan. Dat is bezoek in een aparte kamer zonder het toezicht van een bewaarder. Dit kan alleen in een normaal beveiligde gevangenis. In de uitgebreid of extra beveiligde inrichtingen is geen mogelijkheid van bezoek zonder toezicht. In de beperkt beveiligde en zeer beperkt beveiligde inrichtingen is dit ook niet mogelijk, omdat vierwekelijks of wekelijks verlof al tot het regime van die inrichting behoort.
Dit bezoek zonder toezicht is aan een aantal voorwaarden verbonden:
• De bezoeker of bezoekster moet ouder zijn dan 18 jaar (met uitzondering van de eigen kinderen van de gedetineerde).
• De band die de gedetineerde met de bezoeker of bezoekster heeft moet duurzaam en hecht zijn. Dat betekent meestal dat het om de levenspartner van een gedetineerde gaat waar hij of zij al een relatie had voorafgaand aan de detentie. Soms gaat het om ouders of kinderen van een gedetineerde. De gedetineerde moet de duurzaamheid en de hechtheid kunnen aantonen.
• Het bezoek moet bijdragen aan het behoud of het versterken van de band met de bezoeker of bezoekster.
• Het bezoek moet bijdragen aan de terugkeer van de gedetineerde aan de samenleving.
• Het bezoek zonder toezicht vindt ten hoogste 1 x per maand plaats.
• Het bezoek zonder toezicht vervangt het reguliere bezoekmoment van die week.
Dat zou kunnen, ik weet niet of er voor het HvB andere regels zijn voor bezoek zonder toezicht.quote:
Klopt. En bij de PI waar ik ervaring mee heb, mag je het ook pas na een paar maanden aanvragen...quote:Op donderdag 29 november 2012 13:45 schreef Copycat het volgende:
In een HvB heb je daar voor zover ik weet geen recht op.
En voordat het is goedgekeurd ben je over het algemeen alweer een paar maanden verder.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:47 schreef MightyMightyM het volgende:
Klopt. En bij de PI waar ik ervaring mee heb, mag je het ook pas na een paar maanden aanvragen...
Ja. Sowieso niet.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:46 schreef Leandra het volgende:
Sowieso niet neem ik aan, ongeacht of je wel of niet gehuwd bent?
quote:Journalist schrijft boek over ‘geniale’ Badr Hari
De Amsterdamse schrijver en journalist Jens Olde Kalter heeft een boek geschreven over Badr Hari dat nog dit jaar in de boekkhandel ligt. De omstreden kickbokser zit momenteel opnieuw vast op verdenking van betrokkenheid bij een poging tot doodslag op zakenman Koen Everink.
Olde Kalter zag de 27-jarige Badr Hari tien jaar geleden als jong talent opkomen en volgde hem onder meer in Japan tijdens het K1-toernooi. De journalist is zelf actief als kickbokstrainer en sprak met een groot aantal bronnen rondom Hari, schrijft Elsevier.
Eerder liet Olde Kalter weten Badr geniaal te vinden. ‘In mijn boek zal ik aandacht besteden aan alle facetten die hem maken tot wat hij is: een fenomeen, zowel in de ring als daarbuiten. (…) Badr Hari heeft een hele generatie legendarische kickboksers afgezet, de grootste tegenstander is hijzelf.’
Het boek over Hari moet rond de jaarwisseling verschijnen. Vorig jaar publiceerde Olde Kalter een boek over de Nederlandse vechtsportlegende Ernesto Hoost met de titel: De kickbokser.
Misschien heeft-ie alvast goedkeuring gevraagd vóór-ie koen verbouwde.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
En voordat het is goedgekeurd ben je over het algemeen alweer een paar maanden verder.
Dan nog zit hij in een HvB waar bezoek zonder toezicht niet bestaat.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:34 schreef Cynix ® het volgende:
Misschien heeft-ie alvast goedkeuring gevraagd vóór-ie koen verbouwde.
Natuurlijk. Die sportcarrière boeit misschien 100 lezers, het gaat natuurlijk om de klapjes búiten de ring. Maar die kennen we nu ook wel. Overbodig boek dus, kan meteen door naar De Slegte.quote:‘In mijn boek zal ik aandacht besteden aan alle facetten die hem maken tot wat hij is: een fenomeen, zowel in de ring als daarbuiten. (…)
Ja onbegrijpelijk hequote:Op donderdag 29 november 2012 22:58 schreef Andromache het volgende:
dat DWDD die man een podium biedt, onvoorstelbaar
ik ben benieuwd, zou het weer zo'n bouquette reeks achtige liefdesverklaring worden over hoe geweldig Badr eigenlijk is en dat het allemaal een hetze is?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Morgen Leon de Winter over Badr Hari bij DWDD ! Las ik net op twitter
Ze is wel gate-waardig ja. Vrij assertief typje, erg zelfverzekerd ("ik ben een prachtig wijf, van binnen en van buiten") en beef met d'r ex Kahn. Nog geen gate kunnen bespeuren maar met deze zijn wel ook wel erg verwend.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:09 schreef Copycat het volgende:
Ik ben volgens mij een van de weinigen op FOK! die Sylvana Simons wél leuk vinden ...
Verheug me nu al op een Sylvana-gate.
Precies. Ik kijk er naar uit.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:28 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het wel interessant om zijn visie te horen. Alleen mensen waar je het mee eens bent een podium gunnen, maakt het ook zo schraal.
Lege omhoog gevallen kapstersdoos.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:49 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ze is wel gate-waardig ja. Vrij assertief typje, erg zelfverzekerd ("ik ben een prachtig wijf, van binnen en van buiten") en beef met d'r ex Kahn. Nog geen gate kunnen bespeuren maar met deze zijn wel ook wel erg verwend.
DWDD biedt kneuzen die tot vervelens toe baggerprogramma's als BzV op een flauwe, zeer matige wijze persifleren ook een podium dus wat dát betreft kijk ik nergens meer van op.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:58 schreef Andromache het volgende:
dat DWDD die man een podium biedt, onvoorstelbaar
Matthijs is een jofele peer, maar 'flink' is niet een van zijn beter ontwikkelde eigenschappen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:35 schreef barca1971 het volgende:
Hoop wel dat Matthijs alle 'incidenten'aankaart en Leon eens even een flinke veeg uit de pan gaat geven...
Oh ja die doet ook nog een beetje mee...quote:
Daar begon deze hele reeks mee. Tot Badr zonodig alles naar zich toe moest trekken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Oh ja die doet ook nog een beetje mee...
Ik was hem al lang vergeten.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar begon deze hele reeks mee. Tot Badr zonodig alles naar zich toe moest trekken.
Bijnaam van Ruud Gullit..quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Waarom trouwens zwarte tulp? Marokkanen zijn niet swa.
Ach die Kahn is zelf ook een oude viezerikquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:49 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ze is wel gate-waardig ja. Vrij assertief typje, erg zelfverzekerd ("ik ben een prachtig wijf, van binnen en van buiten") en beef met d'r ex Kahn. Nog geen gate kunnen bespeuren maar met deze zijn wel ook wel erg verwend.
Klopt, zijn nieuwe chickie is nog jonger. En volgens Kahn veel liever, verzorgender en zachtaardiger dan Sylvana (volgens mij is dat al snel zo..).quote:Op zondag 2 december 2012 13:21 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ach die Kahn is zelf ook een oude viezerik
quote:zondag 02 december 2012 15:08
Politie bevestigt: dode man is Patrick Brisbane
De politie bevestigt tegenover AT5 dat de dode man in Diemen Patrick Brisbane (40) is.
Op verschillende websites werd zijn naam al genoemd en de politie bevestigt dat het inderdaad om de crimineel gaat. Of het om een criminele afrekening gaat, durft de politie niet te zeggen. 'We houden met alle scenario's rekening.'
Crime Site weet meer over de activiteiten van Brisbane in de criminaliteit. Nieuwe Revu noemde Brisbane recent als één van 'de foute vrienden' van Badr Hari.
Als we alle dubbele berichten weg zouden halen houden we geen topic meer over.quote:Op zondag 2 december 2012 16:58 schreef tong80 het volgende:
De 40-jarige man die zondagochtend dood is aangetroffen in een auto op de oprit van zijn woning in Diemen, zou een bekende zijn geweest van Badr Hari. Het gaat om Patrick Brisbane, hij was bekend bij de politie.
Buurtbewoners hoorden rond 05.00 uur schoten in de Rietzangerweg. Brisbane werd vorige week nog genoemd in een artikel in de Nieuwe Revu onder de kop 'De foute vrienden van Badr Hari', zo melden Misdaadjournalist.nl en de NOS. Daarin wordt een politieman geciteerd die tijdens een verhoor van Badr Hari Brisbane 'een boef' noemt. Volgens het blad zegt de vechtsporter na enig aandringen dat Brisbane 'in de transporten zit'.
Brisbane is door meerdere schoten om het leven gekomen. Het gaat om een liquidatie in het criminele milieu.
Het slachtoffer werd rond 08.30 uur gevonden in een auto op de oprit van zijn woning. Brisbane zat dood achter het stuur. Omwonenden verklaarden dat ze rond 05.00 uur schoten hoorden. Een deel van de straat werd zondag afgezet. Om de wagen heen plaatste de politie een witte tent. Diemen-Noord staat bekend als een van de buurten met de meeste criminaliteit van Nederland.
Brisbane werd vorig jaar verdacht van betrokkenheid bij de de smokkel van bijna 130 kilo cocaïne in Antwerpen. Hij werd samen met enkele andere verdachten aan België uitgeleverd, maar kwam na korte tijd weer op vrije voeten. De advocaat van een medeverdachte heeft sindsdien niets meer van het Belgische Openbaar Ministerie gehoord.
Het is de tweede liquidatie onder criminelen in korte tijd in de buurt van Amsterdam. Anderhalve week geleden werd in Badhoevedorp Remco H. doodgeschoten. Ook hij was een bekende van de politie.
Estelle zal wel naar de crematie gaan lijkt me.
Ik zie dit bericht uit het AD nergensquote:Op zondag 2 december 2012 16:59 schreef static het volgende:
[..]
Als we alle dubbele berichten weg zouden halen houden we geen topic meer over.
Pfft, rijtjeshuis pauperinrichting.quote:Op zondag 2 december 2012 16:59 schreef Leandra het volgende:
Even binnenkijken bij een gangster? Het huis van Brisbane staat te koop.
Dit is een 2-onder-1 kapwoning, maar de woonkamer vind ik vooral nogal een Nel Veerkamp-gehalte hebbenquote:Op zondag 2 december 2012 17:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Pfft, rijtjeshuis pauperinrichting.
chicquote:Op zondag 2 december 2012 16:59 schreef Leandra het volgende:
Even binnenkijken bij een gangster? Het huis van Brisbane staat te koop.
quote:Badr Hari: 'Wie is Patrick? Die Patrick waar ze dat geld in het plafond vonden?'
03-12-12 14:20 uur
Badr Hari met zijn vriendin Estelle Cruijff. © anp
Gisteren werd de beruchte drugscrimineel Patrick Brisban dood aangetroffen in een auto op de oprit van zijn woning in Diemen. Verschillende media meldden dat het een bekende zou zijn van kickbokser Badr Hari. Maar de advocate van Hari ontkracht die bewering vandaag.
In een verklaring laat advocate Bénédicte Ficq weten dat de kickbokser Brisban niet kent. In een verklaring luidt het: 'Badr Hari heeft op vragen van de politie tijdens zijn verhoor in oktober duidelijk gemaakt dat hij deze man niet kende. (...) Door ten onrechte te stellen dat Hari bevriend was met Brisban, wordt Hari gekoppeld aan personen en zaken waar hij niets mee te maken heeft.'
Tijdens het politieverhoor antwoordde Hari op de vraag of hij Brisban kende: 'Welke Patrick, wie is die Patrick, is het die Patrick bij wie ze dat geld in het plafond gevonden hebben?'
Brisban werd vorig jaar verdacht van betrokkenheid bij de smokkel van bijna 130 kilo cocaïne in Antwerpen. Hij werd door de recherche bijna zijn gehele volwassen leven tot de Amsterdamse Beroepscriminelen, ABC'ers, gerekend, meldt Het Parool vandaag. Dat maakt dat de moordenaars in verscheidene richtingen worden gezocht.
Wie is Patrick? Wat is Horeca? Wat is contact zoeken met getuigen? Wat is een corrigerende tik?quote:
.........Wie is Stellemans? Oh, ....die...! Die ben ik een keer tegengekomen, heb hoi gezegd en nu zeggen ze dat we een verhouding hadden/hebben.......quote:Op maandag 3 december 2012 15:20 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Wie is Patrick? Wat is Horeca? Wat is contact zoeken met getuigen? Wat is een corrigerende tik?
Misschien is ontkennen de beste optie. Wie zal het zeggen. Zou me niet verbazen.quote:Op maandag 3 december 2012 17:20 schreef WRH het volgende:
is er werkelijk nog iemand die advocate Ficq serieus neemt als ze weer eens iets ontkent over Badr?
voor een overbetaalde bekende advocate vind ik dat ze een wel heel beperkt reactievermogen heeft. zo ongeveer bij alles is haar juridische tactiek: gewoon ontkennen.
voor dat geld zou ik toch wat meer verwachten, begint inmiddels een beetje kleuterpraktijken te worden, tijd voor een andere advocaat als ik Badr zou zijn en toch echt die bajes uit zou willen.
Ik verwacht een flauw nieuwtje over dat ze een boek wil gaan laten schrijven met haar verhaal. Dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:15 schreef kaatje50 het volgende:
straks in Boulevard "Estelle doet een boekje open over haar relatie met Badr"
Eerst bij shownieuws bij Evert over haar scheiding met Ruud! En nu bij RTL Boulevard over Badr. Ben benieuwd !quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:15 schreef kaatje50 het volgende:
straks in Boulevard "Estelle doet een boekje open over haar relatie met Badr"
Staat op de site van Boulevard.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:54 schreef barca1971 het volgende:
Hoe weten jullie eigenlijk dat ze daar straks is??
Er staat trouwens dus niet dat ze er ook daadwerkelijk is...quote:STRAKS IN RTL BOULEVARD:
GTST: Inge Schrama is zwanger (en meer GTST-verwante zaken), Estelle doet een boekje open over haar relatie met Badr en BN'ers zijn zwaar aangeslagen na het overlijden van acteur Jeroen Willems...
is toch haske veilig als bram er ook bij is ?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:03 schreef barca1971 het volgende:
Nee joh dat durft ze toch niet want dan krijgt ze onverwachte vragen die ze niet op voorhand in heeft kunnen zien..snap dat dan
wijzig 'bekende mensen' maar gerust in 'hersenloze mensen' .quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:45 schreef barca1971 het volgende:
dat is waar, maar ik blijf het een raar gegeven vinden om zo snel al allebei weer op de proppen te koemn met een nieuwe liefde,zoiets overkomt je als je mazzel hebt 1 keer in je leven maar blijkbaar is dat voor bekende mensen anders..
http://www.petersmulders.nl/preview.php?id=347591&search=ruud
ja, het leven is zo onrechtvaardigquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:20 schreef barca1971 het volgende:
.blijft toch pijnlijk dat je met zo weinig brains en kennis toch zo'n zorgeloos leventje mag hebben, zorgeloos qua middelen bedoel ik dan hé
ze komt helemaal niks vertellen, maar heeft een interview aan de beau monde gegevenquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Ze komt vertellen hoe ze Badr zijn verjaardag gaat vieren. Zei Albert trouwens.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |