Gelandte heren!quote:Op zondag 25 november 2012 07:29 schreef Buster24 het volgende:
Marianne achterop bij een van de 2 Spencer of Wietse van discotheek Paradiso naar station Buitenpost reed, dat de 2 "heren" daar heel geland een fiets voor haar gestolen hebben en dat ze gewoon afscheid nam.
Het zou veel taalfouten schelen...quote:Op maandag 26 november 2012 01:21 schreef wesleydie het volgende:
Tja, als je jouw ontoloreerbare gedrag niet goed kunt verdedigen, maakt dat je verwaarloosbaar.
Hij was niet bestemd dit soort aggresief gedrag te vertonen, want uit natuurlijke selectie (het lot) heeft hem dit zijn leven gekost. Dat is ook een manier om het te belijken. Simpel gezegd: Wie zijn billen brand..
quote:Op maandag 26 november 2012 00:59 schreef gewoon_iets het volgende:
[..]
Nee zoek jij maar een gangbang meeting hoer.
quote:Op maandag 26 november 2012 01:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou doe jet het weer
Wat bedoel je nou
Nee, zoek jij maar een gangbang meeting hoer.
Nee zoek jij maar een gangbang, meeting hoer.
Nee zoek jij. Maar een gangbang meeting, hoer.
Nee zoek, jij maar; een gangbang. Meeting hoer!
Nee - zoek jij maar - een gangbang: "Meeting hoer."
Nee zoek jij maar, een gangbang meeting hoer.
quote:Met het enorme boek onder de arm, dat toch wel een van de meest lees-waardige behoort te zijn, streefde ik af op de kassa. En wederom verontwaardigen blikken alom. En hier, hier werd alles bevestigt. Bij de kassa.
Dan zal ze het wel afgekeurd hebben.quote:Op zondag 25 november 2012 19:53 schreef iemand het volgende:
Echt onvoorstelbaar dat zo'n op het oog keurende vrouw gewoon middenin een winkel poept...
Het excuus zal wel telefoon/autocorrectie/drank zijn, maar tochquote:Op maandag 26 november 2012 15:49 schreef Iemand het volgende:
Gwn lkker naar alanya all incluvice toch
Fooneeties.quote:Op maandag 26 november 2012 06:17 schreef smitjew het volgende:
ze zijn er in alle soorten, eerste post was toch goed.
de aluminium kroonkureken zijn er wel maar geen bierdoppen
http://dutch.cosmeticpack(...)ontainer-433718.html
en ik lees hier dat ze wel een waarde hebben ts
http://www.snt-brugge.be/(...)V/2/DN6V02032ENK.htm
quote:
Klinkt als een waarschuwing:quote:Op zondag 25 november 2012 23:30 schreef amenth het volgende:
Normaal gesproken bedreig ik niemand en onderneem ik alleen gelijk actie want mijn motto is blaffen de honden bijt niet
Wat is dit nou weer voor kansloos topic. Mijn god, wat hebben sommige mensen toch een treurig bestaan, al speurend naar grammaticafoutenquote:
Don't overstay it?quote:
quote:Op maandag 26 november 2012 22:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klinkt als een waarschuwing:
Blaffen de honden? Bijt niet!
Discussies over deze reeks horen in het TTK-feedbacktopic thuis: TTK / [TTK VGV en Feedback]quote:Op maandag 26 november 2012 22:47 schreef very het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor kansloos topic. Mijn god, wat hebben sommige mensen toch een treurig bestaan, al speurend naar grammaticafouten
"you're welcome"
Het is geen discussie, simpelweg een constatering.quote:Op dinsdag 27 november 2012 08:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Discussies over deze reeks horen in het TTK-feedbacktopic thuis: TTK / [TTK VGV en Feedback]![]()
![]()
Nee, het is een mening. En als je het niet eens bent met dit topic, hoort die mening thuis in het feedbacktopic. Hier richten we ons op originele taalfouten, zonder dat het iemand iets boeit wie ze maakt, overigens.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:31 schreef very het volgende:
[..]
Het is geen discussie, simpelweg een constatering.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:33 schreef Een User het volgende:
ja, dat mogen ze doen. Netjes is anders.
Het enige wat je kan doen is onderhandelen over een kortere termijn. Als ze hier niet mee willen instemmen zul je de gedorven rente inkonsten door moeten rekenen in je factuur. Dit gebeurd meer kan ik uit eigen ervaring vertellen (ik werk voor een bedrijf dat een betalingstermijn van 90 dagen hanteert)
..pijnlijk lijkt me dat..quote:Op woensdag 28 november 2012 11:45 schreef verke het volgende:
In het oog van SEO optimalisatie hebben we besloten op het werk met een blog te starten. Nu heb ik hier eerlijk gezegd weinig kaas van gegeten, dus graag jullie advies:
Zit met de vraag of ik de blog rechtsreeks op de corporate website organiseer of een wordpress (of dergelijke) blog opstart met links naar de bedrijfswebsite.
....
Say whutquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:35 schreef BrandX het volgende:
te voorzichtig en/of te langzaam is niet gelijk aan veilig rijden.
door te langzaam rijden storneer je verkeer, en kan je gevaarlijke creaties creeeren omdat je medeweggebruikers in principe rekenen op normaal weggedrag.
ook bij invoegen op de snelweg vanaf een oprit is het link als er eentje op de linkerbaan zit die veel te langzaam rijdt waardoor jij rechts moet inhalen zodat je tenminste nog kan invoegen etc.
als je dat niet snapt is het dubbel terecht dat je bent gezakt
Lol, ik gok dat het een gedachte was tussen stagneer en stoor in met dit als resultaatquote:Op donderdag 29 november 2012 08:50 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
stoor je het verkeer. Stoor
beroepsdeformatie is a bitch![]()
zou goed kunnenquote:Op donderdag 29 november 2012 08:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Lol, ik gok dat het een gedachte was tussen stagneer en stoor in met dit als resultaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |