Huur dan ergens een huisjequote:Op zondag 25 november 2012 12:58 schreef Yondaime het volgende:
Goede middag!
Stomme vraag, maar wat is het verschil tussen prive resort of strand en normale resort?
Wat ik er naar zoek is een vakantie met geliefde waarbij niemand er zal zijn.
Hoewel ik verwacht dat dit soort dingen erg duur zal uitkomen...
je begrijpt me verkeerd, ik wil een vakantie...niet een huisje waar ik geen vakantie kan vieren...is het nou zoveel gevraagd? wil alleen een verschil weten...quote:
eh wanneer is het vakantie? Een leuk huisje in de Schotse bergen zie ik wel als vakantie.quote:Op zondag 25 november 2012 13:16 schreef Yondaime het volgende:
[..]
je begrijpt me verkeerd, ik wil een vakantie...niet een huisje waar ik geen vakantie kan vieren...is het nou zoveel gevraagd? wil alleen een verschil weten...
Dude een resort is een soort hotel maar dan nog groter, luxer en drukker.quote:Op zondag 25 november 2012 13:16 schreef Yondaime het volgende:
[..]
je begrijpt me verkeerd, ik wil een vakantie...niet een huisje waar ik geen vakantie kan vieren...is het nou zoveel gevraagd? wil alleen een verschil weten...
je zoekt eigenlijk dus gewoon een neukhut? waar niemand je hoort en jij je gf volledig kan uitwonen en zij het kan uitgillen zonder dat de buren het horen?quote:Op zondag 25 november 2012 12:58 schreef Yondaime het volgende:
Goede middag!
Stomme vraag, maar wat is het verschil tussen prive resort of strand en normale resort?
ja carlton...goede antwoord..quote:Op zondag 25 november 2012 13:28 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
je zoekt eigenlijk dus gewoon een neukhut? waar niemand je hoort en jij je gf volledig kan uitwonen en zij het kan uitgillen zonder dat de buren het horen?
huur gewoon een centerparcs huisje en heb schijt aan de buren
Het grote verschil is gewoon de locatie en de bijbehorende prijs.quote:Op zondag 25 november 2012 12:58 schreef Yondaime het volgende:
Goede middag!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |