SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je zei dik, noem je mij nu dik oh em gee nee je noemt mij dik nee tochquote:
het ging over mileyquote:Op woensdag 21 november 2012 23:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
je zei dik, noem je mij nu dik oh em gee nee je noemt mij dik nee toch
nee nee je noemt mij dik ik vergeef je dit nooit meer ik dacht vrienden door dik en dun alles.quote:
oh sorryquote:Op woensdag 21 november 2012 23:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nee nee je noemt mij dik ik vergeef je dit nooit meer ik dacht vrienden door dik en dun alles.
Jij krijgt in het algemeen geen waardering.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
godverdomme nooit krijg ik waardering voor deze lieve TT's.
Had je er maar Appel in moeten zetten.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
godverdomme nooit krijg ik waardering voor deze lieve TT's.
dan verschuilt hij zich bij angst.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
wat als de aarde een schildpad was?
Dan zou die dood zijn.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
wat als de aarde een schildpad was?
schildpadden staan juist bekend om hun lange levensduur!11!!!quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 23:37 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Had je er maar Appel in moeten zetten.
hij verschuilt zich nooit, hij kijkt toe bij elk kleine beetje leed.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
dan verschuilt hij zich bij angst.
Ja, maar er is dan niet genoeg zuurstof voor zo'n grote schilpad.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
schildpadden staan juist bekend om hun lange levensduur!11!!!
True story.quote:
omgedraaid net zoals je drol omdraait je vieze handen hebt.quote:
oh ik snap hetquote:Op woensdag 21 november 2012 23:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
omgedraaid net zoals je drol omdraait je vieze handen hebt.
waardering genoegquote:Op woensdag 21 november 2012 23:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jij krijgt in het algemeen geen waardering.
Oh lord.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
omgedraaid net zoals je drol omdraait je vieze handen hebt.
Ik heb mijn schildpad een keer per ongeluk laten verdrinken.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
schildpadden die kunnen niet dood gaan
volgende keer laten indrinken.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:40 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb mijn schildpad een keer per ongeluk laten verdrinken.
dierenbeulquote:Op woensdag 21 november 2012 23:40 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Watquote:Op woensdag 21 november 2012 23:40 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Gvd OVquote:Op woensdag 21 november 2012 23:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
volgende keer laten indrinken.
quote:
quote:
Ik was 3 en gooide hem in het zwembad....quote:Op woensdag 21 november 2012 23:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
volgende keer laten indrinken.
Die ken ik.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
De alziende schildpad
[ afbeelding ]
so sadquote:Op woensdag 21 november 2012 23:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik was 3 en gooide hem in het zwembad....
en het was al zo droog vandaagquote:Op woensdag 21 november 2012 23:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Droogheid van humor neemt toe naarmate het later wordt.
Ik merk tquote:Op woensdag 21 november 2012 23:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Droogheid van humor neemt toe naarmate het later wordt.
Nou het regende wel hoor tussen 4 en 5.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en het was al zo droog vandaag
ja toen werd het wat natterquote:Op woensdag 21 november 2012 23:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nou het regende wel hoor tussen 4 en 5.
maar het klaarde al snel weer op.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja toen werd het wat natter
vooral waar ov verscheenquote:Op woensdag 21 november 2012 23:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
maar het klaarde al snel weer op.
Nu moest ik lachen.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vooral waar ov verscheen
quote:Op woensdag 21 november 2012 23:48 schreef Oceanview het volgende:
Mijn rechterhand slaapt altijd bij me.
Vooral als je linkshandig bent.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:49 schreef promisionxexposed het volgende:
Rechterhanden zijn ook heel gezellig
Mijn katten mogen snachts niet boven want dan maken ze iedereen wakkerquote:Op woensdag 21 november 2012 23:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb er zelf 2eentje slaapt altijd bij me
hahaha leuk is dat, midden in de nacht rennen en alles omgooienquote:Op woensdag 21 november 2012 23:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mijn katten mogen snachts niet boven want dan maken ze iedereen wakker
Nja. We hebben ook een hondquote:
Mag ik dan die eerste lenen?quote:Op woensdag 21 november 2012 23:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nja. We hebben ook een hond![]()
De ene maakt het geen fuck uit, de ander hangt regelmatig met haar nageltjes in de neus van de hond
Mr.Obesitasquote:Op woensdag 21 november 2012 23:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Die met die nageltjes of Mr. Obesitas?
Ja inderdaadquote:Op woensdag 21 november 2012 23:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha leuk is dat, midden in de nacht rennen en alles omgooien
quote:Op donderdag 22 november 2012 00:01 schreef Ro-ald het volgende:
Over een precies een maand gaan we misschien wel dood
Ja iedereen gaat dan toch dood.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik en in dien toch dan toch
jij lurkt zelf ook anoniem, sukkelquote:Op donderdag 22 november 2012 00:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
FB / Anonieme_Fokkers mogen mijn profiel niet bekijken
[ afbeelding ]
I sure doquote:Op donderdag 22 november 2012 00:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jij lurkt zelf ook anoniem, sukkel
De paus zegt van nietquote:Op donderdag 22 november 2012 00:01 schreef Ro-ald het volgende:
Over precies een maand gaan we misschien wel dood
Flips en ik, we hebben ons plan al gemaakt.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zou wel lullig zijn als je in je eentje overblijft.
Gaan jullie dan kindjes maken om weer meer mensen op de wereld te krijgen?quote:Op donderdag 22 november 2012 00:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Flips en ik, we hebben ons plan al gemaakt.
Ons geheim blijft natuurlijk ons geheim.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gaan jullie dan kindjes maken om weer meer mensen op de wereld te krijgen?
Of gaat de wereld helemaal kapot eigenlijk? Want dan blijven er natuurlijk geen mensen meer over.
Jullie hebben een plan dat je blijft leven?quote:Op donderdag 22 november 2012 00:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ons geheim blijft natuurlijk ons geheim.
Geheimhouding sry.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jullie hebben een plan dat je blijft leven?
Dat lijkt mij vet jaquote:Op donderdag 22 november 2012 00:24 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Doe mij anders maar een zombie uitbraak à la the walking dead
Daarom vertel ik ook niks.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Flips verteld het wel in een wa![]()
Mensen zijn niet te vertrouwen.
Oh dus Flips weet het ook nog niet? Niet zo slim eigenlijk,want iedereen gaat dood op hetzelfde moment. Of ik zou het een dag van te voren vertellen.quote:
Flips is op de hoogte maar ik verklap nu wel dat ze niet menselijk is.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh dus Flips weet het ook nog niet? Niet zo slim eigenlijk,want iedereen gaat dood op hetzelfde moment. Of ik zou het een dag van te voren vertellen.
Flips heeft superkrachten?quote:Op donderdag 22 november 2012 00:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Flips is op de hoogte maar ik verklap nu wel dat ze niet menselijk is.
Maar de Goden en Godinnen gaan ook dood.quote:
Zo onwetend ben je, als ik mijn geheim mocht vertellen man man meteen andere kijk op de wereld.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar de Goden en Godinnen gaan ook dood.
Dat lijkt mij logisch toch? Want de hemel en hell bestaat ook niet meer als alles eraan gaat.
quote:Op donderdag 22 november 2012 00:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zo onwetend ben je, als ik mijn geheim mocht vertellen man man meteen andere kijk op de wereld.
Slaap lekker man.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Weltruste, ik duik ook me bed in
Heey Flipsquote:Op donderdag 22 november 2012 10:16 schreef Flippiee het volgende:
Hai ro-ald
Ik vraag me af wat de mods gaan doen
Heeyquote:Op donderdag 22 november 2012 10:24 schreef promisionxexposed het volgende:
Goedemorgen
Leuk Ro-ald! zaterdag ging je erin toch?
Ja ik dus ook! We zullen het zien.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heey Flips![]()
Ja ik ook ik twijfel nog of we een nieuwe SC krijgen.
Thanksquote:Op donderdag 22 november 2012 11:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]![]()
Succes zo met papieren ondertekenen Ro!
ik zou haast gaan skimboardenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter dan die kut koudquote:Op donderdag 22 november 2012 11:43 schreef promisionxexposed het volgende:
Ja en dat voor eind November
quote:Op donderdag 22 november 2012 11:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik zou haast gaan skimboardenWater zou wel echt te koud zijn denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 11:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik zou haast gaan skimboardenlekker mierentieten overalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Water is nu rond de 11 gradenquote:Op donderdag 22 november 2012 11:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Water zou wel echt te koud zijn denk ik.
April is het meestal al een stuk warmer ja.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Water is nu rond de 11 graden
Maar voor dit jaar ben ik klaar... April weer beginnen
Eind Mei staat de eerste skimmeeting in Noordwijk gepland
Zekerquote:Op donderdag 22 november 2012 11:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
April is het meestal al een stuk warmer ja.
Geen nieuwe mobiel?quote:Op donderdag 22 november 2012 12:01 schreef promisionxexposed het volgende:
Na maandag eindelijk telefoonabonnement verlengen
ja zeker wel, word dit ding zo zat, de home knop werkt niet meer dus moet steeds 20 keer op terug drukken om eindelijk op de homepagina te komenquote:
Welke ga je nu halen?quote:Op donderdag 22 november 2012 12:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja zeker wel, word dit ding zo zat, de home knop werkt niet meer dus moet steeds 20 keer op terug drukken om eindelijk op de homepagina te komen
zat te twijfelen over de samsung galaxy slll maar vind de iPhone wat mooierquote:
Oh okequote:Op donderdag 22 november 2012 12:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zat te twijfelen over de samsung galaxy slll maar vind de iPhone wat mooier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 november 2012 12:13 schreef Taexon het volgende:
Mijn volgende word een samsung galaxy S2 of 3 nog even kijken.....
Handsfree setje neem ik denk dezelfde als me ma want die werkt fijnDat is inderdaad een hele goede setSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can call me Commander.
Handsfree setje neem ik denk dezelfde als me ma want die werkt fijnhet zal een verademing zijn met je blackberrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat geloof ikquote:Op donderdag 22 november 2012 12:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het zal een verademing zijn met je blackberry
maar Galaxy sll en slll zijn sowieso beter dan de s plus die ik heb, soms loopt ie vast en wordt dat hele scherm groen gespikkeldquote:Op donderdag 22 november 2012 12:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat geloof ik
Stom kut ding sloeg net alweer 100x vast toen ik even wat op whatsapp typte..
Handsfree setje neem ik denk dezelfde als me ma want die werkt fijnDie Parrots zijn wel goed. Zelf heb ik een ingebouwde carkit in m'n navigatiesysteem zitten, maar dat is dan ook een gigantisch scherm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 november 2012 12:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar Galaxy sll en slll zijn sowieso beter dan de s plus die ik heb, soms loopt ie vast en wordt dat hele scherm groen gespikkeld
Ook nice, naja ik ben benieuwd.. hopen dat die er morgen is want dan kan ik hem gelijk inbouwenquote:Op donderdag 22 november 2012 12:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die Parrots zijn wel goed. Zelf heb ik een ingebouwde carkit in m'n navigatiesysteem zitten, maar dat is dan ook een gigantisch scherm.
quote:Op donderdag 22 november 2012 12:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ook nice, naja ik ben benieuwd.. hopen dat die er morgen is want dan kan ik hem gelijk inbouwen
had ik ook vaak ja, kreeg er moordneigingen vanquote:Op donderdag 22 november 2012 12:25 schreef Taexon het volgende:
[..]nou mijne stopt er gewoon mee en valt uit..
[..]
Ook nice, naja ik ben benieuwd.. hopen dat die er morgen is want dan kan ik hem gelijk inbouwen
Nice, mijn stiefvader had altijd een Volkswagen GTI,, daar had die ook zoiets inquote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 12:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nice, mijn stiefvader had altijd een Volkswagen GTI,, daar had die ook zoiets in!
Maar sowieso was dat echt een vette auto
Boh ja, dat zijn ook leuke bakken. Ik rij een Skoda Fabia Greenline, dus eigenlijk ook gewoon een VWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat scherm kan ik ook gewoon gebruiken om een film op te kijken, lekker verstandig tijdens het rijden
quote:Op donderdag 22 november 2012 12:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boh ja, dat zijn ook leuke bakken. Ik rij een Skoda Fabia Greenline, dus eigenlijk ook gewoon een VWDat scherm kan ik ook gewoon gebruiken om een film op te kijken, lekker verstandig tijdens het rijden
Nep volkswagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt.. wij deden dat ook altijd als we naar Italie gingenals me moeder in slaap viel deden we snel een film erin zodat me stiefpa ook kon kijken
Ik had achterin altijd een ander dvd spelertje die ook prima werkt maar die GLOEIEND heet word
ik whatsappte en pingde, hij ging uit zichzelf kapoetquote:Op donderdag 22 november 2012 12:36 schreef ChesterPerry het volgende:
Weet niet wat jullie met die blackberry's doen hoor
quote:Op donderdag 22 november 2012 12:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik whatsappte en pingde, hij ging uit zichzelf kapoet
Ik was zo slim om me abbo te verlengen voor 2 jaar omdat ik toen toch geen geld had voor een andere telefoonquote:Op donderdag 22 november 2012 12:40 schreef LompeHork het volgende:
Ik naai nog liever een dood paard dan dat ik een Blackberry voor privételefonie gebruik.
ik deel deze mening, kuttelefoons zijn hetquote:Op donderdag 22 november 2012 12:40 schreef LompeHork het volgende:
Ik naai nog liever een dood paard dan dat ik een Blackberry voor privételefonie gebruik.
Voor zakelijk gebruik prima telefoons trouwens, maar niets voor de consumentenmarkt naar mijn meningquote:Op donderdag 22 november 2012 12:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik was zo slim om me abbo te verlengen voor 2 jaar omdat ik toen toch geen geld had voor een andere telefoon
haat blackberry
quote:Op donderdag 22 november 2012 12:40 schreef LompeHork het volgende:
Heb ook nog een nokia 6300quote:
loopt hij nooit vast?quote:Op donderdag 22 november 2012 12:45 schreef ChesterPerry het volgende:
Ik start hem alleen maar op met updates van whatsapp ofzo
hoe kan je leven met zo'n telefoonquote:Op donderdag 22 november 2012 12:47 schreef ChesterPerry het volgende:
Hij is 1x vastgelopen toen ik download had aanstaan en wat dingen tegelijk deed.
ik snap het ook niet.. mijne slaat al vast als iemand een te lang bericht op whatsapp stuurtquote:Op donderdag 22 november 2012 12:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe kan je leven met zo'n telefoon
Probeer hem is te updaten via de pcquote:Op donderdag 22 november 2012 12:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik snap het ook niet.. mijne slaat al vast als iemand een te lang bericht op whatsapp stuurt
ik stuur je een verhaal van 4 kantjes op whatsapp, kan je lachenquote:Op donderdag 22 november 2012 12:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik snap het ook niet.. mijne slaat al vast als iemand een te lang bericht op whatsapp stuurt
Jaloersquote:
Al gedaan... 2 weken terug zelfsquote:Op donderdag 22 november 2012 12:50 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Probeer hem is te updaten via de pc
teveel moeite voor zo'n kutmobielquote:Op donderdag 22 november 2012 12:50 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Probeer hem is te updaten via de pc
Is die erger dan die rups die iedereen stuurt?quote:Op donderdag 22 november 2012 12:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik stuur je een verhaal van 4 kantjes op whatsapp, kan je lachen
ik was niet serieus, heb je whatsapp niet eensquote:Op donderdag 22 november 2012 12:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Is die erger dan die rups die iedereen stuurt?dan wil ik het meemaken xD
INB4; 'Wil je hem hebben?'quote:Op donderdag 22 november 2012 12:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik was niet serieus, heb je whatsapp niet eens
Maakt niks uit maar aangezien als iemand al een rups stuur me telefoon opnieuw opgestart moet worden vraag ik me af wat die bij andere dingen wel niet doetquote:Op donderdag 22 november 2012 12:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik was niet serieus, heb je whatsapp niet eens
en wat moet die rups voorstellen?quote:Op donderdag 22 november 2012 12:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maakt niks uit maar aangezien als iemand al een rups stuur me telefoon opnieuw opgestart moet worden vraag ik me af wat die bij andere dingen wel niet doet
het is een duizendpoot zie ik nu...quote:Op donderdag 22 november 2012 12:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en wat moet die rups voorstellen?
haha dat is blackberryverkrachtingquote:Op donderdag 22 november 2012 12:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
het is een duizendpoot zie ik nu...naja dan stuurt iemand je eigenlijk een soort plaatje van een duizendpoot gemaakt in cijfers en letters die echt 1000 pootjes enzo heeft
kortom teveel voor een blackberry
Klopt.. valt me mee dat die nog niet ontploft isquote:Op donderdag 22 november 2012 13:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha dat is blackberryverkrachting
zou me niks verbazen met al die duizendpotenquote:Op donderdag 22 november 2012 13:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt.. valt me mee dat die nog niet ontploft is
Even beneden kijken of er nog wat te eten is... moet nog ontbijten
quote:
What the.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankje... ik zie dat ik naar de c1000 moetquote:Op donderdag 22 november 2012 13:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zou me niks verbazen met al die duizendpoten![]()
Eetsmakelijk
(einde van de straat maarja..)
quote:Op donderdag 22 november 2012 13:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
What the.....en nog een euro...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dankje... ik zie dat ik naar de c1000 moet
(einde van de straat maarja..)
3 frikandelbroodjes en 5 blikjes energyquote:Op donderdag 22 november 2012 13:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nog nog kiezen wat ik ga eten als ontbijt
Beetje te standaardquote:Op donderdag 22 november 2012 13:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
3 frikandelbroodjes en 5 blikjes energy
pistolet met sla en ossenworstquote:Op donderdag 22 november 2012 13:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Beetje te standaard![]()
Blikjes energy die ik had gekocht liggen al een week bij me zus thuis
hmm... neem ik ook heel vaakquote:Op donderdag 22 november 2012 13:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
pistolet met sla en ossenworst
ik ook, is te verslavendquote:Op donderdag 22 november 2012 13:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
hmm... neem ik ook heel vaaksterker nog heb sla en ossenworst alleen geen pistolet..
Ach ik duik de c1000 even in en kijk wel wat ik eet!
Ben zo terug
quote:Op donderdag 22 november 2012 13:47 schreef Taexon het volgende:
Ben er weer... heb een beetje veel gehaald
2 Frikandel broodjes, 4 pistoletjes, pak stroopwafels en een pak saucijzenbroodjes (10 stuks)...
En nog melk voor me brintazit al vol als ik er naar kijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is ook niet allemaal voor nu hoorquote:Op donderdag 22 november 2012 13:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zit al vol als ik er naar kijk
hahaha ik dacht alquote:Op donderdag 22 november 2012 13:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
is ook niet allemaal voor nu hoorgelijk voor morgen en misschien overmorgen
5?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:12 schreef Taexon het volgende:
Oke 5 van die saucijzenbroodjes op en zit echt propvol
gelukkig had ik er maar 5 opgewarmd
10 december pas jaquote:Op donderdag 22 november 2012 14:48 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik ook maar zie het van de positiefe kant je hebt geld
ja beetje jammer weerquote:Op donderdag 22 november 2012 14:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb je maar 11 dagen om te spenderen.
quote:Op donderdag 22 november 2012 14:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
IK HOEF NIET TE TANKEN SCHAT, JULLIE SPELEN MET MIJN PRIVE
DAAAAG!!!!quote:Op donderdag 22 november 2012 14:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
IK HOEF NIET TE TANKEN SCHAT, JULLIE SPELEN MET MIJN PRIVE
Wat?quote:Op donderdag 22 november 2012 15:03 schreef badschaap het volgende:
nondeju iedereen flipt hier voor een pool van 1.68
Veel papierwerk ja?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:37 schreef Ro-ald het volgende:
Zo eindelijk klaar met papieren onderteken voor mijn kamer.
hooii snowieequote:
Ahh vandaarquote:Op donderdag 22 november 2012 16:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja was vanaf 15:00 bezig en ook gesprek
Dus je hebt al weekend?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:46 schreef Snowbells het volgende:
Nu ontspannen en morgen lekker vrij zijn
Tof manquote:Op donderdag 22 november 2012 16:37 schreef Ro-ald het volgende:
Tof.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:37 schreef Ro-ald het volgende:
quote:Op donderdag 22 november 2012 17:08 schreef Ro-ald het volgende:
'Helemaal naar boerenjongens voor die white choco'
Ik lieg niet tegen jou!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |