Heey Flipsquote:Op donderdag 22 november 2012 10:16 schreef Flippiee het volgende:
Hai ro-ald
Ik vraag me af wat de mods gaan doen
Heeyquote:Op donderdag 22 november 2012 10:24 schreef promisionxexposed het volgende:
Goedemorgen
Leuk Ro-ald! zaterdag ging je erin toch?
Ja ik dus ook! We zullen het zien.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heey Flips![]()
Ja ik ook ik twijfel nog of we een nieuwe SC krijgen.
Thanksquote:Op donderdag 22 november 2012 11:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]![]()
Succes zo met papieren ondertekenen Ro!
ik zou haast gaan skimboardenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter dan die kut koudquote:Op donderdag 22 november 2012 11:43 schreef promisionxexposed het volgende:
Ja en dat voor eind November
quote:Op donderdag 22 november 2012 11:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik zou haast gaan skimboardenWater zou wel echt te koud zijn denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 11:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik zou haast gaan skimboardenlekker mierentieten overalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Water is nu rond de 11 gradenquote:Op donderdag 22 november 2012 11:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Water zou wel echt te koud zijn denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |