Flips en ik, we hebben ons plan al gemaakt.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zou wel lullig zijn als je in je eentje overblijft.
Gaan jullie dan kindjes maken om weer meer mensen op de wereld te krijgen?quote:Op donderdag 22 november 2012 00:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Flips en ik, we hebben ons plan al gemaakt.
Ons geheim blijft natuurlijk ons geheim.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gaan jullie dan kindjes maken om weer meer mensen op de wereld te krijgen?
Of gaat de wereld helemaal kapot eigenlijk? Want dan blijven er natuurlijk geen mensen meer over.
Jullie hebben een plan dat je blijft leven?quote:Op donderdag 22 november 2012 00:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ons geheim blijft natuurlijk ons geheim.
Geheimhouding sry.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jullie hebben een plan dat je blijft leven?
Dat lijkt mij vet jaquote:Op donderdag 22 november 2012 00:24 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Doe mij anders maar een zombie uitbraak à la the walking dead
Daarom vertel ik ook niks.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Flips verteld het wel in een wa![]()
Mensen zijn niet te vertrouwen.
Oh dus Flips weet het ook nog niet? Niet zo slim eigenlijk,want iedereen gaat dood op hetzelfde moment. Of ik zou het een dag van te voren vertellen.quote:
Flips is op de hoogte maar ik verklap nu wel dat ze niet menselijk is.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh dus Flips weet het ook nog niet? Niet zo slim eigenlijk,want iedereen gaat dood op hetzelfde moment. Of ik zou het een dag van te voren vertellen.
Flips heeft superkrachten?quote:Op donderdag 22 november 2012 00:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Flips is op de hoogte maar ik verklap nu wel dat ze niet menselijk is.
Maar de Goden en Godinnen gaan ook dood.quote:
Zo onwetend ben je, als ik mijn geheim mocht vertellen man man meteen andere kijk op de wereld.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar de Goden en Godinnen gaan ook dood.
Dat lijkt mij logisch toch? Want de hemel en hell bestaat ook niet meer als alles eraan gaat.
quote:Op donderdag 22 november 2012 00:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zo onwetend ben je, als ik mijn geheim mocht vertellen man man meteen andere kijk op de wereld.
Slaap lekker man.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Weltruste, ik duik ook me bed in
Heey Flipsquote:Op donderdag 22 november 2012 10:16 schreef Flippiee het volgende:
Hai ro-ald
Ik vraag me af wat de mods gaan doen
Heeyquote:Op donderdag 22 november 2012 10:24 schreef promisionxexposed het volgende:
Goedemorgen
Leuk Ro-ald! zaterdag ging je erin toch?
Ja ik dus ook! We zullen het zien.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heey Flips![]()
Ja ik ook ik twijfel nog of we een nieuwe SC krijgen.
Thanksquote:Op donderdag 22 november 2012 11:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]![]()
Succes zo met papieren ondertekenen Ro!
ik zou haast gaan skimboardenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter dan die kut koudquote:Op donderdag 22 november 2012 11:43 schreef promisionxexposed het volgende:
Ja en dat voor eind November
quote:Op donderdag 22 november 2012 11:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik zou haast gaan skimboardenWater zou wel echt te koud zijn denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 november 2012 11:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik zou haast gaan skimboardenlekker mierentieten overalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Water is nu rond de 11 gradenquote:Op donderdag 22 november 2012 11:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Water zou wel echt te koud zijn denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |