Nice, mijn stiefvader had altijd een Volkswagen GTI,, daar had die ook zoiets inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 november 2012 12:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nice, mijn stiefvader had altijd een Volkswagen GTI,, daar had die ook zoiets in!
Maar sowieso was dat echt een vette auto
Boh ja, dat zijn ook leuke bakken. Ik rij een Skoda Fabia Greenline, dus eigenlijk ook gewoon een VWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat scherm kan ik ook gewoon gebruiken om een film op te kijken, lekker verstandig tijdens het rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 november 2012 12:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boh ja, dat zijn ook leuke bakken. Ik rij een Skoda Fabia Greenline, dus eigenlijk ook gewoon een VWDat scherm kan ik ook gewoon gebruiken om een film op te kijken, lekker verstandig tijdens het rijden
Nep volkswagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt.. wij deden dat ook altijd als we naar Italie gingenals me moeder in slaap viel deden we snel een film erin zodat me stiefpa ook kon kijken
Ik had achterin altijd een ander dvd spelertje die ook prima werkt maar die GLOEIEND heet word
ik whatsappte en pingde, hij ging uit zichzelf kapoetquote:Op donderdag 22 november 2012 12:36 schreef ChesterPerry het volgende:
Weet niet wat jullie met die blackberry's doen hoor
quote:Op donderdag 22 november 2012 12:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik whatsappte en pingde, hij ging uit zichzelf kapoet
Ik was zo slim om me abbo te verlengen voor 2 jaar omdat ik toen toch geen geld had voor een andere telefoonquote:Op donderdag 22 november 2012 12:40 schreef LompeHork het volgende:
Ik naai nog liever een dood paard dan dat ik een Blackberry voor privételefonie gebruik.
ik deel deze mening, kuttelefoons zijn hetquote:Op donderdag 22 november 2012 12:40 schreef LompeHork het volgende:
Ik naai nog liever een dood paard dan dat ik een Blackberry voor privételefonie gebruik.
Voor zakelijk gebruik prima telefoons trouwens, maar niets voor de consumentenmarkt naar mijn meningquote:Op donderdag 22 november 2012 12:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik was zo slim om me abbo te verlengen voor 2 jaar omdat ik toen toch geen geld had voor een andere telefoon
haat blackberry
quote:Op donderdag 22 november 2012 12:40 schreef LompeHork het volgende:
Heb ook nog een nokia 6300quote:
loopt hij nooit vast?quote:Op donderdag 22 november 2012 12:45 schreef ChesterPerry het volgende:
Ik start hem alleen maar op met updates van whatsapp ofzo
hoe kan je leven met zo'n telefoonquote:Op donderdag 22 november 2012 12:47 schreef ChesterPerry het volgende:
Hij is 1x vastgelopen toen ik download had aanstaan en wat dingen tegelijk deed.
ik snap het ook niet.. mijne slaat al vast als iemand een te lang bericht op whatsapp stuurtquote:Op donderdag 22 november 2012 12:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe kan je leven met zo'n telefoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |