quote:Op donderdag 22 november 2012 12:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik whatsappte en pingde, hij ging uit zichzelf kapoet
Ik was zo slim om me abbo te verlengen voor 2 jaar omdat ik toen toch geen geld had voor een andere telefoonquote:Op donderdag 22 november 2012 12:40 schreef LompeHork het volgende:
Ik naai nog liever een dood paard dan dat ik een Blackberry voor privételefonie gebruik.
ik deel deze mening, kuttelefoons zijn hetquote:Op donderdag 22 november 2012 12:40 schreef LompeHork het volgende:
Ik naai nog liever een dood paard dan dat ik een Blackberry voor privételefonie gebruik.
Voor zakelijk gebruik prima telefoons trouwens, maar niets voor de consumentenmarkt naar mijn meningquote:Op donderdag 22 november 2012 12:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik was zo slim om me abbo te verlengen voor 2 jaar omdat ik toen toch geen geld had voor een andere telefoon
haat blackberry
quote:Op donderdag 22 november 2012 12:40 schreef LompeHork het volgende:
Heb ook nog een nokia 6300quote:
loopt hij nooit vast?quote:Op donderdag 22 november 2012 12:45 schreef ChesterPerry het volgende:
Ik start hem alleen maar op met updates van whatsapp ofzo
hoe kan je leven met zo'n telefoonquote:Op donderdag 22 november 2012 12:47 schreef ChesterPerry het volgende:
Hij is 1x vastgelopen toen ik download had aanstaan en wat dingen tegelijk deed.
ik snap het ook niet.. mijne slaat al vast als iemand een te lang bericht op whatsapp stuurtquote:Op donderdag 22 november 2012 12:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe kan je leven met zo'n telefoon
Probeer hem is te updaten via de pcquote:Op donderdag 22 november 2012 12:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik snap het ook niet.. mijne slaat al vast als iemand een te lang bericht op whatsapp stuurt
ik stuur je een verhaal van 4 kantjes op whatsapp, kan je lachenquote:Op donderdag 22 november 2012 12:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik snap het ook niet.. mijne slaat al vast als iemand een te lang bericht op whatsapp stuurt
Jaloersquote:
Al gedaan... 2 weken terug zelfsquote:Op donderdag 22 november 2012 12:50 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Probeer hem is te updaten via de pc
teveel moeite voor zo'n kutmobielquote:Op donderdag 22 november 2012 12:50 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Probeer hem is te updaten via de pc
Is die erger dan die rups die iedereen stuurt?quote:Op donderdag 22 november 2012 12:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik stuur je een verhaal van 4 kantjes op whatsapp, kan je lachen
ik was niet serieus, heb je whatsapp niet eensquote:Op donderdag 22 november 2012 12:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Is die erger dan die rups die iedereen stuurt?dan wil ik het meemaken xD
INB4; 'Wil je hem hebben?'quote:Op donderdag 22 november 2012 12:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik was niet serieus, heb je whatsapp niet eens
Maakt niks uit maar aangezien als iemand al een rups stuur me telefoon opnieuw opgestart moet worden vraag ik me af wat die bij andere dingen wel niet doetquote:Op donderdag 22 november 2012 12:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik was niet serieus, heb je whatsapp niet eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |