Probeer hem is te updaten via de pcquote:Op donderdag 22 november 2012 12:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik snap het ook niet.. mijne slaat al vast als iemand een te lang bericht op whatsapp stuurt
ik stuur je een verhaal van 4 kantjes op whatsapp, kan je lachenquote:Op donderdag 22 november 2012 12:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik snap het ook niet.. mijne slaat al vast als iemand een te lang bericht op whatsapp stuurt
Jaloersquote:
Al gedaan... 2 weken terug zelfsquote:Op donderdag 22 november 2012 12:50 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Probeer hem is te updaten via de pc
teveel moeite voor zo'n kutmobielquote:Op donderdag 22 november 2012 12:50 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Probeer hem is te updaten via de pc
Is die erger dan die rups die iedereen stuurt?quote:Op donderdag 22 november 2012 12:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik stuur je een verhaal van 4 kantjes op whatsapp, kan je lachen
ik was niet serieus, heb je whatsapp niet eensquote:Op donderdag 22 november 2012 12:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Is die erger dan die rups die iedereen stuurt?dan wil ik het meemaken xD
INB4; 'Wil je hem hebben?'quote:Op donderdag 22 november 2012 12:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik was niet serieus, heb je whatsapp niet eens
Maakt niks uit maar aangezien als iemand al een rups stuur me telefoon opnieuw opgestart moet worden vraag ik me af wat die bij andere dingen wel niet doetquote:Op donderdag 22 november 2012 12:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik was niet serieus, heb je whatsapp niet eens
en wat moet die rups voorstellen?quote:Op donderdag 22 november 2012 12:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maakt niks uit maar aangezien als iemand al een rups stuur me telefoon opnieuw opgestart moet worden vraag ik me af wat die bij andere dingen wel niet doet
het is een duizendpoot zie ik nu...quote:Op donderdag 22 november 2012 12:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en wat moet die rups voorstellen?
haha dat is blackberryverkrachtingquote:Op donderdag 22 november 2012 12:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
het is een duizendpoot zie ik nu...naja dan stuurt iemand je eigenlijk een soort plaatje van een duizendpoot gemaakt in cijfers en letters die echt 1000 pootjes enzo heeft
kortom teveel voor een blackberry
Klopt.. valt me mee dat die nog niet ontploft isquote:Op donderdag 22 november 2012 13:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha dat is blackberryverkrachting
zou me niks verbazen met al die duizendpotenquote:Op donderdag 22 november 2012 13:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt.. valt me mee dat die nog niet ontploft is
Even beneden kijken of er nog wat te eten is... moet nog ontbijten
quote:
What the.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankje... ik zie dat ik naar de c1000 moetquote:Op donderdag 22 november 2012 13:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zou me niks verbazen met al die duizendpoten![]()
Eetsmakelijk
(einde van de straat maarja..)
quote:Op donderdag 22 november 2012 13:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
What the.....en nog een euro...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dankje... ik zie dat ik naar de c1000 moet
(einde van de straat maarja..)
Tax wil tetten :)!
3 frikandelbroodjes en 5 blikjes energyquote:Op donderdag 22 november 2012 13:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nog nog kiezen wat ik ga eten als ontbijt
Beetje te standaardquote:Op donderdag 22 november 2012 13:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
3 frikandelbroodjes en 5 blikjes energy
pistolet met sla en ossenworstquote:Op donderdag 22 november 2012 13:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Beetje te standaard![]()
Blikjes energy die ik had gekocht liggen al een week bij me zus thuis
hmm... neem ik ook heel vaakquote:Op donderdag 22 november 2012 13:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
pistolet met sla en ossenworst
ik ook, is te verslavendquote:Op donderdag 22 november 2012 13:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
hmm... neem ik ook heel vaaksterker nog heb sla en ossenworst alleen geen pistolet..
Ach ik duik de c1000 even in en kijk wel wat ik eet!
Ben zo terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 november 2012 13:47 schreef Taexon het volgende:
Ben er weer... heb een beetje veel gehaald
2 Frikandel broodjes, 4 pistoletjes, pak stroopwafels en een pak saucijzenbroodjes (10 stuks)...
En nog melk voor me brintazit al vol als ik er naar kijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
is ook niet allemaal voor nu hoorquote:Op donderdag 22 november 2012 13:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zit al vol als ik er naar kijk
hahaha ik dacht alquote:Op donderdag 22 november 2012 13:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
is ook niet allemaal voor nu hoorgelijk voor morgen en misschien overmorgen
5?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:12 schreef Taexon het volgende:
Oke 5 van die saucijzenbroodjes op en zit echt propvol
gelukkig had ik er maar 5 opgewarmd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |