SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door spierbal op 22-11-2012 21:43:09 ]-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
Meisje/vrouw waar ik vroeger toch de benodigde gevoelens voor had maar een onbereikbare/onmogelijke liefde was. Heb ik 5 jaar later toch uit kunnen vragen voor een drankje/date.quote:
Had je daar dat hele verhaal voor moeten typen dan? Grapje man ik vond het een leuk stukje tekst.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:59 schreef spierbal het volgende:
[..]
Meisje/vrouw waar ik vroeger toch de benodigde gevoelens voor had maar een onbereikbare/onmogelijke liefde was. Heb ik 5 jaar later toch uit kunnen vragen voor een drankje/date.
R&P is gewoon geen onzin forum, en misschien uit blijdschap wat te uitbundig op mijn toetsenbord geramd maar ach, wees blij voor mijquote:Op woensdag 21 november 2012 22:04 schreef datismijnmening het volgende:
Godverdomme, je hoeft niet je hele autobiografie op Fok! te gooien
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:07 schreef spierbal het volgende:
[..]
R&P is gewoon geen onzin forum, en misschien uit blijdschap wat te uitbundig op mijn toetsenbord geramd maar ach, wees blij voor mij![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:10 schreef Joe-Momma het volgende:
Ben blij voor je gozer. Veel plezier met je juf.
quote:
En als toevoeging krijg je van mij een juich-emoticonquote:Op woensdag 21 november 2012 22:12 schreef Karina het volgende:
Leuk verhaalHeel veel plezier vrijdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Uiteraard !quote:Op woensdag 21 november 2012 22:14 schreef fathank het volgende:
Goed verhaal.laat ff weten hoe afgelopen is de day after..
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
En als toevoeging krijg je van mij een juich-emoticon
Met spoiler voor de verrassingThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen idee, denk het wel. We maken er het beste van:Dquote:Op woensdag 21 november 2012 22:47 schreef .FuckFace. het volgende:
Veel plezier vrijdag, de OP is echter veel te lang met allerlei onnodige bullshit waardoor -denk ik- weinig reacties tot stand zijn gekomen. Haal eens de helft weg G.
Veel plezier vrijdag en laat het ons, jouw FOK! vrienden, weten.
Bekleedt ze nog steeds haar huidige functie? Wel geil, een docente neuken.
Reken maar dat het niet vriendschappelijk is trouwens, waarom zou ze dat doen? Ze ziet ook heil in jou. Ik zou haar in ieder geval proberen te zoenen vrijdag.Het was toch niet haatdragend? Dat was echt gewoon mijn eerste gedachte, op mijn basisschool zero en mijn middelbare school misschien 3.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:52 schreef vera166 het volgende:
Jammer dat je het nodig vind te vermelden dat er zoveel "buitenlanders" waren.
Verder leuk hoorquote:
Ik had ook aardig klamme handjes tijdens het bellenquote:Op woensdag 21 november 2012 23:04 schreef Willy108 het volgende:
Mooi verhaal, succes vrijdagWel spannend idd om met een (oud)lerares uit te gaan en misschien naar huis te gaan
Succes!
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
TT is idd wel beetje too much.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:07 schreef Techno het volgende:
TT faalt. Echte bazen openen geen topics. En al helemaal geen topics in de strekking als deze.
quote:Op donderdag 22 november 2012 00:17 schreef Scorpie het volgende:
Kom maar terug als je haar hele smoelwerk ondergespoten hebt. Pas dan ben je baas.
Niet heel romantisch verwoord maar wel juist.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:17 schreef Scorpie het volgende:
Kom maar terug als je haar hele smoelwerk ondergespoten hebt. Pas dan ben je baas.
quote:Op donderdag 22 november 2012 12:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Niet heel romantisch verwoord maar wel juist.
Zit ik de hele OP toe te werken naar een fantastische climax, broek op de enkels etc...en dan moet de date plaatsvinden.
En dan ook Woohoo doenquote:Op donderdag 22 november 2012 01:44 schreef Gary_Oak het volgende:
Baas!Verliefd op de juf en uiteindelijk toch met haar daten!
Echt een stoute jongensdroom die uitkomt!
En een sprongetje in de lucht.quote:
Ja ik wil je niet zenuwachtig maken maar als je nu daarover twijfelt dan is de kans wel groot dat je wel gaat stilvallen. Misschien moet je alvast iets verzinnen voor als je stil valt. Dat je naar de wc moet voor een hele periode ofzo. Meiden vinden het niks als een jongen stil valt namelijk, kan een flinke afknapper zijn. Ook als ze tijdelijk maar wat stil zijn of weinig zeggen. Ik heb veel relaties/dates zien eindigen vanwege een kleine stilte. Maar goed hoop houden en niet te nerveus ervoor, misschien is zij 1 van de 10 die het wel accepteertquote:Op donderdag 22 november 2012 21:42 schreef spierbal het volgende:
[..]
En een sprongetje in de lucht.
Als ik maar niet stil val vrijdag![]()
Ben wel een flinke prater als ik op dreef ben hoorquote:Op donderdag 22 november 2012 21:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja ik wil je niet zenuwachtig maken maar als je nu daarover twijfelt dan is de kans wel groot dat je wel gaat stilvallen. Misschien moet je alvast iets verzinnen voor als je stil valt. Dat je naar de wc moet voor een hele periode ofzo. Meiden vinden het niks als een jongen stil valt namelijk, kan een flinke afknapper zijn. Ook als ze tijdelijk maar wat stil zijn of weinig zeggen. Ik heb veel relaties/dates zien eindigen vanwege een kleine stilte. Maar goed hoop houden en niet te nerveus ervoor, misschien is zij 1 van de 10 die het wel accepteert
Jealousquote:Op donderdag 22 november 2012 00:20 schreef Life2.0 het volgende:
ts krijgt een straatverbod wegens stalking
hehe je nam mijn post serieusquote:Op donderdag 22 november 2012 21:50 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ben wel een flinke prater als ik op dreef ben hoorEn als ik geen goede start kan verzinnen begin ik wel over de schoolperiode, dan komt de rest vanzelf.
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
hehe je nam mijn post serieus![]()
Komt goed. Hoop op een goede afloop. Kan weinig misgaan wou ik meer zeggen eigenlijk
İkke welquote:Op donderdag 22 november 2012 13:19 schreef spierbal het volgende:
[..]![]()
Geil jij op sexverhaaltjes dan?
Kerel, als ze met jou gaat afspreken. Dan wil ze wel meer dan alleen vrienden.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:42 schreef spierbal het volgende:
[..]
En een sprongetje in de lucht.
Als ik maar niet stil val vrijdag![]()
Wat een zuur zeikwijf ben jij (niet vervelend bedoeld hoor, maar het kan gewoon niet anders dan dat je dit bent.)quote:Op woensdag 21 november 2012 22:52 schreef vera166 het volgende:
Verder leuk hoor
okequote:Op vrijdag 23 november 2012 18:57 schreef Nicson het volgende:
[..]
Wat een zuur zeikwijf ben jij (niet vervelend bedoeld hoor, maar het kan gewoon niet anders dan dat je dit bent.)Hij zegt toch niets negatiefs?
Ik ben dan ook nog niet volwassen. En jouw reactie was wel volwassen wil je zeggen?quote:
Volgens mij ben jij zo'n overdreven multiculturalist die alles als racistische of degenererende opmerkingen over bepaalde mensen opvat. Het zijn toch ook buitenlanders? En dan wat, is dat nu ineens een verkeerde opmerking dan? Niks mis met buitenlanders inderdaad, maar hij zegt ook niet van wel...quote:Op woensdag 21 november 2012 22:52 schreef vera166 het volgende:
Verder leuk hoor
Nou dat valt wel mee. Ik vind alleen storend dat het verschil bijna altijd duidelijk gemaakt moet worden, als er ergens alleen maar Nederlanders zijn is dat het vermelden helemaal niet waard zegmaar.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:23 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij zo'n overdreven multiculturalist die alles als racistische of degenererende opmerkingen over bepaalde mensen opvat. Het zijn toch ook buitenlanders? En dan wat, is dat nu ineens een verkeerde opmerking dan? Niks mis met buitenlanders inderdaad, maar hij zegt ook niet van wel...
Je hoeft geen excuus te maken voor wat je denkt of vind, maar ik denk dat het heel begrijpelijk is dat men het over buitenlanders heeft. Je bent in Nederland en dus is het vanzelfsprekend dat je het over Nederlanders hebt. Ookal zijn de mensen met een andere cultuurachtergrond wel in Nederland geboren, worden zij vaak toch als buitenlander beschouwd (niet alleen door Nederlanders maar vaak ook nog door zichzelf). Ik denk dat dit meer te maken heeft met de herkenning van een oorspronkelijke niet-Nederland en wel-Nederlander. Het geeft toch niet? Er is niks mis mee..quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:28 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee. Ik vind alleen storend dat het verschil bijna altijd duidelijk gemaakt moet worden, als er ergens alleen maar Nederlanders zijn is dat het vermelden helemaal niet waard zegmaar.
Anyway, ik denk dat ik hier verkeerd begrepen word, zoals altijd dus oprechte excuses en alles.
Daarin heb je ook gelijk. En het ligt waarschijnlijk ook wel aan mij dat als ik mensen zie/hoor zeggen "die buitenlanders" dat het op mij overkomt alsof ze daar een bloedhekel aan hebben en ik ben dan geneigd er wat van te zeggen omdat mensen het verschil altijd zo moeten benadrukken. Maar dat komt wss omdat ik uit zo'n boerendorp komt waar iedereen het heeft over "buutnlaanders" als het donkere mensen zijn weetjewel, terwijl iemand die uit Duitsland hier komt ook een buitenlander is maar daar zegt niemand wat van. (Misschien is Duistland een beetje een dom voorbeeld maarjaquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:36 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Je hoeft geen excuus te maken voor wat je denkt of vind, maar ik denk dat het heel begrijpelijk is dat men het over buitenlanders heeft. Je bent in Nederland en dus is het vanzelfsprekend dat je het over Nederlanders hebt. Ookal zijn de mensen met een andere cultuurachtergrond wel in Nederland geboren, worden zij vaak toch als buitenlander beschouwd (niet alleen door Nederlanders maar vaak ook nog door zichzelf). Ik denk dat dit meer te maken heeft met de herkenning van een oorspronkelijke niet-Nederland en wel-Nederlander. Het geeft toch niet? Er is niks mis mee..
En het is nou eenmaal zo dat dingen en mensen van elkaar verschillen, we moeten niet altijd willen dat alles en iedereen gelijk is. Verschillen bestaan en daar moeten we trots op zijn, het houd de variatie erin en zo heeft iedereen een stukje eigen cultuur. Wel moet ieder mens dezelfde rechten hebben en met dezelfde normen en waarden behandeld worden.
Een Duitser is niet echt te onderscheiden van een Nederlander, maar is wel een buitenlander inderdaad. Ik denk dat iemand met een niet west-europees uiterlijk eerder als buitenlander bestempeld wordt omdat we die ook echt herkennen als iemand "niet van hier" zeg maar. Een Pool wordt volgens mij ook wel beschouwd als buitenlander in Nederland. Het is een "vaak" onschuldige onderscheiding die gemaakt wordt door mensen om aan te geven waar ze het over hebben. Ik ben het wel met je eens inderdaad dat er door een hoop mensen ook vaak wordt gepraat als "die buitenlanders dit en dat" op een negatieve manier. Dit creëert dan weer een hatelijke schets over die mensen en dan is het weer begrijpelijk dat iemand die dát veel om zich heen hoort (zoals jij) het dan meteen negatief oppakt. Aan de andere kant is het ook wel weer een natuurlijke reactie om een vooroordeel te hebben als je een hoop slechte ervaringen heb met een bepaald iets of misschien een groep mensen met een bepaalde cultuurachtergrond. Niet dat ik die vooroordelen nu meteen goedkeur, maar ze zijn soms wel te verklaren.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:46 schreef vera166 het volgende:
[..]
Daarin heb je ook gelijk. En het ligt waarschijnlijk ook wel aan mij dat als ik mensen zie/hoor zeggen "die buitenlanders" dat het op mij overkomt alsof ze daar een bloedhekel aan hebben en ik ben dan geneigd er wat van te zeggen omdat mensen het verschil altijd zo moeten benadrukken. Maar dat komt wss omdat ik uit zo'n boerendorp komt waar iedereen het heeft over "buutnlaanders" als het donkere mensen zijn weetjewel, terwijl iemand die uit Duitsland hier komt ook een buitenlander is maar daar zegt niemand wat van. (Misschien is Duistland een beetje een dom voorbeeld maarjaomdat ie geen kleur heeft.
Ik wil ook helemaal niet dat alles gelijk is, vind verschillende culturen ook leuk en mooi maarja, ik kreeg een reactie dat ik dan wel een ontzettend zeikwijf zal zijn en dat vind ik dan ook weer net horen. Jij "praat" al heel anders met me dus.
Jaaa preciesquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:55 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Een Duitser is niet echt te onderscheiden van een Nederlander, maar is wel een buitenlander inderdaad. Ik denk dat iemand met een niet west-europees uiterlijk eerder als buitenlander bestempeld wordt omdat we die ook echt herkennen als iemand "niet van hier" zeg maar. Een Pool wordt volgens mij ook wel beschouwd als buitenlander in Nederland. Het is een "vaak" onschuldige onderscheiding die gemaakt wordt door mensen om aan te geven waar ze het over hebben. Ik ben het wel met je eens inderdaad dat er door een hoop mensen ook vaak wordt gepraat als "die buitenlanders dit en dat" op een negatieve manier. Dit creëert dan weer een hatelijke schets over die mensen en dan is het weer begrijpelijk dat iemand die dát veel om zich heen hoort (zoals jij) het dan meteen negatief oppakt. Aan de andere kant is het ook wel weer een natuurlijke reactie om een vooroordeel te hebben als je een hoop slechte ervaringen heb met een bepaald iets of misschien een groep mensen met een bepaalde cultuurachtergrond. Niet dat ik die vooroordelen nu meteen goedkeur, maar ze zijn soms wel te verklaren.
iedereen die nu op pagina 3 leest.. lees vanaf hierboven. bespaart je paar sec van je leven.quote:Maar we kregen ook les van een jongedame, ik schatte haar zo'n 21á22 jaar in. Zij probeerde mij dan ook te motiveren om toch goed mijn best te blijven doen ondanks dat het vrij makkelijk was. Later ging ze ook steeds meer met mij praten dat ik het echt hoger moest gaan proberen. Maar ik zei altijd, nee dat is niets voor mij geef mij maar gewoon een simpel baantje zonder stress en 1600 eu. Dan zit ik wel goed. Ben net zo materialistisch.
Een magere 7quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:07 schreef Silenus het volgende:
Haha ik geef deze date een 7. Pluspunten dat je haar geregeld hebt, maar twee dingen: FRIS DRINKEN?!Bang dat ze zich gebruikt zou voelen?!?!
gasssssst! Ten eerste: als zij aan de alcohol gaat neem jij ook alcohol. Ten tweede: zij wilde neuken hoor. Maar goed dat ze nog een tweede keer wil.
Waar staat dat zij meteen wilde neuken? Niet iedereen leeft onder het mom van film kijken=neuken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:11 schreef LelijKnap het volgende:
Je had jezelf voor de kop geslagen als bleek dat zij wel slechts een ONS wilde. Blijkbaar wil jij iig een relatie ?
Verder best zorgelijk dat ze zo snel wilde neuken mits je ook niet van easy sletjes houdt.
Verder: voor mij ben je geen Baas. Als je haar, op haar bureau, had geneukt toen ze nog je juf was, dan was je deze benaming zeer zeker waardig geweest. Immers was je dan zo bazig, dat je haar een carierre-risico liet nemen. Nu is het gewoon: twee mensen die elkaar aantrekkelijk vonden en vinden die gaan daten.
Strelen, teasen en zoenen lijkt me wel een aardige indicator.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:24 schreef Kola het volgende:
[..]
Waar staat dat zij meteen wilde neuken? Niet iedereen leeft onder het mom van film kijken=neuken.
Gewoon over armpie enzo, niet onder de gordelquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Strelen, teasen en zoenen lijkt me wel een aardige indicator.
Als hij wel een relatie wil, is hij zeker baas! Als zij wel wilde batsen en dat gebeurt niet, dan gaat er vanalles in een vrouwen hoofd om. De waardering voor meneer spierbal gaat omhoog, maar ze wordt ook onzeker: alle mannen willen toch seks? Is ze niet aantrekkelijk genoeg? Hij wil haar nog wel zien? En voor ze het weet is ze als een blok voor hem gevallenquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:11 schreef LelijKnap het volgende:
Je had jezelf voor de kop geslagen als bleek dat zij wel slechts een ONS wilde. Blijkbaar wil jij iig een relatie ?
Verder best zorgelijk dat ze zo snel wilde neuken mits je ook niet van easy sletjes houdt.
Verder: voor mij ben je geen Baas. Als je haar, op haar bureau, had geneukt toen ze nog je juf was, dan was je deze benaming zeer zeker waardig geweest. Immers was je dan zo bazig, dat je haar een carierre-risico liet nemen. Nu is het gewoon: twee mensen die elkaar aantrekkelijk vonden en vinden die gaan daten.
Zolang het door haar niet wordt opgevangen als verlegenheid/onkunde kan het prima uitpakken, inderdaad. Maar verder lijkt me geen gezonde fundatie dergelijke spelletjes te spelen wanneer je een relatie wilt; haar verlangen moet niet gestoeld zijn op de negatie van haar onzekerheid maar op oprechte innerlijke interesse en waardering voor hem.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als hij wel een relatie wil, is hij zeker baas! Als zij wel wilde batsen en dat gebeurt niet, dan gaat er vanalles in een vrouwen hoofd om. De waardering voor meneer spierbal gaat omhoog, maar ze wordt ook onzeker: alle mannen willen toch seks? Is ze niet aantrekkelijk genoeg? Hij wil haar nog wel zien? En voor ze het weet is ze als een blok voor hem gevallen
je overanalyseert het echt. enorm.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zolang het door haar niet wordt opgevangen als verlegenheid/onkunde kan het prima uitpakken, inderdaad. Maar verder lijkt me geen gezonde fundatie dergelijke spelletjes te spelen wanneer je een relatie wilt; haar verlangen moet niet gestoeld zijn op de negatie van haar onzekerheid maar op oprechte innerlijke interesse en waardering voor hem.
Denk overigens niet dat TS tracht een spelletje te spelen, maar het inderdaad rustig wil opbouwen. Kan best. Maar ik zie niet in waarom dat baas-waardig is.
Welnee, hij heeft best een punt. Dat jij de lap tekst nu niet kan waarderenquote:
Omdat het een geslaagde avond was en ze meer wil. Neuken kun je ook met een dronken wijf uit de kroeg.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zolang het door haar niet wordt opgevangen als verlegenheid/onkunde kan het prima uitpakken, inderdaad. Maar verder lijkt me geen gezonde fundatie dergelijke spelletjes te spelen wanneer je een relatie wilt; haar verlangen moet niet gestoeld zijn op de negatie van haar onzekerheid maar op oprechte innerlijke interesse en waardering voor hem.
Denk overigens niet dat TS tracht een spelletje te spelen, maar het inderdaad rustig wil opbouwen. Kan best. Maar ik zie niet in waarom dat baas-waardig is.
Er is nog zoveel meer tussen een one night stand en een relatie....quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:11 schreef LelijKnap het volgende:
quote:Op zondag 25 november 2012 13:28 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik wil de skills van TS!Er is namelijk ook wel een lerares van de middelbare school die ik zou willen daten!
Volgende week woensdagquote:Op maandag 26 november 2012 10:21 schreef Laurensius het volgende:
[..]![]()
Maart OT: Goed bezig TS! Wanneer is de volgende date?
We verwachten weer een verslag hè!quote:Op maandag 26 november 2012 20:07 schreef spierbal het volgende:
[..]
Volgende week woensdag![]()
Nee, het heeft niks met sinterklaas te maken.
Jazeker, wel optijd weg gegeaan. Moest nog trainen en in de avond weer werken. Maar dit weekend ben ik daar weer te vinden dus gaat de goede kant opquote:Op donderdag 6 december 2012 15:35 schreef GeertJan88 het volgende:
Nicecongrats kerel. En de morning after was ook gewoon chill?
Tot ik ze ging dodenquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:26 schreef knep het volgende:
En ze leefden nog lang en gelukkig.
Slotje!
En, heb je het zover gekregen dat je nu ieder weekend er zit?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |